Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
dvoncu

Noul Tucson

Recommended Posts

James, masina despre care vorbesc avea cateva pachete bonus,xenon,lumini ambientale in portire ,era pe stoc,reducerea afisata era de 5 mii dar cred eu ca se mai putea negocia putin, erau niste domni pe langa ea, spunand ca are discount bun fiindca e benzina. La Q5 am auzit vorbe ca e la final de drum modelul actual si se poate negocia ca in piata,noul Touareg este 42 mii DSG 8 trepte, xenon si inca 200 de optiuni in standard, cu reducere este cat Tucson full, ceea ce vreau sa zic este ca sunt alternative chiar daca nu vine cu fel de fel de gadgeturi,as alege oricand noul I40 plus o vacanta buna( pt rodaj :D) in locul lui Tucson.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Range Rover evoque la mine e de la 34k( diesel 150cp) la 62k (benzina 240cp). E în alta liga de preturi.

La noul tucson n-au venit preturile.

 

 

Dacă-mi ajută Dumnezeu să-mi iasă lucrurile așa cum îmi doresc până la sfârșitul primăverii, te caut să-mi dai adresa uliței unde găsesc Evoque nou sub 40.000 de euro !!

Edited by marius71

Share this post


Link to post
Share on other sites

In germania am vazut ca au lansat o gama speciala acum de inceput INTRO EDITION, pe mobile.de se gaseste la 26.000 cu motorul 1.7 crdi 115CP:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211820562

Ce spui tu, nu merită nici cea mai mică atenție !

La banii ăia, iei un second 4x4 de marcă. Dacă ai încredere în mașinile second. Sau .......... mai jos la preț, un Duster nou. De ce spun asta ???

În anul 2007 mi-am luat un Tucson 2wd, nou nouț pe benzină, cauciucuri stock all season. Mașina sufletului meu, jos pălăria.

Singura mea mare problemă cu el era iarna !!! De ce ??? Mașina era prea mare, prea grea, cauciucuri prea mari, pentru zăpadă mai înăltuță și tracțiunea 2wd. Roțile patinau și stăteam pe loc ! Alții cu mașini mici plecau de pe loc și se mirau pe mine. Este adevărat că atunci când am pus cauciucuri de iarnă, nu am mai pățit așa ceva, dar asta a fost doar în al 6-lea an.

115 CP la o mașină de dimensiunile aste este foarte puțin !

Cu ix35-ul 4x4, am fost pe munte, în zăpadă mică, înaltă, afânată, înghețată și nu am mai avut astfel de probleme sau „complexe” cum vrei să-i spui (că pe mine nu mă deranjează).

Deci sfatul meu, dacă vrei o mașină de astfel de dimensiuni atunci măcar să fie 4x4. Dacă nu vrei 4x4 atunci rămâi la o mașină mică cu tracțiune 2wd față, că în afară de spațiu interior și portbagaj nu pierzi nimic.

Repet, eu unul pe noul Tucson că-i 4x4 sau nu, peste 30.000 euro nu aș da. Peste acest preț ante-vorbitorii mei și-au prezentat foarte bine părerea.

 

P.S: cu ocazia asta cred că un vânzător al vechiului Tucson și ix35 la re-vânzare va putea foarte bine să țină de preț !!

 

:pray: Ce grozav plouă în Oradea la ora asta !!! :dizzy:

Edited by marius71

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marius

Am intrat pe site si mi-am configurat un Ranj Rovahr Evoc. Pretul minim e 35500, cu TVA inclus. Intra un diesel de 150CP si chiar si optiuni, gen acoperis vopsit la culoarea caroseriei si luneta din sticla! Versiunea cu acoperis din tabla zincata si luneta din "ceolofan" si scotch n-am indraznit sa intreb cat costa.

 

In privinta motorului de 115CP, eu l-am testat pe IX35. Am povestit despre asta aici

http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=11178&p=166237

 

Motorul slabut e compensat de cutia etajata scurt (si motorul de 2L are aceeasi cutie scurta). Daca mergi normal cu el nu e neaparat un handicap, se simte ca e anemic doar daca tragi de el la limita. Nu prea e capabila de cruising la 180km/h pe autobahn insa pentru cei care cred in limitele de viteza (cu +- 10km/h acolo, sa nu fim talibani :D ) nu e un dezastru. Eu le-am condus pe amandoua, la mers normal nu e chiar atat de diferit de cel de 2L, se simte clar diferenta doar cand esti cu pedala la podea. In rest calci si tu acceleratia mai mult si schimbi 300rpm mai sus si asta e. Iar in materie de consum mi s-a parut foarte tare pentru genul asta de masina.

 

Probabil e o varianta gandita pentru cei care cauta economia si la pompa, si la taxe, asigurari, etc (in Romania nu-s asa mari diferentele insa in alte tari la costurile fixe te usureaza lejer de 5-600€ in plus anual la asigurari pentru cei 300cc si 70CP de diferenta).

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marius

Am intrat pe site si mi-am configurat un Ranj Rovahr Evoc. Pretul minim e 35500, cu TVA inclus. Intra un diesel de 150CP si chiar si optiuni, gen acoperis vopsit la culoarea caroseriei si luneta din sticla! Versiunea cu acoperis din tabla zincata si luneta din "ceolofan" si scotch n-am indraznit sa intreb cat costa.

 

In privinta motorului de 115CP, eu l-am testat pe IX35. Am povestit despre asta aici

http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=11178&p=166237

 

Motorul slabut e compensat de cutia etajata scurt (si motorul de 2L are aceeasi cutie scurta). Daca mergi normal cu el nu e neaparat un handicap, se simte ca e anemic doar daca tragi de el la limita. Nu prea e capabila de cruising la 180km/h pe autobahn insa pentru cei care cred in limitele de viteza (cu +- 10km/h acolo, sa nu fim talibani :D ) nu e un dezastru. Eu le-am condus pe amandoua, la mers normal nu e chiar atat de diferit de cel de 2L, se simte clar diferenta doar cand esti cu pedala la podea. In rest calci si tu acceleratia mai mult si schimbi 300rpm mai sus si asta e. Iar in materie de consum mi s-a parut foarte tare pentru genul asta de masina.

 

Probabil e o varianta gandita pentru cei care cauta economia si la pompa, si la taxe, asigurari, etc (in Romania nu-s asa mari diferentele insa in alte tari la costurile fixe te usureaza lejer de 5-600€ in plus anual la asigurari pentru cei 300cc si 70CP de diferenta).

 

 

Referitor la motoare am si eu o mare nedumerire, poate voi, mai cunoscatori in ale Hyundai, ma puteti lamuri:

 

Cum se face ca motorul de 185CP cu tractiune 4x4 scoate un demaraj la suta de doar 9,9 secunde ?

Masina nu este deloc grea la 1662 kg cat scria in oferta de la dealer ca are.

 

Pentru comparatie Mazda CX5 cu motor de 2.2 dar doar 150 CP si doar tractiune fatza scoate 9,2 secunde la suta.

Nu ma zic de bmw 520xd care este mai grea la 1800 kg, putere similara 184 cai, tractiune 4x4 dar scoate 8,1 secunde suta

 

Mi se pare muuuult prea lent motorul asta, cel mai potrivit pentru mine ar fi cel de 136 cai care scoate 10,6 secunde.

 

Cel de 1.7 115CP iarasi este lent la 13,6 secunde parca nici nu ar fi din 2015

 

Am inteles ca Hyundai sunt unii din putinii producatori care isi produc singuri transmisiile, dar chiar si acceptand ca nu sunt asa bune cutiile de viteze ca la alte marci tot nu ar trebui sa fie asa lente, pana la 100 faci maxim 2 schimbari de viteza (in a 2a si in a 3a mai apoi), imi vine greu sa cred ca schimba vitezele cu 1 secunda mai lent ca alte marci.

Mai ales ca din cate inteleg aici au cursa scurta schimbatoarele manuale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Zeferps IX35 cica a fost masurata la 8.9s, adica cu o secunda mai rapida decat a fost declarata.

Si tot pe zeperfs daca te uiti in general BWM cam exagereaza performantele, sunt multe modele la care masuratorile sunt mai slabe decat cifrele anuntate.

Uite de curiozitate

http://www.zeperfs.com/duel3461-3927.htm

 

Versiunea de 115CP are demajarul Citronelului meu :D Insa exisat si masini mai lente pe piata... VW Polo de ex are 2 modele care scot suta in peste 14s declarat. Insa au piata lor, multora nu le pasa. Neveste-mii nu-i pasa in cate secunde scoate Citronelul suta.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Zeferps IX35 cica a fost masurata la 8.9s, adica cu o secunda mai rapida decat a fost declarata.

Si tot pe zeperfs daca te uiti in general BWM cam exagereaza performantele, sunt multe modele la care masuratorile sunt mai slabe decat cifrele anuntate.

Uite de curiozitate

http://www.zeperfs.com/duel3461-3927.htm

 

Versiunea de 115CP are demajarul Citronelului meu :D Insa exisat si masini mai lente pe piata... VW Polo de ex are 2 modele care scot suta in peste 14s declarat. Insa au piata lor, multora nu le pasa. Neveste-mii nu-i pasa in cate secunde scoate Citronelul suta.

 

Asa este, sa nu ma intelegeti gresit, nici mie nu imi pasa absolut deloc demarajul in sine dar ma gandesc cum o sa fie sa depasesc un tir pe Valea Oltului de exemplu, strict pentru depasiri ma uit la timpul de demaraj la suta ca nu am alte date sa le pot compara (mai relevant pentru mine ar fi timpul de la 80 la 120 de exemplu dar nu se da in cifrele oficiale)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeperfs le da, mie mi se pare un site util pentru comparat peformante. Iar 80-120 e dupa parerea mea mai important decat 0-100 pentru ca aderenta nu mai conteaza. Pe 0-100 masinile awd au rezultate foarte bune, insa nu-s neaparat semnificative in viata reala. In viata reala o masina de ~150CP si ~1500kile awd scoate suta cu 1.5-2s mai bine datorita plecarii mai bune decat una fwd desi in realitate se va misca comparabil printe tir-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marius

Am intrat pe site si mi-am configurat un Ranj Rovahr Evoc. Pretul minim e 35500, cu TVA inclus.

:) Mulțumesc frumos ! Însă în cest moment este doar un desiderat. Depind de câteva variabile cu final necunoscut.

Dacă lucrurile vor merge în direcția pe care eu o doresc, atunci merg pe ulița ta. Ce vreau eu la noi nu intră sub 40.000. Dacă varianta ta este 4x4 la 35.000 atunci este super ok.

Pe ce site ai intrat ???

 

dvoncu scuze de :offtopic:

Edited by marius71

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Asa este, sa nu ma intelegeti gresit, nici mie nu imi pasa absolut deloc demarajul in sine dar ma gandesc cum o sa fie sa depasesc un tir pe Valea Oltului de exemplu, strict pentru depasiri ma uit la timpul de demaraj la suta ca nu am alte date sa le pot compara (mai relevant pentru mine ar fi timpul de la 80 la 120 de exemplu dar nu se da in cifrele oficiale)

 

Ca sa nu ai probleme pe Valea Oltului iti recomand varianta Bucuresti - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Serbia - Occident. Din Pitesti eu fac maxim 3 ore pana la vama de la PF [acum o luna am facut 2h 30min] si apoi se poate merge constant cu 80-100km/h prin Serbia pana la autostrada. Pe varianta propusa de mine nu sunt tir-uri si in iti poti lua Tucson-ul cu motor mai mic :D

Eu am verificat variantele cu o plimbare Pitesti - Otelu Rosu. Pe varianta propusa de mine Google da 369km si 5h 16min, real am facut 4h 28 min (pe ceas). Pe varianta cealalta cu Valea Oltului, 352km si 4h 38min, real s-au facut 5h 4min. In plus consumul mai mare deoarece s-a mers cu viteza pe autostrada. De aproape 3 ani de zile eu nu mai folosesc Valea Oltului - Sibiu sa ies din tara.

 

Ca sa nu fie considerat off-topic, eu i-am oferit varianta cea mai buna pentru masina pe care si-o doreste. Este win-win :D

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti intre Kia Sportage si noul Tucson? M-am uitat si la Kia si pare sa fie foarte bine dotata si la preturi mai mici de 25.000 cat e versiunea de baza la Tucson.

 

Pana la urma, aveti preturile de la Tucson? Si versiunile?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturile oficial se lasa asteptate!Trece si iulie cum au promis si tot nu apar.Ar trebui sa fie si o lansare oficiala la noi, nu?

 

Am mai spus-o, Kia e mai ieftina acum pentru ca apare noua Kia in curand!

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti intre Kia Sportage si noul Tucson? M-am uitat si la Kia si pare sa fie foarte bine dotata si la preturi mai mici de 25.000 cat e versiunea de baza la Tucson.

 

Pana la urma, aveti preturile de la Tucson? Si versiunile?

 

O comparatie corecta ar fi intre Sportage si vechiul ix35, ca parca se mai gasesc cateva modele pe stoc si din asta, poate de aia nici nu dau drumul la lista de preturi inca.

 

Din ce mi-a spus mie dealer-ul este foarte posibil sa fie astea singurele 2 echipari pentru Romania: Premium si Luxury, eu astept acum sa vad daca se aduc si versiuni mai ieftine ca pret, m-ar interesa nu atat echiparea cat motorul, poate urmeaza sa vina un Premium 2.0 136CP si nu are rost sa ma arunc de acum la 185CP doar asa ca sa fiu eu printre primii clienti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca vor apare alte motoare.E un 2.0 diesel si un 1.6 turbo benzinar.Ce mai vrei?

 

Nu se mai intorc ei la 2.0 litri benzina.Tot din echipari trebuie jonglat pentru un pret mai bun!

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca vor apare alte motoare.E un 2.0 diesel si un 1.6 turbo benzinar.Ce mai vrei?

 

Nu se mai intorc ei la 2.0 litri benzina.Tot din echipari trebuie jonglat pentru un pret mai bun!

 

 

"gama de motorizari include doua propulsoare pe benzina: 135 CP (1,6 litri GDI) si 176 CP (1.6 litri T-GDI) si trei diesel: 115 CP (1,7 litri), 136 CP (2,0 litri) si 184 CP (2,0 litri)"

 

eu il vreau pe cel de 136CP, cel de 1.7 pare cam lent la 13,6 secunde demaraj la 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cel de 136CP nu e acelasi care e pe Elantra noua? Eu am Elantra asta si sunt multumit de motor si incerc sa ma gandesc cum ar arata pe Tucson care are cred vreo 300kg mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cel de 136CP nu e acelasi care e pe Elantra noua? Eu am Elantra asta si sunt multumit de motor si incerc sa ma gandesc cum ar arata pe Tucson care are cred vreo 300kg mai mult.

 

Pe Elantra parca am vazut ca este 1.7 136CP si pe Tucson 2.0 136CP deci ar fi diferenta de cilindree.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Elantra care o am e 1.6, 1591cmc. Deci e acelasi de pe Tucson. Cam am indoieli atunci la demaraj si la consum. Cu Elantra am scos 5.2 in afara, mers cuminte.


1.7 e pe i40, CRDI, dieselul.


Mie imi face cu ochiul noul I40, motorul de 1.7, cuplu de 340NM in timp de Elantra mea are 158NM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Elantra care o am e 1.6, 1591cmc. Deci e acelasi de pe Tucson. Cam am indoieli atunci la demaraj si la consum. Cu Elantra am scos 5.2 in afara, mers cuminte.

1.7 e pe i40, CRDI, dieselul.

Mie imi face cu ochiul noul I40, motorul de 1.7, cuplu de 340NM in timp de Elantra mea are 158NM.

pai da, normal ca daca e sa compari mpi cu crdi e diferenta mare de cuplu.

 

nu stiu daca mpi de pe Elantra e acelasi cu gdi de la Tucson, vad ca la Elantra e dat la 132 cai si pe tucson 135, par a fi motoare diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la ix35 motorul mpi nu este ca gdi, iar la consum se vede cel mai bine. După cum spunea cineva pe acest forum, gdi poate face diferența.

Edited by marius71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vorbiti in necunostinta de cauza ca le amestecati rau.

 

MPI - motor pe benzina cu injectie indirecta, exista pe Elantra in varianta 1.6 si 132 de cai, pe ix 35 a existat in varianta 2.0 si 163 de cai

GDI - motor pe benzina cu injectie directa, exista pe noul i30 (si probabil si pe Noul Tucson) in varianta 1.6 si 135 de cai, pe ix 35 a existat in varianta 2.0 si 166 de cai;

T- GDI - motor pe benzina cu injectie directa si supraalimentare turbo, propus la 177 (pe unele piete la 175) de cai pentru Tucson, la Kia Ceed GT sau Hyundai Veloster are chiar 200 de CP.

CRDI sunt dieselurile (de 1.7 si 115 cai si 136, respectiv 184 de cai de 2.0 la Noul Tucson, sunt aceleasi dar Euro 6 ca si la ix 35).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite, că a apărut și cine spunea că gdi poate face diferența. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vorbiti in necunostinta de cauza ca le amestecati rau.

 

MPI - motor pe benzina cu injectie indirecta, exista pe Elantra in varianta 1.6 si 132 de cai, pe ix 35 a existat in varianta 2.0 si 163 de cai

GDI - motor pe benzina cu injectie directa, exista pe noul i30 (si probabil si pe Noul Tucson) in varianta 1.6 si 135 de cai, pe ix 35 a existat in varianta 2.0 si 166 de cai;

T- GDI - motor pe benzina cu injectie directa si supraalimentare turbo, propus la 177 (pe unele piete la 175) de cai pentru Tucson, la Kia Ceed GT sau Hyundai Veloster are chiar 200 de CP.

CRDI sunt dieselurile (de 1.7 si 115 cai si 136, respectiv 184 de cai de 2.0 la Noul Tucson, sunt aceleasi dar Euro 6 ca si la ix 35).

 

Asa este cum spui tu aici cu mentiunea ca pe oferta pe care o am eu motorul 2.0 crdi de top este trecut ca avand 185 cai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O avea o martzoaga in plus la Noul Tucson.


De aici si pretul exorbitant, i-a costat mult calul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cre'ca l-au luat de la Fellari :D

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...