Jump to content
dvoncu

Noul Tucson

Recommended Posts

Mi se pare ca ziceau ca pe 24 Iulie or sa publice preturile. Parca asa era un banner pe site acum o luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Constanta am vazut una pe strada cu numere rosii,albastra ,este mai mica decat imi imaginam si nu are acel efect wow, 25 mii ar fi un pret corect,parerea mea..

Edited by gabyzzuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti producatorii au marit preturile pana si o Dacie cu dotarile maxime ajunge 13000 de euro . Suv bine dotat la 25.000 de euro mai greu de gasit, Kadjar poti gasi la pretul asta dar motorizare maxima 1.6 dci 130 Cp . Noul Tuscon este o masina frumoasa dar are pret pe masura poate pe parcurs apar oferte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cea mai scumpă 39.850 de euro, varianta Premium: Der 2.0 CRDi 185 PS Automatik. Ab 39.850,00 EUR

 

La mine in sat cel mai scump IX35 (4wd, 2.0crdi 184CP, executive) e 39600€. Prin urmare nu mi se pare ca noul Tucson ar fi semnificativ mai scump. Asa cum spunea si Dvoncu e mai scump decat Tiguanul de exemplu, insa e si mai bine echipat. Daca le aduci la acelasi nivel de echipare sunt tot pe acolo la pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Ro cel mai scump ix35 e 31 de mii :) iar un Kuga echipat similar e in promotie circa 27 de mii, asemenea si Kia Sportage.

Eu am dat in jur de 27 de mii pe Tucsonul meu in epoca de glorie cind se vindea orice in Ro si a fost varianta full. Deci la o benzina turbo cu AT si 4WD n-as fi disponibil la mai mult de 25 - 26 de mii.

La 35 de mii iei Audi Q3, iar la 40 iei Q5, ce-i drept in oferta dar asta-i viata.


@Teodoreanu; arunca te rog o privire aici, are tot mai putin xenon.

 

http://www.kia.ro/user/file/summer-edition/sportage-summer-edition-remat-2015.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca-s semnificative comparatie cu preturile din trecut. Al meu Getz din 2006, diesel de 88CP a fost 12.500€ nou. Acum un I20 diesel de 90CP si echipat similar e 19.000€. E drept ca are in plus si ESP... insa costa cu 50% mai mult dupa 10 ani.

 

Interesanta comparatia cu Sportage, la mine cea mai scumpa e 39100€, adica e mai ieftina decat IX35 cu cateva sute de € desi e mai mare cu vreo 30cm. Insa dintr-un motiv care imi scapa, pe aici e generalizata treaba, in general Hyundai e mai ieftin decat versiunea similara de la Kia, iar in Ro e invers, in general Kia e mai ieftina.

Tot ziceam de I20, de exemplu Rio e cu 1000€ in plus.

Si Ceed e mai scumpa decat I30.

Se pare ca astia n-au aceeasi politica de preturi in toate tarile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred că i-au ridicat prețul, pt. ca ix25 să fie vândut la prețul lui ix35. Nu cred că ar fi vândut ix25 sub prețul actual al lui ix35.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia e putin mai ieftina, pentru ca se schimba gama, se lanseaza la Frankfurt noul model 2016! Tucson-ul nou e normal sa fie mai scump, ca e nou venit.Si totusi se pare ca criza a cam trecut, ca inteleg ca si la VAG preturile au crescut cu cca 1% fata de anul trecut.Sau o fi inflatia de vina si la ei?

 

Una peste alta se pare ca niciun producator actual nu moare.Copiaza, adapteaza si merg pe trend-uri toti.Calitatea se pare ca nu mai e ce a fost pe nicaieri, conteza sa fie mult si ieftin, sa traiasca turbo si electronica cat mai multa.Trebuie sa se vanda si piesele de schimb, ca acolo e bataia pestelui.Nu ma refer aici la masinile din clasa premium si lux, pentru ca oricum Tucson nu intra in aceste bareme.Sunt altii destui...!

 

Apropo...stie cineva ce producator lucreaza cu o talba mai grosuta un pic, ca mie mi se par toate cam la fel.Sa nu cantareasca prea mult si implicit sa nu coste, de aici si alte reduceri la consum etc.

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti trebuie sa raporteze (si sa masoare pe banc..) cifre halucinante de consum si noxe, asa ca nu prea o sa mai vezi tabla groasa pe nicaieri. Face rau la calota glaciara :)

Si downsizingul (impreuna cu turbina), si cutiile de viteze in 7-8 trepte tot aici se incadreaza. Cu un motor de 1.6 turbo pot avea performantele unui 2.5 aspirat insa sa scot pe banc consumuri indecent de bune, avand in vedere ca testul respectiv nu il solicita nici macar la 20% din ce stie sa faca... ca in viata reala treaba sta diferit nu mai conteaza, ca e deja vandut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea principala este ca un Hyundai la pret de Audi nu prea o sa fie de succes si nu cred ca Hyundai o sa ajunga constructor premium prea curind. Acceasi politica de pret inteligenta au aplicat-o si japonezii, care, nu-i asa, vind de rup.

Am configurat o Honda CRV diesel de 160 de cai cu AT/4WD si la 47 de mii de euro m-am oprit, pentru ca la banii astia mi-a fost oferit un BMW X5 din stoc, cu motor de 3.0 d si mult mai bine dotat. Oricum la mine pragul psihologic la o masina (aka un obiect care sta zilnic in strada, expus lovirii, vandalismului, intemperiilor si destinat transportului, inclusiv al copiilor mici care n-au mila de cea mai fina piele) este de 30 de mii. Peste, fac investitii imobiliare, nu auto. Iar un Tucson de 38 de mii - sa avem rezon, nu se va vinde. Garantat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zici...dar mai au astia inca doua modele de SUV-MPV peste Tucson si vand si din alea.Mai rarut dar vand!

 

Adevarul e ca si eu m-as opri fara parere de rau, la cca 20-22 mii euroi pentru un SUV luat de nou, ca e plina piata si de second-hand la banii astia.

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dvoncu Corect oferta buna si la Kia cu Honda CR-V am cochetat si eu dar pretul era mare pentru motorizare 1.6 I-dtc 120 cp echipare medie am renuntat . Sunt convins ca vor aparea si la Tucson promotii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred că va fi îmbulzeală să cumpere lumea, ca la vechiul Tucson. Pe ăsta dacă l-ar scoate din nou sunt sigur că s-ar vinde ca pe vremuri.

Peste 30 mii pentru un crossover din clasa mică, este cam mult. Și în plus, când l-am văzut, eu unul nu am avut acea senzație waw pe care am avut-o atunci când mi-am luat Tucsonul și ix35-ul.

Ținta lor e prea ridicată, degeaba au făcut mai multă reclamă față de predecesoarele modele, vor scade sigur prețurile. Nu cred ca vânzările să atingă ținta lor. Probabil încă testează piața la noile prețuri.

Dacă bine-mi aduc aminte în 2007 când mi-am luat Tucsonul, parcă nici nu am prea văzut reclame la el, sau cel puțin era foarte subțire. Au rupt piața SUV-urilor cu prețul modelului Tucson și hai să fim sinceri, în timp s-a văzut că a fost un model foarte OK.

............ sau .....poate am dreptate, trebuie să mai apară modelul ix25 și-l vor vinde la prețul vechiului Tucson.

Dar, parcă am senzația că vor să profite cumva din mitul vechiului Tucson.


 

La mine in sat cel mai scump IX35 (4wd, 2.0crdi 184CP, executive) e 39600€.

Măi james, e foarte mult ix35 la 39.000 de euro. La noi cel mai scump e la maxim 31.000 de euro (sau a fost).

Bine, bine, dar acum noul Tucson la noi este tot aproape de 39.000 de euro ca în Germania. Atunci pe cale de consecință la tine pe uliță, cât e noul Tucson ???

Sau cât e un Rover Evogue ??? Feblețea mea.

Edited by marius71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Range Rover evoque la mine e de la 34k( diesel 150cp) la 62k (benzina 240cp). E în alta liga de preturi.

La noul tucson n-au venit preturile.

 

Asta nou e mai mare decât ix35, are niște gadgeturi în plus (gen frânare automata), automata e cu dublu ambreiaj, etc. Adică ar putea fi mai scump justificat fata de ix35.

 

Eu nu înțeleg ce atâtea lamentări, ca doar nu va obliga nimeni să-l cumpărați...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Acum doua saptamani am cerut o oferta de pret la dealeri din Bucuresti.

Gasiti atasate aceste "oferte".

Numai bine!

 

 

Update: am sters atasamentele. Daca va intereseaza dati un pm.

Edited by qsenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm...sa fie ok, afisarea aici inainte de lansarea oficiala pe site?Macar daca punea-i toate versiunile!

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

@arab: Nu vad de ce nu ar fi ok sa le postez. Orcine le poate obtine prin cererea de oferta de site-ul Hyundai. Oricum am sters atasamentele fiind posibil sa incalc vrun regulament al forumului.

 

O zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ti-ai dat raspunsul singur...!Nu e ok!Pe PM le poti da cui vrei tu!

 

Si eu le am de vreo saptamana, pe toate si nu ma laud cu asta si nu le-am postat pe site, tocmai pentru a nu crea probleme...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevermind - este extrem de scumpa. Benzina Premium plus la 33 de mii are faruri cu halogen, iar cea Luxury are LED doar pe faza scurta!

@James - ne plingem si noi ca babele pe aici, atita tot. Probabil ca suntem niste fraieri fideli marcii care sperau sa inlocuiasca vechiul cu noul. Din partea mea vad slabe sanse. Iar in Ro noul i20 CRDI este 12342 Euro fix :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut la 40 mii Bmw X3 nou 180cp 2.0i cu faruri xenon si pachet lumini bonus,nu vreau sa pun Hyundai intr-o lumina proasta dar la acelasi pret gasesti masini mult mai bune la orice capitol, iar ca sa dau 28-30 mii pentru un Tucson "chel" cu halogen,nu..

Edited by gabyzzuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine I20 e ceva peste 12k€ in versiunea de baza fie 1.2 benzina fie 1.1 diesel. Iar cu dieselul de 1.4 vine doar versiunea "STC sport" care e 17200€, iar daca vrei la el si AC (ca sa-l aduc la nivelul Getzului de care spuneam) mai esti obligat sa cumperi un "pachet" de 1700€. Asta e specific coreenilor, in general au optiuni putine.

De ex versiunea de varf la IX35 (aia care costa 39k la mine) vine cu totul de serie, nu mai ai nicio optiune disponibila. E mai scumpa decat Q3 "full", ceea ce poate pare paradoxal. Insa la nemti e invers. Versiunea "full" de la Q3 e absolut cheala, n-are nici macar chestii de baza gen regulator de viteza, Isofix, sau senzori de parcare....

 

Sunt politici diferite de marketing, coreenii vand gadgeturile "standard" incercand probabil sa mizeze pe masini mai bine dotate la acelasi pret ca la concurenta. Iar nemtii probabil sunt constienti ca daca ar afisa pretul unei masini "full" cu adevarat nu le-ar mai calca nici dracu' pragul, asa ca te atrag cu un pret aparent decent si cand incepi sa clickezi optiunile iti dai seama ca pretul real e cu 35% mai mare decat ai crezut. Psihologic cred ca merge... te duci la ei, iti fac o simulare de credit, "uita" sa iti spuna cat costa masina si iti arata doar cat e rata, si apoi incep sa te incante cu optiuni pe principiu ca daca poti plati 300€/luna la ea n-o sa mori de foame daca platesti 400...

 

 

Pai atunci asta e o cursa intre voi si "ei" din care nu veti putea decat sa iesiti ciufuliti. Peste doi ani iese un facelift, peste inca doi un model nou... Daca incerci sa tii pasul cu astia ajungi repede la sapa de lemn, si mie unuia nu mi se pare ca merita. Merita poate daca apare cu adevarat o "ruptura" tehnologica, insa de multe ori progresul inseamna doua gadgeturi si cativa CP in plus.

 

 

LE

De amorul artei, doar ca sa testez ce spuneam mai devreme, mi-am configurat un Q3 incercand sa il aduc la nivelul de echipare al unui IX35 executive (39k€).

Am plecat de la versiunea "full" - Design - 37800€. - pret aparent decent.

Ca sa il aduc la nivelul de care spuneam am ales si:

pachetul "adventure plus" - 3300€ care include navi, regulator de viteza si alte cateva prostioare.

cutie DSG - 2100€

piele - 2000€

Alte prostioare (alarma, isofix, volan piele, parbriz reflectorizant, tpms, care nu sunt incluse in "pachet") - 1900€.

 

Total - 37800€ masina si 9300€ optiunile... Daca ar fi pus din start in catalog Q3 2.0 TDI "full" (prin full intelegand nivelul de echipare al unui IX35 executive) la 47000€ probabil nu ii mai vizita nici dracu'.


@Gabizzuu

 

Uite, am facut acelasi exercitiu si cu X3. E fix aceeasi treaba ca la Audi, adica versiunea lor "full" de fapt e cheala ca un Logan.

 

X3 2.0 Diesel 163CP e 43300 pret de strigare. Si la asta incepi sa adaugi:

 

Pachet exclusive line - 9300€ care include bizonica, piele, navi, scaune incalzite si inca niste chestii bune. Include in plus si Xenon, care la Hyundai nu e disponibil. Insa restul de prostioare din pachetul asta pe IX35 sunt de serie. Insa alarma tot nu e inclusa (490€),

cutia automata nu e inclusa (2300, 8 trepte),

geamuri fumurii nu, (400€).

 

Ajungi deci la ~56k€, din care 12400€ sunt optiunile. E drept ca in banii astia intra si xenon si o cutie mai sofisticata decat la IX35 insa nu ai de exemplu camera de marsarier, ci doar senzori. La Hyundai camera aia e serie, la BMW vina la pachet cu senzorii si e 3300€....

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce nu e reflectat in calculele tale sunt politicile comerciale ... Hyundai nu face discounturi individuale sau daca le face sunt mici ... BMW face oferte personalizate si au pachete de discounturi dedicate (de exemplu 16% jos pentru avocati), de exemplu un X3 2.0d aproape full (dar mult mai bine echipat ca Hy si cu 5 ani intretinere gratuita) poate sa-ti fie oferit la circa 41 de mii TVA inclus.

La Audi au masini pe stoc care intra la Weltauto ca second handuri desi sunt noi - un Q3 bine echipat e in jur de 35 de mii, un Q5 in jur de 40 de mii, plus minus niste echipamente... in general au ceva optiuni pe ele (DSG, xenoane, tempomat, navigatie etc.)

Intr-o piata in care numele si pretul fac legea, eu unul nu inteleg politica Hyundai/Kia, iar cu siguranta la 35 de mii prefer un Audi echivalent chiar si mai putin echipat, fie si din cauza deprecierii diferite. Tucsonul meu valoreaza azi probabil sub 10 mii (din 2008 si cu 63 de mii de km) in conditiile in care pentru orice Tiguan echivalent se cer 14 - 15 mii de Euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am fost la Audi (acum 5 ani) pur si simplu si-au pierdut interesul sa discute cu mine cand si-au dat seama ca ma intereseaza o singura masina, si ca sunt particular si nu firma de leasing sau intreprindere. Prezenta mea ii deranja, le-am intrerupt partida de solitaire.

Nu mi-au facut absolut niciun discount, desi se practica aici discountul diplomatic (la BMW mi-au dat 25%, 25% si la Volvo, 22% la Skoda, aia de la Honda au facut o reducere de 9k€ la pretul de catalog insa chiar si asa ramane exorbitanta, Subaru mi-a dat o oferta dementiala la masinile din stoc, etc). La Hyundai n-am fost ca n-aveau nicio berlina in oferta. La Mercedes nu am fost personal ca nu-mi placeau modelele de atunci, insa am inteles ca si acolo se practica un 20-25%.

Deci n-au o politica unitara nici astia.

Daca mai pun si faptul ca Audi dadeau 2 ani garantie, exact ca la un scuter chinezesc, as fi luat oricand un hyundai echivalent... daca exista.

 

Acum ideea nu e germane vs coreene. Sunt filozofii de piata diferite, si eu le inteleg pe amandoua. Pe mine unul nu ma deranjeaza ideea de masina mai spartana, nu ma atrag gadgeturile, nici "pachetele" sau "full-ul". Ma pot lipsi de foarte multe dintre optiunile alea in schimbul unei masini mai performante.

Insa daca e sa comparam preturi, ideea e sa comparam preturi echivalente.

 

Si la mine se practica "sh-urile noi". Insa nu-s neaparat interesante, cel putin nu pentru expatii care pot negocia reduceri diplomatice.

 

si nici diferente mari de devalorizare nu prea sunt, in general variaza in medie intre 11 si 12.5%/an.

 

Exemplu concret, cota "argus" la BMW X3 2l diesel din 06/2009. Pret catalog 36400€, cota actuala la SH 16400, adica 45% din pretul original.

Hyundai Tucson 4wd 2Lcrdi 9400 din 19900. Adica 47% din pretul original. S-a devalorizat deci mai putin procentual, iar in mod absolut devalorizarea a fost la jumatate (ca si pretul de catalog). Cota asta "argus" e semnificativa in Franta, insa e o piata destul de mare incat sa nu difere fundamental de Germania sau Belgia de exemplu.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si bine v-am gasit.

 

Sunt un membru nou pe forum, inca nu sunt posesor de hyundai dar ma gandesc serios la noul Tucson deci voi urmari cu interes discutiile de aici.

Din pacate pentru mine la inceput acum au fost aduse modelele de top, cele mai scumpe, desi pe mine m-ar interesa undeva intre 20 si 25 mii, motor diesel.

 

In germania am vazut ca au lansat o gama speciala acum de inceput INTRO EDITION, pe mobile.de se gaseste la 26.000 cu motorul 1.7 crdi 115CP:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211820562

 

Asa ceva daca s-ar putea aduce si la noi m-ar interesa si pe mine, modele de la drive-test Luxury cu transmisie automata de 36.500 euro sunt mult in afara zonei mele de pret si, sincer, nici daca as avea atatia bani nu cred ca mi-as mai lua Tucson, nu m-au convins ca merita banii astia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fusei si eu la mine in oras sa vad minunea!Da exista!Desi nu au pliante, nu au gama de culori si pe site-ul hyundai e pustiu cu privire la amanuntele despre Tucsonul nou.

Se pare ca exista si o versiune mai ieftina, sa zic...adica benzinar, 1.6 turbo, cutie manuala, echiparea Premium, undeva la 27-28 mii euro.Pe viitor vor aduce si mai ieftine si mai chele.Nu stiu de ce comercializeaza doar versiunile scumpe.Sincer nu prea merita.Pe vremuri, prin 2008, nu gaseam i10 Premium, erau doar versiuni chele la comercializare.Acum e pe invers, cine mai pricepe...!?

 

Despre masina ce sa zic, arata bine, e ok, dotata, nu e kitschoasa.Mie nu mi-a placut la cea expusa interiorul bicolor in bej si gri asortat cica cu exteriorul, un albastru marin deschis.Masina bate spre Touareg, ca idee si e mai mare ca Kuga.La interiror e mai ok ca CX5.Chestie de gusturi.

 

Nu se compara ca si confort cu noul i40 break, acolo e cam lux, e comoda si cu dotari peste Tucson, toate-culmea la un pret mai bun.

 

Sunt curios si de un drive test, cand va fi disponibila o masina pentru asta.

Edited by arab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...