Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
nats

plan revizie i40

Recommended Posts

Daca revizia o faci la reprezentanta, sincer nu ma mira costurile. Poti face insa revizia la orice service autorizat RAR si nu o sa ai probleme cu garantia.

 

Un set decent de placute, chiar si originale, le gasesti la magazinele de specialitate la un pret mai bun - ca o mica paranteza, cam 500 RON, daca nu putin mai mult m-au costat toate discurile la Accent, iar placutele pe undeva la 300 RON, marca Bosch, alegerea mea.

 

Nu sunt insa de acord cu pastrarea filtrelor timp de 2 ani, inlocuirea filtrului de aer motor si chiar a celui de ulei nu pun probleme prea mari. Nimeni n-ar trebui sa-ti invalideze garantia pe motiv ca ti-ai inlocuit singur filtrele mentionate, mai degraba invers :) Daca schimbi filtrul de ulei motor, nu uita sa completezi uleiul, in principiu maxim 500 ml.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa înțeleg ca pot schimba unde doresc eu piesele fără sa pierd garanția? Pai am rezolvat problema, data viitoare o fac in alta parte. Ma asigur ca este totul si o fac in alta parte. Costurile cu siguranța or sa fie mai mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate dar daca vei avea probleme in garantie va trebui sa demonstrezi ca reviziile au fost efectuate conform prescriptiilor Hyundai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur nici nu ti-au schimbat placutele, doar au incasat banii. Cred ca ar trebui sa fi mai atent la aberatiile si inselatoriile service-urilor, placutele originale tin peste 60k.

Daca ai in planul de service reviziile la 2 ani, ai putea ca la 1 an sa iti faci tu la orice service schimbul de ulei si filtre (fara sa declari nimic si fara stampile in cartea service) si in al 2 lea an sa faci la reprezentanta. Cred ca asa esti cel mai linistit. Este si varianta care au spus-o colegii sa faci reviziile la un service autorizat RAR dar atunci trebuie sa pastrezi toate bonurile/facturile si sa demonstrezi ca piesele respective sunt omologate si s-au efectuat toate verificarile si schimburile care sunt in carnetul de service... Pentru ca ma gandesc ca nu vrei sa renunti la garantie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De schimbat sigur au fost schimbate, deoarece am stat langa masina. Tipul care s-a ocupat de masina a fost de nota 10.

O sa verific inca o data planulnde revizii, sa vad la cati km si timp ar trebui sa fac urmatoarea revizie.

Merg sportiv, este adevarat. Insa sa ma tina atat de putin.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te opreste nimeni sa schimbi filtrele intre intervalele de garantie. Cel putin la cel de aer si polen nu-ti trebuie nicio cheie, doar 5 minute. Iar la consumabilele tale, nu caraie nimeni in reprezentanta (dar iti scriu pe pasaportul service). Asa ca trebuie sa pastrezi facturile/bonurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut o vizita la service pt ca am un zgomot urat dupa o franare brusca - zgomot metalic ca si cum ar agata o agrafa. Este si mai urat atunci cand virez.

REzolutia a venit foarte repede - disck-uri uzate si ruginite (wtf !!!!) ...Degeaba am incercat sa explica ca merg zilnic, ca de unde sa rugineasca etc. Va dati seama ce reactie am avut

estimat 1500 ron pt disk-uri

 

Daca tot am fost in service am schimbat ulei, filtru ulei si filtru motorina - cost vreo 750

filtru de aer si habitaclu le schimbasem eu.

 

Am reclamat si altele

- zgomot la treceri peste linii tramvai - rezolutia: nu are nimic, articulatii perfecte :)

- zgomot sub volan atunci cand rotesc (acel pocnet) - rezoltuia: asa fac toate

- schimbat/verificare bujii (au trecut 3 ani) - rezolutie: nu se schimba/nu au schimbat niciodata

- schimbat/verificat lichid frana (au trecut 3 ani) - rezolutie: nu este necesar

 

HTH

 

 

 

-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, inca o data vreau sa intreb cum anume se procedeaza cu aceasta garantie, pana la urma planul este din 2 in 2 ani? Vreau sa ii evit pe cat posibil pe cei din reprezentante, vreau sa stiu daca pot comanda in alta parte piesele si sa le montez in alta parte fara a pierde garantia. Acum de exemplu trebuie sa scimb placutele spate, de unde sa le comand si daca le montez in alta parte pierd garantia?

 

Numai bine si drumuri fara gropi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La I40 1 revizia este la 2 ani sau 30.000km. La I40 2, revizia se efectueaza la 1 an sa 15.000km. Poti sa cumperi produsele tale fara sa pierzi garantia (preferabil originale), dar trebuie sa le schimbi la service agreat Hyundai (o porcarie).

Eu m-am dus la revizie cu totul de la mine, n-au carait, dar m-au omorat la manopera (350 ron).

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat filtru de aer azi, dupa 8500km şi 10 luni de la revizie. Plin de praf si gunoaie, in conditiile in care minim 7000km au fost drumuri lungi, in afara Bucurestiului. Urmeaza cel de polen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut cineva a 3-a revizie (cea de 6 ani/90.000km)?

Unde ati facut-o si cam cat e?

Ca ma bate gandul sa ma duc iar cu consumabilele mele, ca data trecuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturi consumabile (31.01.2017):

- filtru ulei OE - 41 lei (King);

- filtru polen OE - 67 lei (King);

- filtru aer OE- 45 lei (King);

- filtru motorina OE - 72 lei (Elit) - 141 lei (King);

- ulei Mobil 1 5w30 Esp ACEA C3 4l - 120 lei (emag);

- ulei Mobil 1 5w30 1l - 31 lei (emag).

Apropo, filtrul de aer este facut de Mahle (doar pe acesta l-am desfacut).

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-a venit filtrul de motorina, Hyundai genuine parts: made in Turkey....

Celelalte filtre, luate de la King, sunt made in Korea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A innebunit lumea de tot (a se citi dealerii Hyundai): 950 lei oferta de revizie, fara schimb filtru aer si lichid de frana....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc cu oferta de sezon: 20% discount la filtre si alte consumabile. Oferta revizie 90k km / 72 luni I40 la Tiriac Bucuresti: 800 ron. Include filtru combustibil (nu obligatoriu dupa ei, dar dupa cartea masinii mele da), filtru polen, filtru ulei, 5l Shell Helix 5w30 C3 AH, 0.5 l lichid de frana Motul, manopera, teste. Asa mai merge.

Intrebarea mea este: sa trec de la Mobil 1 5w30 ESP la Shell? Ei nu oferteaza Mobil 1 iar cu consumabilele mele (inclusiv uleiul Mobil 1) as iesi cu vreo 130 lei mai ieftin.

Nu e chestia de 130 lei, intrebarea este despre ulei.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc cu oferta de sezon: 20% discount la filtre si alte consumabile. Oferta revizie 90k km / 72 luni I40 la Tiriac Bucuresti: 800 ron. Include filtru combustibil (nu obligatoriu dupa ei, dar dupa cartea masinii mele da), filtru polen, filtru ulei, 5l Shell Helix 5w30 C3 AH, 0.5 l lichid de frana Motul, manopera, teste. Asa mai merge.

Intrebarea mea este: sa trec de la Mobil 1 5w30 ESP la Shell? Ei nu oferteaza Mobil 1 iar cu consumabilele mele (inclusiv uleiul Mobil 1) as iesi cu vreo 130 lei mai ieftin.

Nu e chestia de 130 lei, intrebarea este despre ulei.

Eu la Accent merg cu Mobil 1 esp formula 5w30 de care sunt multumit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc cu oferta de sezon: 20% discount la filtre si alte consumabile. Oferta revizie 90k km / 72 luni I40 la Tiriac Bucuresti: 800 ron. Include filtru combustibil (nu obligatoriu dupa ei, dar dupa cartea masinii mele da), filtru polen, filtru ulei, 5l Shell Helix 5w30 C3 AH, 0.5 l lichid de frana Motul, manopera, teste. Asa mai merge.

Intrebarea mea este: sa trec de la Mobil 1 5w30 ESP la Shell? Ei nu oferteaza Mobil 1 iar cu consumabilele mele (inclusiv uleiul Mobil 1) as iesi cu vreo 130 lei mai ieftin.

Nu e chestia de 130 lei, intrebarea este despre ulei.

La tiriac, la primele 2 revizii mi-au pus de la butoi (am cautat dupa cod si am gasit ca e facut tot de Mobile pentru mercedes oem). Dupa ce le-am zis ca vreau mobil 1 la bidon (ESP), mi se pare ca situatia s-a schimbat in bine. Nu am mai avut probleme cu papatul uleiului. Totusi in cartea masinii, hyundai recomanda helix si alte cateva, mobil nu e in lista. Deasemenea, poemele transmise pe cale orala din mosi stramosi, spun ca nu ar fi bine sa se schimbe uleiul. Cat de adevarat e, habar nu am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faza ca Hyundai recomanda Shell ma lasa exact rece. In ultimii ani, Shell a trecut la baze GTL si a convins multi producatori auto sa il bage ulei de prima ungere (si sa il recomande pe carte, normal).

Ce ma intriga este faptul ca nici pe pagina producatorului nu se gasesc specificatiile uleiului asta (in afara de faptul ca e ACEA C2 - desi mie imi trebuie C3 - si ca e recomandat Hyundai).

In schimb, la Mobil, e specificat clar ca are aprobate ultimele norme pt BMW, Wv, MB, Porsche, pt diesel DPF (care sunt foarte restrictive).

La tiriac, la primele 2 revizii mi-au pus de la butoi (am cautat dupa cod si am gasit ca e facut tot de Mobile pentru mercedes oem)

Din sursa sigura, uleiul MB 2014 ( cand am facut eu prima revizie) era facut de Petronas. Acum, nu stiu daca, in era globalizarii, Mobil a cumparat Petronas sau nu. Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut revizie astazi la Tiriac: ulei Shell Helix Ultra 5x1l, filtru ulei, filtru combustibil, filtru polen, placute frana fata, igienizare AC, lichid frana, manopera, teste - 1408 lei.

Trebuie sa revin cu bataile la rotirea volanului: ei suspecteaza caseta, eu coloana de directie.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut revizie astazi la Tiriac: ulei Shell Helix Ultra 5x1l, filtru ulei, filtru combustibil, filtru polen, placute frana fata, igienizare AC, lichid frana, manopera, teste - 1408 lei.

Trebuie sa revin cu bataile la rotirea volanului: ei suspecteaza caseta, eu coloana de directie.

Am avut si eu batai la rotire, a fost de la caseta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faza ca Hyundai recomanda Shell ma lasa exact rece. In ultimii ani, Shell a trecut la baze GTL si a convins multi producatori auto sa il bage ulei de prima ungere (si sa il recomande pe carte, normal).

Ce ma intriga este faptul ca nici pe pagina producatorului nu se gasesc specificatiile uleiului asta (in afara de faptul ca e ACEA C2 - desi mie imi trebuie C3 - si ca e recomandat Hyundai).

In schimb, la Mobil, e specificat clar ca are aprobate ultimele norme pt BMW, Wv, MB, Porsche, pt diesel DPF (care sunt foarte restrictive).

Din sursa sigura, uleiul MB 2014 ( cand am facut eu prima revizie) era facut de Petronas. Acum, nu stiu daca, in era globalizarii, Mobil a cumparat Petronas sau nu.

salut

uite de pe pagina producatorului http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-semi-synthetic/shell-helix-hx7-professional-av-5w-30.html

si eu urmeaza sa fac revizia de 60000 si mi au facut oferta cu acest ulei SHELL HELIX HX7 PRO AV 5W30, dupa cum vezi este C3

Edited by colt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...