Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
nios33

Nivel de ulei crescut la motor

Recommended Posts

Salut pe toata lumea,am si eu o problema cu un I30 1,4 Diesel an 2013 120000 km ,dupa 3000 km de la ultimul schimb de ulei nivelul la joja a crescut 1 cm si miroase a motorina.Detin masina de 6 luni motorul trage bine.A m ai intalnit cineva problema asta la hyundai? Ce ar trebui sa verific?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-aș prea crede, asta baga apa nu motorina. Mai degrabă vreo garnitura pe la pompa de injecție, oricum trebuie inspectat sistemul de alimentare.

 

 

Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Daca uleiul prezinta o spuma albicioasa, atunci ai probleme cu garnitura de chiulasa sau vreo fisura in chiulasa si iti patrunde apa din sistemul de racire in cel de ungere. Daca uleiul este mai putin vascos(mai apos) si are miros de motorina, aici problema este mai complicata, inseamna ca undeva iti patrunde carburant in sistemul de ungere. Trebuie investigat in amanunt tot motorul si vazut pe unde iti patrunde.

Sfatul meu.... nu mai circula cu masina, trage-o pe dreapta si dute urgent cu ea in service, exista riscu sa blochezi motorul datorita lipsei proprietatilor de ungere a uleiului.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul este vizibil mai subtiat si are miros de motorina .Am sa ma duc la sercice. Multumesc pentru raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, Ai rezolvat problema ?

Ai filtru de particule, care se pare ca nu ai facut o serie de regenerari pana la capat. In acest caz nearderea completa a cenusii baga excesul de motorina pompat in timpul regenerarii in baie. De aceea creste nivelul si normal ca miroase.

Sunt curios ce ti-au spus cei de la service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, Ai rezolvat problema ?

Ai filtru de particule, care se pare ca nu ai facut o serie de regenerari pana la capat. In acest caz nearderea completa a cenusii baga excesul de motorina pompat in timpul regenerarii in baie. De aceea creste nivelul si normal ca miroase.

Sunt curios ce ti-au spus cei de la service

Asculta la DOMIF. Majoritatea motoarelor diesel cu DPF au aceasta problema. Edited by Aurel1988

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am exact aceeasi problema ! @nios33 Ai rezolvat ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nios33 nu a mai intrat pe acest forum din data de (Last Active) Aug 13 2017.

 

Aparent (și din păcate) ... slabe speranțe să mai primiți răspuns de la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sunt destui care nu stiu ce sa mai faca si ce si pe cine sa mai intrebe cand au o belea, si dupa ce o rezolva, rasula usurati si li se rupe ! :punk: Nu mai spun si cum au rezolvat. De ce sa mai stim si noi care a fost problema reala si care a fost rezolvarea ?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu precizari.La reprezentanta au pus masina pe tester si au spus ca totul pare ok,chiar si ultima regenerare a fost dusa pana la capat.Mi au sugerat ca poate nu lucreaza un injector cum trebuie,s au mai grav ar putea fi un semering nu sti.u pe unde exact.L a sfatul unui mecanic am cumparat un aditiv pentru curatat injectoare de la Chevron care se introduce in rezervor.Pot spune ca problema s a rezolvat cam 90%,adica cresterea nivelului de ulei este mult mai mica.Pot sa merg cu un schimb de ulei cam 6000 km timp in care uleiul pe joja ajunge la maxim.Aditivul cumparat de la Evolube pret 38 lei/flacon

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite că asta n am incercat dar daca ar fi sa fie de la vreun injector n-ar trebui sa scoată fum ? La mine nu iese un gram. O să incerc sa bag un aditiv.

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda a avut mari probleme la motoarele 2.2 diesel cu saibele de la injectoare, care exact asta faceau, scapau combustibil in ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am scos din baie 3 kile de ulei diluat cu motorina ca să ajung intre min și max pe joja.Cred că îi dau foc ! După aprox 1000 km făcuți de la ultimul schimb.

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marioux, dar tu scoti masina aia in afara localitatii vreun pic, sa isi faca un ciclu complet de regenerare la cateva sute de km parcursi in oras?

Daca da, schimba saibele de la injectoare. Sunt foarte ieftine, manopera e mai scumpa.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai merg in afara localității odată la 2 3 sap (cate 100 de km) . In rest mai mult prin oraș ce-i drept . Dar nu trafic bara la bara. Merg drumuri relativ lungi fara opriri. Șaibele de la injectoare.Ok.Dully noted. Ai auzit de situații din astea că ale mele de mi-ai recomandat asta cu șaibele ? Is disperat.

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris mai sus. La Mazda 2.2. CRDI 2013, 2014, 2015 si cateva serii din 2016 au crapat motoarele de la ungerea defectuoasa (motorina in ulei).

Cauta pe forumul lor.

Cauza au fost saibele de foc, de 1 leu/bucata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poftim

 

 

[emoji51][emoji3064]

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marioux: chestia cu saibele alea este cam asa, foarte pe scurt: ele (adica saibele :D ) cand sunt noi sunt elastice si la montarea injectorului se deformeaza dupa corpul acestuia si il protejeaza de temperatura mare din cilindru; evident, si saibele se vor incinge in functionare si isi vor pierde elasticitatea; daca le re-montezi, atunci sigur nu se vor aseza in pozitia initiala, nu vor mai etansa si nici proteja diuza injectorului, astfel ca acesta se va incalzi f tare si va incepe sa scape mai multa motorina decat este necesar, samd., ca sa nu mai zic de deteriorarea propriuzisa a diuzei injectorului.

 

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate am dat impresia de ciocan dar te asigur că nu e așa.Tonul tau superficial și ignorant poate e acceptat de alții.Daca mai simiți nevoia de explicații din astea sare-mă dacă ai o parere.La injectoare nu s-a umblat de când e produsa mașina.3 service uri super profesioniste m-au asigurat că nu e de la injectoare.Fum nu iese, vibrații nu am. De ce ați crede că e de la șaibele alea doar pentru că la Mazda s-a întâmplat așa mă depășește. O să verific in continuare cum pot cauza și revin aici daca găsesc problema/soluția

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și tu îi crezi (încă) pe "mecanicii" din "service-uri super(!) profesioniste"?

Atunci baftă.

Omul ți-a explicat fenomenul, pentru că nu are pe unde altundeva să se contamineze uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marioux

In afara faptului ca ne-ai terminat cu motorina ta in ulei, ca peste tot pe unde postezi numai asta ai in cap, si atunci cand iti spune cineva ce si cum, tot tu sari in sus.

Din pmdv, toti am incercat sa te ajutam. Ca tu nu vrei dau nu poti (asta e) sa intelegi niste chestii, nu e vina noastra.

Pana la urma, e un forum de amatori, nu unul de specialisti, si fiecare incearca sa ajute atat cat stie si cat poate. Parerea mea e ca tu ai oarecum probleme in a intelege ce ti se spune...

Si, pana la urma, faptul ca ai cumparat tu o taraba cu x km in bord si xx adevarati nu e problema noastra, ci a ta.

Eu am 80k+ km cu masina si nu am problema pe care ai enunerat-o tu, din 2 mari motive:

1. Am cumparat-o de noua;

2. Stiu cum sa exploatez ca la carte un diesel turbo cu DPF.

Degeaba te superi, iti inteleg frustrarea, dar rezolvarea problemei tale tine ori de partea de injectie (cu tot ceea ce inseamna asta, inclusiv senzorii de pe evacuare) ori de partea de exploatare a masinii. Altceva nu e.

Succes!

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai treabă ? Habar n-ai ce parametri are mașina mea și presupui ca un om imatur povești.Care vrea sa își exprime părerea pe subiect bine.Pentru morală vezi în altă parte.

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact ce spuneam... In loc sa multumesti si sa verifici, tu sari cu invectivele. N-ai inteles nimic. P.S. Vezi ca mai exista si virgula pe tastatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi și caută atenție în altă parte. Vad că ai timp .

 

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...