Jump to content
wyp

Xenon aftermarket

Recommended Posts

24 minutes ago, bumbul said:

Pot lipi căpăcelele de la spalatorul de faruri pe bară, astfel încât sa para totul OEM.

=))=))=))

Scuze, baieti, nu m-am putut abtine!

Ontopic: la cate jerci circula pe drumurile astea, capacelele ar fi ultima grija...  Din pacate, xenon-urile ciobanesti sunt din ce in ce mai dese.

Daca pui led iti iei de o grija, ca led-ul nu are nevoie de spalator.

In mod, normal, nu ai putea trece de viitorul ITP cu modificarile astea. In mod normal, nu in Romania....

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, bumbul said:

Eu acum vad aline, ca ai alte adaptoare, decât cele pătrate de 2 cm cubi.. Nu știam de adaptoarele astea pe care le ai tu.

Ledurile Philips și osram ar trebui sa intre in far fără brobleme, la fel ca la cele chinezești, care cred eu ca sunt mai butucanoasese, dar se închide și capacul, datorita spațiului lăsat pt soclul ala negru standard pt halogen.

Eu tot la xenon ma gândesc, desi sunt niște indivizi in SUA care testează toate aceste becuri și fac comparații fel si fel, care bec e mai puternic în far cu lentila, sau care e mai luminos în far cu lupă și tot asa... "headlight revolution" parca pe YouTube. 

Treft parca a avut belele cu gzenoanele astea chinezești și de acolo, și reținerile mele.. 

Una peste alta, nu sunt deloc mulțumit de lumini pe timp de noapte. 

Încă un gând. Pot lipi căpăcelele de la spalatorul de faruri pe bară, astfel încât sa para totul OEM. Nu va verifica nici dracu și nici tasu, dacă ai buton de nivel în bord sau nu. Am găsit pe aliexpress, câțiva lei un căpăcel. 

La ideea cu capacelul mă gândeam și eu. Nu văd nimic in neregula cu chestia asta atâta timp cât ți le reglezi cum trebuie. Dar cum procedez la itp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai o shpaga si aia e.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa dea Dumnezeu sa te intalnesti numai cu de-astia de au trecut cu spagi ITP-ul!!! :rifle:(am glumit, evident).

Acum, revenind la chestii serioase: in ultimele 2 luni, am facut vreo 4000 km, exclusiv in Romania. Din astia, s-a nimerit ca vreo 3000 sa ii conduc noaptea: va spun, e un chin - nu tu marcaje, nu tu semnalizare rutiera, insa din plin faruri nereglate, stopuri arse, lumini de ceata folosite de-aiurea si xenoane puse stramb.

Nu inteleg de ce si-ar modifica cineva masina pe care constient si-a luat-o, ca doar nu i-a cumparat-o altcineva. Adica, pana la facelift, exista si posibilitatea de a comanda un I40 cu AFLS (care include si xenon, normal). Dupa aia, daca vroiai xenon, nu-ti luai I40, pentru ca nu oferta asa ceva. Simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am un set de adaptoare de alea daca te intereseaza.am cumparat atunci 2 seturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De câte ori ți.a verificat spalatorele de faruri, inginerul de la ITP?

Nu e vorba de șpagă, ci este vorba de mi se rupismul celor care dețin stații ITP și felul de acordare a certificatelor. Ei vor ca tu sa vii iar și iar și iar, sa aibe clienți mai mulți care plătesc prețul impus de ei. Asta ii interesează pe ei, mașina în atelierul lor, si banii proprietarului. Pe aia nu ii interesează ce mașina e, ce face și dacă e sau nu o bomba pe roti. Tot ce contează e sa le iasă bine testul de noxe (și dacă nu iese îl fac din pix, cu sau fără șpagă) și nu mai știu ce naiba este în direct, pe net, camere și mai știu eu ce. Tu pleci mulțumit și te vei întoarce la el, ca a fost ok cu tine. 

Deci nu cred ca in Constanța, sau în România exista atâta strictețe în stațiile ITP, incat sa descopere la o mașină cum este i40, care are lupe din fabrica, ca tu ai de fapt niște fake-uri in loc de spălătoare de far. Iar pt polițiștii ăștia din zilele nostre, care sunt din ce în ce mai penali, nu merita sa îți fa i griji nici atât. 

Deci, oricât pare de hilar, această caterinca / sau nu, cu capace la oha pe bară, lipite la derută încât sa imite spălătorul de far, sunt doar pt a te acoperi în fata unei mici șanse, foarte mici, de a fi oprit pe motiv de gzenoane ilegale". Dar încă o data spun, când un garcea oprește un i40 din 2014, cu sau fără xenoane, va fi printre ultimile lucruri de verificat (are sau nu spălător de far la xenon sau este sau nu legal xenonul). 

Cu regatul farului, ce este de reglat? 

Faimoasa fraza, a celor cu faruri xenon în far cu oglinda, care spune "dar le.am reglat mai în jos, ca să nu deranjeze" - cred ei, nu se aplica la noi. 

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nats said:

Daca pui led iti iei de o grija, ca led-ul nu are nevoie de spalator.

Daca te uiți atent pe ambalajul lefurilor care costa ~600 Lei scrie clar ca nu sunt pentru folosirea pe drumurile publice,iar la un model este precizat ca sunt făcute doar pentru faruri cu oglinda! Cei care le comercializează au disclaimer mare scris acolo, nu sunt legale! 

Dpdv legal, diferența între ledurile Philips /osram și cele de pe Ali expres este de..... 500 lei. Atât. Ilegale toate. Chiar dacă unele sunt un înlocuitor veritabil iar altul niște petarde ordinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca ceva info.

Sursa aici, diode dynamics When upgrading from halogen bulbs with one of our conversion kits, it is important to note that while the focal point location between our replacement HID bulbs and your existing bulbs is the same, the focal point is slightly bigger and wider than your halogen bulb. For this reason, HID bulbs do not focus the light as effectively as high-quality LED headlight bulbs in reflector-style headlights. Since projector headlights feature a cutoff shield, which helps prevent lost light and glare, HID kits are safer in projector headlights than reflector headlights. The cutoff shield in projector headlights allows for a cleaner, more even beam pattern that doesn’t blind other drivers.

https://www.diodedynamics.com/blog/post/hid_headlights_versus_led_headlights/

https://www.theretrofitsource.com/h7-morimoto-elite.html - Becurile h7 trebuie sa stea cu firul ala in jos in far, dar am o vaga impresie ca la noi, sta cu firul in sus... corect @treft ?  https://sparksmith.com/blogs/news/h7a-or-h7b-which-do-i-choose

https://www.diodedynamics.com/blog/post/sl1_led_headlight_bulb_optical_focus/

https://betterautomotivelighting.com/

https://www.ddmtuning.com/Products/DDMPlusCanbusHIDKit

https://www.theretrofitsource.com/media/custom/upload/File-1542208761.pdf

 

h7_morimoto_elite_hid_xenon_headlight_system_kit_5.jpg

5672_option_image.jpg

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, bumbul said:

De câte ori ți.a verificat spalatorele de faruri, inginerul de la ITP?

Nu e vorba de verificat spalatorul ci lumina farurilor.

Mie mi le-a verificat la fiecare inspectie, cu un aparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevărat și de acord cu tine, dar în instrumentul acela se verifica dacă bat bine  respectiv sus/ jos /stânga/ dreapta. Sunt mulți care pleacă cu mașinile reparate din service după un accident cu faruri noi care nu sunt reglate de Gigeii de acolo, sau poate ca nu au aia aparat pt reglat farurile. Atunci intervine jucăria respectiva. 

Cred. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Bunbul)

Verific si iti spun. Da, am avut multe proble din cauza unor chinezarii, am tot schimbat kit-uri pana am ajuns la aceasta. Ulterior am aflat si cauza tuturor problemelor, sunt multe instalatii care trag mai mult curent fata de ceea ce este specificat, iar daca ai bateria slaba fara ca tu sa sti asta, o sa te trezesti cu restarturi de unitate audio, telefon etc....complicat, mult de explicat....

 

Legat de ITP si politie, am facut ITP-ul si nu am intampinat probleme ( fara tips:biggrin: )..... Am fost oprit de politie de N-ori si nu am avut nici o problema, nici la noi, nici in alta tara.

Ca sa intelegeti, chiar daca montati un kit xenon 6000k, lumina care trece prin lupa este alba, fara acea tenta albastruie care da de gol xenon-ul. Daca va montati xenon, o sa aveti lumina alba , infinit mai '' stearsa '' fata de ce tehnologie au cei cu led laser sau cu cum se mai numesc. Insa exista clar o diferenta intre halogen si xenon. La xenon 3000k, lumina este galbena si nu va recomand. Practic ati avea xenon cu '' halogen ''.

Edited by treft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie faruri, cablaje, stropitori, bara, senzor de nivel suspensie, alta centrala electrica, codari

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e frica sa intreb de consola centrala ( partea de clima ) si navigatia daca ar fi compatibila.:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit am trecut la leduri. Deocamdata pe faza scurta sa vad cum sunt. Am optat pentru unele un pic mai scumpicele ( 800 lei ) dar au o garantie de 2 ani si dupa o saptamana de folosinta pot spune ca diferenta fata de halogen , chiar si xenon este evidenta. Sunt foarte stabile , se aprind instant si au undeva in jur de 4500 lumeni/bec. Saptamana viitoare voi pune si pe faza lunga iar apoi pe proiectoare unele galbene ( doar pentru ceata ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osram sau Philips? La aspad.ro erau vreo 650 osram urile. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt japoneze. Nu stiu marca exact. Sunt cele mai stabile din cele testate ( am testat si Osram , Philips , Hella ) , densitate marita , lumina alba si aprindere instant. Ca si constructie si materiale folosite par profi. Au leduri 360 grade ( 8 leduri , cate 2 pe latura ). Pentru lupa si faza scurta sunt cele mai bune. Ca si model. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hikari este singurul brand japonez care îmi vine îmi minte acum.

Felul în care o spui, e haios. Phillips no good, Osram no good, Hella no good, doar ce ai tu acum și nu știi cum se numește și ce model este, e bun. Dar de unde le.ai luat știi? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt genul care daca n-as cunoaste si granulatia cartonului din care este confectionata cutia unui produs pe care-l folosesc sa nu pot dormi noaptea. Pe mine ma intereseaza performantele produsului finit . Ledurile au fost montate intr-un service de specialitate . Nu sunt luate dupa Aliexpress , Alibaba, etc...

Stiu ca pare amuzant sa nu stiu ce am pe masina insa nu tare ma intereseaza acest aspect. Stiu ca sunt Japoneze , sunt extrem de stabile si nu au fost deloc ieftine cum sunt majoritatea. Philips , Osram , sunt in jur de 500-600 lei insa nu impresioneaza. Nu pe lupele I40-ului care sunt un pic mai ciudate. Repet : am ajuns aici dupa cateva teste cu marcile consacrate care , surpriza , nu sunt chiar asa consacrate. 

Dar , fiecare e liber sa aleaga ce crede ca-i mai bun pentru masina lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Și acum ca am trecut de faza luatului la mișto, cum as putea sa iau aceleași leduri ca și tine?

Brand model sau granulație carton ambalaj, nu ai împărtășit, locul de unde sunt achiziționate, nici atât. 

Ma bucur ca măcar tu ai lumina bună. Felicitări ție. 

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ca sa imi pun DRL pe masina imi trebuie acceptul producatorului, accept insa care nu a venit nici pana in ziua de astazi - in curand face anul de cand l-am cerut la HAR si ulterior la plantatie direct. Inainte de a va pune led-uri pe masina, ca sunt ele japonze, coreene sau alt neam, v-ati documentat in privinta legalitatii acestei modificari? Ca da, este o modificare. Doar intreb, desigur fiecare fiind pe barba, sau mai bine zis, lumina lui.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acestea nu afecteaza deloc instalatia masinii. Se conecteaza direct la mufele masinii. Cele de la bec. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneți-mi si mie va rog, punctual: Ce kit xenon sau led ati pus pe faza scurta si bate cum trebuie?

Dați-mi un link, o descriere, un nr de telefon Pentru ceva testat de voi... 

Am încercat 2 kit-uri ieftine din China, pe care le aveam la reno, dar nici unul nu îmi merge pe hyundai. 

Si reno clio vechi de 15 ani are lumini mai bune decat mine pe faza scurta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emy, masina ta e alba? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...