Jump to content
nats

Schimbare fluide I40 (in afara de ulei - topic separat)

Recommended Posts

Am facut la un service. Nu e mare scofala. 150 lei a costat operatiunea.

Apropo : exista un update de soft la cutiile automate pentru i40 prima generatie. Mi-am facut programare la Exclusiv Auto Constanta. Eu mi-au spus de asa ceva tocmai pentru a proteja cutia. Este contra cost ( 200 lei ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa îmi schimbe plăcuțele de frână pe spate mi.au cerut 180 lei.

Foarte mult ti-au cerut. La Tiriac Bucuresti am schimbat si eu placutele, si pe fata si pe spate, cu ocazia reviziilor si mi-au facturat schimb de placute vreo 60 lei (30 min de manopera) de ambele dati. Si la cele de pe spate am venit cu placutele mele, ca m-au intepat rau pe fata la pret si m-am enervat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am voie sa postez oferta data de ei? Sau comit Vre-o infracțiune?

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut cu ravenol ul. Ideea este ca am comandat uleiul hyundai mobis de la King auto, cu plata colet cash. Sa îl refuz? As fi porc, nu? Nu știu cât ar costa schimbul cu ravenol exchange.

La tiriac mi.au dat cotație de 1020 lei DOAR pt schimb ulei, fără filtru, cu mențiunea ca nu este recomandata operațiunea de schimbat ulei fără filtru și ca nu voi mai avea garanție. Mi.au dat șah ambii dealeri din Constanța.

Pana acum am rămas programat la tiriac doar pt revizia tehnica. 440 lei manopera. Ca sa îmi schimbe plăcuțele de frână pe spate mi.au cerut 180 lei.

Am trimis mail și la dab auto în București sa îmi dea cotație de preț.

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

:))) of Doamne ce javre, am schimbat placutele pe spate in urma cu 2 saptamani in Pitesti, service autorizat, 50 lei. A durat exact 30 minute. Merge mai repede decat pe fata pentru ca pistonasele se reteag electric cu laptopul. Simplu si rapid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici. Poate ca era mai bine sa le pun la topicul de revizii, dar merg și aici. Uite preturi. Am sunat la dab în București și mi.au spus ca ma costa 150 lei manopera pentru schimb ulei cutie. Și mi.au mai spus ca filtrul se schimba numai dacă se strica cutia și se desface. Altfel ei nu desfac cutia, pentru a schimba filtrul. Jur ca 5 servisuri, 5 păreri diferite. Ideea e ca, am fost porc și am refuzat comanda de ulei de la King auto,imi pare rău, dar nu îmi accepta nimeni schimbul cu uleiul meu (nu iau în considerare 1000 lei la tiriac). 5468fab36acc393df6f114c85dbb9b13.jpga1a2c80f2bf2938fa48428321d7b45f3.jpg

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt eu scârțar sau voi ce spuneți de o oferta la un service multimarca, 150 lei litrul de ulei hyundai + 400 lei manopera la schimbul de ulei din cutie? Și impun 8 litri de ulei, în condițiile în care sunt necesari 7.1 conform manualului și chiar ei ai spus ca nu iese tot.

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am găsit pe configuratorul Total aceste informații și m.am gândit sa le. Împărtășesc cu voi.

 

Evident, indiferent de producătorul fluidelor, cantitățile vor rămâne aceleași. cb3c810c9f3c91221649625c1968f261.jpg32304f37dc160d65d7906ad8625a24ab.jpg3391a919d4e07296b2cb08df73d59f0c.jpgd69f35a459dc04992069aface02bffb5.jpg

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar in cartea masinii e dat MC3 5W30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul la cutia AT ni se schimba,decat daca sunt probleme grave.Trebuie demontata cutia si facuta bucatele.

Uleiul se schimba la 90 000,mie mi-au intrat 6 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi.au taxat 8 litri de ulei, la prețul de 120 lei / L. Sper ca au făcut schimbul cu o pompa similara celor de la ravenol cu inserție flush și extracție, altfel avem probleme mari. Măcar au folosit ulei hyundai atf spiv, sau cel puțin asta au susținut. E greu... În România sunt service-uri doar pentru doi zero tedeii.

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti faceau schimbul dupa modeulul Ravenol, iti taxau 11-12 litri. Deci, cu toata parerea de rau, doar ti-au dat drumul la uleiul vechi si ti-au pus altul peste ce a ramas in cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nimic gresit in scurgerea gravitationala, doar daca masina a avut componente sparte in cutie e recomandat flushul, altfel vine si cu niste riscuri, ca mai antreneaza mizerii prin cutie si poate infunda valvele. Daca mecanicul are rabdare si timp, gravitational extrage 90% din ulei fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma indoiesc de faptul ca mencanicii de la Hyundai au rabdare sa se scurga 8 litri de ulei din cutie, atata timp cat ei n-au rabdare sa se scurga 5 litri de ulei de motor. Eu mereu am venit la revizii cu 5 litri de ulei si mereu am plecat cu 1-2 mm peste nivel, in conditiile in care ar trebui sa intre 5,3 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am găsit in manualul de reparații procedura completa de schimbare a antigelului. 9df88cdefc241118643505d654278b96.jpgf831ef276a73c4bfff6680cd13443e64.jpg

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici. Poate ca era mai bine sa le pun la topicul de revizii, dar merg și aici. Uite preturi. Am sunat la dab în București și mi.au spus ca ma costa 150 lei manopera pentru schimb ulei cutie. Și mi.au mai spus ca filtrul se schimba numai dacă se strica cutia și se desface. Altfel ei nu desfac cutia, pentru a schimba filtrul. Jur ca 5 servisuri, 5 păreri diferite. Ideea e ca, am fost porc și am refuzat comanda de ulei de la King auto,imi pare rău, dar nu îmi accepta nimeni schimbul cu uleiul meu (nu iau în considerare 1000 lei la tiriac). 5468fab36acc393df6f114c85dbb9b13.jpga1a2c80f2bf2938fa48428321d7b45f3.jpg

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Buna ziua

Toate reviziile din garantie le-am facut cu consumabilele mele. Am luat un punct de vedere de la ANPC si vi-l reproduc mai jos. Nu mai comentau cand le aratam hartia.

post-66315-0-64704200-1566392013_thumb.jpg

Edited by mihaimatei63
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balșoi spasiba, gaspadin!

Nu îți merge bine telefonul, este doar jumătate de pagină. :D

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua

Mi-a scăzut nivelul de antigel din vasul de expansiune. Cu ce sa completez ? Ce brand, ce culoare ?

Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De-asta am pus si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult. momentan am completat doar cu apa distilata, in vas nu mai era nimic, nu puteam sta asa dar in toamna masor si refac concentratia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e nevoie de masurare, refacerea concentrantiei se realizeaza doar prin inlocuirea completa a antigelului. Daca vine deja preparat, cu atat mai bine. Eu am folosit concentrat (atat Mobil Antifreeze cat si Mobil Advanced Antrifreeze) si apoi mi l-am diluat singur in proportie de 1:1. Antentie insa la caracteristicile antigelului, la mine (Accent, 2007) este indicat G11 (albastru), G12 fiind de culoare roz si neindicat masinilor asiatice. Nu inseamna ca daca puneti roz este un capat de lume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e nevoie de masurare, refacerea concentrantiei se realizeaza doar prin inlocuirea completa a antigelului.

Serios?

Adica, daca am mers numai pe apa distilata, scot 2 litri si bag 2 litri de antigel, dupa am mers ceva kilometri si se mai amesteca lichidul prin circuit, nu pot masura concentratia?

Vrei sa spui ca ai reusit tu sa inlocuiesti complet lichidul de racire (atentie, nu antigelul) din circuit????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a venit frigul, cum a inceput sa faca figuri cutia la a I-a. Dar ca acum, n-a facut niciodata. Practic, intra in viteza din a 3-a, a 4-a incercare.

Se manifesta doar la rece, dupa 10 minute de mers totul intra in normal.

Sa schimb uleiul la cutie? Masina are 85k km, cutia este manuala.

Sau e ambreiajul de guma de la Hyundai, ca deja face 50k km de la ultimul schimb...

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă faci pedala, nu intra din prima? Cum se simte pedala? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...