Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Dfl

Probleme la 2500rpm

Recommended Posts

Ala din poza 3 e debitmetrul(MAF) cel de care zic eu MAP/Boost pressure sensor se afla pe galeria de admisie dupa EGR de aceea am zis ca trebuie curatat ca precis e plin de jeg de la EGR-ul care presupun e blocat ... Ar trebui anulat EGR-ul cu totul apoi curatata toata admisia

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sierrafery, mare multam de idee. Am curatat clapeta de acceleratie(cred ca asa se numeste,aia ce in in fata motorului si are un furtun gros ce vine din intercooler). Pe pereti si pe clapeta era depunere de 2-3 mm. Dupa curatare nu se mai manifesta asa, acceleratia este mai lina, zgomot mai mic, deci brici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, dupa curatarea clapetei mai sus mentionata, am observat ca fluiera ceva(un mecanic zice ca turbo), am facut ieri un drum pe autostrada pina la timisoara, mergand cu 4000 rpm constant(cica se va curata si nu se va mai auzi) dar tot degeaba. Mentionez ca nu se aude ca un fluierat continuu(ca la alte masini cand intra turbo), mai degraba ca si cand ar chitai, cumva.

Ideei careva?

Multam anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu rezultat-ul final, fluieratul mai sus mentionat a fost din cauza unui prezon rupt de la evacuare.

Multam tuturor care au venit cu ideei pentru rezolvare problemei.

Salutare

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel si la mine cu fluieratul.Prezon rupt.Facea ca o baba in proces de exorcizare cu 4 popi langa ea...

Eu am luat-o ieftina(zic eu)pentru un surub rupt ca defect la motor.Adica a lasat la pret cel care o vindea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate o explicatie mai clara despre acel prezon ? Am si eu un fluierat si cred ca e de la turbina, dar poate am noroc si defectul e acest prezon...

Unde sa il caut ? La galeria de evacuare de pe motor?

Pot sa te intreb cat de ieftina a fost? (doar de curiozitate...eu am cumparat-o pe a mea in septembrie cu 3000 euro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Era un prezon rupt din capatul galeriei,partea catre pasager.Siptome-la relanti nu suna nimic.In accelerare suna ca si cand patineaza(sau scartaie) cureaua de la alternator.Gazele ieseau prin garnitura de la galerie,care e facuta din mai multe foi de tabla,creandu-se efectul de ''muzicuta''.Dar ma repet,zgomotul era deranjant si ciudat,avand toti mecanicii suspiciuni la curea,alternator sau turbo...Masina a fost 2200 E ajunsa in poarta(e adusa in ianuarie).Manopera a fost 150 lei pentru prezon.Modelul meu e de 125 cp,cutie automata,4wd si scaune incalzite.Pe usa scrie Elegance,probabil aceasta e varianta.Daca te mai pot ajuta,cu drag.

Galeria de evacuare e de pe motor,e de la sine inteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema cu șuieratul la turație ridicată. Nu am avut un prezon rupt și nici turbina nu are joc.Am avut destransa galeria de evacuare și sufla pe la garnitura.Am schimbat garnitura(100 lei) și cu prilejul ăsta am blindat și EGR-UL cu o tabla de cupru.

Acum totul e ok și am parte de liniște

Edited by malex75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema de genul asta!Am pornit motorul fara intercooler,dupa ce am montat totul inapoi,nu mai pornea deoarece am inversat doua furtunase,le-am pus cum trebuia,motorul porneste dar nu mai are putere oricat as apasa acceleratia.Maine o sa-i fac o diagnoza sa vad poate are ceva dat peste cap.Poate sa fi aparut vreo eroare in ecu si sa nu mai mearga vreun vacum,sau ce ar putea sa fie?

 

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca totul a pornit dupa ce s-a umblat la intercooler e posibil ca totusi ceva furtun sa nu fie cuplat cum trebuie si se pierde toata presiunea de turbina sau trage aer fals pe admisie

Edited by sierrafery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunasele au fost semnate si le-am pus cum trebuie a doua oara pentru ca m-am uitat bine la semne.Am dat jos si conducta flexibila cea care iese din egr si cred ca am strans bine suruburile inapoi!Cum spuneam si in comentariul anterior,poate fi vreo eroare data de pornirea motorului fara intercooler?

 

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus testerul pe masina si a iesit la iveala erore P1112.6a46b9837ef8d22fd79e77d68bc5e1cc.jpg1f0cfb629e42d1f8bebed9254780635f.jpg

 

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca tot e ceva legat de vacuum.Furtunas inversat/crapat sau mufa modulator.Interesant e ca la acelasi cod corespunde si debitmetrul dus,mai exact IAT(intake air temperature).Cu mufa scoasa la debitmetru se schimba ceva la tras?daca nu,acolo e buba.

https://www.google.com/amp/s/www.autocodes.com/amp/codes/p1112_hyundai.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos mufa la debimetru dupa 15 minute de mers cu masina,motorul era cald dar tot nu trage deloc.Deci ce e de facut trebuie schimbat debimetrul?Mentionez ca la frig motorul are fluctuatii de turatie !

 

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...