Jump to content
wyp

Consum HYUNDAI I40 1,6 GDI

Recommended Posts

Cea mai mare greseala e sa te iei dupa ce zice top gear... Pentru ei masinile supreme sunt aston martin si ford. Sunt niste mascarici care nici macar nu stiu sa conduca. Merita vazuti doar ca emisiune de divertisment.

Subscriu la observatiile despre Top Gear.

  • Like 1

Share this post


Link to post

acum vreau si eu una :)

 

in general masinile moderne au consumuri si performante apropiate. Deci daca consumul la i40-ul tau e real, similar va scoate si Mondeo, Insignia si tot neamul lor. Dar de tehnologia Hyundai eu sunt satul, mai ales dupa ce am avut Accent. Iar un prieten dupa ce a trecut de pe C'eed pe Golf 6 a zis ca e incredibila diferenta.

era sa uit: daca gasesc o panta va arat eu consum. Ma bateti doar daca va da cu minus.

Si eu dupa ce am trecut de la Passat 2.0 140 la i30 ( masina personala) pot spune ca diferenta este incredibila. Dupa 2 ani imi lipseste sa competez uleiul, zgomotul ca de tractor pe care-l face dimineata , mersul regulat la serivice unde aud aceeasi poveste ca trebuie schimbat nu stiu ce injector. Daca vrei cred ca asi putea face o copie dupa caietul de services al Passat-ului ( e masina de firma). Anul asta face 5 ani Passat-ul si pot sa-l cumpar la un pret f buna. Ghici ce am sa-l cumpar doar ca sa-l reavind la bobor-ul doritor de masini germane. Ca inlocuit am cerut I40 :). Sper de Craciun sa primesc si eu noul I40.

Acum folosesc ambele masini ( nu in acelasi timp) si pot face diferenta. Intradevar cu masina personala nu am mers foarte mult ( ~21000 Km in doi ani jumate) pentru ca folosesc si Passat-ul si delegatiile la Bucuresti le fac cu avionul acum :).

 

Cu stima George.

ps: Stii ce frumos este sa complezi uleiul in costum ? Iti spun eu maxim....

Edited by recicle_bin
  • Like 2

Share this post


Link to post

Eu am avut un seria 5 E60 si la fiecare o mie de km trebuia sa bag cam 500ml ulei .( am incercat toate stilurile de condus dar uleiul tot disparea, mama lui”””).Alti colegi de pe forumul bmw spuneau ca baga si 1,5 litri la 1000km, ca deh are 6 pistoane si nah. Se poate verifica oricand de catre cei interesati .La fel e si la Audi ca am urmarit forumurile ptr ca inainte de i40 am vrut un Audi a5 dar pana la urma i40 am ales si foarte bine am facut.In rest, numai bine.

Share this post


Link to post

Si eu dupa ce am trecut de la Passat 2.0 140 la i30 ( masina personala) pot spune ca diferenta este incredibila. Dupa 2 ani imi lipseste sa competez uleiul, zgomotul ca de tractor pe care-l face dimineata , mersul regulat la serivice unde aud aceeasi poveste ca trebuie schimbat nu stiu ce injector. Daca vrei cred ca asi putea face o copie dupa caietul de services al Passat-ului ( e masina de firma). Anul asta face 5 ani Passat-ul si pot sa-l cumpar la un pret f buna. Ghici ce am sa-l cumpar doar ca sa-l reavind la bobor-ul doritor de masini germane. Ca inlocuit am cerut I40 :). Sper de Craciun sa primesc si eu noul I40.

Acum folosesc ambele masini ( nu in acelasi timp) si pot face diferenta. Intradevar cu masina personala nu am mers foarte mult ( ~21000 Km in doi ani jumate) pentru ca folosesc si Passat-ul si delegatiile la Bucuresti le fac cu avionul acum :).

 

Cu stima George.

ps: Stii ce frumos este sa complezi uleiul in costum ? Iti spun eu maxim....

stiu ce frumos e, am facut si eu asta la Accent (nu ma lua ca nu e i40, tot Hyundai e). Si nici eu nu merg in salopeta la birou. Dupa experienta Accent mi s-a luat de Hyundai. De tot. Oricat de bune le-ar face in viitor, nu si-au respectat clientul in trecut, nu mai iau de la ei.

 

Si cum spunea cineva, alegerea unei masini e subiectiva, pur si simplu imi place mai mult Passat-ul sau Mazda 6 (asta ar fi cam prima alegere). Asta din cele care nu sunt premium. La anu' poate apare altceva si poate sa imi placa mai mult.

 

Dar tu ai inteles despre ce vorbeam eu aici? despre consumul mirific al lui wyp care el sustine ca e instant iar eu ca e mediu facut la alta viteza (mai mica). Nu conteaza ce masina aleg eu. Si nu zic ca lumea n trebuie sa cumpere Hyundai, doar ca eu nu o sa fac asta.

 

Passat-urile facelift din firma nu consuma ulei, cele vechi 2.0 140CP consumau, dar la peste 150,000 KM. La fel si Golful cu aceeasi motorizare. Eu am de 1.6 si in 30,000 de km nu are nimic. Vedem mai tarziu.

 

Pe partea cu injectoarele au facut rechemare ce a avut ca rezultat si scaderea consumului. Acum sunt ok, poti sa cumperi si tu.

 

Si nu imi spune ca apreciezi mai mult i30 decat Passat. Am testat si eu i30 si e sub Golf 6 ca si confort, stabilitate, calitate a materialelor. Ce-i drept e subiectiva aprecierea mea, dar volumele vandute parca ma sustin.

Share this post


Link to post

Am impresia ca se duce in offtopic rau discutia voastra. Propun sa deschida cineva un topic VW vs Hyundai sau Golf vs I30...

Share this post


Link to post

@mcostin - Apreceiz mai mult i30 chestie de gusturi daca vrei. Sunt la al 2 lea Passat de la aceeasi firma ca na le schimba la 5 ani nici ala nu m-a dat pe spate. Motorul de 2 litri de la Passat ( VAG) e o porcarie sinistra indiferent ca a fost instalat pe Golf, Passat, Skoda sau Mitusbishi Outlander( avem unul la firma cu exact aceleasi probleme).

Vis a vis de consum ma gindesc ca daca-ti cumperi o masina cu o greutate > 1,5 T si cu un motor mai mare de 1.4 L nu consumul este principalul atu in alegerea respectivei masini, parearea mea. Am colegii cu BMW cu motoare mari pe benzina pe care nu-i deranjeaza un consum de 14 %. Primul Passat l-am avut cu un motr de 1,8 T benzina si nu am vazut consum mai mic de 13% in oras ( IASI) si nu m-a deranjat foarte tare. Asta am avut cu asta am defilat. De asemeni nu fac parte din categoria celor care nu pornesc A/C-ul cind e cald afara pt ca ......automobile.

 

O zi buna

 

George

ps: La Golf daca-mi explici de ce costa 700 euro luxul de a avea o roata de rezerva in portbagaj poate renunt la i40 si ma intorc la Golf. Pt cine nu crede incercati sa configurati unul sau cel putin asa era acum 2 ani.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Confirm cele spune de @recicle_bin cu privire la motoarele de 2 litri de la Passat. Sunt cele mai solicitate motoare pentru piese de schimb in shrot-uri!

Share this post


Link to post

@mcostin - Apreceiz mai mult i30 chestie de gusturi daca vrei. Sunt la al 2 lea Passat de la aceeasi firma ca na le schimba la 5 ani nici ala nu m-a dat pe spate. Motorul de 2 litri de la Passat ( VAG) e o porcarie sinistra indiferent ca a fost instalat pe Golf, Passat, Skoda sau Mitusbishi Outlander( avem unul la firma cu exact aceleasi probleme).

Vis a vis de consum ma gindesc ca daca-ti cumperi o masina cu o greutate > 1,5 T si cu un motor mai mare de 1.4 L nu consumul este principalul atu in alegerea respectivei masini, parearea mea. Am colegii cu BMW cu motoare mari pe benzina pe care nu-i deranjeaza un consum de 14 %. Primul Passat l-am avut cu un motr de 1,8 T benzina si nu am vazut consum mai mic de 13% in oras ( IASI) si nu m-a deranjat foarte tare. Asta am avut cu asta am defilat. De asemeni nu fac parte din categoria celor care nu pornesc A/C-ul cind e cald afara pt ca ......automobile.

 

O zi buna

 

George

ps: La Golf daca-mi explici de ce costa 700 euro luxul de a avea o roata de rezerva in portbagaj poate renunt la i40 si ma intorc la Golf. Pt cine nu crede incercati sa configurati unul sau cel putin asa era acum 2 ani.

Cu AC merg nu doar vara, ci si iarna. Nu ca sunt snob si vreau sa ma laud, dar chiar are o logica: tin recircularea pornita sa nu miros noxe de la masina din fata sau daca trec peste canale iar AC nu permite aburirea geamurilor din cauza recircularii aerului. Daca stiti voi alt truc pls share.

 

Eu nu zic sa treci de la i40 la Golf, oricum cine alege i40 are pretentii de spatiu mai mari decat poate oferi un Golf. Cum am mai spus, dar se pare ca nu vrei sa ma crezi, alegerea masinii e strict personala, nu iti fac eu recomdari. Eu pot doar sa vorbesc de experientele mele.

 

Nu stiu de ce cere VW 700 EUR pe o roata de rezerva (sau daca cere atat), cum am zis masina mea e de serviciu, nu ma costa decat depasirea de combustibil. Cea mai buna masina e intotdeauna cea de serviciu. Daca ar fi sa imi cumpar eu o masina (in niciun caz cat o am pe asta de serviciu), mi-as cumpara o compacta puternica gen Golf GTI, Honda Civic Type R. Desi imi place Mazda 6 e prea mare.

 

Acum on topic, tu ce parere ai de consumul din film?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...