Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
adultin

Consum/Probleme Hyundai i20 2014

Recommended Posts

Salutare,

 

Sunt nou pe forum, am citit ceva topicuri atat de la i20 cat si de la i30 (aproape toate), nu am gasit insa informatii consistente despre ultimul model de hyundai i20.

 

Personal imi place foarte mult cum arata i20-ul, nu am apucat sa fac un test drive cu el, am facut doar cu i30. Cat mai curand posibil o sa merg sa fac un test drive si cu i20.

 

Am rugamintea ca cei care intra aici si posed sau conduc acest model sa lase cateva randuri in care sa spuna cam ce parere au despre aceasta masina.. de bine, de rau, despre consum, despre orice legat de masina.

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut . Eu am un i 20 din 2011 luat sh la 29 000 km si deja are ceva joc in caseta de directie ( a avut ) . Ca si consum se duce undeva la 7 % daca mergi linistit , daca esti mai sprintar creste . Este totusi o masina de clasa mica nu ai foarte multi cai ca sa alergi si sa depasesti dar pt oras este in general ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut "adultin".

Am un i 20 1.1 diesel din aprilie 2013 si-ti spun cu mana pe inima ca nu merita.

Nu blamez firma sau modelul,ci doar exemplarul pe care il detin eu.

Faza lunga NU SE REGLEAZA pe inaltime din habitaclu,si se uita crucis,n-ai ce-i face,asa e din fabrica

Zgomot la pornire mai rau decat un tractor(avand in vedere ca e si diesel si in 3 pistoane).

Fata de consumul mixt declarat de ei,de 3.8 l/100 km,niciodata nu a scazut sub 5.3,

asta daca mergi ponderat,daca ii dai calcaie,te "face" de 7l/100 km.

Nu are dinamica,mereu ai impresia ca s-a mai agatat cineva de tine.

Plastice de foarte proasta calitate,arata de parca as fi transportat sarma ghimpata.

Numeroase defectiuni la motor(parte electronica)care-ti scot peri albi -a mea e pentru a 2-a oara cu acelasi defect.

Acum , ca se depune multa mizerie pe hayon,e alta problema , de curgerea aerului si turbionare la spatele masinii.

Poate benzinarele or fi mai asezate,ca sunt in 4 cilindri,mai silentioase,alta dinamica.

Per total , eu unul,prieteneste, nu te sfatuiesc sa cumperi asa ceva.

Nu in ultimul rand gandeste-te ca sunt fabricate in Turcia sau India,mana de lucru ieftina

Sunt infinite alte posibilitati

Mai gandeste-te.

Sa-ti dea Dumnezeu gandul cel bun

Edited by Hyundai_i_20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu e clar din postul lui, dar omul intreaba de noul i20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Multumesc frumos pt rasunsuri.

 

Intr-adevar poate nu am scris foarte clar in post dar din titlul topicului se intelege ca e vorba de Hyundai i20 2014, adica utlimul model.

Oscilez intre i20 si i30 ambele pe benzina, 1.25 (84 cai) respectiv 1.4 (100 cai), doar ca despre i20 ultimul model nu am gasit prea multe informatii pe forum.

 

Din review-urile pe care le-am gasit pe net + ce am vazut la fata locului, interiorul mi s-a parut foarte calitativ + spatiu decent pt locurile din spate, comparativ cu alte modele pe care le-am vazut de la alte marci.

La fel, dotarile pe care le primesti pe un i20 nu prea le gasesti pe celelalte masini din clasa in aceiasi bani.

 

Nu am reusit sa aflu unde este fabricata masina. Cand o sa merg la showroom sa fac un test drive o sa intreb si unde e fabricat noul model.

 

O zi buna!

Edited by adultin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie conceptul de masina mi se pare foarte interesant, arata bine si e foarte spatioasa pentru pretul ei. De fabricat, nu poate fi decit in India sau in Turcia.

Cel mai probabil Turcia pentru ca nu are taxe vamale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost ieri la showroom, am facut un test drive cu i20 1.2 benzina. Mi s-a parut foarte ok masina, foarte bine insonorizata + foarte spatioasa.

 

i20 si i10 sunt fabricate (sau mai bine zis asamblate) in Turcia. i30 si inca un model... in Cehia iar restul in Coreea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu mai e nimeni pe forum care are ultimul model de i20 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un i20 cu motor pe benzina din iunie 2014 si sunt multumit de masina. I

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu mai e nimeni pe forum care are ultimul model de i20 ?

 

Nu prea. Si nu doar de pe forum, ci la noi in tara in general nu prea gasesti posesori de astfel de modele.

 

Cu masina crede-ma ca nu o sa ai absolut nicio problema, doar cu piesele e cam nasol. Pentru Hyundai nu prea se gasesc piese aftermarket.. doar consumabile. Adica daca ai spart un far e nasol. Pretul la reprezentanta e 1800 ron. Pe net 1000-1200. Aftermarket nu exista, la dezmembrari nu gasesti. Daca poti sa treci peste aspectul asta sau iti faci Casco, e o alegere buna :fingerup:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e un usor truism. La orice masina nou lansata, cu exceptia Daciei, farul costa citeva sute de euro si nu se gaseste aftermarket. Daca vrei faruri aftermarket ieftine, ramai la Matiz unde gasesti faruri si cu 90 de lei sau ia un Opel Astra din 2000 cu kilometri garantati, folosit de un pensionar in DE. Dar nu de aia ai intrat pe forum. Daca masina e noua si ai Casco, nici nu trebuie sa stii cit costa farul.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Probabil ca asa este, la orice masina noua piesele sunt mai scumpe si nu prea se gasesc.. dar oricum.. 1800 sunt 1800.. mai ales pentru un far de i20 si mai ales raportat la valoarea masinii care este undeva in jur de 10500.

Edited by adultin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de nicio noutate a masinii, la Hyundai masinile raman vesnic noi pentru ca preturile pentru piese sunt aceleasi si dupa 10 ani iar niciun producator aftermarket nu se inghesuie sa le faca niciodata. Cele care prezinta risc cel mai mare de a se sparge (faruri, stopuri, bara fata-spate, etc.( sunt nesimtit de scumpe, Si stiuatia va mai ramane asa mult si bine la aceasta marca. Poate pe la cateva modele gen Accent, Santa Fe, etc, sa mai gasesti cate ceva de la alti producatori.

 

Astepti degeaba sa treaca anii, asta e un fenomen generalizat la Hyundai. Pararea mea e ca daca nu esti dispus sa platesti Casco sa iti iei fie ceva SH cu banii astia, fie ceva nou dar modele mai comune. Nu merita "extravaganta" de a avea Hyundai decat daca la banii respectivi gasesti o oferta imbadabila aici fata de concurenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te pot contrazice foarte usor dar nu asta este scopul discutiei. La orice Hyundai care nu mai este generatie curenta, cu citeva exceptii nesemnificateive, exista si piese aftermarket si surse originale directe, precum magazinele online, la preturi care ajung si la 30% din ce cere reprezentanta. Citeva exemple de la Tucsonul meu: geamul mic lateral 1100 RON la reprezentanta, 270 de RON la King; telecomanda de cheie: 650 de RON la reprezentanta, 200 de RON la King; controlerul de presiune: 1100 de RON la reprezentanta, 700 de lei la King original, 300 de lei Pierburg aftermaket. Mai continui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nicio contradictie, pentru ca asa am spus si eu, la modele ce au fost candva destul de raspandite (Accent, Santa Fe, Tucson, Coupe, etc.) se mai gasesc una alta.

 

Dar pentru i20, tot la King, nu se gasesc piese facute de altcineva pentru i20 decat OEM de Hyundai.. care sunt precum cele in reprezentanta minus cateva milioane. Adica stopul ala de 1800 ei ti-l dau cu 1100.. hai sa zicem ca iesi mai ieftin cu cele produse in India, dar mai jos de atat nu ai unde sa cobori. Noul i20 nu va fi niciodata atat de raspandit in RO cum a fost Tucsonul sau Accentul, etc.

 

Eu sustin in continuare ca ar fi o mare minune ca peste noapte toti producatorii de piese care pana acum au ignorat cu desavarsire acest model de masina sa se apuce de produs piese. E diferenta mare intre cum se duce acum omul la magazinul de piese auto din colt si gaseste absolut orice surubel vrea pentru Matiz, si cum va proceda atunci cand va avea i20.. (cautat piese pe net dupa coduri etc.) Cu dezmembrarile iar e problema pentru ca sunt putine modele in circulatie in tara si tot putine busite..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afirmatia ta de mai sus priveste toate modelele Hyundai, de aceea am spus ca se pot da contraexemple usor. La koraps nu se gasesc piese de i20?

In problema colegului, inca o data, masina noua are garantie 5 ani, daca faci full casco (ce se impune la orice masina noua) nu trebuie sa te intereseze cit costa piesele.

Later edit:a um am vazut ca masina nu se vinde in Korea si US, deci pe koraps nu sunt piese ... Probabil de aia sunt preturi mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...