Jump to content
nats

Regenerare filtru particule 1.7 CRDI

Recommended Posts

 

Corect. Eu cu uleiurile nu mai pot.

 

Regenerarile nu au regula de nr. de km, ci de cantitatea de cenusa acumulata in filtru. Calculatoarele declanseaza regenerarea cand se acumuleaza maximul. La mine cred ca e de 17 grame. Ultima regenerare a fost azi dimineata la cca 320 Km de la precedenta. Am mers in weekend in Bucuresti si iata se acumuleaza mai repede. Plus ca dimineata, la ora cand plec nu se ma poate pleca instant, ca masina e inghetata bocna. Deci rezulta ca orasul cu aglomeratia, vitezele mici, si statul motorului la ralanti in aglomeratii, semafoare, etc., infunda mai repede filtrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am întrebat in cadrul reviziei dacă mi se pot da informațiile despre care se vorbea mai sus, sa mi se citească cu testerul date despre DPF.

 

Răspunsul a fost, ne pare rău, dacă nu are cod de eroare, nu putem citi ce ne cereri dvs. Și zice ca, va recomand la 100 de km de oraș, sa ieșiți pe autostrada sa își facă o regenerare. De parca, poc trosnesti din degete și ai timp pt orice.

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am batut recordul personal. Am trecut de 900 km intre regenerari. Cred ca va fi unicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil vorbesti de regenerari active - daca mergi la drum lung poti face km teoretic cit poti conduce intre doua reprize de somn fara regenerari active - pentru ca regenerarea se face pasiv, respectiv caldura necesara arderii particulelor se acumuleaza in DPF fara modificarea ciclului de injectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare colegi, pana la urma cum ati rezolvat cu motorina in ulei? Detin un i40, motor1.7crdi 116 cp si am observat ca uleiul a crescut in ultima perioada. Sincer nu am putut niciodata sa imi dau seama daca isi face sau nu regenerarile. Asta cu DPF-ul ar putea fii singura cauza cu motorina in ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil, da. La motoarele noastre, nu am auzit sa fie alte cauze. Am devenit foarte atent după ce am citit cum își dau seama colegii de startul regenerarilor. Într-un final, cred ca am prins-o și eu. Cred, nu sunt sigur :)) cat de mult ți.a crescut nivelul?

Ca soluție, ori ii schimbi uleiul de îndată ce constați ca a crescut nivelul, ori o bagi în regenerare mai des. Și o lași sa își facă regenerarea. Am postat mai sus parca parametrii ce trebuie îndepliniți pentru a pleca regenerarea (depinde și de acumularea de particule, desigur).

 

Sent from my phone.

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undeva la jumatate de centimetru peste maxim, inainte fiind sub maxim jumatate de centimetru

Si inca ceva, eu o tin numai pe off la eco drive, nu merg cu eco drive pe on, poate fii o cauza si asta?

Si daca ai buna placere Bumbule, te rog posteaza parametrii ce trebuie urmati pentru o regenerare fortata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai postul #38 din acest topic. Derulează în sus. Nu o putem numi regenerare forțată... Doar ii spunem calculatorului ca ii poate da drumul regenerării, iar el în functie de încărcarea cu particule, acționează. Îți dai seama ca nu pornește de fiecare data când sunt întrunite condițiile de mai sus.... Forțată sa face cu calculatorul, la dealerii hyundai și nu numai.

 

Rog colegii sa ma corecteze dacă greșesc.

 

 

Sent from my phone.

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai oameni buni, explicați CLAR :

 

Nu puteți face regenerarea forțată decât cu ajutorul softului original (GDS) și a testerului care îl conectați la laptop.Pe loc sau in mers. Conectat la ECU. Voi vorbiți de regenerări de parcă ar fi așa o chestie la indemâna oricui.

 

La i30 ul meu (2013) GD 1.4 CRDi, nivelul pe joja e la dracu in praznic.Cam 2 degete peste maxim.Imi vine să-i dau foc.Va rog eu, nu mai recomandati regenerări forțate când ai uleiul contaminat.Serios.Deja vorbim de 2 probleme groase aici :

 

1. Dacă nivelul este crescut, automat trebuie schimbat pentru că e fuckin' diluat și proprietățile de ungere s-au dus dracu'.

 

2. Cauza regenerărilor dese (deși nu știu cum dracu să-ți dai seama cand face că doar trebuie sa fii atent la drum nu la bord nu ? ) ar trebui aflată.In ce condiții se face ? La număr de km sau la ce ? Știu că există un senzor de presiune diferențial care comanda ECU-ului sa pornească regenerarea dar în ce condiții ? Știe careva chestii concrete ? Dacă nu, restul e barbologeală că și ce am scris eu și voi

Scuzați tonul dar frustrarea mea e mare de când tot caut soluții la problema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am găsit în manualul de reparații, pentru i40urile noastre.

Mai sunt și alte pagini. 34baa09ebdb0a9c55e7f6ca2ff0e4b47.jpgf5f4e8701e277a8c36d7fdcbeaa9a3ac.jpg

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Am scris și mai sus, este postul #38. Nu cred ca este "barbogeala" ci este extras din din manualul de reparații vis-a-vis de regenerarea dpf. Altceva nu știu ce sa îți spun. O sa mai răsfoiesc o data capitolul dpf, poate am omis ceva, deși nu cred.

 

Eu ma mir ca încă ai curajul sa pornești motorul ala cu asa nivel crescut de ulei. Cum verifici nivelul, la cald sau la rece?

 

Sent from my phone.

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holly cow! Imi e rusine cu al meu nivel care doar inghite F ul de deasupra cerculetului de maxim...

E bine sa masori dimineata inainte sa pornesti motorul, iar masina sa fie pe un teren cat mai drept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce am banuit mi s-a confirmat. Am fost in concediu. A umblat prin Balcani si la Mediterana (Adriatica). Am alimentat din Muntenegru de doua ori plin pe euroi. Si ce sa vezi ? Aia au litrul mai mare cu cca 3-5% ca la noi :p Iar ultima regenerare s-a dus la cca 1025 Km, fata de 350-400 Km in Romania. E drept aici mai am si Bucuresti si centura cam 30%. Acolo nu am stat prea mult in aglomaeratii urbane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reajuns de cateva zile in tara dupa inca un plin, am revenit la normal. Regenerare la 350 km. :_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habar nu am cand isi face regenerarile, nici nu ma intereseaza, atata timp cat 95% merg la drumuri lungi in exterior.

Dupa aproape 85k km, esapamentul este foarte curat - cel putin partea care se vede.

Ce ma deranjeaza este o oascilatie la relanti (adica scade relantiul sub 800rpm), din cand in cand, si nu am dibuit cauza. Daca tai AC-ul, oscilatia dispare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa face si a mea de la inceput. Cand le-am spus in garantie, mi-au inlocuit aeroterma (sau ceva pe acolo). Nu a avut nici un efect. Din momentul ala mi-au zis ca asa fac ele, nu e nici o problema.

Eu cred totusi ca sunt incercari de regenerare. Esuate, bineinteles. Poate de acolo se trage si problema cu nivelul uleiului.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce lwgstura e intre regenerarea esuata si oprirea AC? Eu nu am nivel crescut de ulei deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a rezolvat cineva problema cu nivelul crescut de ulei,îl rog să posteze,sincer nu stiu ce sa mai fac în privința asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, te rog sa faci o regenerare a filtrului de particule (manual in service sau pe autostrada la peste 2500 rpm cam 15-20 minute) , schimba saibele de foc si ganituril de la injectoare, uleiul si filtru de ulei si nu o sa mai ai probleme. Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Azi si-a facut regenerare DPF-ul in mers, e clara treaba. Am plecat vineri din Bucuresti pe A1, mers in forja, motorina pe la 1/4 din rezervor, AC on, consum undeva pe la 6.6%, 130 km (cutie manuala, anvelope noi Falken Azenis). Sambata am bagat 25 litri motorina de la Mol, fataiala prin oras de provincie + DN, drumuri scurte, opriri dese, creste consumul la 6.9% - inca 70 km.  Duminica, fataiala prin oras, la fel, creste consumul la 7,3% - inca 20 km; plec spre Bucuresti, vad cum creste consumul pana la 8,1% pe DN, merg cu a 3-a turat, la 80 km/h, apoi intru pe autostrada iar, ii dau forja si am ajuns in Bucuresti cu consum 6,6% (130 km DN + autostrada), consumul calculat de la ultima alimentare. Voila!

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...