Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Sign in to follow this  
DJ 10 CID

Nu porneste

Recommended Posts

Buna seara,

De mai mult timp nu prea mai vrea sa imi porneasca masina (pe langa faptul ca am facut inca o cheie deoarece o pierdusem). Nu vrea tot timpul sa pornesaca din prima, merge de la a 3-a sau a 4-a cheie. Nu cred ca este ceva legat cu chipul deoarece merg cu cheia originala, nu am avut probleme cu ea. Cred ca poate fi de la pompa de benzina. Astept pareri si sfaturi. Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca in bord nu se aprinde un beculet galben, o masina cu o cheita pe ea, inseamna ca calculatorul masinii nu recunoaste cheia. Si a mea face la fel uneori, nu-mi dau seama in functie de ce. Daca ai avea probleme cu pompa de benzina, s-ar vedea si in mers nu numai la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O diagnoza ai facut? Daca da, ce zice?

La benzina e (mai) simplu: trebuie sa te asiguri ca benzineste si scinteieste. Pentru prima parte iti trebuie si un manometru: intii la intrarea in rampa trebuie sa ai in jur de 6 bari. CU regulatorul cuplat, presiunea trebuie sa fie in jur de 3 bari. Cu scinteia e simplu, e la fel ca la batrina Dacie. Ocazie cu care poti sa verifici si bujiile si sa ne spui in ce stare sint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fii sigur si ca scanteia aia vine la momentul potrivit, nu cand vrea ea. Insa cauzele pentru o scanteie care vine intr-un moment nepotrivit (sau deloc) sunt destul de putine... gen CPS prajit. Si lasa si "urme" eletronice citibile la diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as paria pe cheie. Nu are importanta ca folosesti cheia originala, fabricarea unei noi chei presupune rescrierea tuturor cheilor si nu oricine o poate face bine. Dar, asa cum am recomandat intotdeauna, trebuie sa te duci la cineva care se pricepe, service, specialist cu scanner etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da din cheie mi se pare ca e, am stat sa o testez pe o perioada mai mare de timp si nu a mai facut deloc... pana acum cand nu a recunoscut cheia

Edited by DJ 10 CID

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai de curand mi se aprinde in bord masinuta cu cheita si nu vrea sa porneasca .... Ce sa fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rescrie cheile la un service daca nu cumva imobilizatorul e bushit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai de curand mi se aprinde in bord masinuta cu cheita si nu vrea sa porneasca .... Ce sa fac ?

 

Ala e de la imobilizator. Incearca sa folosesti cealalta cheie si daca nu merge, probabil ca e defect ceva pe la imobilizator.

Vezi ca e o procedura in manualul utilizatorului cum sa pornesti masina in situatii de genul asta, daca stii codul de la imobilizator (e numarul ala de 4 cifre prins de una din chei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am si o problema cu al meu tucson. Ieri am incercat sa pornesc tucsonul cu motor de 2.0crdi si 140cp din 2008 la - 11grade si nu a vrut sa porneasca deloc.Invarte motorul dar degeaba, am facut si o diagnoza si nu da nici o eroare pe tester.Tin sa va spun ca saptamana trecuta am pornit masina la -22grade fara nici o problema. Am bujiile incandescente noi noute beru schimbate acum 2 luni,releul este verificat si functioneaza,pompa de motorina din rezervor functioneaza nu stiu ce sa ii mai fac. Pana acum nu a facut asa nici o data. Am lasat masina buna eu am parcato si cand sa o pornesc dupa o saptama surpriza nu a mai vrut invarte degeaba. Astept pareri si sfaturi. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dop de gheata pe undeva, apa in filtrul de motorina ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am verificat tot. Motorina ajunge pana la injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva EGR blocata pe deschis. Eu am avut problema asta luna trecuta si am reusit sa o pornesc doar dupa ce a fost desfacuta. Dupa curatare masina merge bine, insa consumul a crescut usor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi incerc sa o pornesc cu spray. Si voi curata si valva EGR, tin sa va spun ca am 106000km reali ,deoarece masina a fost cumparata de naoua de mine.Multumesc Andrew!

Share this post


Link to post
Share on other sites

99000 la mine...sper sa fi gasit problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu ai vreo teava de evacuare infundata... un coleg a patit sa aibe spuma bagata pe toba de esapament si nu pornea iar in service nu ii dadeau de cap. Motivul simplu: un vecin binevoitor i-a umplut teava :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pornito ca sa incalzit afara.Am avut un dop de gheata pe conductele de la injectoare! Am bagat motorina mai slab calitativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joi seara plec de la 1800km de bucuresti si ajung vineri pe la 3 ar trebuii sa fiu in bucuresti si dau si berea :cheers:. Apropo aveti idee cum sunt drumurile de la vama pana spre constanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In vestul tarii nu sunt probleme, astazi cel putin de la Bucuresti si pana la Arad era Ok. Probleme au fost si probabil mai sunt de la Bucuresti spre est, la mine in sat langa Pitesti de exemplu e zapada topita si soseaua uscata.

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am tractat Tucsonu la service că nu mai pornea asa dintr-o data. Testasem pompa de benzina, relee, siguranțe. Am incercat cu Cheia de rezervă, cu Cheia normala, de mai multe ori. Nimic. La service au pus tester și au zis că e imobilizatorul. O să văd mâine dacă de rezolva. Cert e că vreau sa scap de imobilizator. Știu că e sistem de siguranță, dar deja mi-e frica sa mai plec cu mașina că rămân pe undeva fara pornire. Prefer sa îmi asum riscul furtului (care nu mai e acum atât ridicat în România) decât să stau și să mă uit lung la mașină cine știe pe unde.

Deci, de poate elimina imobilizatorul ăla sau nu?

Thk's!

Catalin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

O problema legata de pornire am si eu la Tucsonul meu 2.0crdi din 2005. Cateodata nu porneste la prima cheie sau char deloc cu acea cheie. Sigur este ceva de la cheie sau imobilizator. Dar cum sa identific care este mai exact?

Aseara, sotiei, nu i-a mai pornit masina cu cheia de o avea. Am mers la locul unde era masina, am mai incercat si e o data cu cheia ei si nimic. Am introdus cheia de rezerva si a pornit normal. La fel se intampla cu ambele chei. Cand nu porneste cu una porrneste cu cealalta si invers.

Mentionez ca in momentul in care vreau sa deblochez volanul, acesta se face mai greu cateodata, cheia deblocandu-se cu dificultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...