Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
nats

plan revizie i40

Recommended Posts

Mai ai garanție? Dacă nu, fă-o tu, nu e mare brânză.

 

Mai am 1 an, dar nu asta e problema, pentru ca o sa ma duc cu consumabilele mele si o sa ma duca undeva la +/- 700 lei.

Ideea este ca degeaba da importatorul discount, daca service-urile sunt avare....

Si, apropo, uleiul ala (mediocru, de altfel) iese la Evolube cu 18 lei/l si ei il vand cu 35 lei/l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt adeptul ca in timpul garantiei sa puna uleiul lor. Ca, in caz de ceva, sa nu avem vorbe la proces. Personal imi convine 5 ani fara limita de Km. Cu mine se inteapa. Si iar imi convine revizia la 30,000 km. In 5 ani ma duc de 7 ori nu de 14-15 ori la service. Tot in acest interval imi asigura ei si ITPul. Si asa imi pierd mult timp in benzinarii. Pentru mine ideala ar fi masina electrica gen Tesla si sa aibe autonomie nelimitata :dancer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt adeptul ca in timpul garantiei sa puna uleiul lor. Ca, in caz de ceva, sa nu avem vorbe la proces. Personal imi convine 5 ani fara limita de Km. Cu mine se inteapa. Si iar imi convine revizia la 30,000 km. In 5 ani ma duc de 7 ori nu de 14-15 ori la service. Tot in acest interval imi asigura ei si ITPul. Si asa imi pierd mult timp in benzinarii. Pentru mine ideala ar fi masina electrica gen Tesla si sa aibe autonomie nelimitata :dancer:

 

Nu stiu ce va pun ei pe masini dar eu am numai produse after market: ulei Mobil 1, filtre Mann, placute TRW. Daca intri pe epiesa.ro toate le cumperi cu 380 lei.(fara placute) De ce revizia costa 1000 lei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihaimatei63

 

Nu mai promova rahaturile alea de TRW, sunt placute care par a fii de proasta calitate si periculoase din ce se tot spune despre ele. Sunt N-persoane care s-au plans de ele. Inclusiv eu am patit o nefacuta cu ele la masina fratelui meu, la o uzura de doar 10%, am plecat de pe loc si cand am franat usor ferodoul de pe placuta stanga fata s-a desprins efectiv si am ramas fara frane. Am tras frana de mana si cand am coborat am gasit intreaga bucata de ferodo cazuta. Norocul meu a fost ca am eram la 15 km de Bucuresti si ca era weekend, asa am putut sa ajung acasa.

Un amic, a patit si mai rau, la semafor cand sa opreasca, placuta a cazut, ii crapase, el a avut noroc ca era pe margine bordura inalta si dupa ce a franat cat a putut cu frana de mana, a harjit bordura pana s-a oprit.

Oare ce se intampla in cazul meu daca aveam viteza si eram in trafic!?

Edited by treft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc TRW de 90000 km si sunt foarte eficiente. Nu scartaie , franeaza exemplar si nu am avut evenimente nedorite. Folosesc TRW pe o flota de 16 masini insa nu am avut niciodata probleme de nici un fel. Intr-adevar sunt mai moi la material insa nu uzeaza agresiv discul si nici nu necesita forta de apasare suplimentara la franare. Defapt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc TRW de 90000 km si sunt foarte eficiente. Nu scartaie , franeaza exemplar si nu am avut evenimente nedorite. Folosesc TRW pe o flota de 16 masini insa nu am avut niciodata probleme de nici un fel. Intr-adevar sunt mai moi la material insa nu uzeaza agresiv discul si nici nu necesita forta de apasare suplimentara la franare. Defapt

Intotdeauna exista si exceptii, alegerea apartine fiecaruia, insa oamenii trebuie sa cunoasca pataniile cu diferite produse. Eu dupa ce am patit cu aceste placute, cu siguranta nu o sa le achizitionez niciodata si nici nu o sa le recomand cuiva.

 

Eu am schimbat primele placute la 16000km, foarte devreme, cele de acum au de aproape doua ori nr de km si au uzura 40%. Acum nu spun ca primele placute au fost proaste ca s-au consumat repede, insa de niste placute care iti spun viata in pericol da, pot spune ca sunt de evitat.

Edited by treft

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihaimatei63

 

Nu mai promova rahaturile alea de TRW, sunt placute care par a fii de proasta calitate si periculoase din ce se tot spune despre ele. Sunt N-persoane care s-au plans de ele. Inclusiv eu am patit o nefacuta cu ele la masina fratelui meu, la o uzura de doar 10%, am plecat de pe loc si cand am franat usor ferodoul de pe placuta stanga fata s-a desprins efectiv si am ramas fara frane. Am tras frana de mana si cand am coborat am gasit intreaga bucata de ferodo cazuta. Norocul meu a fost ca am eram la 15 km de Bucuresti si ca era weekend, asa am putut sa ajung acasa.

Un amic, a patit si mai rau, la semafor cand sa opreasca, placuta a cazut, ii crapase, el a avut noroc ca era pe margine bordura inalta si dupa ce a franat cat a putut cu frana de mana, a harjit bordura pana s-a oprit.

Oare ce se intampla in cazul meu daca aveam viteza si eram in trafic!?

 

Sincer nu le promovez, am spus doar ce mi s-a montat pe masina. Folosesc TRW de ani buni si la Renault Fluence. Nici un fel de probleme, probabil si de asta dealerul Hyundai le pune pe I40. Si nici nu sunt ieftine. Poate ai prins uin lot cu probleme si e de inteles ca te-ai decis sa nu mai folosesti.

Intotdeauna exista si exceptii, alegerea apartine fiecaruia, insa oamenii trebuie sa cunoasca pataniile cu diferite produse. Eu dupa ce am patit cu aceste placute, cu siguranta nu o sa le achizitionez niciodata si nici nu o sa le recomand cuiva.

 

Eu am schimbat primele placute la 16000km, foarte devreme, cele de acum au de aproape doua ori nr de km si au uzura 40%. Acum nu spun ca primele placute au fost proaste ca s-au consumat repede, insa de niste placute care iti spun viata in pericol da, pot spune ca sunt de evitat.

Ce placute follosesti acum ? Ce brand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Hyundai, sunt cele OM. La masina fratelui cu care mai merg ocazional deoarece este in grija mea, acum folosesc ATE, el avea inainte sa plece, TRW atat pe fata cat si pe spate. El este plecat in Anglia si masina a ramas la mine. Dupa incidentul avut cu placuta x, am decis sa le schimb pe toate cu ATE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu incercati Mobis? Atentie, Mobis nu e OEM. OEM e Hyundai Genuine Parts. :)

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva idee cine echipeaza i40 din fabrica pe partea de franare ? Ma refer la producator. Nu cred ca cei de la Hyundai fac propriile discuri de frana si placute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva idee cine echipeaza i40 din fabrica pe partea de franare ? Ma refer la producator. Nu cred ca cei de la Hyundai fac propriile discuri de frana si placute.

 

Fabricile nu produc consumabile. In cel mai simplu caz se produc sub marca proprie. De exemplu la Renault filtrele sunt branduite cu marca Renault dar undeva pe ambalaj srcie mic faptul ca sunt produse de MANN. Eu stiu ca BREMBO echipeaza cam toate masinile asiatice (discuri + placute) si sunt produse premium. Eu acum trec pe Brembo la I40 pe spate (discuri+placute).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt adeptul ca in timpul garantiei sa puna uleiul lor. Ca, in caz de ceva, sa nu avem vorbe la proces. Personal imi convine 5 ani fara limita de Km. Cu mine se inteapa. Si iar imi convine revizia la 30,000 km. In 5 ani ma duc de 7 ori nu de 14-15 ori la service. Tot in acest interval imi asigura ei si ITPul. Si asa imi pierd mult timp in benzinarii. Pentru mine ideala ar fi masina electrica gen Tesla si sa aibe autonomie nelimitata :dancer:

 

Stiind ca esti adeptul reviziilor la 30.000, te sfatuiesc sa te uiti dupa 7-8000km la filtrul de aer, mai ales ca ai CRDI. Iti spun eu ca este negru de-a binelea. La mine este trecut in caietul de service sa se inlocuiasca la 60.000km. Am mers si eu o data 20.000km (pana in 2 ani) cu un filtru de aer, pentru ca n-am observat ca nu a fost schimbat la prima revizie, si era negru taciune. M-am mirat si eu, [entru ca masina este folosita 90% la drum lung (autostrada) si concedii si numai 10% in Bucuresti.

Filtrul pe care il am acum montat are vreo 8500km iar in partea inferioara este plin nu de praf, ci de nisip.... Deja am dat comanda de un Knecht si il schimb saptamana asta. Filtrul dinainte l-am schimbat la 6500km, era murdar, dar mai mergea 2000-3000km.

Apropo, preturile la King Auto, pe Mobis, s-au nesimtit grav. In primavara am luat filtrul de aer cu 46 lei si acum este 76.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt adeptul reviziilor la 30 mii km dar cu uleiul meu (Castrol longlife sau Mobil 1, desigur ACEA 3) nu din butoi si imi schimb singur in acest interval de 2 sau de 3 ori filtrul de aer si de habitaclu. FA e 38 lei MAPCO - premium, iar FH = 31 lei Mapco sau 36 lei Mann sau Mahle. La banii astia se merita ca si tu si motorul tau CRDI sa aspirati un aer curat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pricep de ce vă neglijați așa mașinile.

Cum bine zice @nats, filtrul de aer se murdărește de pe la 7-8k, costă puțin, este ușor de schimbat și efectul este imediat: consum mai mic, motorul mai curat. Cel puțin la i30 în maxim 2 minute termin și îmbrăcat la costum. Cred că este unul din lucrurile foarte des trecute cu vederea, dar care are efecte benefice dacă este făcut mai repede decât zice producătorul, ca și schimbul de ulei, eu la maxim 10k schimb, am schimbat și la 3k.

Cum vedeți în imagine, rezultatul este un motor ca nou la 115.000km.

post-90-0-75258300-1508270238_thumb.jpg

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria originala a murit. La reprezentanta e 750 lei+manopera, baterie OE. Am pus cu 340 lei + 30 manopera, Varta Blue 70 Ah/630A..

Am schimbat si filtrul de aer, montat la inceputul lui iulie (8500 km), pentru ca era cenusiu spre negru. Deoarece preturile la Mobis s-au nesimtit grav, am pus Knecht/Mahle. Inainte am avut Mobis, branduit Hyundai si Kia dar produs de... Mahle. :))

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria originala a murit. La reprezentanta e 750 lei+manopera, baterie OE. Am pus cu 340 lei + 30 manopera, Varta Blue 70 Ah/630A..

Am schimbat si filtrul de aer, montat la inceputul lui iulie (8500 km), pentru ca era cenusiu spre negru. Deoarece preturile la Mobis s-au nesimtit grav, am pus Knecht/Mahle. Inainte am avut Mobis, branduit Hyundai si Kia dar produs de... Mahle. :))

 

Aceeasi baterie am pus si eu la Pitesti la reprezentanta Varta: 300 lei cu montaj+verificare incluse. La Auto Tiriac Pitesti tot in jur de 700 costa aceeasi baterie cu restul serviciilor incluse. Bateria originala era Solite, o baterie slaba la care ii facea reclama raposatul Nicolae Dobrin prin anii 90 dupa care a disparut (probabil din cauza calitatii),

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am intrebat in urma cu ceva vreme pe aici daca cineva a incercat pe masina lui un upgrade de motor . Eu astept un chip din Anglia dedicat cu 35 Hp + si 70 NM tourque+. Voi veni aici cu impresii dupa montaj. Am intrebat mecanicul meu care se ocupa de I40 si care lucreaza pe Hyundai din 2004 daca e ok , daca turbina duce si motorul deasemenea. M-a asigurat ca

..turbina este intotdeauna mai mare decat setarile din fabrica iar motorul pe interior este defapt un 2.0 l

Se fac motoare mai mici in cilindree pentru taxe insa blocurile sunt stock de 2000 cc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am intrebat in urma cu ceva vreme pe aici daca cineva a incercat pe masina lui un upgrade de motor . Eu astept un chip din Anglia dedicat cu 35 Hp + si 70 NM tourque+. Voi veni aici cu impresii dupa montaj. Am intrebat mecanicul meu care se ocupa de I40 si care lucreaza pe Hyundai din 2004 daca e ok , daca turbina duce si motorul deasemenea. M-a asigurat ca

..turbina este intotdeauna mai mare decat setarile din fabrica iar motorul pe interior este defapt un 2.0 l

Se fac motoare mai mici in cilindree pentru taxe insa blocurile sunt stock de 2000 cc.

 

Sincer nici nu am auzit de un asemenea upgrade. E interesant, asteptam informatii noi cat mai concret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am intrebat in urma cu ceva vreme pe aici daca cineva a incercat pe masina lui un upgrade de motor . Eu astept un chip din Anglia dedicat cu 35 Hp + si 70 NM tourque+. Voi veni aici cu impresii dupa montaj. Am intrebat mecanicul meu care se ocupa de I40 si care lucreaza pe Hyundai din 2004 daca e ok , daca turbina duce si motorul deasemenea. M-a asigurat ca

..turbina este intotdeauna mai mare decat setarile din fabrica iar motorul pe interior este defapt un 2.0 l

Se fac motoare mai mici in cilindree pentru taxe insa blocurile sunt stock de 2000 cc.

Probleme ar trebui sa apara la ambreaj si cutie, in general ele au de suferit primele. 70 NM tourque reprezinta o crestere semnificativa si din ce am inteles, ambreajul si asa este sub dimensionat la I40. Cutia nu vad sa aiba de suferit, insa ambreiajul daca este asa cum se spune, cred ca o sa ii reduci destul de repede " viata " intr-un ciclu de mers normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul 2011-2015 cutia este cu convertizor de cuplu si are mai putin de suferit decat cea cu dublu ambreiaj. Din cate am inteles intreband mecanici Hyundai.

Iar cuplul este progresiv nu instant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primele impresii cu Chip Tuning : putere in primul rand , cuplu constant , acceleratie lineara pana la zona rosie , 16 programe de unde iti poti alege mai mult cuplu , la turatii mai joase , mai inalte , viteza mai mare , economie carburant , etc. Eu inca nu am gasit setarea optima insa oricare ar fi , clar , schimbarea de raspuns al masinii este cu totul alta. Trage ca nebuna frumos , lansat , fara agresivitate , urca frumos in ture iar cutia schimba perfect mentinand un cuplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sunteti offtopic. Deschideti un thread separat pentru tuning si poate ne ajuta un moderator sa lipeasca topicurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzele mele. M-am lasat dus de val , desi am vazut si alte discutii in afara temei abordate aici . Nu vreau sa cred ca ,, novicii" de pe acest forum sunt taxati de ,, seniori " ori de cate ori nu pun virgula acolo unde trebuie. As face o selectie acum la cateva discutii de pe aici ,, offtopic" insa nu are rost. Scuzele mele inca o data. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...