Jump to content
Robert77

i10 model 2014

Recommended Posts

Salutare,

 

In Romania au inceput sa circule noile modele de i10 - 2014.

 

Are cineva de pe aici un astfel de model?

 

Cum vi se pare masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ai facut curios. Review-urile (primele la G, ca mi-a fost lene sa caut mai departe) vin din uk.

Ce am remarcat eu:

1 la ei e destul de scumpa (peste 8k lire baza, altundeva am vazut peste 12k euro, dar probabil nu era versiune economica)

2 mie nu-mi place tendinta tipica de a face masina mai mare si mai impopotonata cu dungi si reliefuri; nu-mi place noua forma a lampilor spate;

farurile par a fi modificate cu unitati separate pentru luminile de drum/ de intalnire (apreciez ca unul din putinele plusuri, sau mi s-a parut doar?);

imaginile din interior sunt de pe un model full-options, incarcate excesiv cu tot felul de butoane...

 

Parerea mea de minimalist....

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca lungime e destul de apropiata de un i20. Nu e chiar o masina mini de oras.

 

Motorizarea eficienta ptr masa ei este cea de 1.2. La varianta de 1 mi se pare destul de mare masina cu 2 pasageri de 85-90 kg dispare mitul consumului mic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert, nici modelu' 2009 pe care-l conduc io, motor 1,1, nu se "lasa" la economie, (are o cutie etajata pentru sprinteneala, si motorul, mic dupa standardele actuale,

are totusi, cu cutia asta un cuplu destul de mare la turatie relativ joasa), din cauza ca, spre deosebire de vechile constructii, gen Dacia 1100 (=Reno 8 Major) sau chiar

atat de reusitul Tico (cica a fost fabricata mai intai de Suzuki, apoi cumparata licenta de coreeni si apoi a mai fost produsa ani buni si de astia), ei bine, i-ul asta mic,

din considerente de "securitate pasiva" e GREA (1040+ kg in CI, (cu un sofer de 75 kg), spre deosebire de R8, 760kg, sau Tico, vro 600 si ceva - nu am avut prea

multe tangente cu Tico).

Si daca a mai "crescut", cu siguranta i-a crescut si greutatea....

 

Legat de consum, chiar si masinile mari, au la drum intins (si viteze moderate, desigur ), consumuri semnificativ mai reduse decat in urban, in principal datorita

demarajelor si franarilor frecvente....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E grea rau, cu aproape 50% mai grea decat Citroen C1, model vechi (695 kile gol, conform inscriptiei de pe usa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

695 x 1,5 = 1042,5 Tot in jur de 1040 e si pe CI-ul i10-lui meu din 2009....

(pe cantaritele, avea 950 kg goala, cu benzina pe la jumate; plus 75 kg de sofer =

1025, plus niste benzina pentru plin = aprox 1040 kg. QED)










Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema greutatii am semnalat-o si eu in nenumarate randuri. :sad:

 

La o astfel de greutate poate ca i-ar fi trebuit un motor mai zdravan. Daca incarc i10-le, ajung la niste consumuri de pana si cele mai economice SUV-uri ar rade cu lacrimi. :laugh: Asta este...

Edited by Flamingo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...