Jump to content
nats

plan revizie i40

Recommended Posts

Deși dealer, nu reprezentanta cum gresit spun unii, eu nu am văzut sa se faca tot ce scrie pe fisa de revizie. De exemplu test baterie, cu fisa printata si anexata buletinului de service, nu am vazut sa verifice becuri si alte chestii pe electrica. Practic te duci la dealer ca sa iti schimbe 4 filtre si sa le lasi uleiul vechi. Altceva eu nu am simțit. Îmi e scarba de ei. Pe banii mei sa faca mișto de mine. 

Edited by bumbul

Share this post


Link to post

Zice-se ca au ochiul format si, daca nu le sare-n ochi problema X, atunci problema nu e, deci nici nu au ce sa faca. Testul de baterie nici nu are legatura cu becurile, cel putin nu in masura in care sa zica "becul X este ars, tre' inlocuit" ... Nu, e vorba de starea alternatorului, a puntii redresoare, chiar si a starii bateriei intr-o masura, nicidecum cu alte chestii electrice - cum ar fi sa iti verifice radio-ul in cadrul unui astfel de test ...

Dar da, sunt de acord in privinta faptului ca nu tot ce este scris/recomandat de producator sa se faca la kilometrii/varsta Y se si face, iar ca exemplu va pot da eu privind inspectia anticoroziune pe care mi-au facut-o (zice-se ...) la insistentele personale, ca asa scria la litera pasaportului si greu au pus stampila ... in rest, sa verifice strangerea diverselor chestii, nu o sa vedem si nu inteleg de ce, doar ii platim oricum pentru asta. Aspectul privind nerespectarea "caietului de sarcini" a si fost unul dintre motivele pentru care am renuntat la serviciile reprezentantei/dealer-ului si m-am dus la un service multimarca. Si nu regret nici in ziua de astazi aceasta decizie.

Share this post


Link to post

A mai facut cineva revizii in ultimul timp? Preturi piese, tarife la manopera? In 1000 km ma pregatesc si eu, deja am 14000 km si vreo 11 luni de la revizia anterioara.

Ma bate gandul sa ma duc la reprezentanta din Ploiesti, ca sa fac si o verificare ca la carte, colegul @DOMIF spunea ca au niste tarife de bun simt la manopera. Daca nu, la service-ul la care ma duc de cativa ani incoace.

Share this post


Link to post

I-am intrebat pe-astia de la Ploiesti si am asteptat 2 saptamani pentru un raspuns, care nici azi nu a venit.

Asa ca am facut revizia la inceputul lui noiembrie la service-ul la care ma duc mereu de cand masina a iesit din garantie si la care mecanicul a invatat pe de rost cum sa dea jos filtrul de motorina la I40, fara scule de reprezentanta :))

15600km / 11 luni de la anterioara. Uleiul era negru-negru, bine ca la un DPF nici nu ma asteptam sa fie altfel. Filtru ulei original Kia/Hyundai (in cutie era Mahle), filtru motorina Knecht (in cutie Mahle), filtre de aer si polen Hengst, pe care le schimb la 7500 km. Am ramas tot pe Total Quartz Ineo 5W30 MC3, pentru ca mi s-a parut cel mai potrivit din tot ceea ce am folosit pana acum. Cat s-a scurs uleiul, mecanicul a tras de roti si a bagat levierul pe la articulatii. Testat bateria si incarcarea, masurat punctul de inghet la lichidul de racire. Din partea casei a fost un test de amortizoare si de frane pe standul ITP. Totul ok. Manopera 150 lei si 20 de lei la mecanic. Uleiul si filtrele le-am adus eu. Totul cu deviz lucrari, factura fiscala, bon de casa si mentiuni pe cartea service. 

 

Share this post


Link to post

Saptamana asta am facut si eu revizia. 230.000 km. O simpla intamplare ca am facut 30 mii la fix 1 an deci oricum trebuia sa fac dupa 1 an. Raman fidel Shell ECT 5 W30 si toate filtrele Mahle. Asa cum am mai scris aici, folosesc numai Shell si schimb numai la 30 mii , care de regula ii fac in mai putin de 1 an. Motorul toarce ca un bondar :) Ce ma deranjeaza este ca pe softul masinii nu pot programa urmatoarea revizie, nu apare functia pe monitor si cred ca este setata asa de service-ul Hyundai inca din vremea garantiei. Dar nici o problema , am carnetelul masinii unde imi notez tot. Lichidul de frana (folosesc ATE) si filtrul de combustibil raman pe data viitoare, le schimb din 60 in 60 mii. Merg la acelasi service din Pitesti inca din 2006 cand aveam o KIA Cerato. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare ! Am pus pe masina un stage 1 cam de o saptamana. Valorile sunt in foto nr.2 . Puterea a crescut pana la 167 CP iar cuplu 398 . Mentionez ca am cutie automata cu convertizor. Primele impresii ? Alta masina ! Iar cutia nu este fortata deloc. 

FB_IMG_1614666142397.jpg

FB_IMG_1614666148772.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Tine-ma la curent in privinta noxelor de la ITP. Sunt curios din fire, atata tot. ;) 

Share this post


Link to post
14 hours ago, marius.zadara said:

Tine-ma la curent in privinta noxelor de la ITP. Sunt curios din fire, atata tot. ;) 

M-am informat si am verificat. Totul e ok. Fi fara grija !

Share this post


Link to post

Stage-ul a fost lucrat pe loc tinand cont de valorile maxime ale noxelor , timpii si capacitatea de regenarare a dpf-ului , cuplul maxim suportat de cutie , temperatura uleiului din cutie la cuplu maxim...etc. Au fost facute masuratori inainte si dupa pentru ca totul sa fie optimizat.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...