emy_b_cta 14 Posted March 2, 2021 Salutare ! Am pus pe masina un stage 1 cam de o saptamana. Valorile sunt in foto nr.2 . Puterea a crescut pana la 167 CP iar cuplu 398 . Mentionez ca am cutie automata cu convertizor. Primele impresii ? Alta masina ! Iar cutia nu este fortata deloc. 1 Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted March 2, 2021 Tine-ma la curent in privinta noxelor de la ITP. Sunt curios din fire, atata tot. Quote Share this post Link to post
emy_b_cta 14 Posted March 3, 2021 14 hours ago, marius.zadara said: Tine-ma la curent in privinta noxelor de la ITP. Sunt curios din fire, atata tot. M-am informat si am verificat. Totul e ok. Fi fara grija ! Quote Share this post Link to post
emy_b_cta 14 Posted March 3, 2021 Stage-ul a fost lucrat pe loc tinand cont de valorile maxime ale noxelor , timpii si capacitatea de regenarare a dpf-ului , cuplul maxim suportat de cutie , temperatura uleiului din cutie la cuplu maxim...etc. Au fost facute masuratori inainte si dupa pentru ca totul sa fie optimizat. Quote Share this post Link to post
mihaimatei63 19 Posted December 5, 2021 (edited) Salutare ipatruzecisti Eram curios ce ulei va mai baga astia prin motoare. Eu am iesit din garantie din februarie 2019 (i40-ul meu e din 2014) si am asa un regret ca nu mai am pe cine sa reclam la ANPC Oricum am reusit performanta ca inclusiv in garantie in masina mea sa fie pus uleiul adus de mine, adica Shell ultra ECT 5W30. Am aproape 271.000 km si motorul meu toarce ca un bondar in continuare. Am decis sa va scriu pentru ca pentru prima data renunt la acest ulei, pentru ca tot mai greu il gasesc "Made in Germany" fabricat in Hamburg, mai peste tot inclusiv pe Amazon vine "Made in EU", probabil din Polonia, reciclat. Iar motorul meu are interzis de la mine matrafox in loc de ulei. Asa ca am trecut la varianta oferita de fabrica, cred ca e tot Shell imbuteliat sub marca proprie, l-am luat de la un importator din Chisinau, este "Made in Korea" , cu eticheta pe verso scrisa in limba coreeana si pretul este de cca 150 RON bidonul de 6 litri. Va dau linkul mai jos: https://www.seol.md/ro/products/hyundai-1061224/ Am deja 8000 km facuti cu el si pare totul normal. Specific faptul ca eu numai la 30 mii km schimb uleiul, niciodata mai devreme chiar daca trece 1 an. Daca era sa se rupa, se rupea demult, asa ca sfaturi de genul "vezi ca omori motorul, schimba-l mai des" , nu sunt pentru mine care respect cu strictete ce spune producatorul in carte. Sper ca aceasta infoermatie sa va fie de folos si sa nu-i lasati pe "servisari"sa va strice aceasta buijuterie de masina (motor) cu uleiuri reciclate sau cuTotal venit la butoi de 200 L de la Lubrifin Brasov, ca sa le iasa lor profitul mare. Nu mai zic ca vi-l vinde pa pret triplu. Va urez drumuri bune si fara incidente! Sarbatori fericite! Edited December 5, 2021 by mihaimatei63 2 Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted January 11 Emy, cum se comporta masina dupa ~1 an cu peste 160 cp ? Cum este turbo ? Quote Share this post Link to post