Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
sarel

Revizie i30 PDE 2017

Recommended Posts

Salut,

 

A facut cineva revizia pentru Hyundai i30 PDE 2017 ? Am fost azi la DAB si mi-au pus 4L de ulei Shell Helix Ultra 5W-40 + filtrele. Am verificat dupa aceea in manualul masinii, iar producatorul recomanda Shell 5W-30 pentru 1.4 T-GDi. Tot in manual am vazut ca volumul pentru baia de ulei este de 4.2L, iar ei au pus doar 4L.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In caz ca nu stiati, conform reglementarilor UE in vigoare de ani buni si in tara noastra, puteti sa va faceti reviziile in orice unitate service autorizata RAR si pt a pastra garantia autovehiculului, conditia este sa folositi piese originale, agreate de producatorul masinii respective. In cazul Hyundai, cele fabricate de Mobis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sa dovedesti, in caz ca ti se refuza garantia, ca reparatorul a efectuat reviziile potrivit prescriptiilor producatorului. Pare banal dar la o ancheta facuta de o revista serioasa din Franta, din 10 reparatori doar doi au stiut ce operatii de revizie recomanda Peugeot la un 3008.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, legislația europeana schimba sarcina probei. În caz de probleme Hyundai trebuie sa dovedească ca reviziile au fost făcute incorect, nu invers.

Si mai mult constructorii sunt obligați sa furnizeze documentația pentru întreținere oricărui service, nu doar celor din rețeaua lor.

 

doar doi au stiut ce operatii de revizie recomanda Peugeot la un 3008.

 

Cred că-i știu pe francezii aia doi, Hassan și Nea Petrica. :D Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul Hyundai, cele fabricate de Mobis.

Piesele originale Hyundai (OE) sunt branduite Hyundai Genuine Parts nu Mobis.

Piesele OEM sunt branduite cu Mobis si, in paralel, cu cei care le fac - eu am avut filtru de aer Mobis / Mahle.

Va spun din experienta proprie, pentru ca am cumparat si de-alea si de-alea.

E adevarat ca Hyundai Genuine Parts se gasesc mai greu si doar la importatorii mai mari de piese auto sau la reprezentanta, pe cand Mobis gasesti si la King Auto.

Dupa parerea mea, filtre AM foarte bune si facil de procurat sunt Mahle, Knecht si Mann, pentru ca si King s-a nesimtit cu preturile la Mobis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La i30 ul meu, la schimbul de ulei, mi-au pus 5.3 l (exact cat scrie la carte) si cand iau nivelul, e peste maxim cu 2,3 mm (da, s-a fost scurs f bine cel vechi și da, am măsurat corect nivelul;nu mai întrebați [emoji5]).Stiu ca normal at fi sa se incadreze intre low - high dar nu.De sărit nu mi -a sărit pe nicăieri.E ok.Tura viitoare la schimb o sa le cer să pună doar 5.Poate erau la curent cu fenomenul asta la i30 uri și de asta ți au pus doar 4.Parerea mea

 

Sent from my BAH-W09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine este 200 ml sub cat ar trebui ca l-am masurat. In fine, nu e mare problema, e intre Low si Full, peste jumate. Dar oricum, normal era sa puna pana erau 0.5 mm sub Full. O sa-l mai urmaresc si mai adaug daca e sa scada sub jumatatea dintre Low si Full.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul sta in baia de ulei iar de acolo este "aruncat" in tot motorul. Nu are importanta ca este cu 2-3 ml peste nivel MAX sau ca este aproape de MIN. Nu mai fiti foarte chitibusari. "Normal" este sa mearga.Daca "merge" las-o asa!

 

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

Edited by Behringer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt interesat.

UN pret la revizie detaliat aveti? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

 

mai jos poza cu factura de revizie 15,000km la i30 2017 1.4 TDGI 7DCT facuta in octombrie 2018 la Auto Tiriac

 

daca ar merge sa atasez fisiere de pe PC... poza are 3 mb, nu stiu de ce nu merge, o pun de pe telefon

 

in principiu a costat 542 lei, nu am stat langa ei.

 

8a8a8eb6ccca7e82ac05ec09e5338d4b.jpg

Edited by Bogdan_2017

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ai dat super bine. Eu am facut in iulie la dab si am dat 715 lei.

 

Bravo!

 

 

 

 

salut

mai jos poza cu factura de revizie 15,000km la i30 2017 1.4 TDGI 7DCT facuta in octombrie 2018 la Auto Tiriac

daca ar merge sa atasez fisiere de pe PC... poza are 3 mb, nu stiu de ce nu merge, o pun de pe telefon

in principiu a costat 542 lei, nu am stat langa ei.

8a8a8eb6ccca7e82ac05ec09e5338d4b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

A facut cineva revizia de 24 de luni pentru i30 model 2017 ?

Daca da, unde a fost si cat a costat.

 

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare pentru cei care mai verifica nivelul uleiului din cand in cand: cam cat ulei a consumat pana la revizie ?

 

In ce ma priveste, acum sunt pe minim, si am cam 10500 km la bord. Chestia este ca atunci cand am luat masina nivelul uleiului era undeva la jumatate intre semne. La receptie nu am putut masura nivelul pt ca mi-auy adus-o cu motorul pornit si o masuratoare corecta am putut face a 2-a zi. In romanica traditia este sa te fure, x de cate x este posibil.

 

Daca treceti prin Bc, va sfatuiesc sa evitati Tiriac Auto: imbecilitate, aroganta si tepari cat cuprinde, incepand - evident - de la VARF...sorry to say so. Evident, mai sunt si niste OAMENI pe acolo, dar daca de la varf....

 

Revenind un pic la subiect, din experienta anterioara am observat ca motoarele Hyundai-Kia sunt foarte sensibile la tipul uleiului folosit. Ca sa exemplific, la 1,4 MPI, uleiul Castrol (nu mai stiu de care) pus in service , in garantie si cf cartii tehnice, s-a consumat tot (adica de la MAX la MIN) iar un ulei Eneos Sustina a ramas aprox la acelasi nivel intre schimburi. Sa nu sariti...uleiurile toate se incadrau in normele cerute e.g. VW, ACEA , API, SAE etc....

 

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Daca treceti prin Bc, va sfatuiesc sa evitati Tiriac Auto: imbecilitate, aroganta si tepari cat cuprinde, incepand - evident - de la VARF...sorry to say so. Evident, mai sunt si niste OAMENI pe acolo, dar daca de la varf....

 

Ce ti s-a intamplat la Tiriac? Spune-ne sa stim si noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ti s-a intamplat la Tiriac? Spune-ne sa stim si noi.

 

Daca ai sa citesti topicul asta am mai scris despre o parte din interactiunile cu ei... si ar mai fi destule, nu vreau sa imi mai aduc aminte. Azi, de exemplu, nu s-au putut face programari in service Hyundai pt ca persoana care le face ...nu era la serviciu !! Probabil ca a fost marcat de rezultatul votului de ieri.

 

Xcum, avand in vedere suportul aftermarket de la ei, pot sa spun ca am gresit cumparand I30. Si greselile se platesc...

 

Totusi, nu este nimeni care sa spuna cat ulei a consumat intre revizii ?

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Daca ai sa citesti topicul asta am mai scris despre o parte din interactiunile cu ei... si ar mai fi destule, nu vreau sa imi mai aduc aminte. Azi, de exemplu, nu s-au putut face programari in service Hyundai pt ca persoana care le face ...nu era la serviciu !! Probabil ca a fost marcat de rezultatul votului de ieri.

 

Xcum, avand in vedere suportul aftermarket de la ei, pot sa spun ca am gresit cumparand I30. Si greselile se platesc...

 

Totusi, nu este nimeni care sa spuna cat ulei a consumat intre revizii ?

La mine de exemplu dupa 4 revizii am constatat ca la 30.000 km su duc 3-4 mm pe joja. La revizie imi pun 1 mm peste MAXIM si dupa 30.000 km vin cu cca 75% intre MINIM si MAXIM. In 120.000 km am observat ca uleiul se duce atunci cand ii dau forja maxima. Asta se intampla rar, totusi. Si e si normal sa se intample asa. Deci pot spune ca pana in prezent nu am o problema aici. Mentionez ca eu fac reviziile la km, nu anual, caci merg ceva mai mult.

Edited by DOMIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@domif: multumesc pentru info, dar am vazut ca ai motor diesel, care in general consuma ceva mai mult ulei decat un benzinar. As fi interesat de un benzinar 1,4 GTDI.

 

Multumesc inca o data

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Care aveți i30 uri (a doua generație); apare vreun fackin' martor în bord când face regenerarea aia ? Că m-am saturat de când caut motivele nivelului crescut din baie ! Am inca o data peste maximul jojei și nu știu de unde am pb asta ! Motorină că altceva nu are ce sa fie . Am auzit că la modelele mai scumpe (i35 de ex) ar apărea în bord martor când pornește regenerarea în așa fel încât să știi să mai conduci până termină.Oare nu se poate modifica ceva in soft sa știu când face ?

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La nicio masina nu exista martori in bord care arata cind se face regenerarea Exista doar dongle-uri OBD si diverse softuri care cica arata asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...