Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
dvoncu

Noul Tucson

Recommended Posts

Ai share-uit ceva acte/documente...

Thanks...din viteza. Cred ca acum e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks...din viteza. Cred ca acum e ok.

Super, multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are legatura- te lasa sa pui atas de 8 MB max. Plus ca tocmai le-am micsorat si degeaba.

 

Unde e asta ca eu pana nu am redus pozele sub juma' de mega nu m-a lasat sa le uploadez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca dai click pe "More reply Options" - pe laptop - o sa vezi ca in josul ferestrei de scris apare cat poti uploada maxim si cat poate poaye fi o poza. Apare ca poti uploada Max single fize size: 8MB.

 

Ca sa nu mai zic ca am facut poele de cateva sute de Kilo si degeaba, tot nu ma lasa.

Edited by Moise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Stiti cumva care este care este ultimul update la navigatie? Ma duc la revizie in cateva zile si ma gandeam ca poate fac si treaba asta.. Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cum. La FAQ singura intrebare e fix cea pe care ai adresat-o tu, iar raspunsul e:

The Mobis Marketing Platform is a B2B website to provide product information. If you would like to order a product, please note the part number code and contact your local dealer. Thank you for your understanding.

 

Deci e doar business-to-business.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil pentru anul viitor noua generație Hyundai Tucson (a 4-a).
Sursa: http://www.kcsr.org/showpost.php?s=060e0015ad3881fe93c5af63d010ad8b&p=2462910&postcount=42
Deși citeam în altă parte că fiecare model din familia Hyundai va avea un aspect distinct se pare totuși că se urmează același stil prezent la Santa Fe și Kona.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca posesor de Tucson am zilele astea posibilitatea sa dau un feed-back despre Ioniq, dat fiind ca am inchiriat o masina si s-a nimerit sa fie ea.

La drum se comporta foarte bine, stabila, accelereaza f fain, dar ce ma baga in ceata este cum alege cand sa fie electrica, cand sa fie pe benzina, cand ambele. Si asta deoarece initial am crezut ca pana la XX km/h merge electric dupa care trece pe benzina. Dar nu e asa, ptr ca m-am trezit la 120 ca mergea pe electric, dupa care cand am accelerat a trecut pe ambele, dupa care numai benzina. Si tot asa.

Una din functiile f faine este ca atunci cand opresti scaunul soferului se da automat in spate, sa nu dai cu picioarele in volan cand cobori. Plus memorii la scaune, plus ventilatie in scaune.

 

Ce este execrabil este spatele masinii, care desi este frumusel, din interior - ma referca sofer - este cel mai tembel (din punctul meu de vedere) spate vazut vreodata. Pentru ca au pus doua lunete, principala si cea mica, inspre bara, cand te uiti in retrovizoare vezi ceva sus, ceva jos si o bara la mijloc. Nu ai vizibilitate in spate, nu e spatiu, etc. Daca nu tranteau luneta din doua bucati avea punctaj maxim, dar asa au dat cu batul in balta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa meargă electric trebuie sa îndeplinești doua condiții : bateria încărcată si puterea necesară sa nu depășească ce poate livra motorul electric (45 Cp). Daca bagi piciorul mai tare si simte ca ii trebuie mai multă putere “trezește” si motorul termic, chiar daca ai suficient curent in baterie. La 120 km mergi electric (Toyota nu prea poate asta, are alta abordare, înclinată spre oras) daca viteza e constanta, pentru ca una din preocupări este menținerea bateriei la jumătate din încărcare ca sa-i prelungească viața . 8 ani garanție in Ro, dar in alte tari are garanție pe viața. Deci daca frânezi sau cobori vreun deal , adică regenerezi si încarci bateria, da prioritate la electric. Am citit un studiu făcut in Irlanda...hibridele merg in medie 60% electric.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de 2 ani cumpar filtru polen mann, este cu carbon activ, in timp ce filtrul original nu. Si, intr-adevar, la service e in jur de 180-200 lei.

Tot 65 lei m-a costat si pe mine filtrul de polen, doar ca l-am cumparat de pe.alt magazin online. E posibil sa fie acelasi produs.

Un service de marca nu prea are cum sa practice preturi similare cu magazinele online, daca e sa fim obiectivi. De exemplu, placute frana fata, tot la king erau 350 lei originale, iar la service aproape 600.

 

Salut!

 

Se poate sa ma ajuti cu un link, in special pt mann? Nu reusesc sa le gasesc.. Merci!

 

LE: Hai ca am gasit la altii: https://www.epiesa.ro/filtru-polen-mann-filter-cuk24004-prodid-12825346.htm

Edited by danchitu86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Acela e, iar pt cel de aer codul este C 28 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog, daca aveti 10 minute de pierdut, sa va uitati (si) pe postul meu. AICI. Am nevoie de sugestiile voastre, ale celor care deja folositi cutia manuala sau automata.

Am postat gresit pe topicul vechiului model. Am rugat un moderator sa mute aici.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Eu am ales manuala, din motive de temeri legate de fiabilitatea automatei.

Dupa 3 ani aproape, am schimbat placa de presiune si discul, pe garantie, din cauza defect:(

Mai cunosc pe cineva cu un DCT, care a schimbat, de asemenea, cutia in garantie. Plus turbina si ceva pe la directie.

Ca si cu orice alt produs, nu stim niciodata daca vor avea belele. De aceea exista garantie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Da, sunt constient ca pot aparea oricind probleme dar din acelasi motiv, fiabilitatea, apelez la experientele voastre, a celor care deja va dati cu ele de ani buni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere.

Pana la urma, toata chestia tine intr-o mare masura de noroc. Daca cineva are o problema anume, nu inseamna ca toate sunt asa. Sau daca nimeni nu s-a plans de altceva, nu inseamna ca cineva nu o sa aiba onoarea sa fie primul :)

Mai am o cunostinta care a ridicat masina luna trecuta. E nemultumit de vopsea, cica e coaja de portocala. Mi-a aratat si la mine, cica si a mea e la fel. Si eu de 3 ani jumatate credeam ca asa e vopseaua, deosebita :))))

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu m-aș mai întoarce la cutie manuala niciodată. Automata am condus si DSG și DCT și CVT. În oraș CVT este minunată. In afara la accelerării puternice se crizeaza motorul și îți oferă un disconfort auditiv și nenatural pentru un șofer care a condus cu cutie manuala sau cu dublu ambreiaj în primul rand. Cele cu dublu ambreiaj sunt minunate în afara însă în oraș au o ezitare la schimbarea din 2 în 1, de exemplu la stop&go într-un sens giratoriu, însă te obișnuiești sa anticipezi. Sigur CVT este mai fiabil decât DCT.

Insa Hyundai nu are CVT-uri.

La 26000 Euro, drumuri în oraș, și dacă ai casa cu garaj sau macar o copertina, mi-aș lua Ioniq full electric și ai scăpat de problema cutiei de viteze 😏

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum spuneau multi totul depinde si de “bafta”. Am avut Tucson 1 si 6 ani si 165000 nu am avut nici o problema. Am avut Accent- versiunea anterioara si nici o problema. Am avut iX35 si la 110000 mi-au cazut doi rulmenti la cutie. Acum am Tucson 2 automat si nu as mai reveni la manuala.

Pana la urma nu sunt sigur ca se poate si fiabila ca manuala, si sa schimbe bine ca nush ce model de automata, si sa fie predictiva cu ce vrem noi.

Legat de Ioniq- am avut o saptamana (si vreo 800 de mile) unul inchiriat si are avantaje si dezavantaje. Primul avantaj este autonomia-~950 km. Principalul dezavantaj- daca esti mai inalt te lovesti de masina cand urci ( junioara mea de 1,70 trebuia sa fie f atenta cand urca in spate). Ca sofer, daca esti inalt, dai scaunul aproape de maxim si astfel in spatele tau nu mai e loc. Dar repet, cum se misca si cum merge in depasiri- super ok.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Bine ca mi-ai zis de Ioniq (chiar inepusem sa ma uit serios la ea!). Am 1.96!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Bine ca mi-ai zis de Ioniq (chiar inepusem sa ma uit serios la ea!). Am 1.96!

Eu la 1,87 am dat cu capul de sus. si cu genunchii de volan....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă spuneai că ai 1,96 de la început, nu-ți mai propunea nimeni Toyota Chr sau ioniq 😅, se înțelege de ce vrei Tucson.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare amuzant ca un om se pregateste sa cheltuie 30 de mii pe o masina si-i intreaba pe altii cum e ... du-te frate si da-te cu ele si vezi care-ti place.

Cit priveste cutiile automate de la Hyundai, nu a ramas nimeni imobilizat cu ele ... DCT a mai avut probleme dar nu care sa imobilizeze masinile. Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum la 1,96 înălțime trebuie testată poziția la volan orice model alegi. Mai ales la reglajul pe înălțime și adâncime a volanului ma refer. Eu am 1,85 și de exemplu, în i30 simplu stau confortabil la volan, în i30 fastback nu. În Ioniq nu am nici o problema, cu scaunul pe la jumătate ridicat pe înălțime mai am vreo 20 cm pana sa ating cu capul plafonul. Însă la volan mi-ar mai fi trebuit vreo 3cm sa îl trag spre mine ca să fie totul perfect. Cum zice colegul mai sus, trebuie testat cum încapi în orice model de pe lista de intenție. La 26000 Euro sunt zeci de modele/variante. Și în București ar trebui sa se gaseasca mașini măcar de probat cum încapi în ea, chiar dacă nu test drive efectiv, pentru ajunge la o listă scurtă de mașini preferate pentru cautat test drive. Însă un SUV turbo benzină 4x4 în București mi se pare cam overkill. Aceeași dilemă am avut-o și eu când am cautat acum 1 an jumătate mașină și am ales Ioniq chiar dacă eu chiar as avea nevoie de SUV de câteva ori pe an.

Și în legătură cu cutia dublu ambreiaj, vechea mașina care avea DSG am dat-o la 200+ mii de km cu nici o problemă la cutie. Cred ca este după cum ți-e norocul și cum utilizezi mașina.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...