DOMIF 28 Posted December 4, 2018 Hai sa mutam discutia despre uleiuri aici: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=12940&page=2&do=findComment&comment=209961 Corect. Eu cu uleiurile nu mai pot. Regenerarile nu au regula de nr. de km, ci de cantitatea de cenusa acumulata in filtru. Calculatoarele declanseaza regenerarea cand se acumuleaza maximul. La mine cred ca e de 17 grame. Ultima regenerare a fost azi dimineata la cca 320 Km de la precedenta. Am mers in weekend in Bucuresti si iata se acumuleaza mai repede. Plus ca dimineata, la ora cand plec nu se ma poate pleca instant, ca masina e inghetata bocna. Deci rezulta ca orasul cu aglomeratia, vitezele mici, si statul motorului la ralanti in aglomeratii, semafoare, etc., infunda mai repede filtrul. Quote Share this post Link to post
bumbul 22 Posted February 2, 2019 Am întrebat in cadrul reviziei dacă mi se pot da informațiile despre care se vorbea mai sus, sa mi se citească cu testerul date despre DPF. Răspunsul a fost, ne pare rău, dacă nu are cod de eroare, nu putem citi ce ne cereri dvs. Și zice ca, va recomand la 100 de km de oraș, sa ieșiți pe autostrada sa își facă o regenerare. De parca, poc trosnesti din degete și ai timp pt orice. Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post
DOMIF 28 Posted April 11, 2019 Am batut recordul personal. Am trecut de 900 km intre regenerari. Cred ca va fi unicat. Quote Share this post Link to post
dvoncu 377 Posted April 11, 2019 Probabil vorbesti de regenerari active - daca mergi la drum lung poti face km teoretic cit poti conduce intre doua reprize de somn fara regenerari active - pentru ca regenerarea se face pasiv, respectiv caldura necesara arderii particulelor se acumuleaza in DPF fara modificarea ciclului de injectie. Quote Share this post Link to post
G3org3lll 0 Posted June 22, 2019 Salutare colegi, pana la urma cum ati rezolvat cu motorina in ulei? Detin un i40, motor1.7crdi 116 cp si am observat ca uleiul a crescut in ultima perioada. Sincer nu am putut niciodata sa imi dau seama daca isi face sau nu regenerarile. Asta cu DPF-ul ar putea fii singura cauza cu motorina in ulei? Quote Share this post Link to post
bumbul 22 Posted June 22, 2019 (edited) Cel mai probabil, da. La motoarele noastre, nu am auzit sa fie alte cauze. Am devenit foarte atent după ce am citit cum își dau seama colegii de startul regenerarilor. Într-un final, cred ca am prins-o și eu. Cred, nu sunt sigur cat de mult ți.a crescut nivelul? Ca soluție, ori ii schimbi uleiul de îndată ce constați ca a crescut nivelul, ori o bagi în regenerare mai des. Și o lași sa își facă regenerarea. Am postat mai sus parca parametrii ce trebuie îndepliniți pentru a pleca regenerarea (depinde și de acumularea de particule, desigur). Sent from my phone. Edited June 22, 2019 by bumbul Quote Share this post Link to post
G3org3lll 0 Posted June 22, 2019 Undeva la jumatate de centimetru peste maxim, inainte fiind sub maxim jumatate de centimetru Si inca ceva, eu o tin numai pe off la eco drive, nu merg cu eco drive pe on, poate fii o cauza si asta? Si daca ai buna placere Bumbule, te rog posteaza parametrii ce trebuie urmati pentru o regenerare fortata. Quote Share this post Link to post
bumbul 22 Posted June 22, 2019 (edited) Ai postul #38 din acest topic. Derulează în sus. Nu o putem numi regenerare forțată... Doar ii spunem calculatorului ca ii poate da drumul regenerării, iar el în functie de încărcarea cu particule, acționează. Îți dai seama ca nu pornește de fiecare data când sunt întrunite condițiile de mai sus.... Forțată sa face cu calculatorul, la dealerii hyundai și nu numai. Rog colegii sa ma corecteze dacă greșesc. Sent from my phone. Edited June 22, 2019 by bumbul Quote Share this post Link to post
Marioux 1 Posted August 19, 2019 Bai oameni buni, explicați CLAR : Nu puteți face regenerarea forțată decât cu ajutorul softului original (GDS) și a testerului care îl conectați la laptop.Pe loc sau in mers. Conectat la ECU. Voi vorbiți de regenerări de parcă ar fi așa o chestie la indemâna oricui. La i30 ul meu (2013) GD 1.4 CRDi, nivelul pe joja e la dracu in praznic.Cam 2 degete peste maxim.Imi vine să-i dau foc.Va rog eu, nu mai recomandati regenerări forțate când ai uleiul contaminat.Serios.Deja vorbim de 2 probleme groase aici : 1. Dacă nivelul este crescut, automat trebuie schimbat pentru că e fuckin' diluat și proprietățile de ungere s-au dus dracu'. 2. Cauza regenerărilor dese (deși nu știu cum dracu să-ți dai seama cand face că doar trebuie sa fii atent la drum nu la bord nu ? ) ar trebui aflată.In ce condiții se face ? La număr de km sau la ce ? Știu că există un senzor de presiune diferențial care comanda ECU-ului sa pornească regenerarea dar în ce condiții ? Știe careva chestii concrete ? Dacă nu, restul e barbologeală că și ce am scris eu și voi Scuzați tonul dar frustrarea mea e mare de când tot caut soluții la problema asta. Quote Share this post Link to post
bumbul 22 Posted August 19, 2019 (edited) Asta am găsit în manualul de reparații, pentru i40urile noastre.Mai sunt și alte pagini. Sent from my SM-N910F using TapatalkAm scris și mai sus, este postul #38. Nu cred ca este "barbogeala" ci este extras din din manualul de reparații vis-a-vis de regenerarea dpf. Altceva nu știu ce sa îți spun. O sa mai răsfoiesc o data capitolul dpf, poate am omis ceva, deși nu cred. Eu ma mir ca încă ai curajul sa pornești motorul ala cu asa nivel crescut de ulei. Cum verifici nivelul, la cald sau la rece? Sent from my phone. Edited August 19, 2019 by bumbul Quote Share this post Link to post
Marioux 1 Posted August 20, 2019 Verific cum trebuie. Oricum, indiferent de situație nivelul e cam aici : https://ibb.co/dp73bcJhttps://ibb.co/rfcxswQhttps://ibb.co/590dmvn In maxim o luna de când schimb uleiul. Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted August 20, 2019 Holly cow! Imi e rusine cu al meu nivel care doar inghite F ul de deasupra cerculetului de maxim...E bine sa masori dimineata inainte sa pornesti motorul, iar masina sa fie pe un teren cat mai drept. Quote Share this post Link to post
DOMIF 28 Posted September 11, 2019 Ceea ce am banuit mi s-a confirmat. Am fost in concediu. A umblat prin Balcani si la Mediterana (Adriatica). Am alimentat din Muntenegru de doua ori plin pe euroi. Si ce sa vezi ? Aia au litrul mai mare cu cca 3-5% ca la noi Iar ultima regenerare s-a dus la cca 1025 Km, fata de 350-400 Km in Romania. E drept aici mai am si Bucuresti si centura cam 30%. Acolo nu am stat prea mult in aglomaeratii urbane. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 144 Posted September 11, 2019 Va rog sa aveti grija la limbajul folosit si la atacurile la persoana! Quote Share this post Link to post
DOMIF 28 Posted September 12, 2019 Reajuns de cateva zile in tara dupa inca un plin, am revenit la normal. Regenerare la 350 km. Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted September 13, 2019 Habar nu am cand isi face regenerarile, nici nu ma intereseaza, atata timp cat 95% merg la drumuri lungi in exterior.Dupa aproape 85k km, esapamentul este foarte curat - cel putin partea care se vede.Ce ma deranjeaza este o oascilatie la relanti (adica scade relantiul sub 800rpm), din cand in cand, si nu am dibuit cauza. Daca tai AC-ul, oscilatia dispare. Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted September 16, 2019 Asa face si a mea de la inceput. Cand le-am spus in garantie, mi-au inlocuit aeroterma (sau ceva pe acolo). Nu a avut nici un efect. Din momentul ala mi-au zis ca asa fac ele, nu e nici o problema.Eu cred totusi ca sunt incercari de regenerare. Esuate, bineinteles. Poate de acolo se trage si problema cu nivelul uleiului. 1 Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted September 16, 2019 Pai si ce lwgstura e intre regenerarea esuata si oprirea AC? Eu nu am nivel crescut de ulei deloc. Quote Share this post Link to post
G3org3lll 0 Posted September 27, 2019 Daca a rezolvat cineva problema cu nivelul crescut de ulei,îl rog să posteze,sincer nu stiu ce sa mai fac în privința asta. Quote Share this post Link to post
Dominum 0 Posted December 4, 2019 Salut, te rog sa faci o regenerare a filtrului de particule (manual in service sau pe autostrada la peste 2500 rpm cam 15-20 minute) , schimba saibele de foc si ganituril de la injectoare, uleiul si filtru de ulei si nu o sa mai ai probleme. Spor. Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted July 5, 2020 (edited) Azi si-a facut regenerare DPF-ul in mers, e clara treaba. Am plecat vineri din Bucuresti pe A1, mers in forja, motorina pe la 1/4 din rezervor, AC on, consum undeva pe la 6.6%, 130 km (cutie manuala, anvelope noi Falken Azenis). Sambata am bagat 25 litri motorina de la Mol, fataiala prin oras de provincie + DN, drumuri scurte, opriri dese, creste consumul la 6.9% - inca 70 km. Duminica, fataiala prin oras, la fel, creste consumul la 7,3% - inca 20 km; plec spre Bucuresti, vad cum creste consumul pana la 8,1% pe DN, merg cu a 3-a turat, la 80 km/h, apoi intru pe autostrada iar, ii dau forja si am ajuns in Bucuresti cu consum 6,6% (130 km DN + autostrada), consumul calculat de la ultima alimentare. Voila! Edited July 5, 2020 by nats Quote Share this post Link to post
Aditzabv 0 Posted December 1, 2020 Salutare. Am și eu aceiași problema cu regenerarea filtrului de particule la o KIA Ceed, 1.6 crdi din 2008. Cred că își face regenerare foarte des, pentru că am schimbat uleiul de 4000 de km și a crescut nivelul pe joja cam cu 5mm în condițiile în care am mers la drumuri lungi, și pe autostrada. Voi cum ați rezolvat? Iau în calcul și renunțarea la dpf ! A mai renunțat cineva ? Mulțumesc! Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted December 29, 2020 Niste oameni care numai cu asta se ocupa, de prin Miercurea Ciuc, nu recomanda renuntarea la DPF ci curatarea sau, eventual, schimbarea lui, daca e infundat total. Pana la urma, logica e simpla: motorul este conceput sa mearga cu pacatosul asta de DPF si nu cred ca stie nimeni ce setari exacte sa faca daca il tai. Gandeste-te ca acum si benzinarele au GPF iar viitoarele norme Euro 7 o sa fie si mai restrictive. O sa ajunga astia sa puna EPF si la electrice... )))) Quote Share this post Link to post