Jump to content
dvoncu

Noul Tucson

Recommended Posts

Preturile de Romania se incadreaza intre cca 28000 si putin peste 36000 euro.Separat se taxeaza vopseaua metalizata.Doua motorizari doar 1.6 turbo benzina si 2.0 motorina, toate sunt 4x4!Echipari Premium, Premium Plus, Luxury si Luxury Plus pt motorina si doar 3 pentru benzina, Premium, P plus si Luxury plus.

 

Masina se vinde deja, desi nu s-a facut lansarea oficiala si info pe site!

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca la 36000 euro gasesti masina mai buna ca Hyundai. Acum cel putin, Sportage e super chilipir chit ca e din secolul trecut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

28000-36000 mi se pare cam mare...Sunt curios daca si acum radioul ala e fara RDS, cum am pe Elantra :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistem de Navigatie LCD 8'' touch-screen, RDS, bluetooth, USB+AUX, display camera video spate, antena tip Shark, " Tom Tom Live Services - info vreme, radar"

 

Asta printre alte noi tehnologii...!

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistem de Navigatie LCD 8'' touch-screen, RDS, bluetooth, USB+AUX, display camera video spate, antena tip Shark, " Tom Tom Live Services - info vreme, radar"

 

Asta printre alte noi tehnologii...!

La 36k?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu!Incepand de la 28k!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai au un pic si integreaza si tehnologiile de pe Nokia 3310. :rolleyes:

 

Acum facand haz de necaz la altii e mult mai rau. La Audi (sa zicem A4) navigatia e inca optionala.... si inca mai au versiune alb-negru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti documentaia cu versiunile cu tot ce includ? Se pot pune pe site?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem....dar nu e fair s-o punem aici, pana nu apare si oficial pe site!Oricum atunci e prea tarziu....!

 

 

Daca permit moderatorii, o postam!

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem....dar nu e fair s-o punem aici, pana nu apare si oficial pe site!Oricum atunci e prea tarziu....!

 

 

Daca permit moderatorii, o postam!

Atunci macar pe privat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

arab: spui și tu așa „eu cred că versiunile ... ar costa ..... ” „am auzi că ..........”.

Nu văd care ar fi problema, pe cine ai supăra ?? Sau în final tu poți chiar să spui că ești sigur și în final la oficial va ieși, sunt sigur cu totul altfel.

Dar, eu am auzit că vor apare și versiuni sub 28.000 euro și că s-a terminat cu versiunile 2x4.

 

Dă-mi un PM, te rog frumos cu prețurile.

Edited by marius71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturile ca preturile...mari, dar sa vedem si paleta de culori!Sunt curios!In showroom era un soi de albastru-bleu si interior gri-bej!Nu prea dadea bine combinatia aia.Sigur va fi si negru, alb si gri!

 

Albastrul nu era ca cel de pe Elantra, era mai misto nuanta!

 

Apropo, au si pagina de FB cei de la Hyundai RO.

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc, prețurile sunt cum am bănuit !

Au rupt ei gura târgului cu primul Tucson, dar cu noul Tucson cred că și-o rup ei.

Sunt curios care vor fi versiunile sub 28.000 și la ce vor renunța pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot scumpa e. E undeva un pre-review pe net care individul respectiv spune ca e cumva mai bine etajata cutia automata precedenta comparativ cu asta noua cu dublu ambreiaj.

Oricum, la cum arata si la ce are, se poate prea bine sa fie un best seller. S-ar putea ca la pretul cerut sa ofere mai mult ca un RAV sau Kuga. Timpul ne va spune daca am avut sau nu dreptate. RAV-uri sunt destule pe strada, cred ca mai multe ca ix35 si este foarte probabil ca Hyundai sa fure Toyotei din clienti.

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta comparatia cu Sportage, la mine cea mai scumpa e 39100€, adica e mai ieftina decat IX35 cu cateva sute de € desi e mai mare cu vreo 30cm. Insa dintr-un motiv care imi scapa, pe aici e generalizata treaba, in general Hyundai e mai ieftin decat versiunea similara de la Kia, iar in Ro e invers, in general Kia e mai ieftina.

 

 

Hmm... pe la noi cind se vindeau Tucsoanele de le avem in semnatura Kia Sportage era mai scumpa, la dotari identice, asta desi tehnic erau practic aceleasi masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e destul de dotata si pentru versiunea de 28000, motorul pare mai fasnet si consumul anuntat e foarte bun. Totusi e un pret destul de mare, cred ca va impinge din clienti catre Sportage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una peste alta se pare ca niciun producator actual nu moare.Copiaza, adapteaza si merg pe trend-uri toti.Calitatea se pare ca nu mai e ce a fost pe nicaieri, conteza sa fie mult si ieftin, sa traiasca turbo si electronica cat mai multa.Trebuie sa se vanda si piesele de schimb, ca acolo e bataia pestelui.

 

Cred ca prin ieftin vrei sa spui costuri de fabricatie mici :wink:

Si piata pieselor de schimb e importanta, dar producatorii au marje generoase si la vinzarea de auto noi, nu trebuie sa ne facem o iluzie in privinta asta. Uitati aici un articol unde se dau si niste numere referitor la costuri de productie (pretul masinii la poarta fabricii si probabil fara amortizari):

http://www.bloomberg.com/bw/stories/2005-07-03/got-5-000-euros-need-a-new-car

 

Da stiu, e de acum 10 ani, dar proportiile se pastreaza.

Toti trebuie sa raporteze (si sa masoare pe banc..) cifre halucinante de consum si noxe, asa ca nu prea o sa mai vezi tabla groasa pe nicaieri. Face rau la calota glaciara :)

Si downsizingul (impreuna cu turbina), si cutiile de viteze in 7-8 trepte tot aici se incadreaza. Cu un motor de 1.6 turbo pot avea performantele unui 2.5 aspirat insa sa scot pe banc consumuri indecent de bune, avand in vedere ca testul respectiv nu il solicita nici macar la 20% din ce stie sa faca... ca in viata reala treaba sta diferit nu mai conteaza, ca e deja vandut :D

 

Asta deja e o magarie imensa, din pacate permisa de sistemul de impozitare din Europa, am mai oferit detalii. Pe linga fiabilitatea si durata de viata mult scazute, masinile respective sint insa departe nu doar de consumul declarat, insa sint peste echivalentul unui motor aspirat. Discutiile de pe forumurile mono-marca in special sint foarte juicy.

Dacă bine-mi aduc aminte în 2007 când mi-am luat Tucsonul, parcă nici nu am prea văzut reclame la el, sau cel puțin era foarte subțire. Au rupt piața SUV-urilor cu prețul modelului Tucson și hai să fim sinceri, în timp s-a văzut că a fost un model foarte OK.

............ sau .....poate am dreptate, trebuie să mai apară modelul ix25 și-l vor vinde la prețul vechiului Tucson.

Dar, parcă am senzația că vor să profite cumva din mitul vechiului Tucson.

Măi james, e foarte mult ix35 la 39.000 de euro. La noi cel mai scump e la maxim 31.000 de euro (sau a fost).

Bine, bine, dar acum noul Tucson la noi este tot aproape de 39.000 de euro ca în Germania. Atunci pe cale de consecință la tine pe uliță, cât e noul Tucson ???

Sau cât e un Rover Evogue ??? Feblețea mea.

 

 

Tucson-ului la vremea aia nu prea i s-a facut publicitate decit in primii doi ani si nici atunci nu au exagerat ca sa zic asa. Pretul facea masina sa se vinda singura. Admit ca pretul + istoricul de fiabilitate (eu am luat-o in 2008 la sfirsit, cind masina avea deja ~ 4 ani pe piata) m-au determinat sa inclin balanta in favoarea acestui model.

Acum sar cu preturile muuuuult prea sus, ca sa va faceti o idee, in 2008 un Hyundai ix55 (Vera Cruz in US) nou aparut costa 39k si avea motor de 3l turbo diesel si 240 de cai. Dotarile nu mai mi le aduc aminte, oricum insa banuiesc ca masina era departe de a fi "porno" in conditiile in care avea ventilatie si in plafon.

Sunt politici diferite de marketing, coreenii vand gadgeturile "standard" incercand probabil sa mizeze pe masini mai bine dotate la acelasi pret ca la concurenta. Iar nemtii probabil sunt constienti ca daca ar afisa pretul unei masini "full" cu adevarat nu le-ar mai calca nici dracu' pragul, asa ca te atrag cu un pret aparent decent si cand incepi sa clickezi optiunile iti dai seama ca pretul real e cu 35% mai mare decat ai crezut. Psihologic cred ca merge... te duci la ei, iti fac o simulare de credit, "uita" sa iti spuna cat costa masina si iti arata doar cat e rata, si apoi incep sa te incante cu optiuni pe principiu ca daca poti plati 300€/luna la ea n-o sa mori de foame daca platesti 400...

 

 

Pai atunci asta e o cursa intre voi si "ei" din care nu veti putea decat sa iesiti ciufuliti. Peste doi ani iese un facelift, peste inca doi un model nou... Daca incerci sa tii pasul cu astia ajungi repede la sapa de lemn, si mie unuia nu mi se pare ca merita. Merita poate daca apare cu adevarat o "ruptura" tehnologica, insa de multe ori progresul inseamna doua gadgeturi si cativa CP in plus.

 

 

True, din pacate... cu mentiunea ca nu ma astept sa vad in viitor nici un fel de breakthrough tehnologic de la nici un producator. Anii '50 - '70 s-au dus demult, toti joaca acum safe (in special europenii) si prefera sa se bazeze pe departamentul de marketing ca sa convinga clientii ca automobilul s-a reinventat cu vreun model nou, decit sa inoveze in adevarul sens al cuvintului. Face-lift-ul pina la urma tot politica de marketing este. Da, stiu, mai fixeaza si ceva din bolile copilariei, dar ideea principala este sa faca mai obsolete mai repede modelul precedent.

Edited by nicum
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e economia "in tensiune", e valabila si la telefoanele mobile, si la calculatoare, etc... daca nu-ti iei ultimul racnet in curand o sa inceapa sa scartie la aplicatiile actuale, apoi ramai fara suport, si intr-un final tot va trebui sa faci un upgrade chiar daca ala vechi mergea bine.

 

In privinta consumului treaba e mai nuanta. Faptul ca exista un test standard care nici macar nu se face pe masina reala (aleasa intamplator) ci pe banc e una din probleme, insa comparatia cu cifrele oficiale nu e dificila doar datorita testului, ci si a traficului. "Legiuitorul" considera viteza medie urbana 19km/h, insa cand ea iese 10km/h nu prea ai sperante sa te apropii de consumul ala. Valabil si extra, una e sa ai un varf de viteza scurt de 120km/h si alta e sa o tii constant la 140. Eu am reusit sa reproduc real consumurile date de producator atunci cand si conditiile semanau, deci nu cred ca fabricantul fura foarte tare. Poate fura, insa nu asta e problema majora.

 

Insa taxarea functie de CO2 e o invitatie deschisa a statului sa fie fraierit prin teste optimizate la sange (cele care stabilesc si consumul) si o teapa data platitorului de taxe. Emisia reala de CO2 e strict proportionala cu consumul de carburant, deci o eventuala taxa pe CO2 ca sa fie corecta ar putea fi integrata in costul benzinei. Daca consumi mult platesti mult, daca masina sta frumos in garaj nu platesti nimic, pentru ca masinile care stau nu emit CO2. Un litru de benzina consumata inseamna 2400g (2600 pentru diesel) de CO2 indiferent ce-a scris fabricantul in acte. Insa taxele / pomenile astea "verzi" sunt de mult un business in sine si pentru stat si pentru unii smecheri particulari incat realitatea e irelevanta :). Inclusiv faptul ca Europa se SUV-izeaza e o dovada ca politica eco e o vrajeala care NU functioneaza (da, stiu, nu e frumos sa fiu anti-SUV pe topicul asta :D)

 

Sa stii ca sunt multi fabricanti care vand masinile in pierdere, si profitul il fac doar din serviciile after-sales. Peugeot-Citroen e unul dintre ei, prin productia de masini pierd bani insa sunt pe profit din servicii. Renault merge in profit si din vanzarea de masini, insa datorita uzinelor din strainatate. Uzinele din Franta pierd bani si la ei.

Edited by james kilowatt
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

În anul 2007 mi-am luat un Tucson 2wd, nou nouț pe benzină, cauciucuri stock all season. Mașina sufletului meu, jos pălăria.

Singura mea mare problemă cu el era iarna !!! De ce ??? Mașina era prea mare, prea grea, cauciucuri prea mari, pentru zăpadă mai înăltuță și tracțiunea 2wd. Roțile patinau și stăteam pe loc ! Alții cu mașini mici plecau de pe loc și se mirau pe mine. Este adevărat că atunci când am pus cauciucuri de iarnă, nu am mai pățit așa ceva, dar asta a fost doar în al 6-lea an.

 

Nu cumva asta se intimpla la orice masina? Eu am tot versiunea 2WD si cauciucurile de iarna le-am luat pe 215, nu 235 ca alea alea stock, care by the way sint de vara toata ziua.

Cum se face ca motorul de 185CP cu tractiune 4x4 scoate un demaraj la suta de doar 9,9 secunde ?

Masina nu este deloc grea la 1662 kg cat scria in oferta de la dealer ca are.

 

Pentru comparatie Mazda CX5 cu motor de 2.2 dar doar 150 CP si doar tractiune fatza scoate 9,2 secunde la suta.

Nu ma zic de bmw 520xd care este mai grea la 1800 kg, putere similara 184 cai, tractiune 4x4 dar scoate 8,1 secunde suta

 

Mi se pare muuuult prea lent motorul asta, cel mai potrivit pentru mine ar fi cel de 136 cai care scoate 10,6 secunde.

 

Cel de 1.7 115CP iarasi este lent la 13,6 secunde parca nici nu ar fi din 2015

 

 

Problema nu e neaparat la transmisii, ci la softul care gestioneaza motorul. Daca te uiti pe forumul ix35 o sa vezi ca feed-back-ul de la utilizatori e ca acei cai multi sint bine ascunsi :laugh:

ix35 cu motor de 1.7 l-am avut eu la inchiriat in Germania. E under-powered dar ok, atit timp cit nu te crezi vreun Loeb sau alt pilot de curse. Totusi cam des stateam pe la 3000 de ture, pe autostrada cel putin, ceea ce mi se pare cam mult pentru un diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nicum: tu ești cumva în concediu și te plictisești ?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul la Hyundai in general e tras de par. Nu-mi mai bat capul, consuma cat consuma si gata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@james -"Un litru de benzina consumata inseamna 2400g (2600 pentru diesel) de CO2 indiferent ce-a scris fabricantul in acte."

Scuze, dar cred ca e o mica greseala aici... Cum se poate ca dintr-un litru de benzina (sub 1000 g ) sa iasa 2400 g de CO2 ?? Cred ca e un 0 sau poate 2 in plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte simplu: ca sa arzi complet 1 litru de benzina ai nevoie de 14,7 litri de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1L de benzina are cam 750g. Din alea 750g, cam 625 sunt carbon. Si alea 625g de carbon se combina cu 1750g de oxigen din aer si iaca s-au facut ~2400g de CO2...

 

La capitolul asta gazul natural comprimat sta bine. Are doar 70% carbon. Un kil de CNG (care la mine costa vreo 80 centi acum) scoate doar 1800g de CO2. Iar masinile pe CNG, spre deosebire de cele pe LPG consuma mai putin (exprimat in kg/100km decat cele pe benzina (exprimat in L/100km), deci din punctul de vedere al emisiilor ar sta cel mai bine si deci ar trebui incurajate fiscal, mai ales ca nu emit particule, HC si alte prostii. Insa nu prea sunt raspandite prea tare si nici foarte multe statii de alimentare nu sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...