Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Daniel_kid1

Problema acceleratie

Recommended Posts

Salut,

 

Intamplare: mers cu 60 km/h prin oras cam 2 km, la o intersectie cu cedeaza, am franat sa dau prioritare, masina nu s-a oprit de tot, aveam cam 2-3 la ora, apoi cand sa accelerez sa merg mai departe, nimic. Apasam accelelratia, dar nu se intampla nimic, am apasat de 2-3 ori apoi a mers. Masina este automata.

 

A mai patit cineva?

 

Multumesc,

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Am tot automata. Sunt lag-uri ale cutiei. Nu-ti bate capul. Mai face figuri selectorul electronic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica cum sa nu ne batem capul? Apesi acceleratia si nu se intampla nimic, dar Isi revine dupa 2-3 pedale? Si lag-ul asta banal se poate intampla intr-o depasire banala urmata de o moarte banala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest lucru se intampla foarte rar si numai la retrogradarea in treptele inferioare ( cand se franeaza aproape de oprire apoi se accelereaza brusc ) . Exista un moment in care turatia motorului nu se coreleaza cu schimbul cutiei fiindca noi brusc apasam acceleratia cand turatia era in scadere. Pedala de acceleratie are un senzor dupa care citeste calculatorul cutiei si daca ,, ne jucam " un pic cu pedala , uneori cutia da un lag scurt de 2-4 secunde in care ne lasa practic sa ne hotaram ce naiba vrem sa facem. Citeste despre chestia asta pe site-ul coreenilor de la Hyundai. Nu intra in panica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest lucru se intampla foarte rar si numai la retrogradarea in treptele inferioare ( cand se franeaza aproape de oprire apoi se accelereaza brusc ) . Exista un moment in care turatia motorului nu se coreleaza cu schimbul cutiei fiindca noi brusc apasam acceleratia cand turatia era in scadere. Pedala de acceleratie are un senzor dupa care citeste calculatorul cutiei si daca ,, ne jucam " un pic cu pedala , uneori cutia da un lag scurt de 2-4 secunde in care ne lasa practic sa ne hotaram ce naiba vrem sa facem. Citeste despre chestia asta pe site-ul coreenilor de la Hyundai. Nu intra in panica.

Ai dreptate, exact asa s-a intamplat

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam mare lag-ul 2-4 sec mai ales ca este DCT, as intelege 1 sec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Astazi am patit si eu o chestie urata: motorul merge ok, dar in timpul mersului se accelereaza greu, lent. Dupa cateva minute a inceput sa licare in bord martorul galben cu semnul motor. Nu am sunete ciudate, decat ca se accelereaza greu. Maine o sa-i fac o diagnoza. Am cutie manuala. M-a lasat turbina ? Sa mai fie si alte cauze mai putin costisitoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ordinea gravitatii: filtru aer colmatat / filtru combustibil plin cu goange. EGR + admisie imbacsite. Unul sau mai multe injectoare pe duca. Apoi e turbo. Cea ma naspa ar fi DPF-ul colmatat.

Bine, poate fi si un senzor picat ori un contact dus pe undeva.

Nu va grabiti sa schimbati nu stiu ce piese, luati raportul de diagnoza si mai intrebati.

Turbo da semne de oboseala, nu cade din prima (incepe sa suiere, pierde ulei, cand e praf se aude fier pe fier la rece).

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supapa EGR . Si eu am patit-o . A doua zi si-a revenit. Trebuie scoasa masina mai des pe autostrada pentru curatare plus carburant bun .

Edited by emy_b_cta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au gasit problema: un repartizor de aer (langa EGR, un fel de senzor electric care nu permite rurbinei sa porneasca. Il astept sa vina cca 200 lei + 30 lei montaj). La iesire din Pitesti, com Stefanesti este o firma specializata in reparatii turbine: Turbo Spot Service. Par priceputi.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati incercat sa-l curatati cu spray de contacte?

Poate ne dati si un cod si o poza cu locul unde este pozitionat.

Daca tot umblati pe langa EGR, de ce nu ii faceti o curatare?

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati incercat sa-l curatati cu spray de contacte?

Poate ne dati si un cod si o poza cu locul unde este pozitionat.

Daca tot umblati pe langa EGR, de ce nu ii faceti o curatare?

Pozitia e groaznica, nici macar nu pot fotografia. Intra in el 2 furtunase si cateva fire electrice. E un fel de senzor cred. Il fotografiez cand am piesa veche in mana apoi pe o poza de motor incercuiesc locul unde il gesiti montat. Edited by mihaimatei63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva asemanator cu descrierea dvs este debitmetrul, care regleaza fluxul de aer pe admisie.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vorba de electrovalva de jos. Piesa alba de deasupra se pare ca ar fi buna. Am gasit un I40 din 2014 la dezmembrari cu 70 mii km la bord si am luat piesa din imagine. Merge perfect, a pornit turbina imediat.

post-66315-0-40608900-1569658708_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...