Jump to content
Sign in to follow this  
AndyM

2.0 - 165CP

Recommended Posts

Testand masina cu o interfata ODB2 si aplicatia Torque, am reusit sa scot 165.1 CP la 6602rpm.

Am un filtru de aer sport ca&N care foarte multi caluti nu-i da.

Sa fi cumparat eu masina cu ceva modificari la motor sau la ecu? :rolleyes:

 

Cu pedala la podea ceasul de la cuplu ajunge la peste 200Nm, undeva in jur de 210, ceva de genu: http://vdtruck.net/store/torque.png (e o randare 3D rapida :D)

Dar credeam ca de obicei afiseaza mai mult ceasul ala, ca masina stock are 180Nm...

 

So, sa fi cumparat eu masina gata modificata? :laugh:

 

Share this post


Link to post

Pai daca era asa fortoasa ti-o lauda vinzatorul, mama-mama!Eu zic ca e de la jucaria cu care ai testat-o.daca vrei sa afli adevarul trebuie sa-i faci un dyno test, e vre-o 60$ in Bucuresti.

Filtrul de aer e de tip panel adica in cutia originala a filtrului de aer sau de care?

Share this post


Link to post

Ok, dar admisia de care e: SRI sau CAI?

Share this post


Link to post

Torque nu masoara puterea (nici ecu-ul de altfel), ci doar o estimeaza pe baza debitului de aer si a turatiei. Apropo, masina ta are MAF, torque stie sa ii citeasca valoarea, sau calculeaza load factor?

 

[speculatie]

Probabil ca estimarea nu e idioata la turatii normale, insa cum rezultatul de sus e obtinut la 6600rpm e posibil sa nu fie foarte fiabil. Adica la regimuri relativ extreme s-ar putea ca energia obtinuta din benzina sa nu se transforme neaparat in putere mecanica ci in caldura scoasa pe esapament care omoara pinguinii

[/speculatie]

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

@cupeist, nu prea stiu ce vorbesti. :D

@james kilowatt, stiu doar ca aplicatia primeste informatiile de la calculatorul de bord si le afiseaza.

 

PS.

Cei care aveti coupe-ul stock si motor de 2.0 cat cuplu va arata pe ceas?

Share this post


Link to post

Unii parametri sunt cititi direct din ECU, iar altii (gen consum instant de exemplu) sunt calculati (aproximati) din cei cititi.

Cuplul ala de peste 200nm pe la ce turatie apare?

Share this post


Link to post

Nu m-am uitat sa vad de la ce turatie ajunge acolo exact, dar sa zicem cu aproximare un 5000rpm 5000 si ceva, si ramane blocat pana la limitare.

Share this post


Link to post

SRI=short ram intake

CAI-cold air intake

Sint admisii after market ce inlocuiesc cutia stock cu filtru de aer a masinii.Daca mi-ai zis ca filtrul este conic, deci il vezi, 99% cred ca ai SRI.Asta iti aduce, teoretic 5-6 caluti in plus.

Share this post


Link to post

Hmm, nu-i rau. :D

Share this post


Link to post

Ce spui cu turația si cuplul ma face să cred că ce speculam mai sus e destul de valabil.

 

Dacă vrei să ai cât de cât o certitudine fa un test dyno.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...