Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
felix

i30 2017

Recommended Posts

Am facut un test drive pe I30 2017, varianta automata 1,4 benzina turbo.

Pe langa designul oarecum discutabil al acestei variante versus varianta anterioara (la unii s-ar putea sa placa la altii nu), pe ansamblu masina e reusita, si in unele privinte e un plus fata de versiunea anterioara.

Ca feeling interior, cand te asezi la volan, observi un bord cu un design conservator d.p.d.v al instrumentarului de bord.

Volanul insa e altceva ca materiale utilizate si ca ergonomie.

La acest capitol se sta bine butoanele find corect amplasate si pe bord..Insa sistemul multimedia...uff. Poate voi intelege vreodata de ce trebuia adoptata de f multi producatori varianta introdusa de mercedes pe A acum cativa ani.

Si nu inteleg de ce pentru a iesi sub limita celor 20000 euro la noi, pe versiunea de top, nu a fost totusi adusa varianta cu ecran de 8". Difuzoarele de medii/inalte fata au fost montate pe bord sub parbriz

Ca si comparatie la condus masina se simte la fel ca si versiunea anterioara find o placere pe viraje tinuta de drum. Aici eu am o alta parere fata de ce se spune despre aceasta masina ca nu ar fi chiar ok d.p.d.v al feelingului la volan. Ca si rulare la viteze ceva mai mari nu am reusit sa-mi dau seama exact dar parca masina putin valsa. Poate fi din cauza drumului umed si a vantului, poate si a cauciucurilor de iarna montate, dar nu chiar m-am simtit confortabil. Cu toate acestea directia nu da dovada ca ar fi imprecisa. Masina era dotata cu anvelope cu talon de 45. Se pare ca s-a renuntat la cele 3 setari pentru reactivitatea servodirectiei electrice.

Cutia automata nu bruscheaza la plecarea de pe loc sau la mersul cu spatele sub nici o forma.

Insa la acceleratii bruste cand se retrogradeaza automat, dupa aprox o jumatate de secunda cutia te smunceste, mai tare decat ai face-o cu manuala.

Daca insa te obisnuiesti cu aceasta situatie iti vei doza astfel acceleratia si vei constata ca poti accelera si mai repede astfel incat cutia sa nu fie nevoita sa retrogradeze.

Motorul turbo de 1,4 pe benzina e realmente covarsitor...Rar am intalnit motoare pe benzina care sa afiseze la mers constant la 80 la ora pe automat 7 un consum instantaneu de 3,2 litri...cu cutie automata....Masina avea putin peste 300 km.

Rampele nu mai sunt deloc o problema. Masina le poate urca cu o usurinta nemaipomenita, iar cutia se descurca admirabil de data aceasta fara sa smuceasca.

Am luat masina cu un consum mediu de 9,6l/100km iar la sf de test era afisat 8,5. Fara menajamente.

Padelele pot schimba viteza daca esti in mod drive daca se tina apasata padela ptr o perioada mai mare de aprox un sfert de secunda (aici nu stiu detaliul de timp)

Pe langa cele enumerate mai sus:

 

Pro's:

- motorizare foarte buna si mai ales... foarte bine insonorizata (cutia tine astfel turatia incat sa nu sesizezi motorul).

- husele scaunelor vin din fabrica cu fermoar de desfacere putand fi spalate.

- s-a renuntat la plasticul de pe spatarele scaunelor fata

- calitate aparent mai buna a materialelor volanului si schimbatorului de viteze

- prezenta padelelor de schimbat viteza

- sistem audio de calitate decenta (trebuie lucrat putin la setari audio).

- amortizare foarte buna si silentioasa a trecerilor prin gropi

 

Con's:

- in continuare si pe aceasta varianta persista zgomotul la rulare (de data aceasta cauzat si de prezenta anvelopelor de iarna si a talonului mic al acestora)

- in partea sus spre spate la usa soferului se aude zgomot la vant la rularea cu peste 110

- cutia de viteza smuceste si intarzie aproximativ 0,5 secunde la apasarea brusca a pedalei de acceleratie.

- bord relativ anost si fara ecran de 7-8" pentru sistem multimedia

 

Poate mai scriu si alte persoane parerea lor.

Acum, in incheiere, parerea mea este ca daca totusi ar fi pastrat un design mai futurist ca si cel al generatiei precedente si cu motorizarile de acum masina aceasta ar fi fost ...

Va las pe voi sa continuati.

Edited by felix
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde ai facut test drivul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata e pe vine. :_tease: Noul 1.6 CRDI nu m-a impresionat. Consum mai mare, emisii mai mari, si doar 3km/h mai mult, mai nimic in plus la confort, doar ceva cioace, :banana: Aaa, 20litri in plus la portbagaj, dar fara compartimentele ascunse, asa caa ... :dancing: Vedeti si voi ...

 

http://www.hyundai-motor.ro/noul-i30#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca singurele variante de motorizare din oferta sunt cele turbo, nimic aspirat.

Preturile sunt foarte mari, la aceasi bani poti cumpara un Focus sau o Mazda..... nu cred ca o sa aibe succes prea mare noul model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana in toamna, daca nu merge treaba mai tund 1000-1500 E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

 

Sunt posesorul unui i 30 2017 model 1.4 benzina.

 

Cine are modelul acesta sa posteze aici consumuri, probleme pana acum, pareri etc.

 

Incep eu:

 

Consum pana acum 7,3L la 1300 km parcursi , stil de condus usor sportiv.

Probleme cu automatic emergency braking, imi apare mereu mesajul ca se dezactiveaza.Se intampla cand ploua, chiar si noaptea cand vine lumina din fata prea multa.

 

Cum functioneza sistemul turbo ? Eu simt ca uneori nu merge.

Sunt momente cand pleaca de la 1600 de ture(te baga in canapea) si alteori merg pana la aproape de 3000de ture si nu simt puterea motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta de 1.4 are turbo? Tare m-aș mira.

 

 

Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranța are turbo. Pentru mine este prima mașină turbo benzina. Mi.ar prinde bine sfaturi .

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Variantele pe benzina sunt: 1.4 T-GDI si 1.4 MPI, 140cp respectiv 100cp. Tu care varianta o ai? Daca ai varianta turbo, atunci se explica, ai un cuplu mai mare de la turatii joase. Asta este ceea ce am putut afla despre i30 2017, poate sunt colegi care au mai multe cunostinte!?

 

Ideea este simpla si anume: sa nu ii dai talpa pana la podea cand esti jos in ture. Accelerarea trebuie sa fie progresiva pana-n 3000 rpm, apoi te poti distra dupa bunul plac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.4 tgdi cu 140 cp. Culmea e că dacă accelerez progresiv (încet) chiar și până la 3000 ture nu simți turbo. Alteori daca ating accelerația mai tare simti viteza de la 1500 ture. Cine mai are acest model aștept răspunsuri. Nu prea am dat mult peste 3000 pentru că încă o țin în perioada de rodaj.

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Sa o stapanesti sanatos!

Pentru motoarele din zilele noastre nu mai exista perioada de rodaj, acestea sunt rodate pe banc inainte de montare pe masina.

Este normal sa nu simti momentul cand intra turbo daca o accelerezi progresiv, acel kick de la turbo il simti cand faci o acceleratie mai agresiva.

 

 

Bafta !


P.S: Turbo ar trebui sa intre undeva intre 1500 - 2000 ture.

Edited by claudiu_spi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care sunt preturile pentru noul i30?

Vad ca pe site-ul oficial au disparut preturile pentru masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu sunt curios de preturi. Cine și.a cumpărat noul i30 sa posteze aici.

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina expusa in showroom la Dab era 17.000 euro si era un 1.4 tgdi destul de dotat.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate vin cu aceleași dotări. Pachetul exclusive start. Eu am dat 17 000. Cu TVA ai văzut prețul ? Interesant. Eu am modelul cu vopsea perlata

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveau mai multe variante de dotări si motorizare. Pe mine ma intereseaza 1.4 turbo si cutie automată. Exact ce a testat Felix.

Edited by Bobbo1981

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am avut un drum la service cu o problema minora (un beculet din bord) si in showroom am calarit un pic noul i30. Ce am remarcat in plus e faptul ca stai mai bine in ea(mai bine decat in Elantra si i40), cotiera e mai utilizabila, volanul, da, mi l-as dori. In rest ramane cum am spus mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am avut un drum la service cu o problema minora (un beculet din bord) si in showroom am calarit un pic noul i30. Ce am remarcat in plus e faptul ca stai mai bine in ea(mai bine decat in Elantra si i40), cotiera e mai utilizabila, volanul, da, mi l-as dori. In rest ramane cum am spus mai sus.

La ce preț era in showroom?

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM fost in Mega Mall sa vad si eu live noul I 30. Pretul afisat era de 17.000 eur (cu vopsea metalizata) si echiparea Launch Edition Exclusiv(parca).

O masina mai bine finisata fata de modelul anterior, dar...dupa gustul meu.. plictisitoare. Este mult prea conservatoare, parca au incercat sa copieze spiritul Golf.

Modelul anterior are un design mult mai futurist, mai indrasnet. Pretul actual nu va fi mentinut prea mult, ok de achizitionat undeva prin Noiembrie cand de la 17k va ajunge pe la 14-15k

 

Bafta!

Edited by claudiu_spi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu ca au disparut preturile pe site-urile hyundai, cu o singura exceptie.

Pe vremuri erau discutii daca acest dealer e autorizat hyundai sau nu... presupun ca intre timp nu se mai pune problema, la cum arata site-ul cred ca sunt in regula.

 

Nu stiu cat vor scadea preturile, inteleg din diverse surse ca Hyundai vrea sa se pozitioneze ceva mai sus si sa lase Kia mai "de consum", sau cum sa-i spun.

Parerea mea, destul de piparate preturile deocamdata la i30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vorbit la un dealar hyundai si am scos un pret aproximativ de 12500 pt motorul de 1,4 l si 140 cp manuala cu buyback

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vor sa pozitioneze Hyundai mai sus decat Kia, vor ca treptat sa se adreseze unor segmente diferite de clienti. Hyundai va fi mai mult pentru familisti si persoane peste 40 ani, iar Kia va fi mai mult pentru tineri si mult mai configurabila.

M-am uitat si eu pe site la Colina si vad modelul vechi cu datele celui nou si cu 2100 eur reducere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce preț era in showroom?

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Cu oferta in jur de 18000E 1.6 CRDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vorbit la un dealar hyundai si am scos un pret aproximativ de 12500 pt motorul de 1,4 l si 140 cp manuala cu buyback

Nu are relevanta .

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Cu oferta in jur de 18000E 1.6 CRDI

Poate găsim un utilizator care și.a luat acest model să vedem prețul exact. Mi se pare extrem de mic 18000 la 1.6 , fara tva poate.

 

Trimis de pe al meu Nexus 5X folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...