Jump to content
wyp

Xenon aftermarket

Recommended Posts

Am kit xenon montat de cand am cumparat masina. Nu am avut absolut nici o problema. Daca montezi cu simt de raspundere si un kit de calitate iti garantez ca nu ai nici o problema.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupele de halogen, rezista temperaturilor becurilor cu xenon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu xenon-ul are temperatura de functionare mai mica decat halogenul. Nu ma refer la arcul electric, acela are temperatura mai mare decat filamentul insa arcul este mic, temperatura se disipa mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am kit xenon montat de cand am cumparat masina. Nu am avut absolut nici o problema. Daca montezi cu simt de raspundere si un kit de calitate iti garantez ca nu ai nici o problema.

Ce vrei sa spui prin chit de calitate.? Poți posta niște poze cu lumina noaptea la perete și pe strada?

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu o noua intrebare si anume: si-a montat careva xenon? Pierd garantia la faruri daca imi montez?

Ideea este ca s-au ars iar becurile de pe faza scurta, shimbate de doua ori pana acum. Becurile au fost Philips White Vision ( galbene :)). Ideea este ca au fost degeaba, noapte nu vezi aproape nimic.....

Becurile led aduc modificari farului la fel ca xenonul, asa ca prefer kit xenon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au dar trebuie intrebat la telefon, nu toate produsele sunt listate. Au montat cred led H7 pe un Jetta care focalizeaza fix precum becul original.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel la care am dat eu link am fost la el in depozit. E fabulos ce are omul ala acolo si cata marfa si ce selectie a facut in timp la furnizori.

Eu am luat H11 mi se pare pentru proiectoare. Lumineaza super bine si la fel, fasciculul de lumina este perfect. In rest am leduri din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.

 

Am reusit sa gasesc un kit xenon. Montajul a fost facut ok, in sensul ca nu mai este ca pe vremuri, acum gaura in capac se face cu o freza speciala, garniturile kit-ului acopera perfect acea gaura.

 

Ca impresie pozitiva este ca acum pot spune si eu ca vad pe unde merg. Kit-ul ofera aceeasi culoare si probabil si vizibilitate ca la o masina cu xenon dedicat.

 

Am doar o nedumerire, de cand am montat acest kit, cand ascult muzica pe usb, acesta aleatoriu se reseteaza, fie cand se aprinde faza scurta sau cand dau flash-uri. Dar nu tot timpul, ocazional. Ce am mai observat, este ca daca faza scurta este aprinsa, nu se mai intampla nimic.

 

Exista vreo explicatie? Ar trebui sa imi fac griji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu o posibila cauza pentru problema de mai sus...Este posibil ca si cauza sa fie bateria? Aceasta s-a descarcat complet in acea pana sa montez kit-ul. Cineva mi-a spus ca bateria poate sa fie slaba, insa dubios este ca face in mers cand alternatorul este activ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e de la baterie sau nu e o legatura directa. Au mai fost cazuri asemanatoare pe forum, vine de la calitatea kitului de xenon si compatibilitatea cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e de la baterie sau nu e o legatura directa. Au mai fost cazuri asemanatoare pe forum, vine de la calitatea kitului de xenon si compatibilitatea cu masina.

Cred ca am reusit sa aflu cauza, dar nu stiu ce este de facut. Cand dau flash-uri se aprind becurile de pe faza lunga, insa se aprind si becurile xenon in acelasi timp.

Xenon-ul este cel mai bun de pe piata ( din ceea ce am gasit si intrebat ).

Acum intreb cam ce este de facut in acest caz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.

 

Am reusit sa gasesc un kit xenon. Montajul a fost facut ok, in sensul ca nu mai este ca pe vremuri, acum gaura in capac se face cu o freza speciala, garniturile kit-ului acopera perfect acea gaura.

 

Ca impresie pozitiva este ca acum pot spune si eu ca vad pe unde merg. Kit-ul ofera aceeasi culoare si probabil si vizibilitate ca la o masina cu xenon dedicat.

 

Am doar o nedumerire, de cand am montat acest kit, cand ascult muzica pe usb, acesta aleatoriu se reseteaza, fie cand se aprinde faza scurta sau cand dau flash-uri. Dar nu tot timpul, ocazional. Ce am mai observat, este ca daca faza scurta este aprinsa, nu se mai intampla nimic.

 

Exista vreo explicatie? Ar trebui sa imi fac griji?

 

 

ce kit ai pus ? un link ceva ? vreau si eu sa pun xenon aftermarket, pentru ca cu halogenul nu ma inteleg deloc.trebuie sa fiu singur intr-un tunel, noaptea, ca sa imi dau seama ca am si eu faza scurta aprinsa.

 

ziua cand ai doar DRL on si dai flash, se aprinde si faza scurta, pe langa faza lunga. Daca dai flash noaptea, este flash normal, doar cu lunga. nu am inteles de ce este asa, m-am mirat si eu cand am observat.

 

Probabil cand se aprinde xenonul, cu bateria slaba, da un soc in instalatie si afecteaza unitatea radio, nu stiu sa ma exprim mai clar :D. incearca cu o baterie de incredere , buna sau noua. vezi daca face la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bumbul

 

Salut,

 

Sunt multe de spus despre xenon referitor la ce am patit eu.

Este destul de complicat cu aceste kit-uri xenon, am schimbat 3 kit-uri deoarece toate imi dadeau interferente cu unitatea audio si imi comuta de pe radio pe usb, de pe auxiliar pe usb si tot asa. Pe cd nu am avut si nici nu am probleme. La toate kit-urile problemele au fost aceleasi mentionate mai sus.

In prezent am un kit la pretul de 450 lei si totul este mai ok. Mai ok in sensul ca nu mai am chiar toate acele probleme, acum pot da flash-uri fara nici o resetare, insa a ramas partea de aprindere auto a fazei scurte cand foarte rar imi da acel reset. Rar insemnand o data pe saptamana.

 

Ca si aspect nota 10, se vad super ok.

Ca vizibilitate, este incomparabil mai ok fata de halogen.

Ca minusuri, daca masina ta o sa reactioneze ca a mea, iar tu o sa poti accepta acea eroare, merita fiecare banut.

O sa iti trimit in privat numarul de telefon al tipului ( trebuie sa il fac rost mai intai ). Stiu sigur ca acesta nu are sit. Pot sa te ajut cu acest tip, dar nu stiu daca trimite in tara, vorbesti cu el. Am vazut ca tu esti din Constanta.....

 

Ca sfat, nu proceda ca mine, du-te direct la cineva care se ocupa cu asa ceva si care are aceste kit-uri, problemele pot fi diverse si le poti afla si rezolva pe loc.

Eu am pierdut timp cu facut retur-uri de produse etc..................

 

Numai bine si drumuri fara gropi... :_tease::drive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fii atent, eu am avut ceva de furca cu un kit xenon, la flash sau aprinderea fazei scurte imi reseta unitatea audio daca eram pe usb, radio sau mp3. Este un anume kit xenon care este compatibil. Este important sa vorbesti cu tipul de unde achizitionezi si sa ii spui despre ce masina este vorba si de pataniile mele, asa el o sa stie ce sa iti recomande deoarece probleme cu i40 este una comuna cu un anumit model de BMW care reactioneaza la fel.. Kit-ul costa 350 ron daca nu ma insel.

 

Daca ajungi prin Bucuresti, te pot ajuta sa te pun in legatura cu tipul de unde am achizitionat eu.

 

Sa nu uiti ca ai nevoie si de adaptoare pentru becuri.

 

Numai bine si drumuri fara gropi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala e un articol foarte vechi. Din 2010, cand led-urile erau niste chestii mari si care luminau foarte imprastiat. Insa de atunci dpdv tehnic lucrurile s-au imbunatatit foarte mult (pe de o parte).

Pe partea cealalta insa exista atat de multe "imbunatatiri" complet aiurite si leduri cu puteri criminale care bat aiurea (nu pentru ca sunt prost reglate asa cum cred unii, ci pentru ca lumina nu poate fi focalizata cum trebuie de far) pe sosele incat sunt de acord cu concluzia articolului chiar daca premisele poate s-au schimbat de cat a fost scris.

 

Dupa mine ar trebui sa apara inlocuitoare la halogen cu adevarat omologate care sa garanteze ca nu bat in copaci si nici nu au intensitati care nu folosesc la nimic in afara de orbit ceilalti participanti la trafic. Sunt sigur ca se poate face tehnic vorbind insa trebuie facute cu cap si cu litera si spiritul legii in minte....

 

PE de alta parte cred ca dpdv al fabricantului unui asemenea LED s-ar putea ca ideea sa nu fie foarte intersanta. Un LED potential legal pentru retrofit ar trebui sa aiba maxim 2000 lumeni (probabil 25w or so). Un halogen bun are 1000-1100. Pe hartie pare interesant, in realitate insa ochiul nu vede o dublare a luminii ci doar una putin mai buna insa nu extraordinar de buna, mai ales daca focalizarea ramane mai putin buna decat la un halogen "performant". De aia si vand leji de + 5000lumeni (daca cauti ceva la 2000 nu vei gasi), berbecii vor rezultate spectaculoase, nu imbunatatiri marginale.


PS

Referitor la focalizare, la farurile facute pentru halogen cu cat sursa de lumina e mai mica cu atat e mai bine focalizata. Halogenele performante au in mare cam aceesi intensitate a luminii ca si cele "chioare" insa avantajul principal vine dintr-un filament mai mic si o focalizare mai buna. (insa cu pretul arderii mai rapide).

 

Daca pui un bec de 5000lumeni insa cu o sursa luminoasa cat degetul n-o sa ai lumina UTILA mai buna decat un halogen de 1000 ci doar ii vei omora pe aia din jur. Tehnic am vazut ca unii fabricanti ceva mai seriosi incearca tot felul de inginerii (gen mascare / reflexie / etc) ca sa incerce sa inainte sa fie trimisa in far lumina sa fie cat mai concentrata insa ramane complicat de realizat.

 

Iar clientu' ( marele "tuner") o a sa se uite la putere si la lumeni, nu la cat e de sofisticata constructia sau cat e de punctuala sursa de lumina, asa ca de ce sa-si bata capu'.... oricum intre un eventual led foarte bine pus la punct de 2000 lumeni care chiar lumineaza bine si focalizat si o prastie de 6000 lm (din care jumate sunt in uv :D) berbecul clientul tuner va alge prastia, mai ales ca ambele raman la fel de ilegale, ca nici "legiutorul" nu da pe dinafara de flexibilitate si adaptare la situatie.

Edited by james kilowatt
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai cum, indiferent de produs, tot trebuie gaurit capacul din spatele farului. Dar inca o data spun ca: un kit xenon este mai indicat. Xenon-ul are un principiu simplu, ilocuiesti becurile si ascunzi drosarele unde vrei tu.

Kit-ul led aduce anumite modificari farului si ai mari sanse sa nu mai poti monta capacul spate din cauza radiatoarelor de racire din kit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunteti.belea toti..eu mi.am.pus led.uri.in.loc de halogene fara sa gauresc nimic..sau sa modific nimic doar ca aveti nevoie de niste adaptoare..ali express boys...

ae_1543334467219.jpg

ae_1543334409198.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in pozele tale apare doar becul si un adaptor, droser-ul unde este, partea de conectare:blink:? Sau acum au integrat sistemul de urcare pana la 6000k? Eu cand am vrut sa cumpar, nu am gasit nimic. Ce kit-uri led am incercat, nu au mai permis inchiderea capacului. Am sunat si intrebat la vremea respectiva peste tot.

Poate s-au schimbat lucrurile de atunci.....

Edited by treft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu acum vad aline, ca ai alte adaptoare, decât cele pătrate de 2 cm cubi.. Nu știam de adaptoarele astea pe care le ai tu.

Ledurile Philips și osram ar trebui sa intre in far fără brobleme, la fel ca la cele chinezești, care cred eu ca sunt mai butucanoasese, dar se închide și capacul, datorita spațiului lăsat pt soclul ala negru standard pt halogen.

Eu tot la xenon ma gândesc, desi sunt niște indivizi in SUA care testează toate aceste becuri și fac comparații fel si fel, care bec e mai puternic în far cu lentila, sau care e mai luminos în far cu lupă și tot asa... "headlight revolution" parca pe YouTube. 

Treft parca a avut belele cu gzenoanele astea chinezești și de acolo, și reținerile mele.. 

Una peste alta, nu sunt deloc mulțumit de lumini pe timp de noapte. 

Încă un gând. Pot lipi căpăcelele de la spalatorul de faruri pe bară, astfel încât sa para totul OEM. Nu va verifica nici dracu și nici tasu, dacă ai buton de nivel în bord sau nu. Am găsit pe aliexpress, câțiva lei un căpăcel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...