marius.zadara 170 Posted September 19, 2016 Revizia de 135.000 km / 9 ani a constat in urmatoarele: - inlocuire ulei de motor: Mobil 1 5w-30 ESP Formula- inlocuire CV - Castrol 75w-90- inlocuire filtre: aer, combustibil, ulei, polen - Mann- inlocuire antigel - Mobil 1 Antifreeze - inlocuire lichid de frana - Mobil 1- inlocuire motoras far- inlocuire culise etrieri fata- curatare culise etrieri fata + spate- reglaj faruri- reglaj portiere spate- verificare incarcare acumulator- verificare injectoare- vidat + incarcare instalatie freon- test frane stand ITP- aplicare tratament motor + CV Inafara reviziei am inlocuit si parbrizul ca urmare a unei noi intalniri cu pietrele ramase de drumari pe portiunea Targoviste - Pucioasa ...Daca este cineva interesat de costuri sau alte detalii, sa spuna - nu le-am mai trecut de la inceput pentru a nu distrage atentia de la operatiile efectuate. Revizia am facut-o la InterAuto Tech si ca de obicei, masina se comporta excelent. Cea mai mare schimbare o resimt insa la CV unde uleiul mai subtire face minuni in adevaratul sens al cuvantului. Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted September 19, 2016 Iti iei zborul cu ea sau ce minuni face? Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted September 19, 2016 Cam asa ceva comparativ cu 80w-90 pe care l-am tot pus si nu glumesc. Mentionez insa ca am pus si tratament pentru CV, prima data in 9 ani. Din surse sigure, respectiv mecanicul care s-a ocupat de masina, am inteles ca 80w-90-ul care este prezent in CV este mai degraba pentru diferentiale, nicidecum CV, un motiv in plus pentru care un ulei special de CV si mai putin vascos face minuni. Astept insa sa vina iarna ca sa pot spune cat de sus poate zbura. Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted September 19, 2016 Eu nu inteleg cum mecanicii astia extraordinari care dau tot felul de sfaturi excelente nu lucreaza deja pentru marile companii auto si isi pierd timpul prin cine stie ce atelier Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted September 19, 2016 Uleiul nu l-am inlocuit ca urmare a sfatului mecanicului, ci ca urmare a unei scheme de revizii proprii. Faptul ca aceasta schema este sustinuta si de experienta lui, nu face decat sa ma bucure. Prezenta lui inca intr-un atelier mic comparativ cu marile companii poate fi si ca urmare a unei pasiuni pe care o are in acest domeniu, pasiune care incet-incet s-ar estompa intr-un atelier mai mare unde doar numarul de masini reparate zilnic conteaza si mai putin calitatea lucrarii la final. Quote Share this post Link to post