GONZO 2 Posted February 21, 2017 Deci....mi-au venit mufele din Korea, merge faza mica, mare , semnalizare si pozitii dar nu DRL-urile..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
diabloss 0 Posted March 15, 2017 ma tot bate si pe mine un gand la bi-xenon http://www.ebay.com/itm/NEW-BIXENON-XENON-LED-HEADLIGHTS-Hyundai-2011-2012-2013-2014-TUCSON-ix35-/121897279771?vxp=mtr&hash=item1c61a4e11b Interesant ce spune vendorul : "Bixenon Headlights apparently fit to the model 2010,2011,2012,2013 but there is another power cube it can only be connected by a qualified electrician car because these are the LED headlights and other voltage" Quote Share this post Link to post Share on other sites
GONZO 2 Posted March 16, 2017 ma tot bate si pe mine un gand la bi-xenon http://www.ebay.com/itm/NEW-BIXENON-XENON-LED-HEADLIGHTS-Hyundai-2011-2012-2013-2014-TUCSON-ix35-/121897279771?vxp=mtr&hash=item1c61a4e11b Interesant ce spune vendorul : "Bixenon Headlights apparently fit to the model 2010,2011,2012,2013 but there is another power cube it can only be connected by a qualified electrician car because these are the LED headlights and other voltage" vezi ca sunt mai ieftine la noi, pe original si cu lumini de zi. Iti trebuie mufa aia sa o cumperi. Eu am luat mufa din Korea iar apoi trebuie sa te duci sa iti conecteze cineva si luminile de zi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diabloss 0 Posted March 16, 2017 (edited) Ai vre-un link ceva catre ai nostrii care vand asa ceva?Caut pentru IX35 care sa aduca cu sistemul de leduri de la audi ...vazusem pe youtube un roman de al nostru cu un IX35 cu semnalizarile led care se plimba inainte si inapoi ca la Audi Gen cum arata aici Doar ca as vrea sa faca ca astea pe mine ma intereseaza daca e imperios necesar a se umbla si la computer ....ca tot am o disputa cu un coleg care imi zice ca odata trecut pe led si daylight trebe modificat si software-ul computerului. Edited March 16, 2017 by diabloss Quote Share this post Link to post Share on other sites
srulz 9 Posted May 27, 2017 (edited) Salut ! Farurile lui Gonzo doar ce au ajuns la mine... Acum pentru cei interesati... mufa adaptoare leaga mufa originala de farurile de la facelift. Problema este DRL, in sensul ca, modulul de lumini de la ix35 vers. fara DRL in far, nu are iesire pentru DRL. Rezolvarea are 2 optiuni, fie legarea DRL direct la pozitii, nu recomand pentru ca au 8 W si exista riscul de prajire modul de lumini, sau, legate direct prin siguranta de 2.5 A la plus contact. Asa DRL se vor aprinde la punera contactului. Pentru pretentiosi se poate pune releu alimentata de + faza scurta, asa la aprinderea fazei scurte se va taia alimentarea de la DRL. Schema mufei este cea gasita pe net... atentie trebuie verificata cu atentie... multi producatori, mufele pot sa difere !... Daca vremea va permite (azi sta sa ploua) ma apuc de treaba. Revin cu detalii. Numai bine ! Pentru schema mufa aici: https://ibb.co/disH8F Late edit: doar ce am verificat DRL sa vad daca merg. Atentie mufa adaptoare nu are pinul 6 conectat, trebuie adaugat in mufa. Becul halogen este HIR2 - daca vreti sa schimbati cu xenon se poate pune echivalent, insa la noi cam greu de gasit... dar, se poate pune H7 (cu putin efort). Edited May 27, 2017 by srulz Quote Share this post Link to post Share on other sites
srulz 9 Posted May 29, 2017 Salut ! Revin cu detalii referitoare la farurile cu DRL fara Xenon. Ieri vremea fiind mai buna farurile au ajuns pe masina...1. DRL sunt foarte puternice... ziua sunt ok, noaptea insa trebuie pus pe ele dimmer sau facute sa se stinga cand se aprinde faza scurta deoarece deranjeaza in trafic... Eu le-am conectat pe lumina de pozitie prin releu, intentionez sa le separ cu releu si dimmer, alimentate de acc (plus contact) la aprinderea pozitiilor fie sa scada intensitatea fie sa se stinga. Asa arata acum. 2. Halogenul din far, HIR 2 (9012) este cam pocnitoare... lumina galbena de slaba intensitate, asa ca a trebuit sa pun un xenon 4300k. Problema a fost ca nu se gaseste xenon HIR2 (9012), ca de, orezarul a pus pe facelift niste becuri SF... asa ca a trebuit sa bricolez vechile H3 in halogenele care erau in faruri... asa arata rezultatul, aici si in test comparativ halogen vs. xenon. Daca se va opta pentru versiunea cu halogen... ori puneti un halogen gen blue vision ori un xenon 4300k lumina alba-galbena... problema e ca nu o sa gasiti becuri, iar ce gasiti, halogenul are pret de bec xenon oem. Ca si focalizare si putere luminoasa... farurile sunt mai slabe decat cele oem de pe ix35 non-facelift... cel putin pe faza mare... 3. Faza mare este de tipul "tabla miscatoare" in lupa... si ca orice lucru care se misca, intervine uzura... Un alt aspect ar fi ca ziua nu veti mai putea da flash, dar se poate trai si fara asta... sau nu. 4. Cablul de conexiune este si el destul de scurt... Pentru activarea DRL trebuie pus papuc in mufa de far corespunzatoare pinului 6. Schema aceasta este corecta, cel putin la farul meu.5. Firul de la motorasele de reglare far ajung cu greu la motor... trebuie intins bine cablajul. Atrag atentia ca,pentru ce vand unii pe net sub numele de Faruri Led DRL etc... plug and play nu sunt nici pe departe asa, daca nu au cablul de conexiune cu mufa adaptoare. Iar cablul respectiv nu va activa decat lumina de pozitie... pentru DRL se foloseste releu separat. Cam acestea fiind, ca o concluzie, upgrade-ul acesta de faruri vine cu plusul vizual al DRL... insa pe partea de lumini pe timp de noapte nu m-a dat pe spate. In plus costul becurilor nu se justifica... un halogen HIR2 este peste 100 lei... Cred ca cea mai decenta solutie, pentru cine vrea DRL fara prea mare bataie de cap este modelul cu led incorporat in ochelarul de la proiector cum este si la tucson modelul nou... In speranta ca v-am fost de ajutor va doresc drumuri bune si numai bine ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
GONZO 2 Posted June 3, 2017 Salut ! Revin cu detalii referitoare la farurile cu DRL fara Xenon. Ieri vremea fiind mai buna farurile au ajuns pe masina... 1. DRL sunt foarte puternice... ziua sunt ok, noaptea insa trebuie pus pe ele dimmer sau facute sa se stinga cand se aprinde faza scurta deoarece deranjeaza in trafic... Eu le-am conectat pe lumina de pozitie prin releu, intentionez sa le separ cu releu si dimmer, alimentate de acc (plus contact) la aprinderea pozitiilor fie sa scada intensitatea fie sa se stinga. Asa arata acum. 2. Halogenul din far, HIR 2 (9012) este cam pocnitoare... lumina galbena de slaba intensitate, asa ca a trebuit sa pun un xenon 4300k. Problema a fost ca nu se gaseste xenon HIR2 (9012), ca de, orezarul a pus pe facelift niste becuri SF... asa ca a trebuit sa bricolez vechile H3 in halogenele care erau in faruri... asa arata rezultatul, aici si in test comparativ halogen vs. xenon. Daca se va opta pentru versiunea cu halogen... ori puneti un halogen gen blue vision ori un xenon 4300k lumina alba-galbena... problema e ca nu o sa gasiti becuri, iar ce gasiti, halogenul are pret de bec xenon oem. Ca si focalizare si putere luminoasa... farurile sunt mai slabe decat cele oem de pe ix35 non-facelift... cel putin pe faza mare... 3. Faza mare este de tipul "tabla miscatoare" in lupa... si ca orice lucru care se misca, intervine uzura... Un alt aspect ar fi ca ziua nu veti mai putea da flash, dar se poate trai si fara asta... sau nu. 4. Cablul de conexiune este si el destul de scurt... Pentru activarea DRL trebuie pus papuc in mufa de far corespunzatoare pinului 6. Schema aceasta este corecta, cel putin la farul meu. 5. Firul de la motorasele de reglare far ajung cu greu la motor... trebuie intins bine cablajul. Atrag atentia ca,pentru ce vand unii pe net sub numele de Faruri Led DRL etc... plug and play nu sunt nici pe departe asa, daca nu au cablul de conexiune cu mufa adaptoare. Iar cablul respectiv nu va activa decat lumina de pozitie... pentru DRL se foloseste releu separat. Cam acestea fiind, ca o concluzie, upgrade-ul acesta de faruri vine cu plusul vizual al DRL... insa pe partea de lumini pe timp de noapte nu m-a dat pe spate. In plus costul becurilor nu se justifica... un halogen HIR2 este peste 100 lei... Cred ca cea mai decenta solutie, pentru cine vrea DRL fara prea mare bataie de cap este modelul cu led incorporat in ochelarul de la proiector cum este si la tucson modelul nou... In speranta ca v-am fost de ajutor va doresc drumuri bune si numai bine ! Sa le stapanesti sanatos, nu te-ai dus la Marius, el rezolvase problema cu ele sa se stinga la faza mica, ti-am spus ca sunt puternice noaptea. Din pacate, cum ti-am spus , in ziua in care trebuia sa le monteze am vandut masina. Ca diferenta la lumini fata de celelalte nu am vazut diferenta, eu neavand xenon. De flash nu stiam asta, nu am avut timp sa incerc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srulz 9 Posted June 5, 2017 (edited) Salut ! Multumesc Gonzo. La Marius nu am ajuns pentru ca era weekend si pentru ca nu sunt strain de electrica auto, fiind oarecum pe meseria mea... nu puteam sa astept pana luni 😂... In final le-am mai pus un releu si se sting cand aprind faza scurta. In cablul prelungitor faza mare da plus pe faza scurta a.i. sa dea si flash. Deci acum sunt perfect functionale. Problema ramane pe xenon... nu exista la noi bec xenon echivalent HIR2 (9012)... asa ca ma descurc momemtan cu becurile bricolate de mine, insa se pot pune si HB4 (9006). De ce xenon ?... in primul rand ptr. ca un bec xenon e 40 lei in timp ce un halogen HIR2 este pe undeva pe la 140 lei si lumineaza destul de slab... Farurile sunt ok... cu becurile corecte focalizeaza bine. Edited June 5, 2017 by srulz Quote Share this post Link to post Share on other sites
GONZO 2 Posted November 15, 2017 (edited) Se pare ca ma intorc la IX...am gasit una la km putini si cu garantie, are faruri xenon din fabrica, dar nu se autoregleaza. Cand se aprind nu-si fac cursa de autoreglare. Are cineva ideie daca e o problema sau asa sunt ele ?!!! Edited November 15, 2017 by GONZO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bonsai 0 Posted January 13, 2018 Salutare a incercat cineva sa schimbe stopurile la hyundai ix35 modelul fara led cu modelul de pe facelift sau alt model cu led se potrivesc la mufe sau trebuie modificata mufa de la masina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cristist50 153 Posted January 22, 2018 Eu am unele chinezesti cu leji ce s-au portrivit de minune. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danmurat 0 Posted January 9 Buna seara.Mi am luat si Eu faruri xenon asa spune cu lumini de zi.Am incercat sa le montez binenteles mi-am luat si cabluri adaptoare de la 6 pini la 8 pini .Aprind pozitiile Se aprind luminile de zi ceea ce e ok,dar cand sa aprind faza scurta da un flash si Se sting.Nu imi arata in bord nimic ca si cum mi le da afara.Faza lunga Nu merge deloc.Oare sunt prea puternice si masina da afara consumatori?Ce as putea face? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dvoncu 314 Posted January 9 Intrebare simpla: farurile sunt plug&play, fara alte adaptari? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danmurat 0 Posted January 10 Nu sunt .Am luat mufe adaptoare de pe shark Correa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dvoncu 314 Posted January 10 Au balasturi incluse, centrala electrica suporta xenon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danmurat 0 Posted January 10 Nu sunt plug and play.Am cumparat cabluri adaptoare de pe shark. Au centrale pe ele. Sa fie de la centrala electrica a masini ?Nu suporta xenon?Deci trebuie pus un releu.Sigur trebuie sa ajung la un electrician cu ele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moise 54 Posted January 16 Am avut aceeasi problema la iX35 cu a schimba becurile clasice cu xenon h7 si am pus balast cu compensatoare, pentru ca altfel le aprindea si le stingea imediat. Am mers in Vitan, am luat un sistem complet - plug and play. a mers din prima, foarte ok. Cele mai mari probleme le-am avut la proiectoare - h27 daca nu ma insel - unde chiar si cu compensatoare nu mergeau deloc. Asa ca am fost la cineva care mi-a pus instalatie de tip h4 dar cu becuri de h27. Diferenta este ca instalatia de h4 are un releu pe traseu si una din alimentari vine direct din baterie. Ideea este ca mergeau Quote Share this post Link to post Share on other sites
cipix35 0 Posted January 25 Nu a pus nimeni becuri cu LED in loc de xenon?Intentionez sa imi comand unele, sunt curios de rezultate, caci pe foaie par a fi mai bune, doar ca au consum cam mare 80-100W....dar si intensitatea luminoasa e ft mare 12.000-16.000 lumeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
james kilowatt 536 Posted January 26 Aka ilegale.Peste 2000 lumeni trebuie spălător și autolevelling. 2000 lumeni la un led e cam 25w maxim Quote Share this post Link to post Share on other sites
danmurat 0 Posted December 2 Buna seara.Am montat xenon dar din pacate palpaie de parca dau flash in permanenta.Sa pus releuri si gablaj adecvat.Ce at trebui facut? Quote Share this post Link to post Share on other sites