Jump to content
Alin Coteanu

Nu recunoaște Cheia

Recommended Posts

Nu de aprindere martorul imobilizator la bord, ci aleatoriu! S-a înlocuit modulul imobilizator,a funcționat o perioadă! Posibile cauze, recomandări rezolvare?!? Se poate găsi soft pt resoftare!?! Am inteles că off la immo din soft nu de poate pt Santa de 2004! Mulțumesc

Edited by Alin Coteanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca telecomanda e OK, baterie noua si emite se poate sa fie probleme cu receptorul RF sau cu unitatea de control a immobiliserului

Edited by sierrafery

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca telecomanda e OK, baterie noua si emite se poate sa fie probleme cu receptorul RF sau cu unitatea de control a immobiliserului

Ce repreznta receptor RF? Aceea bobina de pe contact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pui contactul si se aprinde cheita, inseamna ca a recunoscut cheia. Daca nu se aprinde, incearca sa pui contactul la fiecare minut si vezi daca la un momendat se aprinde inseamna ca eroare este intermitenta si atunci poti suspecta unitatea immo, antena sau cablajul (luand in cosiderare ca restul functioneaza corect).

 

Sunt convins ca se poate face immo off.

 

Se aprinde cheita cand pui contactul?

 

 

 

 

imma - smatra location (in spatele scurmierei).pdf

immo - connector m16 location.pdf

immo - connector m16 pinout.pdf

immo - ecm connector pinout.pdf

immo - ecm.pdf

immo_diag.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru că deja de începea să devină o mașină părăsită in curtea service-ul , destul de renumit în Pitești, șeful mi-a comunicat că are că ultima soluție sa înlocui kit-ului de pornire plus calculatorul de injecție! Boon...a găsit unul de UK, cu aceeași serie, venit de pe o mașină cu aceleași dotări! Pus, pornit din prima... Super zic eu...in euforia momentului am plecat că din pușcă cu mașina spre casă, dar... ulterior am constatat că este ceva in neregula! Oprit la semafor observ că parcă la relantii merge 'in 3pistoane'! Boon incerc sprint ...fuge de mănâncă astfalt...pus 20l in rezervor și iarăși sprint! Ajung acasă și sun iarăși la service sa comunic problema...mi de propune că luni sa vin la ei pt tester că poate sunt stocate erori! Ne mai având răbdare, scot din cotieră un tester Elm327cu bluetooth și mă conectez la mașină și SURPRIZA...apar trei erori : U0003,U0006 și U 0009..Deja panica...Nu le șterg...Ce sa fac?? Ce reprezintă??!! Ps acum am 753rpm fata de 850rpm inițial

Edited by Alin Coteanu

Share this post


Link to post
Share on other sites
se pare ca ai o problema pe CAN


scoate cheia din contact, masoara rezistenta intre pinii 6 si 14 in mufa obd (ar trebui sa ai 60ohm +/- 10%)


ce elemente exact ai inlocuit pe masina?


despre relantiul tau scazut, ai scris codurile injectoarelor in ECM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E benzinar cu cutie automata? ... daca nu atunci codurile alea sunt eronate pt ca acel scanner e OBDII in timp protocolul masinii nu si aloca alte coduri decat sunt in realitate

Edited by sierrafery

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

se pare ca ai o problema pe CAN

 

scoate cheia din contact, masoara rezistenta intre pinii 6 si 14 in mufa obd (ar trebui sa ai 60ohm +/- 10%)

 

ce elemente exact ai inlocuit pe masina?

 

despre relantiul tau scazut, ai scris codurile injectoarelor in ECM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

se pare ca ai o problema pe CAN

 

scoate cheia din contact, masoara rezistenta intre pinii 6 si 14 in mufa obd (ar trebui sa ai 60ohm +/- 10%)

 

ce elemente exact ai inlocuit pe masina?

 

despre relantiul tau scazut, ai scris codurile injectoarelor in ECM?

ECM, contact si immo! Nu stiu daca a rescris codurile, o sa intreb luni! Posibil ca in ecm actual sa aiba valoarea rpm de la masina donatoare? Poate sa fie ridicata din soft daca a fost rescrise injectoarele?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica codurile daca au fost scrise, sterge erorile si fa o plimbare de cativa km fara sa depasesti limitele legale si apoi vezince si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codurile nu au fost scrise in ECM, am sters erorile, masina se comporta decent. In 450km extraurban,vibratia parca s-a mai' domolit', dar inca exista! Am discutat cu cineva la reprezentanta, o sa ma ajute, sper sa fie 'neoficial'! Tipu de la service a ramas surprins de faza cu rescrierea, dar tot el mi-a facut lipeala cu tipul de la reprezentanta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codurile injectoarelor sunt foarte importante la masinile cu injectie directa(PD/EUI) si afecteaza mersul motorului la turatii mari, de la 2500 in sus, eventual nu se tureaza peste 3000 daca nu sunt salvate codurile in ECU, asta e simptomul, nu are nimic cu relatiul sau mersul la turatii mici ... din cate stiu la Santa Fe(in general la motoarele D4EA) dupa o anumita perioada de mers strategia adaptiva a ECU isi asuma injectoare diferite fara a fi neaparat nevoie de rescriere dar la asta nu insist ca rescrierea si daca nu ajuta nu dauneaza.... la problema asta cu relantiul mai suspect e senzorul de volanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un santa fe 2004 diesel crdi, cutie manuala, cum as putea programa si a doua telecomanda? Am cautat pe net dar ziceau de ceva cutie cu ceva switch, eu nu am gasit cutiuta respectiva, nici sub bord in stanga nici I spatele cd-ului. Ceva ideei?

Multam anticipat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In stanga am un modul dreptunghiular care are si ceva mufa gen antena dar nu are niciun switch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/29/2017 at 6:30 PM, Dfl said:

La un santa fe 2004 diesel crdi, cutie manuala, cum as putea programa si a doua telecomanda? Am cautat pe net dar ziceau de ceva cutie cu ceva switch, eu nu am gasit cutiuta respectiva, nici sub bord in stanga nici I spatele cd-ului. Ceva ideei?

Multam anticipat

A rezolvat cineva misterul programării celei de-a doua telecomenzi?

Nici eu nu am nici un switch .Se poate face prin ceva diagnoza/programare prin ceva soft prin OBD2 ? Care ar fi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
18 minutes ago, malex75 said:

A rezolvat cineva misterul programării celei de-a doua telecomenzi?

Nici eu nu am nici un switch .Se poate face prin ceva diagnoza/programare prin ceva soft prin OBD2 ? Care ar fi ?

iti trebuie codul de 6 caractere si poti folosi orice diagnonza care comunica cu modul si are access la code saving 

gasesti pe youtube un video folosing=d launch Launch x431 hyundai key coding

Conform autodata se poate si din acea cutiuta (vezi atasament).

Key programming _ Autodata.pdf

Edited by GicaPhp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mulțumesc!

Acel cod de 6 cifre se citeste de undeva?Ar trebui să fie scris pe vreun document/serie/sticker ?

Am văzut și eu programarea din "cutiuta",dar eu nu am acel buton pornit/oprit pe cutiuta...fizic nu există acest switch pe modulul de comfort

Edited by malex75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...