Jump to content
nats

plan revizie i40

Recommended Posts

Salut. Pentru cei cu joc la directie si zgomot in volan ( miscare stanga-dreapta ) si denivelarile mici si repetate , am gasit solutia. Simplu , ieftin si rapid.

Felicitari! Si acum o tii pentru tine sau cum!?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://youtu.be/D7k17LIy6B0

Eu am gasit un service in Constanta care mi-a gasit piesa pe extern. O aduc ei. Costa doar 10 lei. Am comandat 2 bucati ( una o schimb acum iar cealalta o dau la cineva sa faca o copie dintr-un material mai rezistent ) . Cost manopera 300 lei ( timp 3 h ) .

Timp de livrare a piesei 5 zile lucratoare. Deasemenea ,, porcaria" asta de rozeta se gaseste pe extern ( ebay , amazon etc ) . La noi , mai greu. De regula vine cu tot cu motoras si costa destul.

Mentionez ca , pe garantie ( masina in prezent a iesit din garantie ) mi-a fost schimbata coloana de directie cu tot cu motoras pentru porcaria aia. Am fost de fata cand a fost schimbata . Ulterior a aparut separat piesa asta ( probabil si-au dat seama de problema cei de la fabrica ) insa la noi in tara , la reprezentante , surpriza : piesa vine cu tot cu motorasul electric .

https://goo.gl/images/hPYNPP

Succes !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://youtu.be/D7k17LIy6B0

Eu am gasit un service in Constanta care mi-a gasit piesa pe extern. O aduc ei. Costa doar 10 lei. Am comandat 2 bucati ( una o schimb acum iar cealalta o dau la cineva sa faca o copie dintr-un material mai rezistent ) . Cost manopera 300 lei ( timp 3 h ) .

Timp de livrare a piesei 5 zile lucratoare. Deasemenea ,, porcaria" asta de rozeta se gaseste pe extern ( ebay , amazon etc ) . La noi , mai greu. De regula vine cu tot cu motoras si costa destul.

Mentionez ca , pe garantie ( masina in prezent a iesit din garantie ) mi-a fost schimbata coloana de directie cu tot cu motoras pentru porcaria aia. Am fost de fata cand a fost schimbata . Ulterior a aparut separat piesa asta ( probabil si-au dat seama de problema cei de la fabrica ) insa la noi in tara , la reprezentante , surpriza : piesa vine cu tot cu motorasul electric .

https://goo.gl/images/hPYNPP

Succes !

Salut. La ce service ? Un contat ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit-o pe amazon.de , este 6,45 euro dar mai costa 15 euro transportul. O pot comanda la acel service ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai au una pe stoc. Eu sunt programat saptamana viitoare la montaj. Cei de la service au estipat o manopera de 300-350 lei si un timp de lucru de cca 4 h.

Sfatul meu este , daca esti din Constanta , sa dai o fuga pana la ei sa fi sigur ca aia e problema. Daca nu , ai pe internet pagina lor ( Service Constanta Auto Haus Tudor ) si suni la numerele de acolo . E simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat filtrul de polen, ca am folosit un spray de-ala cu aerosoli, de curatat aerul conditionat: cred ca mai mult mi-a uns bordul si parbrizul decat sa curete ceva. Oricum, dupa o jumatate de an si 6200km, filtrul de polen era negru si plin de nisip. Am verificat si filtrul de aer, il mai las pana la 7500km si il schimb si pe acela, ca a inceput sa iasa negreala in partea superioara. Eu nu stiu cum arata ale voastre dupa 15k km sau, mai bine, 30k km, ca eu pe ale mele mai mult de 7500km nu pot sa le tin, ca sunt pline de nisip, nu praf. Si merg 90% extraurban, drumuri lungi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit filtre de polen brandul ITN , costa 9 lei. Am luat vreo 10 :) Nu le schimb la nr de km, ci cam la 2-3 luni in functie de cat o folosesc iar cand merg la spalatorie il suflu impreuna cu cel de aer pentru ca este acces rapid la ele. Se innegresc pentru asa e tara noastra plina de praf. Important ca si eu si motorul sa respitam aer filtrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu le mai suflati, pentru ca le detetiorati hartia. Mai bine le schimbati mai des.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joi sunt programat la resoftare si la un dyno test Constanta. Revin cu poze , date , pareri , concluzii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joi sunt programat la resoftare si la un dyno test Constanta. Revin cu poze , date , pareri , concluzii....

Mai multe detalii despre resoftare ? Din ce an e masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012 AT. Vom vedea pe dyno test care sunt parametrii optimi la care poate fi dusa masina. Lucrarea in sine dureaza in jur de 3-4 ore. Se culeg datele stock de fabrica , se introduce un prim stage , se fac teste , apoi se tot lucreaza la cuplu si putere astfel incat sa se ajunga la un rezultat optim. De aceea dureaza asa mult. Nu stiu mai multe pana ce nu voi ajunge acolo. Din cate stiu se ajunge undeva pe la 170 hp si un cuplu in jur de 400 NM.Vom vedea.

Repet : totul se face in functie de potentialul motorului , cutiei , turbinei fara a se exagera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aștept cu interes feedbackul tău.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru inceput conform masuratorilor de la Dyno test valorile de fabrica de pe masina la 117000 km sunt : 132 CP ( -6 CP care se pierd din transmisie = 126 CP la roata ) si cuplu 300.4 NM.

Dupa STAGE 1 valorile sunt urmatorele la Dyno test : 160 CP si 346 NM. Mentionez ca valorile au crescut progresiv fiindca procesorul din ECU invata progresiv noul soft ( aprox 50-100 km ).

Urmeaza sambata o noua vizita la Dyno test pentru o noua evaluare si un STAGE 1+ ce inseamna : 170 CP si 370-380 NM.

Mentionez ca aceste valori sunt suportate foarte bine de catre componentele motorului. Peste aceste valori , conform unei hartii , esti pe propria raspundere pentru ce se va intampla rau cu masina. Pana aici raspund ei. Adica aceste softuri sunt atent facute si riguros verificate in functie de valorile stock de fabrica.

 

Primele impresii : cuplu marit in primul rand de jos ( 2000 rpm -4000 rpm ) trage foarte bine si linear fara ezitari. Cutia automata schimba mai optim , fara acel lag si mai rapid. Nu am testat viteza maxima insa am inteles ca s-a marit usor . Voi testa.

Revin dupa ziua de sambata cu noul STAGE 1+.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa o scot aseara pe autostrada. Viteza maxima 228 km/h ( 4100 rpm. Inainte de resoftare v max era 205 km/h ( 3600 rpm ) cu o limitare bineinteles in cutie.

Vom incerca un pic mai mult sambata la o noua testare pentru a mentine cuplul maxim si la turatii inalte(3000 -4000 rpm ) acolo unde cutia retrogradeaza cand dai full gas pentru o depasire rapida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Controlează presiunea în cauciucuri, și dacă ai putea să faci un topic separat, cu mao multe detalii despre firma care se ocupă cu așa ceva, preturi samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg treaba cu presiunea in pneuri. Pe acest topic s-au discutat diverse nu doar lucruri legate strict de revizii iar eu nu am vorbit 7 pagini despre chestia asta. Cine vrea sa afle mai multe sa intre pe WOX Performance Constanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ai înțeles greșit, presiunea bună din cauciucuri poate să-ți îmbunătățească feeling-ul mașinii, și un topic separat ar fi chiar necesar, având în vedere că ești primul care împărtășește o experiență bună de tuning ca la carte.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la titlul topicului, mare atentie pentru a nu avea probleme.

M-am intors din concediu cu o bataie pe puntea spate, la trecerea peste denivelari.

Am facut o programare la DAB Fizicienilor, mi se detecteaza problema, o bucsa pe dreapta spate, dar mi se spune ca le pare rau, dar nu pot rezolva problema pe garantie, deoarece masina a iesit din garantie intrucat nu am respectat planul de revizii!!

Masina din august 2015, nici 3 ani, 46000 km , cu revizii efectuate la Colina Motors pana acum, in numar de doua, una in ianuarie 2017(la 1 an si aproape 5 luni de la cumparare), respectiv mai 2018(1 an si 4 luni de la precedenta). Deci revizii facute mai repede decat planul prezentat la achizitie, 2 ani sau 30000 km.

Pana la urma se dau de catre cei de la DAB cateva telefoane, sun si eu pe la Colina Motors, le prezint Manualul de utilizare, le spun ca am raspuns inclusiv scris si problema se rezolva pe garantie...dupa circa 2 ore.

 

Mare atentie deci, pentru a evita surprizele neplacute, atunci cand schimbati service-ul ! Inteleg ca reviziile se efectueaza la 20000 km sau 1 an la I40-urile mai noi de 2015.

 

Una peste alta, e singura problema aparuta pe garantie in aproape 3 ani de folosire, e adevarat preponderent extraurban, cu motorina superioara(petrom, de cele mai multe ori),revizii si vizite periodice gratuite efectuate numai la Colina Motors. imi pare rau sa citesc de atatia useri cu probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acea bucsa pe spate este de la bascula ( au constatat si la mine problema ) si costa 1000 lei / buc doar pe original. Cica ar fi plina cu ulei hidraulic dar inca nu am schimbat-o fiindca nu are o uzura asa mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si eu la revizie. se dau datele urmatoare: data fabricatie 2014 iulie. data achizitie 2014 decembrie. Ma duc in Exclusiv constanta la revizia de 1 an ( anterioara a fost pe 31 iulie) si aprox 18k km. Imi spune domnul de acolo ca ... da, este revizia de 5 ani / 150k km .WTF ??? i-am spus, mai nene, masina are 78k km si 3 ani jumatate de viata, tu nu stii sa calculezi ? Ba da domnule , dar este deja a 5a revizie. drept urmare devizul si toate actele au fost facute cu titlul de revizie de 5 ani sau 150 mii km. ei deja se pregateau sa imi schimbe lichidul de frana, antigelul , faceau un calcul de numa` numa`. am intrebat. de ce nu mi-ati schimbat lichidul de frana acum 4 zile cand am schimbat placutele si discurile ??? printre altele mi-au atras atentia ca daca nu fac ca ei , inseamna can u respect planul de service si pierd garantia. DE CE? Pentru ca fac reviziile mai des decat spun ei ? Mi se pare aberatie sa tinem in Romania 30k km uleiul acolo. Basca filtrele. Intr-un final mi-au facut revizia, cu piesele mele (ulei si filtre) si mi-au bagat si o diagnoza electrica spun ei si o testare mecanica, spun ei, la care mi-au gasit un pivot pe dreapta fata cu putin joc, spun ei. Acelasi pivot pe care nu au reusit sa il gaseasca cu joc, in precedentele 2 intrari in service pentru constatari mecanice, in decurs de .... o luna sa zic asa, de la achizitie. Si inca ceva. acel pivot, se zice ca se schimba si se introduce doar prin presare si asta inseamna ca .... se schimba bascula cu totul, ori de cate ori este nevoie. Ce pareri aveti?

 

Ps. am schimbat uleiul mobil 1 cu care a mers masina de la inceput si am pus shell helix ultra ect c3 5w30. de la prima cheie a fost mai liniste. nitel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un lucru este cert: decizia poducatorului de a oferi 5 ani garantie fara limita de km ii omoara cu zile pe cei de la Hyundai Romania + dealerii lor. Un lucru este cert si pentru mine: orice vizita la service Hyundai este insotita de o plangere la ANOPC si problemele se rezolva in liniste si fara nervi. Dar si mai este cert este un lucru: cititi cu mare atentie cartea de service, lucurile sunt extrem de clare acolo si nu au cum sa va pacaleasca daca sunteti informati iar daca sunati cu ei de fata la "telefonul consumatorului" sa vedeti ce amabili devin dintr-o data. Nu va lasati intimidati sau pacaliti, o faceti pe banii vostri.


Am fost si eu la revizie. se dau datele urmatoare: data fabricatie 2014 iulie. data achizitie 2014 decembrie. Ma duc in Exclusiv constanta la revizia de 1 an ( anterioara a fost pe 31 iulie) si aprox 18k km. Imi spune domnul de acolo ca ... da, este revizia de 5 ani / 150k km .WTF ??? i-am spus, mai nene, masina are 78k km si 3 ani jumatate de viata, tu nu stii sa calculezi ? Ba da domnule , dar este deja a 5a revizie. drept urmare devizul si toate actele au fost facute cu titlul de revizie de 5 ani sau 150 mii km. ei deja se pregateau sa imi schimbe lichidul de frana, antigelul , faceau un calcul de numa` numa`. am intrebat. de ce nu mi-ati schimbat lichidul de frana acum 4 zile cand am schimbat placutele si discurile ??? printre altele mi-au atras atentia ca daca nu fac ca ei , inseamna can u respect planul de service si pierd garantia. DE CE? Pentru ca fac reviziile mai des decat spun ei ? Mi se pare aberatie sa tinem in Romania 30k km uleiul acolo. Basca filtrele. Intr-un final mi-au facut revizia, cu piesele mele (ulei si filtre) si mi-au bagat si o diagnoza electrica spun ei si o testare mecanica, spun ei, la care mi-au gasit un pivot pe dreapta fata cu putin joc, spun ei. Acelasi pivot pe care nu au reusit sa il gaseasca cu joc, in precedentele 2 intrari in service pentru constatari mecanice, in decurs de .... o luna sa zic asa, de la achizitie. Si inca ceva. acel pivot, se zice ca se schimba si se introduce doar prin presare si asta inseamna ca .... se schimba bascula cu totul, ori de cate ori este nevoie. Ce pareri aveti?

 

Ps. am schimbat uleiul mobil 1 cu care a mers masina de la inceput si am pus shell helix ultra ect c3 5w30. de la prima cheie a fost mai liniste. nitel.

Daca iti iubesti masina (si vad ca da) respecta conditiile producatorului si nu schimba shell helix cu altceva. E o opinie, sper sa nu te superi.


Acea bucsa pe spate este de la bascula ( au constatat si la mine problema ) si costa 1000 lei / buc doar pe original. Cica ar fi plina cu ulei hidraulic dar inca nu am schimbat-o fiindca nu are o uzura asa mare.

Sa nu fie una dintre cele 2 bucsi de la baza amortizorului spate jos. Cand se desprinde joaca pe ax si face o galagie de te scote din sarite. In service acele bucsi nu se schimba, se scot si se lasa asa. Nimeni nu gaseste explicatia lor acolo pentru ca nu sunt presate pe ax ci lipite pe o saiba laterala. O prostie ! Cica in cazul unei supragreutati au rol de protectie, suportul amortizorului s-ar aseza pe ele. M-a pus naiba si le-am comandat direct din Korea si au ras la service de mine cand le-a montat. La service costa cca 70-80 euro/buc, in Korea costa 12 dollari/buc + 51 dollari transport. Cred ca in acest topic am oferit detalii despre ele si foto.


Am urmarit si eu reportaje si bloguri unde se discuta despre uleiurile reciclate (branduri celebre) care se vand exclusiv in Europa de Est. In opinia mea, un ulei prost ramane un ulei prost chiar daca il schimbi la 5, 10 sau 15 mii. Eu respect planul de revizie la 30 mii si comand uleiul din Germania sau Olanda (Shell desigur) respectiv filtre Man sau Mahle. Am I40 din 2014 ianuarie, 172 mii km si motorul toarce ca un bondar. Singura ""imbunatatire"" a fost Metabond ECO din 60 in 60 mii. In concluzie nu cred ca este o solutie schimbatul mai devreme a uleiului ci cumparat cel care trebuie si de unde trebuie, chiar daca te costa DHL sau TNT 15 euro transportul. Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai, ca am scos mobilul din ecuație, ca ei cu asta vroiau sa continue și le.am dus eu uleiul. Este drept, încă nu am ajuns sa îl comand de pe unde zici tu, deși dacă îmi dai un link direct, as face-o. Am pus shell și cu ca asta vâlvoi rămâne și continua. Ăștia de la exclusiv mi.au spus ca mobilul a fost folosit și recomandat inca din fabrica (aiurea). La fel mi.au spus ca hyundai își face singur filtrele și ca, de ce bag eu Mann, nu își pot imagina. Ca cele hyundai sunt net superioare. (eventual sa le iau de la ei, nu?) unde va faceți reviziile în Constanța? Exclusiv sau Țiriac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai, ca am scos mobilul din ecuație, ca ei cu asta vroiau sa continue și le.am dus eu uleiul. Este drept, încă nu am ajuns sa îl comand de pe unde zici tu, deși dacă îmi dai un link direct, as face-o. Am pus shell și cu ca asta vâlvoi rămâne și continua. Ăștia de la exclusiv mi.au spus ca mobilul a fost folosit și recomandat inca din fabrica (aiurea). La fel mi.au spus ca hyundai își face singur filtrele și ca, de ce bag eu Mann, nu își pot imagina. Ca cele hyundai sunt net superioare. (eventual sa le iau de la ei, nu?) unde va faceți reviziile în Constanța? Exclusiv sau Țiriac?

 

Eu le fac la Automar Ploiesti. Ei se ocupa de Hyundai si Ford (autorizati). Oamenii sunt ok si corecti + ca pot sta langa masina. Am fugit de filialele Hyundai Romania.

 

https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=shell+helix+ect+c3+5w30+&rh=i%3Aaps%2Ck%3Ashell+helix+ect+c3+5w30+

 

https://www.autopieseonline24.ro/search?keyword=schell+ect+5w30 - site in limba romana, piesele vin direct de la Berlin cu DHL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...