Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Chibitzu

Dezactivare EGR

Recommended Posts

Nu ai cum sa treci de la 140cp la 113cp pentru sunt calculatoare diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cum sa treci de la 140cp la 113cp pentru sunt calculatoare diferite.

Ok , si atunci cum iti explici simptomele aparute ? In ceea ce priveste diferenta dintre cele doua ECU , eu spun ca difera numai softul . Spun asta , deoarece toate variantele , pe care le-am vazut eu , fie ca erau de 113 cp , 136 cp sau 140 cp aveau acelasi modul de ECU dar cu soft diferit ( pot aparea diferente si la fabricant : Siemens ,Bosch , etc ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de 112cp este Bosch edc15, iar cel de 140cp este Bosch EDC16+. Acum daca tu stii mai bine, eu ma retrag. Am vrut sa aduc o informatie corecta in aceasta discutie.

Ce probleme ai avut sau ai la masina nu-mi sunt cunoscute daca am masina sau software-ul din ea. Posibil cine a lucrat la masina nu a facut modificari corecte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut un tutorial despre curatarea sau dezactivarea fizica a valvei EGR la Tucson 2.0 CRDi.

Va rog......Ma poate ajuta cineva??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa reusesti sa cureti EGR-ul trebuie sa dai jos dispozitivul (EGR+racitor de gaze) si pe urma decuplezi EGR si cureti cu spray EGR turbocleaner de la Valvoline(eu l-am folosit si am fost foarte multumit de el, adica se comporta asa cum arata pe filmuletul de pe you tube unde ii face reclama).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai mai facut o astfel de operatiune ( decuplarea EGR-ului si a racitorului ) sau o alta asemanatoare , mai bine o faci in service . Acum depunde ce care ai ( comanda mecanica sau electronica ) ca daca ai electronic , slabe sanse sa rezolvi problema . Daca doresti dezactivarea fizica a valvei EGR , fara anularea din soft , mai bine nu , deoarece nu ajuta la nimic .Pot spune ca mai mult te incurca , masina ramanand in " limp mode " tot timpul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cele de de 140 cp (după 2006) sunt electrice. Din ce am testat eu (obd2+ torque pro+ plugin hyundai) martorul se aprinde în bord când eroarea egr trece de 95%. După curățare eroarea a scăzut undeva la 75-80%. După vreo 2 luni a reapărut martorul. Cum a spus și iulix, la cea cu vaccum mai ai o șansă, la cea electrica ai doar 2 variante: anulezi sau schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...