Jump to content
pcostea

Tucson 2016, 2.0 CRDI, AT, Luxury+

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

In ideea in care gasirea informatiei relevante despre subiectul de interes pentru fiecare ar putea fi dificila, m-am gandit ca daca pornim un topic fix pe subiectul fiecarui model de Tucson (cel putin din perspectiva motorizarii), vom putea organiza putin mai bine informatia ce ar putea sa devina disponibila. Sper sa vi se para o idee buna.

 

Acesta este modelul pe care il conduc deja de vreo 2 saptamani. Nu l-am luat nou, are un an si vreo 20,000 km. Deocamdata nu observ nimic ciudat la felul in care functioneaza, inteleg ca nu are istorie de defectiuni si abia in august ar trebui sa treaca prin prima revizie din viata lui... Cum insa nu cred ca mai exista pe piata masina perfecta sau masina care sa nu aiba probleme, sunt dispus sa impartasesc tot ce mi se pare relevant din experienta mea cu acest model si sper sa fie folositor celor interesati. Voi posta din cand in cand impresii, intrebari etc. si, in functie de interes si posibilitati, pot raspunde la intrebarile voastre.

 

Tot ce imi doresc este sa gasesc sprijin atunci cand am nevoie si sa fiu de folos, in masura posibilitatilor, membrilor acestei comunitati.

 

Sa speram ca le vom folosi cat mai mult timp, intregi si fara evenimente nedorite. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post

Consum... hmmm, poate cea mai interesanta parte intr-o lume in care combustibilul a devenit din ce in ce mai scump si preocuparile pentru mediu din ce in ce mai insistente... :)

 

In cazul meu, la un motor de 2l si 185 CP (AT), cifrele oficiale spun:

- 5.6 l Extra-urban

- 8.0 l Urban

- 6.5 l Mediu... mda, pana aici toate extrem de bune si frumoase. La test-drive am vazut ca media de pe bord era pe la 9.2 l. Ma rog, or fi calcat-o baietii care au testat-o inaintea mea :). Dupa ce am inceput sa o conduc, sa-mi cada fatza, prin oras nu scadea sub 12 l/100 km si chiar ar fi impins mai sus spre 15 (si spre disperarea mea...).

 

Boooon, e timpul sa invat cum se conduce economic o astfel de masina... Si mai din ce am citit, mai din ce am experimentat, am ajuns la urmatoarele cifre care mi se par mai apropiate de realitate:

- 7.2 l Extra-urban - minim istoric pana acum. A insemnat o combinatie de autostrada, urcus si coboras pe la munte, putin off-road (intrat putin pe niste drumuri forestiere si mers in rampa), aer conditionat pornit si 2-3 persoane in masina. Pilot automat oriunde a fost posibil, viteze de max. 140 km/h pe autostrada, in rest 60-90-100 km/h in afara.

- 9.8 l Urban - condus apasand la minim pedala de acceleratie, accelerat incet de la stop si mers mult din inertie intre semafoare, fara depasiri in fortza sau alte cascadorii (desi sunt foarte incitante iar masina se mishca superb).

 

Inca mai experimentez cu stilurile de condus insa de departe este evident ca nu trebuie condusa apasand pe pedala de acceleratie... Se apasa foarte putin spre deloc.

 

Tot recent am aflat si cum se masoara consumurile conform standardelor in vigoare. Testele de urban si extra-urban dureaza in total 6 min - aprox. 4 pentru urban si 2 pentru extra-urban. Primul presupune vreo 4-5 opriri si porniri de pe loc si o viteza maxima de 60km/h iar al doilea numai 2 opriri si porniri cu viteza maxima de 120 km/h. Banuiesc ca masina nu este incarcata si nici nu are aerul conditionat pornit. Nu stiu cine conduce asa in realitate insa rezultatul este cel pe care ne bazam cand comparam specificatii inainte de a ne cumpara masina... Eh, asta e...

 

Sunt curios ce alte experiente au utilizatori de variante similare.

Share this post


Link to post

Cum mai merge masina ? A mai scazut consumul ? Sincer singura problema la Hyundai Tucson si Kia Sportage pe care eu o vad este consumul care este maricel spre mare cu mult peste concurenta directa . In rest masini frumoase bine asamblate si cu o garantie generoasa .

Share this post


Link to post

Am acelasi tip de masina. In oras am scos sub 9%, dar pe cativa km condusi si nu sportivi.

Pe combinat, Bv Oradea am avut 6.6, cu mod sport activat din cand in cand la depasiri.

In rest...no problem. Am masina din aprilie 2017 si deja 21.000 km. Trebuie sa-i fac prima revizie. Astept surprizele de la service.

Am curatat motorul o singura data si nu vad sa fie urme de murdarie

Share this post


Link to post

Am deja un an si jumatate si vreo 30,000 km de cand conduc masina asta si pot sumariza urmatoarele:

  • Probleme foarte putine (inainte am avut o Vectra C in care am bagat bani cu nemiluita. Prin comparatie Tucson-ul nu are nimic... :))
  • Am schimbat in garantie un pivot (fata-dreapta) si (culmea) lampile de la numarul de inmatriculare carora, accidental am descoperit, le cazusera "geamurile"
  • Din cand in cand senzorii de parcare pot face figuri si nu se activeaza atunci cand e bagata in marsarier - pe afisaj apar triunghiuri cu semnul exclamarii. Cu totul nu stiu daca s-a intamplat lucrul asta de 3 ori pe an. Se rezolva dupa repornirea motorului. La Vectra aveam mai multe erori si mai grele...
  • Consumul? Nu ma mai preocupa... In oras am scos media si de 15 l la suta in conditii de aglomeratie si mers taras din stop in stop. Cel mai putin mi-a consumat undeva la 6 l/100 km in conditii de mers la vale :) (facut plin in Predeal, resetat consumul si mers cuminte pana in centrul Bucurestiului...). In oras media se invarte intre 9 si 12, in functie de stilul de condus si conditiile de drum. Deja la 9 mi se pare ca am condus economic...

Felul in care se obtin cifrele de consum din specificatii se pare ca este o abureala fara nici o legatura cu conditiile reale de conducere - nu ai cum sa atingi consumurile alea in conditii normale de utilizare, cred ca la nici o masina, cu exceptia celor special facute pentru asta. La 186 de CP pe un motor de 2 l, sigur trebuie sa arda ceva mai mult combustibil decat in specificatii. Banuiesc ca poate fi condusa si mai economic cu ceva exercitiu insa aproape sigur economia la combustibil se va cheltui pe reparatii - EGR si "doamne fereste" filtru de particule.

 

La drum intins si daca ma grabesc, tin modul Sport activat tot timpul. Nu afecteaza consumul in mod deosebit daca mergi la viteza constanta cu Cruise Control. Daca depasesti frecvent in forta, atunci e posibil ca va consuma mai mult in medie, insa nu semnificativ per total.

 

In rest sunt foarte incantat de ea. Este foarte sprintena, foarte stabila, urca rampe fara efort, s-a descurcat bine in zapada de iarna trecuta - mi-am facut de lucru in mod special prin oras fix in ziua in care ninsese abundent si, in afara de un moment in care am pus-o pe burta intr-un namete, nu am avut absolut nici o problema. Chiar m-am mirat cand am vazut un H3 avand probleme sa iasa din zapada mai inalta de la marginea drumului, zapada in care eu intram si ieseam dupa voie... :). Nu am facut mult off-road, nicidecum prin noroaie sau pietroaie, insa pe drumuri forestiere degradate se descurca foarte bine - am ajuns cu ea pana inspre mijlocul insulei Tassos asta vara, pe drumuri pe care nu ne gasea nici GPS-ul. Am traversat si niste rauletze, nu a fost rau deloc. Am avut si niste coborari abrupte pe pietre - controlul coborarii este de foarte mare ajutor in acele situatii...

 

Pe autostrada si la drum intins in general este o incantare. Nu ai senzatia ca esti la volanul unui SUV pentru ca se comporta foarte mult ca o limuzina. Poti sa o calci cu spor, sa depasesti cat vrei, te ajuta foarte mult si aparent fara efort.

 

Cutia de viteze automata are un comportament foarte firesc - nu sunt specialist si nu am condus inainte decat un Audi A4 cu cutie automata, timp de vreo 6 luni. Din ce am observat, schimbarea vitezelor este foarte la locul ei, fix atunci cand te astepti sau cand trebuie. Am observat ca are 3 momente posibile in care schimba vitezele, in functie de cum accelerezi - daca mergi cuminte, le schimba devreme, pe la 2000-2500 RPM, daca o calci putin mai tare, parca in jur de 3000 - 3500 RPM, daca o calci pana la fund sau ai Modul Sport activat (sau amandoua) schimba in rosu, la 4500 RPM. Consumul, bineinteles va reflecta chestia asta... :)

 

Schimbarea manuala nu mi-a parut utila decat in situatii gen plecat de pe loc in lipsa aderentei sau pentru frana de motor in pante. In rest, nu prea isi are rostul pentru ca nu se comporta deloc ca si cutia de viteze manuala. Oricum, daca e trecuta pe manual si nu ai schimbat viteza pana ajunge turometrul la rosu, o schimba singura bineinteles.

 

Per ansamblu este o masina frumoasa si robusta, in ciuda unei posibile aparente de fragilitate. Suspectez ca suspensiile nu sunt chiar "heavy duty" insa asta se va dovedi in timp adevarata sau nu. Pentru un SUV de oras cu ambitii de masina de aventuri este exact ce trebuie.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Tb cu senzorii am patit-o doar de la murdarie in exces.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am deja un an si jumatate si vreo 30,000 km de cand conduc masina asta si pot sumariza urmatoarele:

  • Probleme foarte putine (inainte am avut o Vectra C in care am bagat bani cu nemiluita. Prin comparatie Tucson-ul nu are nimic... :))
  • Am schimbat in garantie un pivot (fata-dreapta) si (culmea) lampile de la numarul de inmatriculare carora, accidental am descoperit, le cazusera "geamurile"
  • Din cand in cand senzorii de parcare pot face figuri si nu se activeaza atunci cand e bagata in marsarier - pe afisaj apar triunghiuri cu semnul exclamarii. Cu totul nu stiu daca s-a intamplat lucrul asta de 3 ori pe an. Se rezolva dupa repornirea motorului. La Vectra aveam mai multe erori si mai grele...
  • Consumul? Nu ma mai preocupa... In oras am scos media si de 15 l la suta in conditii de aglomeratie si mers taras din stop in stop. Cel mai putin mi-a consumat undeva la 6 l/100 km in conditii de mers la vale :) (facut plin in Predeal, resetat consumul si mers cuminte pana in centrul Bucurestiului...). In oras media se invarte intre 9 si 12, in functie de stilul de condus si conditiile de drum. Deja la 9 mi se pare ca am condus economic...

Felul in care se obtin cifrele de consum din specificatii se pare ca este o abureala fara nici o legatura cu conditiile reale de conducere - nu ai cum sa atingi consumurile alea in conditii normale de utilizare, cred ca la nici o masina, cu exceptia celor special facute pentru asta. La 186 de CP pe un motor de 2 l, sigur trebuie sa arda ceva mai mult combustibil decat in specificatii. Banuiesc ca poate fi condusa si mai economic cu ceva exercitiu insa aproape sigur economia la combustibil se va cheltui pe reparatii - EGR si "doamne fereste" filtru de particule.

 

La drum intins si daca ma grabesc, tin modul Sport activat tot timpul. Nu afecteaza consumul in mod deosebit daca mergi la viteza constanta cu Cruise Control. Daca depasesti frecvent in forta, atunci e posibil ca va consuma mai mult in medie, insa nu semnificativ per total.

 

In rest sunt foarte incantat de ea. Este foarte sprintena, foarte stabila, urca rampe fara efort, s-a descurcat bine in zapada de iarna trecuta - mi-am facut de lucru in mod special prin oras fix in ziua in care ninsese abundent si, in afara de un moment in care am pus-o pe burta intr-un namete, nu am avut absolut nici o problema. Chiar m-am mirat cand am vazut un H3 avand probleme sa iasa din zapada mai inalta de la marginea drumului, zapada in care eu intram si ieseam dupa voie... :). Nu am facut mult off-road, nicidecum prin noroaie sau pietroaie, insa pe drumuri forestiere degradate se descurca foarte bine - am ajuns cu ea pana inspre mijlocul insulei Tassos asta vara, pe drumuri pe care nu ne gasea nici GPS-ul. Am traversat si niste rauletze, nu a fost rau deloc. Am avut si niste coborari abrupte pe pietre - controlul coborarii este de foarte mare ajutor in acele situatii...

 

Pe autostrada si la drum intins in general este o incantare. Nu ai senzatia ca esti la volanul unui SUV pentru ca se comporta foarte mult ca o limuzina. Poti sa o calci cu spor, sa depasesti cat vrei, te ajuta foarte mult si aparent fara efort.

 

Cutia de viteze automata are un comportament foarte firesc - nu sunt specialist si nu am condus inainte decat un Audi A4 cu cutie automata, timp de vreo 6 luni. Din ce am observat, schimbarea vitezelor este foarte la locul ei, fix atunci cand te astepti sau cand trebuie. Am observat ca are 3 momente posibile in care schimba vitezele, in functie de cum accelerezi - daca mergi cuminte, le schimba devreme, pe la 2000-2500 RPM, daca o calci putin mai tare, parca in jur de 3000 - 3500 RPM, daca o calci pana la fund sau ai Modul Sport activat (sau amandoua) schimba in rosu, la 4500 RPM. Consumul, bineinteles va reflecta chestia asta... :)

 

Schimbarea manuala nu mi-a parut utila decat in situatii gen plecat de pe loc in lipsa aderentei sau pentru frana de motor in pante. In rest, nu prea isi are rostul pentru ca nu se comporta deloc ca si cutia de viteze manuala. Oricum, daca e trecuta pe manual si nu ai schimbat viteza pana ajunge turometrul la rosu, o schimba singura bineinteles.

 

Per ansamblu este o masina frumoasa si robusta, in ciuda unei posibile aparente de fragilitate. Suspectez ca suspensiile nu sunt chiar "heavy duty" insa asta se va dovedi in timp adevarata sau nu. Pentru un SUV de oras cu ambitii de masina de aventuri este exact ce trebuie.

Sustin intocmai ce ai scris. Scurt si la obiect.

  • Like 1

Share this post


Link to post

...exemplu de consum inregistrat ieri:

- Plecat din Brasov spre Bucuresti (la ora 17.00 iesit din Brasov)

- Plin facut la iesirea din Brasov (mi-am setat computerul sa reseteze consumul mediu in momentul in care alimentez)

- Modul Sport tot drumul

- Serpentine pana in Predeal, coborare etc., relativ fluid, fara aglomeratie - pana la intrarea pe autostrada la Ploiesti, media a fost de 7.3 l / 100 km.

- Autostrada pana la centura - Cruise Control setat la 140 km/h - pana la intrarea in Bucuresti media a devenit 7.7 l / 100 km.

- Intrat prin Sos. Andronache, colentina, Mosilor, Eminescu, in jurul orei 19.30 surprinzator de fluida circulatia - pana acasa in Dr. Taberei - 8.2 l / 100 km.

 

Din experienta de pana acum, daca o voi conduce tot restul plinului prin Bucuresti insa in afara orelor de varf, media va deveni undeva spre 12 l / 100 km.

 

Pe plinul anterior, in conditii de condus numai in Bucuresti, media ajunsese pe la 13. Cu drumul spre Brasov a scazut pe la 11.

 

Cam asa se prezinta consumul in general. Este in mod clar masina de drumuri lungi, nu de oras, daca consumul mic este o prioritate, insa chiar si la drum lung, daca este condusa predominant economic, sigur va dezvolta probleme la EGR si (doamne fereste!) la DPF...

 

LE: ca performanta... Prima oprire pe Mosilor, langa Eminescu, a fost la 19.15... :)

Edited by pcostea

Share this post


Link to post

Ca sa mai adaug cateva detalii...

  • Stergatoarele - cel putin cele de la parbriz par relativ fragile, au si putin joc de la inceput si nu par deloc in stare sa razbeasca zapada ceva mai grea de pe parbriz. Lamele de asemenea sunt foarte sensibile la frig si gheata in sensul ca se deformeaza cauciucul si nu mai sterg deloc bine. Cu toate astea, mai au putin si fac 3 ani si nu le-am auzit inca sa scartzaie... La Vectra, stergatoarele originale scartzaiau in maxim 6 luni...
  • Bluetooth-ul - il am imperecheat cu un Galaxy S4 si un Note 4, precum si cu iPhone 5S si acum cu un 6S Plus. Merge perfect... Ei, la Note 8, desi se imperecheaza fara probleme si il recunoaste ca device conectat pt. apeluri si media, nu se poate folosi telefonul prin interfata masinii (din pacate)... s-ar putea sa fie din cauza felului in care BT-ul de pe Note 8 functioneaza permitand iesire audio diferita spre mai multe device-uri simultan. M-am jucat putin in setari insa nu am reusit sa-l fac sa mearga - am dezgropat o casca BT mai veche...

Share this post


Link to post

@Pcostea ce intelegi prin folosit Note 8-ul prin interfata masinii? Cum anume le foloseai pe celelalte? Te referi cumva la aplicatii 3rd party gen Tucsy Auto?

Share this post


Link to post

Sa vorbesc la el prin bluetooth folosind comenzile de la masina... Nu merge, iar la Samsung inca nu au caz logat cu chestia asta. Nu mai ramane decat sa dau pe la service pe la Hyundai, dar mi-e lene. :)

Share this post


Link to post

Stai ca m-ai pierdut... Tu ai versiune cu comanda vocala? sau la variantele anterioare de samsung era telefonul cel care primea comenzile? Daca da, ce aplicatie foloseai?

Share this post


Link to post

Nu are comanda vocala... Telefonul se conecteaza la masina prin bluetooth si il poti comanda prin interfata speciala de telefon a masinii, respectiv butoane de raspuns/inchis apelul pe volan sau interfata de telefon cu posibilitate de cautare in agenda si apel pe ecran... Problema este ca, desi se conecteaza ca si celelalte telefoane si este recunoscut de masina, Note 8-ul nu ruteaza apelurile spre interfata masinii si nu poate fi controlat prin ea... Mai mult decat atat, odata conectat nu mai poate fi deconectat pana opresti motorul, chiar daca inchizi BT-ul telefonului. E cam ciudat si nu inteleg de ce, dar na, asta e...

Share this post


Link to post

Acu m-am prins... Daca ziceai de functia de telefon pe Note 8 ma prindeam mai repede. Asa controlat "telefonul" care poate f usor sa devina telecomanda de AC era cam vag pt mine.

Daca patesti treaba aia nu e bun... Mi s-a intamplat si mie de vreo 2-3 ori sa dea eroare telefonul si sa refuze sa stea conectat la BT-ul masinii. Sa fiu mai specific se conecta pt o secunda, apoi aparea Device disconnected si tot asa. Singura solutie: oprit si repornit motorul. In rest alte probleme nu am avut cu functia de telefon...

Share this post


Link to post

Salut,

 

Eu am un 2l de 100KW manuala si 4x4. Am 1500km doar si as traseul e undeva la 50%-50% intra-interurban, condus relativ cuminte. Pe bord imi arata 8.1-8.2 si ma apropi de a reface primul plin(pe care sa-l masor) si voi putea vedea si acuratetea indicatiilor din bord. Cred ca tot aici pe forum am gasit si site-ul asta pentru referinte de consum.

https://www.spritmonitor.de

Share this post


Link to post

Exemplu de consum: Bucuresti - Chisinau si invers, medie de 8 l/100 km in conditiile in care am mers incontinuu cu butonul de sport apasat, unde era loc am mers cu peste 120 km/h, am depasit tot ce s-a putut depasi in limitele rezonabilului etc... Numai in Moldova am condus mai cuminte pentru ca politistii la ei sunt mai imprevizibili... :)

Share this post


Link to post

Salutare.

Din nevoia de a avea o mașina mai practica de doua săptămâni am devenit proprietar de Hyundai Tucson 2015 AT 2.0 CRDI Luxury+ (ex proprietar de 318i 2007 E90 Bmw).

Am parcurs pana acum 1100 km cu un consum mediu de 7.6 L / 100 km. Auto are 70.000 km.

 

Am observat urmatoraele :

Intre 1050 RPM și 1100 RPM apare un zgomot putin deranjant (dacă opresc muzica) intre bord și parbriz, nu știu cu exactitate unde se produce zgomotul dar de undeva din bord parca vine un sunet de plastic . Doar intre aceste doua turații, in rest mașina merge foarte bine, exact ca una noua.

La viteza de peste 130 km/h se aude putin vântul prin zona portbagajului (pe la haion cred ) nu foarte deranjant,

Trapa panoramica produce un zgomot tot putin deranjant (cauciuc pe cauciuc) când merg pe un teren accidentat (din ce am citit pe forumuri prin alte tari acest zgomot îl au mai multe modele de Hyundai și ca rezolvarea este simpla prin ungerea trapei cu vaselina silicon la îmbinări ). Trapa funcționează perfect fără probleme.

 

Daca ati observat asa mici probleme la auto Dvs va rog sa le împărtășiți cu eventualele rezolvări.

Ms.

Edited by Lgionutz

Share this post


Link to post

Eu nu am observat zgomote in bord (inca) dar am abia putin peste 50,000 km. Banuiesc ca urmeaza sa apara dar asta e, de la uzura produsa de vibratii. Zgomotele trapei sunt de la torsiune si schimbarile de temperatura (se poate contracta si dilata intre niste tolerante). Torsiunile sunt mai pronuntate la masinile cu trapa in general, pentru ca isi pierd din rigiditate. De aia si apar zgomote la rularea pe teren accidentat.

 

Intrebare, motorul este cel de 186 CP sau mai putin? Cu a mea trebuie sa merg destul de cuminte si lin ca sa scot mai putin de 8l la suta. Bucuresti - Mangalia, recent, la 140 pe autostrada si limita legala in rest, m-a dus la 9...

Share this post


Link to post

Salutare.Motorul este de 185 CP. Km sunt facuti combinat autostradă, drum național si undeva la 30% urban. Eu folosesc programul asta de monitorizare autoturisme Sprint Monitor unde bagi km, revizia, accesorii, consum de la full la full https://www.spritmonitor.de/en/my_account.html il gasesti si pe play store.

Legat de zgomot nu e foarte deranjant dar daca muzica e oprita se aude.Voi intreaba la revizia de 80.000km.

Edited by Lgionutz

Share this post


Link to post

Salutare,

Tot aceasta versiune de Tucson o am și eu. E luata de la Țiriac anul trecut în Mai. Era mașina lor de test-drive și avea 3600km la achiziție.

in acest moment fac revizia de 60K km.

Cele mai dese drumuri le fac Constanța - București și retur, pe autostrada.

Consumu este;

- pe autostrada, la 130-140 km/h 7,5-8 l/100. Dacă am mașina plina (cu soție, 2 copii și bagaje) consumul urca la 9, chiar 10. Dacă merg economic 110-120 km/h consumul este 6,5-7

- In oraș sub 10 nu am văzut niciodată. Mediu este 11.5-12 l/100 km

- la drumuri lungi, combinate (ex Constanța - Timișoara) consumul este în jur de 7.

 

La prima revizie, la 33000 km, mi-au schimbat placutele față și am avut un cost total de 1900 RON. Acum, la revizia de 60k mi-au spus ca trebuie schimbate din nou cele fata (70% uzura) și cele de pe spate. Mi se pare cam rapida uzura placutelor fata având în vedere ca din cei 26000km de la revizia trecuta o mare parte i-am făcut pe autostrada.

Nu am nici un zgomot pe bord sau la trapa.

Singura problema o am atunci când învârt de volan maxim stânga și plec încet de pe loc - are u zgomot ciudat de frecare. Sa vedem ce găsesc cei din service.

 

Mașina se conduce ușor și este buna pentru familie.

Partea de 4*4 cred ca e in plus și nu prea ii vad necesitatea având în vedere ca zăpadă mare avem câteva zile pe an și nu voi scoate mașina asta prin coclauri căci se va rupe sigur.

Înainte de Hyundai am condus multe mașini (318i masina personala și mașini de servici VW Golf 7, 4, Octavia, Ford C-Max, S-Max, Focus) și impresia mea este ca Tucson este pentru oraș și autostradă. Pe drumuri cu serpentine trebuie sa fiu cuminte și sa nu ai pretenții de sportivitate. E sprintena la depășiri și chiar comoda la drumuri lungi.

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos/sanatoasa! :)

 

Ai schimbat placutele de frana acum si inca face zgomotul ala de care spui? Am avut si eu asa un zgomot, il observam mai ales cand dadeam cu spatele cu rotile bracate la max. (de obicei spre stanga). Mi-au zis ca ar fi de la placutele de frana - dupa ce mi le-au schimbat, nu s-a mai auzit. Nu cred ca mi-au schimbat placutele inainte de 50,000 km (am luat-o la 19,000). Cred ca tine foarte mult de stilul de franare. Eu incerc sa franez cat mai putin si, daca vreau sa incetinesc, mai degraba franez mai tare si scurt decat incet si indelung. Nu stiu daca asta e solutia, parca am citit pe undeva... :)

Share this post


Link to post

Salutare.

Din nevoia de a avea o mașina mai practica de doua săptămâni am devenit proprietar de Hyundai Tucson 2015 AT 2.0 CRDI Luxury+ (ex proprietar de 318i 2007 E90 Bmw).

Am parcurs pana acum 1100 km cu un consum mediu de 7.6 L / 100 km. Auto are 70.000 km.

 

Am observat urmatoraele :

Intre 1050 RPM și 1100 RPM apare un zgomot putin deranjant (dacă opresc muzica) intre bord și parbriz, nu știu cu exactitate unde se produce zgomotul dar de undeva din bord parca vine un sunet de plastic . Doar intre aceste doua turații, in rest mașina merge foarte bine, exact ca una noua.

La viteza de peste 130 km/h se aude putin vântul prin zona portbagajului (pe la haion cred ) nu foarte deranjant,

Trapa panoramica produce un zgomot tot putin deranjant (cauciuc pe cauciuc) când merg pe un teren accidentat (din ce am citit pe forumuri prin alte tari acest zgomot îl au mai multe modele de Hyundai și ca rezolvarea este simpla prin ungerea trapei cu vaselina silicon la îmbinări ). Trapa funcționează perfect fără probleme.

 

Daca ati observat asa mici probleme la auto Dvs va rog sa le împărtășiți cu eventualele rezolvări.

Ms.

 

Revin după câteva luni. , Am fost la service (Exclusiv auto) pentru revizie, schimburi de plăcute și discuri frâna, tin sa menționez ca acel zgomot care provenea din bord cei de la service au spus ca au găsit de unde provenea și ca totul e ok acum nu a mai apărut acel zgomot iar zgomotul ușor din trapa nu mai exista. Momentan am 73500 km și totul e ok.

Share this post


Link to post

Am uitat sa va scriu continuarea revizie efectuate la TA constanta - le-am zis de zgomotul ce se sesizează la rotirea maxima a volanului spre stânga și plecat de pe loc încet - răspunsul lor a fost ca ei nu sesizează nimic și nici nu au vrut sa urce cu mine în mașină - chiar mi s-au părut foarte neprofesioniști și nu mai calc la ei în service. Deasemenea placutelor spate ce am acceptat sa le schimb nu le aveau pe stoc și am convenit sa revin după 10 zile pentru a le schimba. Am întrebat costul și mi-a zis 300 lei. După 1 săptămâna am primit confirmarea stocului cu placutelor pe mail, dar cu un cost total al "ofertei acceptate" de 550 RON fără manopera. Am sunat persoana care a întocmit oferta, nu mi-a răspuns și asa a rămas.. Nu mai vreau sa trec pe la Țiriac Service Constanța.

Întrebare - mașina asta are senzor pe placutele de frana?

Share this post


Link to post

...hehe, demult m-am lecuit si eu sa mai am incredere in service-urile de reprezentanta. In cazul meu, masina apartine lui Premium Leasing care e firma din grupul Tiriac. Pentru ca, vorba aia - corb la corb nu-si scoate ochii - experienta mea cu service-ul Hyundai este exceptionala (deocamdata)... Daca va fi sa pastrez cumva masina, nu cred ca ma mai vad aia pe service, pus si simplu din principiu... :)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Întrebare - mașina asta are senzor pe placutele de frana?

 

Are niste sarme care vor incepe sa faca zgomot cand se uzeaza placutele. Se cheama senzor coor ... ean :laugh:

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...