Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Sign in to follow this  
szsz

New i20 ACTIVE

Recommended Posts

Ce parere aveti despre noul i20 active? Arata foarte bine, garda inalta, protectii, la teste a luat calificative bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai 1k in plus fata de I20 simplu pe 2cm inaltime (17 vs 19), jante de 17 (nu mi se par chiar un avantaj in conditiile in care eu am luat simplu si destul de rigida masina), pragurile de plastic si pozitia mai ridicata de condus. In rest e fix aceeasi masina.

 

Eram chitit pe ea dar 3 lucruri m-au intors:

 

- nu am gasit sa fac un test-drive acum 3 saptamani, nu aveau inmatriculata, poate daca-l conduceam... (ca am condus si Captur, dar ala e meh)

- jantele de 17, arata bine dar i20 simplu e rigid si de asta am citit peste tot ca au intarit suspensiile pentru ca au ridicat centrul de greutate

- diferenta de 1k, nu e capat de tara, dar nu folosesc chestiile pe care se cer banii astia. Garda la sol as fi vrut-o pentru orice eventualitate, dar cred ca ce nu pot face cu 17cm nu o sa pot nici cu 19, ca are botul cam lung

 

Inca o chestie care nu o inteleg, in alte tari, toate I20 Active care vin cu clima, au ventilatie si in spate (din consola cotierei), asa monozona cum e ea, la noi pauza.

 

Uite un review care mi-a placut (da tre' sa ai rabdare, ca altfel te ia cu somn :) ) http://www.turatii.ro/2016/06/22/hyundai-i20-active-1-0l-t-gdi/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezgrop topic vechi, dar eu de exemplu inainte de achizitie am intrat ca vizitator si am mai citit pe aici. Acum, ca si posesor, ma simt indatorat sa aduc si eu o contributie forumului.

 

- Primesti mai mult decat o garda la sol marita si un set de roti mai mare. Are un design diferit si este foarte bine proportionata. Bare longitudinale, bara fata, bara spate, alte faruri de ceata, alte lampi spate pentru ceata si marsarier, pragurile, rezerva normala tot pe 17, tapiserie cu design dedicat modelului Active sunt elemente specifice.

 

- Masina nu este deloc rigida. Ba chiar se lasa destul de tare pe viraje insa odata comprimata suspensia, sta acolo bine. Foarte bune sunt scaunele care au sustinere laterala foarte buna.

 

- Nu stiu ce diferenta de pret este fata de nivelul de echipare similar de pe i20 simplu, dar cum spuneam, primesti un alt design. Masina arata ca un baby SUV. E alegere de gusturi pana la urma nu o alegere practica.

 

- Garda la sol e bine venita. Am intrat pe niste drumuri neasfaltate si unde am atins cu un ford focus 2, cu i20Active nu am avut nici o grija.

 

- Nu are ventilatie in spate decat la picioare, pe sub scaunele din fata.

 

Cel mai enervant lucru: Auto Start/Stop care este setat foarte prost. Nu tine cont deloc de temperatura motorului. In mod normal, pentru fiabilitate ar trebui sa lase motorul sa atinga o anumita temperatura sau chiar temperatura optima de functionare si apoi sa activeze acest sistem. Insa, motorul se opreste si daca a fost pornit doar cateva secunde si ai mers 10m.

 

Cel mai placut: Masina pare cu o clasa mai mare la interior. Are foarte multe spatii de depozitare, spatiu suficient pentru pasageri, iar plafonul gri inchis spre negru da un aer de intimitate. Se sta foarte bine in scaune si la volan. Nu te simti intr-o masina mica de oras cum este cazul unui Yaris, Jazz sau chiar Ibiza.

Edited by MihaiFlorescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 si 19 sunt diametrele talonului la asezarea pe janta IN TOLI.

Garda la sol nu depinde (numai) de dimensiunea rotii. Exista

automobile cu posibilitatea de a regla acest parametru. Si daca

nu doriti un vehicul exclusiv pentru parcurs mega-hartoape

(si mai rar pe drum amenajat), nu uitati ca garda la sol are are

si parti "negative" (stabilitatea, duritate, comportament la o

viteza ceva mai mare, si or fi si altele....).

Dar fiecare are preferintele lui, si prioritatile proprii...

Drumuri.....bune!

 

PS Uite o preferinta personala: sistemul start-stop,

(adica opritul motorului la stop) mie mi se pare o

tampenie: economia e neglijabila, motoarele moderne

injectate au consum mic la relanti; poluarea e in schimb

mult mai mare, la fiecare pornire se "emite" un norisor de

hidrocarburi nearse; in plus se solicita excesiv demarorul.

Daca am de stat mai mult de 30 sec-2 minute, pot opri

motorul si "manual"....

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...