Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
nats

Regenerare filtru particule 1.7 CRDI

Recommended Posts

Mulțumesc. Bine ca mi.ati spus. Le voi solicita un astfel de raport. De dealer spun. Vreau sa încerc și Țiriac Constanța, după 4 ani de Exclusiv Constanța.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Eu am o Kia cu acelasi motor de Hyundai 1.7 crdi.

Folosesc o interfață VCI GDS si nh gasesc istoricul la regenerari. Este doar ultima regenerare reusita.

Am avut probleme mari cu regenerari masive la interval de max 15km intre ele. Îmi umplea baia de ulei cu motorina.

Regenerarea se întâmplă atunci cnd DPFul are 16-20 de grame de cenusa calculate de ECU. La mers de oraș 200-400 km depinde de vechimea mașinii si stil de mers

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Nu trebuie sa va sperie regenerarile doar daca sunt ffff dese. Atunci cu siguranță veți simții ca este ceva in neregulă (consum mare, miros de ars din spatele mașinii).

Recomand ca uleiul sa fie verificat la 500km. Daca creste pe joja e de rau.

Din partea mea motorul asta euro5 e facut sa se autodistruga cu timpu.

La fiecare regenerare o mica cantitate de motorina se duce in baie, iar cu timpul din cauza uzurii motorului cantitatea va fii mai mare.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri, cind am ajuns la munca, in parcare era oprit si un coleg de al meu care are o skoda octavia din 2014 diesel. Desi oprise masina se auzea un zgomot mare de sub capota. L-am intrebat care este treaba si mi-a raspuns ca e filtrul de particule. Masina incepuse regenerarea in trafic si continua cu ea chiar daca motorul e oprit . Se pare ca la skoda functioneaza asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e tare buna! ce se auzea sub capota sunt ventilatoarele, nu regenerarea :)) daca se intimpla sa fie in mijlocul regenerarii cind opresti motorul sau se termina imediat inainte de oprire, ventilatoarele vor mai merge o vreme (ca si vara la 40 de grade) dupa oprirea motorului. E normal pentru ca regenerarea ridica temperatura in evacuare la peste 600 de grade celsius.


Nu exista regenerare cu motorul oprit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Cred ca nici el nu stia prea multe de spre asta - era prima data cind a facut asta de cind are masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asta folosesc metabond, că să fiu sigur că am o ungere bună.

 

Mihai, sunt mai multe produse Metabond pe piata (reala sau virtuala). Spune-mi te rog, tu de care folosesti si in ce dozaj?

Tabara mecanicilor auto este foarte divizata in privinta utilizarii aditivilor , fiind pareri pro si contra, mai mult sau mai putin argumentate, personal insa cred ce este benefic, dovada fiind peste 150.000 km parcursi cu masina ta.

Edited by vibeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folosesc Metabond Eco. Se pune toată cantitatea in ulei. Simți imediat diferența: zgomot al motorului mai mic, consum cam 1 L mai mic deci uzuri mai mici. Folosesc Metabond de 9 ani la Renault Fluence, Golf 7, I40 iar fiul meu la Toyota Auris. Dacă era să ucid vreun motor, îl ucideam demult. Eu îl conand online de la un distribuitor din tg.secuiesc. Îl are și Autokarma la același preț 167 lei. Indiferent de uzura motorului ECO este ultima lor tehnologie. Se folosește din 60 in 60 mii, adică o dată la 2 schimburi de ulei. La ce uleiuri sunt pe piața eu l-aș folosi la fiecare schimb de ulei. Ieri când am schimbat uleiul nu am pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Duralube. Si nu am fost dezamagit. Am pus pe Dacia, Cielo, Toyota, insumand peste 500.000 Km si acum pe Hyundai. La toate masinile am pus dupa 100.000 Km. La Hyundai l-am pus la revizia de 90.000 Km. Am facut cam 6000 km de cand l-am pus si constat ca nu ajuta cu nimic la regenerare. Frecventa regenerarilor e cam la fel. Am acelasi consum, dar cu cauciucuri de iarna, deci poate un mic castig. Motorul se aude la fel, dar nici nu facea scandal ca sa astept ameliorari. Nu stiu care o fi mai bun, Duralube, Metabond sau altele. Ele ajuta, dar la regenerari se pare ca nu. Ele sunt destul de dese si datorita calitatii motorinei nationale, ce cu mandrie o consumam. Afara in 4000 km m-am prins la regenerare decat de doua ori si asta la drum intins. Sigur au mai fost vreo doua, dar luat cu peisajul, serpentine, etc. Nu am sesizat. Clar insa ca au fost mai rare decat in tara. Am intrat si pe alte forumuri de la alte marci si toti care au motoare diesel moderne sunt exasperati de cat de dese sunt regenerarile.La un plin au 3-4 (se plangea unul la Opel. parca) regenerari cam la 150-300 km la drumuri mixte. Eu am cam doua pe plin :wink:. Ultima regenerare s-a facut azi dimineata la cca 500 km de la cea anterioara. Eu am cam 30% urban rest extra. Pesonal daca eram mai bine documentat, luam tot benzina. Dar m-am lacomit la consum :wall: . Am crezut ca la 3-400.000 km scot jumate de masina. Da, poate, dar "surpriza" regenerarilor ma streseaza, ca sa nu mai pun ca mareste consumul normal al masinii cu 5-10 %.

Asta pentru cine stie. Cine nu, ... fericit cu duhul, merge linistit pana infunda filtrul. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu folosesc Metebond pentru ca ajuta la regenerare. Nu are nici o legatura de regenerarea. La fel si Duralube. Folosesc pentru ca imi ajuta motorul contra uzurii prelungidu-i viata fara interventii cat mai mult. Pentru a ajuta regenerarea sunt solutii de la STP, Sonax, etc care se vand prin magazine. In ceea ce ma priveste, am 2 alegeri perfecte facute: motor 1,7 CRDI si cutie manuala. Dar fiecare face si crede ce e mai bine pentru el, desigur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tepe amandoua. Una dovedita ca e teapa (aka reclama mincionasa) acum multi ani, alalalt vandut de un SRL obscur in tari la marginea lumii cu apa calda. "Demonstratiille" de pe iutub n-au nicio legatura cu proprietarile necesare unui ulei de motor.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

La prezentarea oficiala din urma cu 12 ani am facut parte din delegatia de ingineri care a testat produsul. Asa ca "äpa calda" din cei 312 mii km din morotul Renault (8 ani) si din cei 172 mii din motorul I40 (5 ani) fara nici o intervenrie la ele, este chiar o veritabila teapa si continui sa tepuiesc si la Golful 7 respectiv Auris la cei 2 fii ai mei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tepe amandoua. Una dovedita ca e teapa (aka reclama mincionasa) acum multi ani, alalalt vandut de un SRL obscur in tari la marginea lumii cu apa calda. "Demonstratiille" de pe iutub n-au nicio legatura cu proprietarile necesare unui ulei de motor.

Pai nu e ulei de motor. E altceva. Dacia am taiat-o anul trecut avea cam 250k km. Au lasat-o tablele. Motorul era brici. Cielo merge si azi si se apropie de 400k km, Toyota mege brici si are 450k km. Tu nu baga tepele astea, dar cand ajungi la 400k km cu vreo masina sa ne anunti si pe noi.

Am bagat la firma si pe dube. Au intre 250k si 800k km, majoritatea sunt intre 400k si 600k km. La cati bani consuma o masina o suta si ceva de lei pe an sau mai mult nici nu se simte. O fi teapa ? :wink: . Cert este ca rau nu a facut. Si cand te gandesti ca soferii le joaca in picioare si totusi au consumuri intre 9 si 11.

Edited by DOMIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri dimineata ma duc cu nevasta la serviciu.

Dupa ce iau curba dupa casa, striga uita-l pe Andi , ca e in statia de autobuz.

Oprit, luat pe Andi & family in masina.

Intreb care-i problema bre?

Masina e la service, s-a busit DFP-ul!

Andi are un Ford Mondeo manuala -diesel, luat apropape de nou acum doi ani (avea sub 10.000 km).

Andi respecta cu sfintenie schimbarea vitezelor care erau afisate pe bord, crezand ce economie face. A fost bucuros o vreme, acum nu mai e. El este inginer IT, paralel cu mecanica auto (ca multi altii dintre noi).

Andi, nervos ca tb sa plateasca 380 euro + manopera.

 

Ontopic , caut de vreo 10 minute ct este un DFP pentru Hyundai i40, n-am gasit decat sa trimit cerere de oferta.

Vreau sa fiu pregatit sufleteste &baneste cat va fi cand se va busi de tot.

Deci cat e halatu? Unul nou bineinteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Circa 2000 de euro. DPF se poate busi din multe motive, inclusiv ulei sai combustibil prost dar si mers exclusiv in oras. Dieselul nu este pentru oras. Trebuie sa va spuneti asta ori de cite ori va urcati in masina.


Probabil ce plateste prietenul este doar regenerarea fortata a DPF, care se face pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Domif

Reformulez, duralube nu e teapa. E doar dovedit ca nu are efect la reducerea uzurii, si ca in conditii controlate nici macar fabricantul nu a reusit sa dovedeasca ca are vreun efect de protectie.

 

Ca fapt divers socru-meu a avut un cazan de Cielo cu peste juma' de milion, si aia pe gaz. Era masina de tavaleala (a carat inclusiv fier vechi sau pietre cu ea). Fara niciun aditiv minune. In ziua de azi motoarele in general tin, de picat pica chestiile pe langa ele (turbo, egr-uri, distributii samd).

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Circa 2000 de euro. DPF se poate busi din multe motive, inclusiv ulei sai combustibil prost dar si mers exclusiv in oras. Dieselul nu este pentru oras. Trebuie sa va spuneti asta ori de cite ori va urcati in masina.

Probabil ce plateste prietenul este doar regenerarea fortata a DPF, care se face pe masina.

Hmm... ieftin ca braga!

Daca te uiti pe acest site https://www.filtruparticule.ro/ford, vezi ca pretul la Mondeo variaza intre 290-460 euro. Banuiesc ca nu sunt noi, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca Andi a respectat cu sfintenie schimbatul vitezelor la 2000 rpm, asa cum i-a arata masina, spune-i sa se pregateasca si de o turbina si un EGR, asta pe langa DPF.

Un diesel condus corect duce multi km, chiar si echipat cu DPF, dar trebuie sa stii cum sa il conduci si cum sa il intretii (la revizii ma refer).


ulei sau combustibil prost

 

Hai, ca la combustibil mai inteleg, ca poti sa iei teapa si sa alimentezi cu M in loc de motorina sau sa-ti inghete prin rezervor, dar la ulei? Poate sa pui un ulei care nu respecta specificatiile, ca altfel, cam toti producatorii de uleiuri au ACEA C3. Si nici normele Ford nu sunt atat de restrictive, dovada fiind faptul ca un bidon de 5 litri de ulei Ford Formula F e cam 100 lei. Si atunci, care e uleiul ala prost?

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg logica. ix35-ul (cutie automata) meu schimba exact la 2000rpm, in general tine turatia sub 2000rpm, la 180000km nu am probleme cu turbina si DPF sau EGR. Sa inteleg ca trebuie sa ma pregatesc si eu? Mai bine il vand ...

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa nu va mai impacientati asa tare...prea e ca in ion creanga cu drobul de sare ce poate face...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma impacientez. Voiam sa stiu daca o vand sau mai astept :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca merge bine..ii faci tot ce trebuie corect si la timp...nu vad de ce ai da.o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu citisi mai sus?

Daca schimba la 2000rpm, sa ma pregatesc ...

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, iertati-mi ironia, videti-le si mergeti cu autobuzu' la munca iar in concediu cu trenu'. Gandurile astea numai rau atrag si poate si aduc. De ce nu sunteti pozitivi si sa va bucurati de masinile voastre ? Le-ati cumparat cu bani grei si ati muncit pentru ele. Sincer. Luati cele mai rele exemple ale altora. Eu nu stiu cand si de cate ori isi face curatirea DPF-ul meu si nici nu ma intereseaza. La fel si la Golful 7 masina de serviciu (1,6 TDI). In toti cei 172 mii km facuti cu I40 nu m-a interesat si nu ma intereseaza curatirea DPF, masina toarce ca un bondar. Si sa vedeti cat de subturat merg cu ambele. Toti producatorii de motoare au in vedere ca aceste masini circula 80-90 % din viata prin orase , in ambuteiaje, iar in naivitatea mea cred ca totul e calculat. Ce cred este ca dam peste cap aceste calcule prin folosirea de combustibili si uleiuri de foarte proasta calitate. Pentru noi, cei care avem Hyundai consider ca avem ambele probleme. Fii mei care au Golf 7 si Auris isi cumpara uleiul folosit si de cele 2 fabrici (branduit si imbuteliat in tarile lor de origine). La Hyundai in service fiecare pune ce are iar shell-ul branduit cu Hyundai spune @nuts ca nu corespunde unor norme europene VW si Porsche (cu toate ca in opinia mea nu are nici treaba acest ulei cu acele norme fiind vorba de o masina asiatica cu specific propriu). Oricum eu acest ulei il folosesc, branduit cu Hyundai la care adaug Metabond Eco. In concluzie imi iubesc masina, nu ii dau talpa deloc ba dimpotriva, respect decizia constructorului in privinta uleiului (shell branduit cu Hyundai), alimentez numai de la Mol sau Petrom motorina standard (in nici un caz aditivata) si am grija cum merg si pe unde merg, pentru ca am o familia acasa care ma asteapta si care are nevoie de mine :)

Edited by mihaimatei63

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... In concluzie imi iubesc masina, ....

 

Ne atasam de niste obiecte care nu au nici o importanta in viata de zi cu zi, imi pare cu adevarat rau cand citesc asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...