Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
felix

i30 2017

Recommended Posts

Eu, dupa ce am luat I30 -2018... as merge pe Ceed ! Fiecare cu piticu' lui...

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, dupa ce am luat I30 -2018... as merge pe Ceed ! Fiecare cu piticu' lui...

Eu am i 30 sincer mie mi se pare mai frumoasa decat kia ...in rest este aceiasi masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, dupa ce am luat I30 -2018... as merge pe Ceed ! Fiecare cu piticu' lui...

Acuma zi-ne si de ce. Ca asa afirmatii fara nici o informatii suplimentare, nu stiu cat ajuta. Eu decizia am luat-o acum, dar mi-ar placea sa stiu si de ce e mai putin bun i30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu aici, ca sa nu fac un thread nou - pentru posesorii de i30 1.4 MPI 100cp 2017-2018 - vi se pare motorul subdimensionat pentru masina asta?

 

Nu ma interesează sa ma dau tare, am copil, nu conduc "sportiv", dar vreau sa pot face o depasire decent atunci cand e cazul.

 

Dupa calculele mele, cea mai apropiata masina ca putere/masa, pe care am condus-o, a fost un logan 1.6 MPI cu 85cp cu care nu am avut probleme vreodata.

 

Urmează sa merg la test drive, dar nu stiu cat imi va permite timpul/traseul sa testez asta.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu aici, ca sa nu fac un thread nou - pentru posesorii de i30 1.4 MPI 100cp 2017-2018 - vi se pare motorul subdimensionat pentru masina asta?

 

Nu ma interesează sa ma dau tare, am copil, nu conduc "sportiv", dar vreau sa pot face o depasire decent atunci cand e cazul.

 

Dupa calculele mele, cea mai apropiata masina ca putere/masa, pe care am condus-o, a fost un logan 1.6 MPI cu 85cp cu care nu am avut probleme vreodata.

 

Urmează sa merg la test drive, dar nu stiu cat imi va permite timpul/traseul sa testez asta.

 

Multumesc.

Salut, din punctul meu de vedere este ok daca nu ai pretentii sportive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@enedelcu, lumineaza-ne rogu-te in privinta calculelor facute, caci nu totul depinde de sportivitate. Sunt elemente mai mult sau mai putin subiective care tin de alegerea unei masini si eu sunt tare curios cum le-ai cuantificat pe-astea in mod special.

 

@teodorr, rogu-te, nu mai cita postul anterior integral daca la el te referi. Multumesc pentru intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am specificat in post... m-am referit strict la motor - putere / masa masinii (CP / kg). Doream sa aflu de la posesori comportamentul in depasire sa-mi fac o idee ce se intampla in depasire retrogradand, lucru pe care nu stiu daca il voi putea face in test-drive. Ma uit la i30 Highway, dar toata lumea imi zice sa merg spre Elantra, ca motorul e mai puternic, desi imi place mai mult ideea de hatchback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus roti separate de iarna (cu tot cu jante si fara senzori), si nu am nicio alarma de presiune in bord dupa vreo 50 km. Cred ca nu are senzori in roata. I30 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uit la i30 Highway, dar toata lumea imi zice sa merg spre Elantra, ca motorul e mai puternic, desi imi place mai mult ideea de hatchback.

In situatia ta am fost si eu, insa comparand dotarile Elantrei cu cele de pe i30 am ales i30. Atata timp cat nu te bagi in depasiri la limita si nu faci depasiri cu 2000rpm nu cred ca ar fi probleme. Cel mai bine fa un test drive.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si comportament, motorul de aspiratie isi arata potentialul la peste 3000 de ture. In ceea ce priveste depasirile, daca esti un sofer cu comportament normal (fara depasiri la limita) motorul se descurca cu brio. In oras se descurca excelent, nefiind nevoie sa fortezi. Daca vrei sa il exploatezi, motorul trebuie dus in trepte inferioare ca sa traga bine. De exemplu o depasire ceva mai fortata este recomandabila in treapta a 3 pentru a simtii ca masina se lanseaza.

Edited by jetsky
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja este in teste i30 facelift. La anul o sa-l vedem la fata.

 

 

 

post-67394-0-03336700-1573224037_thumb.jpg

post-67394-0-12772700-1573224055_thumb.jpg

post-67394-0-11375600-1573224066_thumb.jpg

post-67394-0-82437200-1573224073_thumb.jpg

post-67394-0-92238900-1573224080_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Posesor de i30 1.4 100CP Highway achizitionat in oct 2018 cu 17k la activ.

 

In depasiri se descurca decent.

Consum mediu 6.7% (la pompa),6.2% (din CB), cca 85% pe "autostrazile" tarii.

La nivel de echipare inca sunt de parere ca este cea mai buna alegere.

@Senzor de presiune, am inteles ca au fost 2 loturi, unu cu senzor pe janta si altul fara senzor pe janta, depinde cum ai avut "noroc". Eu unu am fost suparat ca nu am prins senzor pe janta dar acum cand am calculat costuri etc. parca e mai ok fara. Am luat un tester de presiune care sta in masina si am rezolvat problema cu 25 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am 1.6 crdi 2017 136 cp exclusive edition 8/ 9 l/100 km consum mixt 50 oras 50 in afara mers la 80/90 km/h. regret ca am cumparat asa ceva 18400 euro. mai detin un astra h 1.7 dar consumul in conditii mult mai sportive 5.8, daca nu depasesc cu astra h 80 km / h 4.3 consum mixt. nu inteleg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...