Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
umbro_05us

Pornire intarziata motor cald 1.6 crdi 81kw

Recommended Posts

Salut! Sper sa fiu pe intelesul tuturor si sa explic cat mai bine problema mea. Am un i30 din 2013 si o problema la pornire,care se pare nu-i da nici un service de capat. Simptomele sunt urmatoarele: dimineata la prima cheie porneste impecabil,urmatoarele porniri sunt mai greoaie(mult mai lungi),da impresia ca nu se alimenteaza.Cu cat temperatura de afara este mai ridicata cu atat mai dese sunt pornirile intarziate. Tin sa precizez ca aceste porniri intarziate nu se repeta regulat. De exemplu poate porni odata bine chiar daca e cald motorul si temperarura exterioara mare si de 2-3 ori porneste greu.Pe tester nu apare nimic. A mai avut cineva problema asta?

Edited by umbro_05us

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa ai verificat-o?

La un i30 din 2009 (dar cu benzina) ceva asemanator dar uneori nu mai pornea, Dupa citeva ore de stationare o lua. Schimbata pompa de benzina cu una ieftina (daca aia originala a plesnit inseamna ca nu si-a meritat banii),

Edited by corcodel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifică senzorul din capul rampei de presiune. In 90% din cazuri el e defect.

 

Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am facut adin nou o programare la reprezentanta,de data asta in Timisoara.Cei de la Sibiu si respectiv Alba nu i-au dat de capat.Dau din umeri deoarece testerul nu le indica nici o eroare.Problema mea nu se repeta la fiecare pornire doar cand are ea chef sa ma inerveze si in special cand temperatura exterioara e ridicata si motorul este cald. Am sa le spun sa verifice si senzorul acesta. Apropo,cum se poate verifica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin înlocuirea temporara cu altul de ex. Nu cred ca dacă are probleme apare pe tester, deși este totuși posibil.

 

 

Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o problema care ma deranjeaza si cei din service-uri nu au solutii. In afara de testul de injectoare,acela cu eprubete,altceva nu au mai verificat,doar s-au raportat la ce arata testerul. Si testerul..... Nu arata nimic! Pe hartia de constatare au scris ca nu au detectat probleme dar au constatat ca in unele situatii porneste mai greu. Chiar nu stiu ce sa mai fac.

Edited by umbro_05us

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am început să am și eu aceiași problema ca tine tot mai des. Pe tester nu apare nimic! Folosesc motorină doar de la Mol normală, însă acum am trecut pe cea premium la 5 lei să văd cum se comporta.

Mai vorbim.

 

Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spre exemplu ultimele 2 zile a pornit bine,dar si asa nu a pornit la sfert. Cati km are masina ta si din ce an este?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu..

Ati schimbat de curand filtrele (in special cel de combustibil), inainte de aparitia problemei?

A mea (Accent 1,5 CRDi din 2008) a inceput sa manifeste, tot aleatoriu, pornirea ingreunata, ca si cand nu se alimenteaza. Si asta imediat dupa ce am schimbat filtrele. Asa ca eu dau vina pe filtrul de motorina).

Si, la fel ca si la voi, nu exista situatie clara cand nu porneste. Face si cu motorul cald si rece (dar mai putin..), cand e cald afara sau mai racoare..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrele schimbate la reprezentanta acum 10.000km fiindca masina inca mai are garantie. Si cu cele dinainte tot asa facea. Tu cum ai rezolvat problema? Eu unul nu mai stiu unde sa mai merg cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inca n-am rezolvat. Am zis sa schimb filtrul dar inca n-am facut-o. Nu e o problema presanta, la mine apare, sa zic, o data la 30 porniri...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a inceput si la mine, mai timid. Dupa un an de zile destul de des. Astept sa vad si parerea celor de la reprezentanta din Timisoara, poate am mai mult noroc si imi gasesc ei defectul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, mașina are apeox. 150.000, motor 1.5 CRDI.

Revizia am făcut-o in Martie iar problema a început in luna Iulie la câteva zile după schimbarea celor 4 bujii incandescente.

La prima apariție am fost direct la service însă nu a ieșit nimic pe tester iar de pornit pornea ușor.

La 2 zile la fel! Zic: motorina, merg alimentez cu extra motorină vre-o 20 litri, circul toată ziua cu porniri și opriri repetate fără problemă însă, a doua zi de dimineață la 5 min. dupa ce plec de acasă, intru într -o depășire și se oprește motorul, bordul 'pom de Crăciun ' și îmi rămâne aprins becul de la 'chec engine'.Repornesc automat termin depășirea și direcția spre service.

Eroare: problemă alimentare.

Vb cu mecanicul și ajungem la concluzia: bujiile, motorina sau senzorul din capul rampei de presiune.

Șterge eroare și de 2 săptămâni circul cu motorină extra iar de pornit pornește greu când vrea ea! Sunt zile când nu are nimic și sânt zile când pornește mai greu.

Urmează să o testez la drum întins peste 2 săptămâni și voi folosi tot motorină extra, iar prin 28 luna asta vă voi spune părerea mea și a mecanicului.

Însă eu rămân la părerea mea : 90% e senzorul din capul rampei de presiune.

 

Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...