Jump to content
ignat

Stimati colegi. Am o nelămurire. Filtru benzina la hyundai accent 2007 1.4 benz 105.00 km se înlocuiește? Fac revizia peste 2 săptămâni cred.

Recommended Posts

Daca nu ai probleme de alimentare, eu zic ca nu este cazul, parerea mea.

Edited by Cristifull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme nu am. Doar ca mi se pare cam mic rezervorul.. intra 35 l maxim 36..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresit, probleme nu stii ca ai, e o mica mare diferenta. Nu vad legatura cu capacitatea rezervorului, doar nu crezi ca daca scoti filtrul o sa intre mai multa benzina, nu ? Daca nu ma inseala memoria, filtrul nici macar nu e in rezervor. La ce combustibili avem in Romania, eu l-as schimba de 2 ori pe an, o data deja il inlocui fiindca la motorina se inlocuie anual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi cum il inlocuiesc?un tutorial?

Cei de la king auto mi-au spus ca e long life si sa nu-mi bat capul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina trage corect, nu cred ca sunt probleme. Orice problema cu alimentarea se simte imediat cand ai nevoie de toata puterea motorului. De ex la un logan de serviciu, alimentat numai de la petrom/omv, unde are card, merge de 222000 km cu acelasi filtru, deci...Fiecare face cum crede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce combustibili avem in Romania, eu l-as schimba de 2 ori pe an, o data deja il inlocui fiindca la motorina se inlocuie anual.

Ce combustibil avem in Ro? Vad pe multe forumuri ca toata lumea da vina pe combustibil, mai ales pe motorina? Ce are in plus combustibilul din vest fata de al nostru? Sau cum ar trebui sa fie al nostru? Zau, nu va inteleg? Meteahna asta o au cei de la reprezentanta cand cade un injector in perioada garantiei si gasesc motivul motorina, de pana la urma trebuie sa platesti tu injectorul respectiv. Eu m-am plimbat prin Europa si nu am simtit nici o diferenta la functionarea motorului, chiar daca am alimentat din diferite tari. Am filtrul de motorina de 7 ani pe masina (original) si nu l-am schimbat niciodata. Masina porneste la sfert si iarna si vara.

Si nici nu-l schimb, ca nu vreau sa ma leg la cap daca nu ma doare.

Edited by pringles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deviem de la subiect, insa nu pot spune ca avem combustibil de calitate in Romania atata timp cat la masina anterioara, cu 2 filtre (cel al masinii + unul decantor suplimentar inainte de carburator) benzina arata a namol la propriu. Si nu stateam cu rezervorul gol ca sa dau vina pe rugina din el. Nu-mi poti spune asadar ca avem un combustibil curat, cu atat unul performant. Astea-s lozinci ale celor din industrie, nu ale consumatorilor care s-au confruntat cu o realitate ignorata de producator. Nu-s de la service, dar cand vad namol in fata ochilor, nu-mi poti spune ca e apa cristalina. Iar in privinta motorinei, aici lucrurile stau oarecum mai bine decat la benzina, fiindca producatorii nu-si pot permite diluarea acesteia in aceleasi proportii ca la benzina, fiindca ar bubui motoarele, cu toate filtrele de motorina interpuse.

Daca nu vrei sa te legi la cap si cu atat mai putin sa te doara, alimenteaza dinafara tarii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ignat, filtru de combustibil se afla in interiorul rezervorului.

Daca nu ai probleme cu pornirea iar motorul functioneaza perfect, lasa-l si nu umbla la el.

 

Mai bine schimba din 6 in 6 luni filtru de aer, ca e mai important! :fingerup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...