treft 14 Posted August 30, 2016 M-am intors in Bucuresti si dupa doua zile iar am ajuns de la 9.1 la 9.3l%. Asta cu masina este noua... ar trebui sa fie invers, tocmai pentru ca este noua ar trebui sa consume mai mult. Asa se spune, pana se mai lasa motorul... la mine se tot lasa de 25000km si culmea ca am acelasi consum ca de noua. Quote Share this post Link to post
Cristist50 188 Posted September 7, 2016 Cand o vinzi, sa ii spui cumparatorului sa astepte si el sa se mai lase motorul ... Quote Share this post Link to post
Gozmin 38 Posted September 7, 2016 (edited) Asta-i ca si pantofii noi care te strang. Se mai lasa ei dupa ce-i porti, se zice... Se mai lasa pe dracu, te strâng tot asa rau... Edited September 7, 2016 by Gozmin Quote Share this post Link to post
treft 14 Posted September 7, 2016 Asta-i ca si pantofii noi care te strang. Se mai lasa ei dupa ce-i porti, se zice... Se mai lasa pe dracu, te strâng tot asa rau...Mai exista si varinta " ai talpa grea "... Macar este constanta, nu trebuie sa imi fac griji ca vine iarna, consumul este acelasi pe toata perioada anului. Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted September 12, 2016 Partea cu consumul a fost si va fi mereu una relativa.Consumul creste sau scade in functie de conditiile de drum, vreme, "talpa grea" sau usoara.In oras daca mergi 1-2-3 si franezi mult e clar ca iti creste, la drum intins daca o lasi pe la un 120km scoti consum bunCat despre I40, la masina de 1600kg, nu prea poti sa te astepti sa consume 3% ....Ma uitam la noua generatie unde scrie ca mixtul e 4.7%....alte povesti de adormit copii .....Daca scoate cineva in oras 5.7% cat e scris acolo ( in Bucuresti sa spunem) atunci aia e super masina...Iar spre norocul meu chiar si in conditiile in care ar incepe sa consume mai mult a mea, am varianta de Motorina Rompetrol republica Moldova - 2.7 lei / litru premium. Si da , e adusa de la noi din Romania motorina si benzina Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted September 15, 2016 Partea cu consumul a fost si va fi mereu una relativa.Consumul creste sau scade in functie de conditiile de drum, vreme, "talpa grea" sau usoara.In oras daca mergi 1-2-3 si franezi mult e clar ca iti creste, la drum intins daca o lasi pe la un 120km scoti consum bunCat despre I40, la masina de 1600kg, nu prea poti sa te astepti sa consume 3% ....Ma uitam la noua generatie unde scrie ca mixtul e 4.7%....alte povesti de adormit copii .....Daca scoate cineva in oras 5.7% cat e scris acolo ( in Bucuresti sa spunem) atunci aia e super masina...Iar spre norocul meu chiar si in conditiile in care ar incepe sa consume mai mult a mea, am varianta de Motorina Rompetrol republica Moldova - 2.7 lei / litru premium. Si da , e adusa de la noi din Romania motorina si benzina Pune te rog un link catre 1 Terra de motorina din aceea, sa incepem sa facem download direct in rezervoare. Lasand la o parte gluma, cam cati litri ati reusit sa puneti in rezervoare? Eu la bec aprins (se aprinde cam intre 70 si 90 in functie de consum...), mai mult de 63L nu am reusit (cu motorina aproape sa iasa din rezervor). DAR, un baiat de la OMV, a reusit sa-mi puna 71 si un pic. Eu banuiesc ca "m-a facut". Quote Share this post Link to post
treft 14 Posted September 15, 2016 Cand am achizitionat masina, daca imi aduc bine aminte, cred ca au intrat 67l. Licarea iconita specifica golirii rezervorului. Acum merg plin pe plin, adica, merg pana in momentul in care ppe display nu imi mai arata km pana la realimentare. atunci imi intra maxim 63 / 64l. Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted September 16, 2016 eu alimentez cam 75 litri pana in buza sus. Daca ai rabdare la alimentat intra lejer 75 litri . Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted September 16, 2016 Sincer, nu știu de ce ar vrea cineva sa umple rezervorul ochi, plus conducta, când orice sofer știe ca este contraindicat.În alta ordine de idei, eu mai mult de 63-64 litri nu am putut sa bag niciodată. Pe la 60 sare deja pompa, dacă nu ma înșel. Quote Share this post Link to post
wyp 7 Posted September 29, 2016 (edited) Intra 80L dar cu rabdare. Am facut operatia asta de fiecare data cand am plecat in Romania.Si au fost 20 de dati cu siguranta .Iar acea contraindicatie nu-i mai vad rostul,nu s-a intamplat nimic... Edited September 29, 2016 by wyp Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted October 5, 2016 (edited) Sincer, nu știu de ce ar vrea cineva sa umple rezervorul ochi, plus conducta, când orice sofer știe ca este contraindicat.În alta ordine de idei, eu mai mult de 63-64 litri nu am putut sa bag niciodată. Pe la 60 sare deja pompa, dacă nu ma înșel.Fiind din Iasi merg in Republica Moldova lunar sa alimentez de la Rompetrol Efix SS motorina premium cu 2.75 lei. de ce as pune 60L cand pot pune 75? De ce as alimenta in Romania cu 5.3 lei litru motorina premium cand o pot face la jumatate? De asta pun cat de mult se poate Iar indicatia aia cu motorina sau benzina pana sus era la carburatie....a trecut de muuuult vremea aia.... Si facand chestia asta nu ma mai intereseaza daca imi consuma 7 sau 9% in oras....ca oricum economisesc destul de mult la un plin. 75*5.3 = 397.5 Lei in romania75.2.75 = 206.25 in MoldovaEconomie : 191.25 lei si nu e vb ca nu mi-as permite sa alimentez in Ro, doar ca m-am saturat sa platesc taxe si impozite bagate abuziv in preturi .... Edited October 5, 2016 by Bogdan_momita Quote Share this post Link to post
tipixxl 1 Posted October 5, 2016 Vrem si noi in Bucuresti niste motorina din Rep Mol. Eventual ne aduci si mai pui si tu ceva peste . intrebare : trebuie sa-mi achizitionez 4 cauciucuri de iarna si nu stiu daca sa le iau pe aceleasi jenti sau pe late jenti ? var 1 : am acum 2015/50/R17 si pot sa pastrez jentile si cumpar numai cauciucuriVar 2 : pot sa cumpar jenti de R16 si sa achizitionez roti de 2015/55/R16 Ma uitam la jenti si sunt foarte scumpe cele din aliaj, ma gandeam la cele de tabla. am intrebat in Vitan si costa 100 RON buc . aluat cineva de acolo ?ce cauciucuri de iarna aveti ? ma uitam la NOKIAN Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted October 5, 2016 tocmai ce mi-am achizitionat cacuciuri iarna, am pastrat R17 . Am luat niste Sebring sau ceva de genul de iarna la 250 lei bucata, noi evident Quote Share this post Link to post
tipixxl 1 Posted October 5, 2016 si ai jenti separat sau pe jentile originale ? Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted October 5, 2016 La i40 cumpărate din România nu merg puse jantele pe 16. Doar la cele de 116CP (parca atâta au), cumparate de afara. În alta ordine de idei, eu având jante pe 18 (fooooarte sensibile la julituri), am luat jante nemțești pe 17 pentru iarna, care fac toți banii. Și la confort și la rezistenta. Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted October 6, 2016 o sa pun cauciucurile de iarna pe aceleasi jante....:( Quote Share this post Link to post
tipixxl 1 Posted October 6, 2016 La i40 cumpărate din România nu merg puse jantele pe 16. Doar la cele de 116CP (parca atâta au), cumparate de afara. În alta ordine de idei, eu având jante pe 18 (fooooarte sensibile la julituri), am luat jante nemțești pe 17 pentru iarna, care fac toți banii. Și la confort și la rezistenta.Da si tu mai multe detalii , de unde ai cumparat jantele de 17 si cat ai dat pe ele . Voi stiati ca scutul este de plastic ?m-am intalnit in trafic cu un posesor de I40 si am inteles ca toate au scut de platic si ar fi recomandat sa-l schimbam cu metalic. Pe net aam gasit cu 350-390 RON Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted October 6, 2016 Da si tu mai multe detalii , de unde ai cumparat jantele de 17 si cat ai dat pe ele . Voi stiati ca scutul este de plastic ?m-am intalnit in trafic cu un posesor de I40 si am inteles ca toate au scut de platic si ar fi recomandat sa-l schimbam cu metalic. Pe net aam gasit cu 350-390 RON Eu mi-am comandat de pe net. Am dat cam 3800 pe 4 jante 17" Dezent (germania) + anvelope nokian WR A3(finlanda). Mi-am luat masina in februarie, asa ca le-am dus la Tiriac si le-au pus ei pe masina. Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted October 6, 2016 Da si tu mai multe detalii , de unde ai cumparat jantele de 17 si cat ai dat pe ele . Voi stiati ca scutul este de plastic ?m-am intalnit in trafic cu un posesor de I40 si am inteles ca toate au scut de platic si ar fi recomandat sa-l schimbam cu metalic. Pe net aam gasit cu 350-390 RONRial Milano dark, 100 euro/bucata. Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted October 13, 2016 A mai patit cineva sa aiba activat autohold si sa se activeze in acelasi timp si frana de mana?Adica stau la semafor am autoholdul si deodata aud si vad in bord brake. incerc sa "ridic" frana de mana, se activeaza inapoi singura.Apas autohold pentru dezactivare, "ridic" frana de mana si plec. urmatorul semafor apas autohold si instant se activeaza si frana de mana.Opresc motorul , pornesc masina si problema dispare.A mai patit cineva? Quote Share this post Link to post
treft 14 Posted October 13, 2016 A mai patit cineva sa aiba activat autohold si sa se activeze in acelasi timp si frana de mana?Adica stau la semafor am autoholdul si deodata aud si vad in bord brake. incerc sa "ridic" frana de mana, se activeaza inapoi singura.Apas autohold pentru dezactivare, "ridic" frana de mana si plec. urmatorul semafor apas autohold si instant se activeaza si frana de mana.Opresc motorul , pornesc masina si problema dispare.A mai patit cineva? Stiu ca iti activeaza frana de mana electrica daca ai auto hold activ si deschizi portiera / opresti motorul. Daca ai functia start stop poate exista o explicatie, daca nu.....habar nu am. Eu am patit sa mi se aprinda EPB si frana de mana, inacele clipe frana nu era activa, cum am plecat de pe loc s-au stins.... Quote Share this post Link to post
Bogdan_momita 31 Posted October 14, 2016 (edited) faza cu portiera da, dar aveam si centura si tot la semafor, circulam regulamentar si portierele blocate...deci....o fi bantuita?? si nu nu am start stop.am doar start cand rotesc cheia in contact si stop cand scot cheia din contact:)) Edited October 14, 2016 by Bogdan_momita Quote Share this post Link to post
tipixxl 1 Posted November 10, 2016 In sfarsit am rezolvat cu cauciucurile . Am dat comanda de anvelope Nokian WR D4 2015/55/R16 cu jante Tabla . ma duc sa le montez , cele pe spate se potrivesc , cele pe fata, surpriza , atingea janta de etrier . Cauta alte jante si mai stau o saptamana pana vin , am comandat acum DEZENT . Ma duc sa le montez si pe astea , alta surpriza , nici astea nu merg. Concluzia pe modelul care-l am nu mer jante de 16. Pana la urma am comandat si am montat anvelope de iarana NOKIA 2015/50/r17 93V pe aceleasi jante. Eu as fi vrut sa am balonul mai mare la anvelopa.Mmomentan am o zi cu ele , Astept prima zapada. Legat de aoto-hold, la mine se activeaza automat frana daca am usa deschisa sau opresc motorul. da o fuga in service. . Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted November 10, 2016 Marimile sunt: 205/60/R16, 215/50/R17, 225/45/R18.Pre-facelift, cele care veneau cu R18 nu mai puteau monta roti pe 16" pentru ca primeau discuri mai mari.Nu stiu cum e acum, ca vin cu 17", nu mai aduc cu 18".Pe foaia de la RAR scrie clar ce marimi se pot pune. Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted November 10, 2016 (edited) Nici la cele care veneau cu roti pe 17 nu se puteau pune jante de 16 (I40 1). Singurele I40 la care se puteau monta jante pe 16 sunt cele de 115 CP, care nu s-au importat in Ro.Cum bine zice @rowwt, pe cartea de la RAR sunt trecute anvelopele ce se pot monta.Restul e can-can.... Edited November 10, 2016 by nats Quote Share this post Link to post