nats 62 Posted January 26, 2020 Sa dea Dumnezeu sa te intalnesti numai cu de-astia de au trecut cu spagi ITP-ul!!! (am glumit, evident). Acum, revenind la chestii serioase: in ultimele 2 luni, am facut vreo 4000 km, exclusiv in Romania. Din astia, s-a nimerit ca vreo 3000 sa ii conduc noaptea: va spun, e un chin - nu tu marcaje, nu tu semnalizare rutiera, insa din plin faruri nereglate, stopuri arse, lumini de ceata folosite de-aiurea si xenoane puse stramb. Nu inteleg de ce si-ar modifica cineva masina pe care constient si-a luat-o, ca doar nu i-a cumparat-o altcineva. Adica, pana la facelift, exista si posibilitatea de a comanda un I40 cu AFLS (care include si xenon, normal). Dupa aia, daca vroiai xenon, nu-ti luai I40, pentru ca nu oferta asa ceva. Simplu. Quote Share this post Link to post
Alinutz 9 Posted January 26, 2020 Mai am un set de adaptoare de alea daca te intereseaza.am cumparat atunci 2 seturi. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted January 26, 2020 (edited) De câte ori ți.a verificat spalatorele de faruri, inginerul de la ITP? Nu e vorba de șpagă, ci este vorba de mi se rupismul celor care dețin stații ITP și felul de acordare a certificatelor. Ei vor ca tu sa vii iar și iar și iar, sa aibe clienți mai mulți care plătesc prețul impus de ei. Asta ii interesează pe ei, mașina în atelierul lor, si banii proprietarului. Pe aia nu ii interesează ce mașina e, ce face și dacă e sau nu o bomba pe roti. Tot ce contează e sa le iasă bine testul de noxe (și dacă nu iese îl fac din pix, cu sau fără șpagă) și nu mai știu ce naiba este în direct, pe net, camere și mai știu eu ce. Tu pleci mulțumit și te vei întoarce la el, ca a fost ok cu tine. Deci nu cred ca in Constanța, sau în România exista atâta strictețe în stațiile ITP, incat sa descopere la o mașină cum este i40, care are lupe din fabrica, ca tu ai de fapt niște fake-uri in loc de spălătoare de far. Iar pt polițiștii ăștia din zilele nostre, care sunt din ce în ce mai penali, nu merita sa îți fa i griji nici atât. Deci, oricât pare de hilar, această caterinca / sau nu, cu capace la oha pe bară, lipite la derută încât sa imite spălătorul de far, sunt doar pt a te acoperi în fata unei mici șanse, foarte mici, de a fi oprit pe motiv de gzenoane ilegale". Dar încă o data spun, când un garcea oprește un i40 din 2014, cu sau fără xenoane, va fi printre ultimile lucruri de verificat (are sau nu spălător de far la xenon sau este sau nu legal xenonul). Cu regatul farului, ce este de reglat? Faimoasa fraza, a celor cu faruri xenon în far cu oglinda, care spune "dar le.am reglat mai în jos, ca să nu deranjeze" - cred ei, nu se aplica la noi. Edited January 26, 2020 by bumbul Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted January 26, 2020 3 hours ago, nats said: Daca pui led iti iei de o grija, ca led-ul nu are nevoie de spalator. Daca te uiți atent pe ambalajul lefurilor care costa ~600 Lei scrie clar ca nu sunt pentru folosirea pe drumurile publice,iar la un model este precizat ca sunt făcute doar pentru faruri cu oglinda! Cei care le comercializează au disclaimer mare scris acolo, nu sunt legale! Dpdv legal, diferența între ledurile Philips /osram și cele de pe Ali expres este de..... 500 lei. Atât. Ilegale toate. Chiar dacă unele sunt un înlocuitor veritabil iar altul niște petarde ordinare. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted January 27, 2020 (edited) inca ceva info. Sursa aici, diode dynamics : When upgrading from halogen bulbs with one of our conversion kits, it is important to note that while the focal point location between our replacement HID bulbs and your existing bulbs is the same, the focal point is slightly bigger and wider than your halogen bulb. For this reason, HID bulbs do not focus the light as effectively as high-quality LED headlight bulbs in reflector-style headlights. Since projector headlights feature a cutoff shield, which helps prevent lost light and glare, HID kits are safer in projector headlights than reflector headlights. The cutoff shield in projector headlights allows for a cleaner, more even beam pattern that doesn’t blind other drivers. https://www.diodedynamics.com/blog/post/hid_headlights_versus_led_headlights/ https://www.theretrofitsource.com/h7-morimoto-elite.html - Becurile h7 trebuie sa stea cu firul ala in jos in far, dar am o vaga impresie ca la noi, sta cu firul in sus... corect @treft ? https://sparksmith.com/blogs/news/h7a-or-h7b-which-do-i-choose https://www.diodedynamics.com/blog/post/sl1_led_headlight_bulb_optical_focus/ https://betterautomotivelighting.com/ https://www.ddmtuning.com/Products/DDMPlusCanbusHIDKit https://www.theretrofitsource.com/media/custom/upload/File-1542208761.pdf > Edited January 27, 2020 by bumbul Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted January 27, 2020 8 hours ago, bumbul said: De câte ori ți.a verificat spalatorele de faruri, inginerul de la ITP? Nu e vorba de verificat spalatorul ci lumina farurilor. Mie mi le-a verificat la fiecare inspectie, cu un aparat. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted January 27, 2020 Adevărat și de acord cu tine, dar în instrumentul acela se verifica dacă bat bine respectiv sus/ jos /stânga/ dreapta. Sunt mulți care pleacă cu mașinile reparate din service după un accident cu faruri noi care nu sunt reglate de Gigeii de acolo, sau poate ca nu au aia aparat pt reglat farurile. Atunci intervine jucăria respectiva. Cred. Quote Share this post Link to post
treft 14 Posted January 27, 2020 (edited) (Bunbul) Verific si iti spun. Da, am avut multe proble din cauza unor chinezarii, am tot schimbat kit-uri pana am ajuns la aceasta. Ulterior am aflat si cauza tuturor problemelor, sunt multe instalatii care trag mai mult curent fata de ceea ce este specificat, iar daca ai bateria slaba fara ca tu sa sti asta, o sa te trezesti cu restarturi de unitate audio, telefon etc....complicat, mult de explicat.... Legat de ITP si politie, am facut ITP-ul si nu am intampinat probleme ( fara tips )..... Am fost oprit de politie de N-ori si nu am avut nici o problema, nici la noi, nici in alta tara. Ca sa intelegeti, chiar daca montati un kit xenon 6000k, lumina care trece prin lupa este alba, fara acea tenta albastruie care da de gol xenon-ul. Daca va montati xenon, o sa aveti lumina alba , infinit mai '' stearsa '' fata de ce tehnologie au cei cu led laser sau cu cum se mai numesc. Insa exista clar o diferenta intre halogen si xenon. La xenon 3000k, lumina este galbena si nu va recomand. Practic ati avea xenon cu '' halogen ''. Edited January 27, 2020 by treft Quote Share this post Link to post
Adii8 0 Posted January 28, 2020 Am găsit un i40 avariat în România, adus din Germania și are farurile HID cu AFLS. Trebuie reprogramare a softului dacă le-aș pune pe a mea (care are halogen)? Vă las link, nu merge să pun poze. https://www.olx.ro/oferta/hyundai-i40-avariat-IDcXjoZ.html Quote Share this post Link to post
treft 14 Posted January 29, 2020 Mi-e frica sa intreb de consola centrala ( partea de clima ) si navigatia daca ar fi compatibila. Quote Share this post Link to post
emy_b_cta 14 Posted May 29, 2020 In sfarsit am trecut la leduri. Deocamdata pe faza scurta sa vad cum sunt. Am optat pentru unele un pic mai scumpicele ( 800 lei ) dar au o garantie de 2 ani si dupa o saptamana de folosinta pot spune ca diferenta fata de halogen , chiar si xenon este evidenta. Sunt foarte stabile , se aprind instant si au undeva in jur de 4500 lumeni/bec. Saptamana viitoare voi pune si pe faza lunga iar apoi pe proiectoare unele galbene ( doar pentru ceata ). Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted May 29, 2020 Osram sau Philips? La aspad.ro erau vreo 650 osram urile. Quote Share this post Link to post
emy_b_cta 14 Posted May 30, 2020 Sunt japoneze. Nu stiu marca exact. Sunt cele mai stabile din cele testate ( am testat si Osram , Philips , Hella ) , densitate marita , lumina alba si aprindere instant. Ca si constructie si materiale folosite par profi. Au leduri 360 grade ( 8 leduri , cate 2 pe latura ). Pentru lupa si faza scurta sunt cele mai bune. Ca si model. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted May 30, 2020 Hikari este singurul brand japonez care îmi vine îmi minte acum. Felul în care o spui, e haios. Phillips no good, Osram no good, Hella no good, doar ce ai tu acum și nu știi cum se numește și ce model este, e bun. Dar de unde le.ai luat știi? 1 Quote Share this post Link to post
emy_b_cta 14 Posted May 30, 2020 Nu sunt genul care daca n-as cunoaste si granulatia cartonului din care este confectionata cutia unui produs pe care-l folosesc sa nu pot dormi noaptea. Pe mine ma intereseaza performantele produsului finit . Ledurile au fost montate intr-un service de specialitate . Nu sunt luate dupa Aliexpress , Alibaba, etc... Stiu ca pare amuzant sa nu stiu ce am pe masina insa nu tare ma intereseaza acest aspect. Stiu ca sunt Japoneze , sunt extrem de stabile si nu au fost deloc ieftine cum sunt majoritatea. Philips , Osram , sunt in jur de 500-600 lei insa nu impresioneaza. Nu pe lupele I40-ului care sunt un pic mai ciudate. Repet : am ajuns aici dupa cateva teste cu marcile consacrate care , surpriza , nu sunt chiar asa consacrate. Dar , fiecare e liber sa aleaga ce crede ca-i mai bun pentru masina lui. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted May 30, 2020 (edited) Și acum ca am trecut de faza luatului la mișto, cum as putea sa iau aceleași leduri ca și tine? Brand model sau granulație carton ambalaj, nu ai împărtășit, locul de unde sunt achiziționate, nici atât. Ma bucur ca măcar tu ai lumina bună. Felicitări ție. Edited May 30, 2020 by bumbul Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted May 31, 2020 Eu ca sa imi pun DRL pe masina imi trebuie acceptul producatorului, accept insa care nu a venit nici pana in ziua de astazi - in curand face anul de cand l-am cerut la HAR si ulterior la plantatie direct. Inainte de a va pune led-uri pe masina, ca sunt ele japonze, coreene sau alt neam, v-ati documentat in privinta legalitatii acestei modificari? Ca da, este o modificare. Doar intreb, desigur fiecare fiind pe barba, sau mai bine zis, lumina lui. Quote Share this post Link to post
emy_b_cta 14 Posted May 31, 2020 Acestea nu afecteaza deloc instalatia masinii. Se conecteaza direct la mufele masinii. Cele de la bec. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted August 16, 2020 Spuneți-mi si mie va rog, punctual: Ce kit xenon sau led ati pus pe faza scurta si bate cum trebuie? Dați-mi un link, o descriere, un nr de telefon Pentru ceva testat de voi... Am încercat 2 kit-uri ieftine din China, pe care le aveam la reno, dar nici unul nu îmi merge pe hyundai. Si reno clio vechi de 15 ani are lumini mai bune decat mine pe faza scurta. Quote Share this post Link to post
Alinutz 9 Posted January 18, 2021 Buna seara..pt cei care aveti xenon din fabrica pe un i40 din 2012, ce tip de becuri este necesar pt inlocuirea acestora? D1S? Quote Share this post Link to post
Alinutz 9 Posted January 29, 2021 Mersi nats...intretimp desfacusem capacul de la far si am.vazut.sper sa se simta ceva diferență fata de ce am cumpărat. Quote Share this post Link to post