Jump to content
nats

plan revizie i40

Recommended Posts

In ultimul timp, Shell fabrica uleiuri specifice (mai multe) si uleiuri generale (mai putine). Astfel, Shell AM, AV, AH, etc. sunt uleiuri dedicate pt un anumit grup. Link-ul pus de tine face referire la un ulei recomandat pt gama VAG, care cere o anumita uzura pe cama prin specificatia 507.00. Ideea e ca asta nu o are, ca daca o avea, era f bine.

Nu stiu daca ca e potrivit pt Hyundai, dar ar fi trebuit sa-ti recomande macar AH, dedicat Hyundai.

Sau un ulei 5w30 Shell ACEA C3, cu mai multe specificatii.

Dupa cate stiu eu, cele mai severe specificatii pt DPF le au BMW (LL-04), VAG (507.00), MB (229.51) si Porsche (C30). Eu am cautat dar nu am gasit ulei Shell cu specificatia Porsche C30 (cea mai dura).

In alta ordine de idei, acel ulei este sintetic nu PurePlus, dintr-o generatie mai veche. Dar nici noul ulei Shell AH nu este produs prin PurePlus.

Am gasit pe net niste specificatii (oficiale Shell) ale uleiurilor iar ideea principala era urmatoarea: Shell lucreaza cu multi producatori de automobile si prefera sa faca uleiuri dedicate conform specificatiilor lor, decat sa faca uleiuri generaliste care sa corespunda tuturor specificatiilor. E chestie de bani, pana la urma.

Edited by nats
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

inainte de Hy i40 am avut kia ceed 1.6 crdi. am mers pe Castrol 5w30 Edge full sintetic si am fost foarte multumit. motorul Hy este cam aceeasi poveste. vad ca nimeni nu spune nimic de Castrol daca s ar potrivi sau nu. vine cineva cu niste completari va rog?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am folosit Castrol niciodata, deci n-as putea sa fac o afirmatie. Doar Aral, Mobil 1 si Shell (in ultimul timp). Oricum, full sintetice (full PAO sau PAO+POE) nu exista la noi, fiind niste uleiuri de nisa si f scumpe. Ce e in Ro descris ca full sintetic (uleiuri grupa III sau III+, hidrocracate), afara sunt branduite sintetice (cine nu crede, poate sa verifice pe net bidoanele de Mobil1 5w30 ESP Formula).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmatoarea revizie clar voi merge pe Shell . Mobil nu mai e ce-a fost candva .


M-am gandit sa fac o remapare a motorului. Motivul ? il stiti si voi . Cuplul la depasiri este prost gestionat iar daca mai este si masina incarcata cu 5 pasageri plus bagaje , pentru o depasire de la 100 km/h in sus este nevoie de multa rabdare si nervi de otel.. Motorul se tureaza, insa se vede clar ca nu prea poate fiindca cuplul este dat mult prea de jos si taiat prea repede.Plus greutatea masinii care isi face simtita prezenta la viteze mai mari cand vine vorba de depasiri. Ma refer la cutiile automate. Cost : 900 lei fara tva , 166 cp , 390 Nm , cuplu de la 1500 pana la 4300 rm constant , consum decent. Pe viitor , anulare DPF fizic si din soft ( castig 12 cp si dureri de cap minime ) . Daca a facut cineva remapare pe aici , cu mare drag , astept impresii si sfaturi . Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmatoarea revizie clar voi merge pe Shell . Mobil nu mai e ce-a fost candva .

M-am gandit sa fac o remapare a motorului. Motivul ? il stiti si voi . Cuplul la depasiri este prost gestionat iar daca mai este si masina incarcata cu 5 pasageri plus bagaje , pentru o depasire de la 100 km/h in sus este nevoie de multa rabdare si nervi de otel.. Motorul se tureaza, insa se vede clar ca nu prea poate fiindca cuplul este dat mult prea de jos si taiat prea repede.Plus greutatea masinii care isi face simtita prezenta la viteze mai mari cand vine vorba de depasiri. Ma refer la cutiile automate. Cost : 900 lei fara tva , 166 cp , 390 Nm , cuplu de la 1500 pana la 4300 rm constant , consum decent. Pe viitor , anulare DPF fizic si din soft ( castig 12 cp si dureri de cap minime ) . Daca a facut cineva remapare pe aici , cu mare drag , astept impresii si sfaturi . Multumesc.

 

Bine de stiut, sa pui poza cu masina, sa stiu sa nu o cumpar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Bine de stiut, sa pui poza cu masina, sa stiu sa nu o cumpar :)

Sa inteleg ca esti fan ,, stock" . Felicitari . Eu nu ma multumesc cu atat fiindca nu sunt la prima remapare. Am avut un SF 2 5 ani , softat de la 15000 km si l-am vandut pe la 150000 km . Nici macar o problema . In prezent masina are 230000 km si nici o problema . Diferenta intre varianta stock a motorului si remapare este uriasa . Pana la urma masina o fac pentru mine , nu pentru a o vinde. Sa nu devenim vulpea din poveste totusi. Cu respect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remaparea ca remaparea (mai ales ca e si reversibila), insa partea cu DPF-ul poate duce la probleme. S-ar putea sa nu mai tina distractia asta cu itp-ul facut la misto la diesele.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca esti fan ,, stock" . Felicitari . Eu nu ma multumesc cu atat fiindca nu sunt la prima remapare. Am avut un SF 2 5 ani , softat de la 15000 km si l-am vandut pe la 150000 km . Nici macar o problema . In prezent masina are 230000 km si nici o problema . Diferenta intre varianta stock a motorului si remapare este uriasa . Pana la urma masina o fac pentru mine , nu pentru a o vinde. Sa nu devenim vulpea din poveste totusi. Cu respect .

Nu la remapare ma refeream, stiu ca este ok, chiar ma gandeam sa fac, la DPF era problema... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu la remapare ma refeream, stiu ca este ok, chiar ma gandeam sa fac, la DPF era problema... :)

Ok. Am inteles. Am cunostinte cu I40 care la 100000 km au deja probleme cu DPF-ul. Ok. , isi fac regenerare insa e o problema daca nu-si fac regenerare completa. Am mai vorbit cu terte persoane din domeniu si marea majoritate sunt de parere ca anularea DPF-ului este cea mai buna varianta pentru a nu avea probleme pe viitor. Asta se datoreaza in mare parte calitatii carburantului . Iar legat de ITP , nu cred ca ar fi probleme . La SF 2 nu aveam DPF ( era varianta manuala ) si chiar si dupa remapare gazele ieseau perfect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remaparea trebuie facuta de cineva dibaci, ca sa nu iti dea batai de cap mai tarziu. Confirm, masa masinii isi face simtita prezenta la depasiri, dar eu am dus-o si pe rosu cu a 3-a si chiar a dat bine. In afara de viteza a 2-a, care, dupa parerea mea e prea scurta, celelalte viteze (mai ales 3 si 4) au viata in depasiri, daca pornesti de la turatia de cuplu.

In ceea ce priveste DPF, eu, unul, nu l-as da jos ci l-as regenera la un service profi, care numai asta face. Partea proasta e ca nu stii cand porneste regenerarea, probabil ca un martor in bord costa prea mult pt Hyundai...

Dar, deja, cred ca suntem offtopic.

Ca sa revenim on: daca mergi pe Shell, cred ca e mai potrivit unul cu normele pe care le-am scris anterior, decat cel dedicat Hyundai, care nu (cred) ca e PurePlus.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Ma apropii de 100000 km si va trebui sa schimb discurile de frana fata. Cine le-a schimbat catre ce a optat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus ATE pe fata si cred ca deja dupa 7.000 de km s-au ovalizat :(((, trebuie as le verific pentru ca imi trepideaza rau la franare.

Pe spate am pus ASHICA, nu am gasit altceva, varzaaaaaaaaaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat, de curând, discuri fata, plăcute fată+spate la tiriac: OEM, 2000 RON

Un prieten si-a pus, pe Octavia, după ce a ieșit din garanție, brembo.Au fost mai ieftine decât OEM-urile si a fost super incantat de ele. A spus ca diferența era uriașă...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Chiar atat de bune sunt masinile incat nu mai posteaza nimeni pe aici ? Ma apropii de 100000 km si am terminat garantia. De azi inainte Dumnezeu cu mila. Ma bucur insa ca am schimbat cam tot ce era de schimbat in garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au saturat toti. Tocmai am fost sunat de cineva de la tiriac si mi-am varsat tot naduful. Saracul, nu mai stia ce sa zica.

Maine ma duc sa-mi schimbe coloana si motorul de la aeroterma (responsabil pentru dardaitul de la relanti cand merge aerul conditionat).

Ce sa zic, de cand am cumparat-o, nu a fost luna in care sa nu am o problema cu ea. Am obosit! Privesc cu groaza la viitor. Daca lucrurile continua la fel si dupa expirarea garantiei, trebuie neaparat sa o schimb.

Acum, sper, ca viitorul proprietar, sa nu citeasca forumul =)).

Si sa inchei apoteotic:

"Lasati orice speranta, voi cei care cumparati un i40", Infernul, Divina comedie "Hyndai face masini".

Am zis! =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vandut Santa Fe-ul cumparat de nou in 2007 dupa 5 ani si doar 135000 km ca sa cumpar cotoarba asta. Aia a fost una dintre cele mai fiabile si rezistente masini din perioada respectiva. Electronica foarte putina , simplitate maxima = fiabilitate !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva de ce se schimba lichidul de frana din 60 in 60 mii ? Ce se strica la el ? Dupa 60 mii daca il testezi cu aparatul, cel mult se aprinde un led din 5, deci perfect functionabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Ce stergatoare mai folositi voi pe masini ? Cele originale de pe masina au tinut 2 ani , am luat Denso ( ca cele originale ) tot 2 ani , iar acum caut ceva mai bun. Ce imi puteti recomanda ? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva de ce se schimba lichidul de frana din 60 in 60 mii ? Ce se strica la el ? Dupa 60 mii daca il testezi cu aparatul, cel mult se aprinde un led din 5, deci perfect functionabil.

 

Se contamineaza cu apa si nu mai comprima bine sau isi coboara temperatura de fierbere.

Salutare ! Ce stergatoare mai folositi voi pe masini ? Cele originale de pe masina au tinut 2 ani , am luat Denso ( ca cele originale ) tot 2 ani , iar acum caut ceva mai bun. Ce imi puteti recomanda ? Multumesc.

 

Vezi ca Hyundai Romania are promotii toamna si iarna pentru anumite consumabile OE, in care intra si stergatoarele (minim 20% discount). Cea de toamna asta tocmai a intrat, cauta pe site-ul oficial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, nu va faceti sperante mari, ca e vrajeala pe fata. Reviziile complete la Hyundai sunt +/- 1000 lei, indiferent de discounturi. Pentru doritori, pot sa atasez fisiere: 1000 lei revizie completa fara discount; 800 sau 950 lei revizie cu discount, dar nu include filtru de aer, etc. De vis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai fratilor cum reusiti voi sa omorati placute fata la 16k km sau 30k km spate ?!? Il alergati pe Titi Aur ? :wacko: ..... sau va inteapa astia la service de va infectati ? Eu am facut prima revizie la 30k si nici n-au indraznit sa zica ceva de placute. Acum am 45k si tot pe aceleasi placute. Si o sa mai stau pe ele.

Aaaa ..... nu vasusem, 16k km la treft. La el chiar au tinut bine ! Nu stiu de ce se plange, eu credeam ca le schimba la 10k km. ;)) Ce Titi Aur ... treft :drive:

La mine prima revizie a fost 650 lei(cu card Hyundai discount materiale si manopera) la Automar Ploiesti fara filtru polen si fara .... placute :wink:

Edited by DOMIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOMIF

 

Am stiut ca o sa iti lipsesc, chiar ma gandeam cand o sa-ti aduci aminte de mine :laugh:.

 

Ca sa iti raspund este simplu: Nico Rosberg a renuntat la F1 din cauza mea, l-am fugarit pe circuit si a decis intr-un final sa isi puna " volanul in cearceaf " parca asa suna o zicala veche nu :laugh: !? Acum le-am schimbat si pe spate, deh, au tinut 42000 km aproape doi ai si jumatate, la revizie, una dintre placute era lipita de disc ( am stiut eu de ma duc mai devreme la revizie ).

 

Eu consum placute la 16000km cum faci tu consumuri sub 3l/100km :_smile: .

 

Reviziile la mine nu au fost sub 1200ron, indiferent de discount.

Probabil, tu ai tamburi in loc de placute, o sa te anunte cineva cand sa fie cazul de schimbat, pana la 300000 km banuiesc ca mai ai nu!?

Edited by treft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 4 ani s-a ars daylight-ul de pe dreapta....schimbat garantie. Dupa 5 ani si 2 luni s-a ars cel din stanga.....ciu-ciu garantie. Solutii : reparat ( costa aproape cat un far nou ) , inlocuit far nou ( 800 - 1000 lei ) , inlocuit far cu altul din dezmembrari ( 400-600 lei , insa nu am o garantie ). Cine a mai intampinat problema e

Cine a mai intampinat problema asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit oferta de la Tiriac pentru revizia de 120.000km (nu am atat, dar am peste 12.000km de la ultima revizie si ma batea gandul sa o fac pana in iarna): 1006 lei, cu ulei la butoi (cred ca Texaco). Include 20%discount la consumabile - toate filtrele.

Si mai zicea cineva, in alt post, ca ma zgarcesc la 200 lei un schimb de ulei.... :))))

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ai garanție? Dacă nu, fă-o tu, nu e mare brânză.

 

 

Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...