nats 62 Posted February 3, 2020 On 1/31/2020 at 1:08 PM, rowwt said: Ma gandesc serios sa fac un dosar/plangere la HAR. Faci exact degeaba. HAR e membra a... grupului Tiriac. :))) Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted February 23, 2020 (edited) On 2/3/2020 at 5:45 AM, rowwt said: Sambata dimineata mi-am recuperat masina. Am pornit motorul (la sfert de cheie, normal), am incercat sa introduc in viteza, si...... am avut o revelatie. Masina e ca noua! Nu mai tremura, dar intra foarte greu in treptele 1 si 2, la rece. Dupa 6 ani si un morman de bani, am descoperit ca eu sunt problema. Nu am crezut in vorbele din batrani, care spun: "Nu schimba, nu exista piese mai bune ca cele puse in fabrica. Pastreaza masina cum e, cat mai mult.". Eu credeam ca au mai avansat si ei, dar se pare ca industria auto e un dinozaur. Acum, piesele pe care le am nu sunt, cu siguranta, la fel de bune ca cele pe care le-au inlocuit acum 6 ani (of, am spus-o si pe asta!), dar le las asa cum sunt. Noroc cu incalzirea gloabala. se pare ca nu mai avem ierni. Si daca ma incearca iar carcelul la piciorul stang, nu ma duc iar sa-mi faca abreajul sa intre cum trebuie, ci o sa fac un sejur de o saptamana la metrou. Cat am fost fara masina am reusit sa citesc 2 carti de John Steinbeck, unul din autorii mei favoriti. Si se pare ca a meritat si vaccinul antigripal. Desi toti isi dadeau duhul in jurul meu, nu am luat nimic :). Ma opresc aici pana nu ma trezesc calugar in Filipine, care a renuntat la traiul modern... Am găsit la băiatul asta, cu traducerea din google, ca piesa asta era vinovata pentru intratul greu în viteze la el. https://www.drive2.ru/l/540295067160543362/ Edited February 23, 2020 by bumbul Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted February 26, 2020 Multumesc pentru pont. Dar am cam obosit.... Vine caldura, deja intra mai usor... Nu vreau sa o iau de la capat.... Cu exceptia ambreiajului asta pacatos, masina e ok. Ce e ciudat, dimineata, cateodata, cand nu vrea deloc sa intre in 1, 2 sau marsalier, cuplez in a 3-a si apoi intra fara probleme, fara a ridica piciorul de pe pedala... Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted February 26, 2020 Speram sa va ajute ideea data de acel rus.. Pare om destul de priceput. Iar mașina lui e o bijuterie. Sunt foarte multe exemple demne de urmat de la el din jurnal, nu doar asta cu ambreiajul. Quote Share this post Link to post
rowwt 17 Posted February 26, 2020 Pompa doar ce-am schimbat-o in toamna.... Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted March 1, 2020 Uitați aici inca un gaspadin care povestește pas cu pas cum se schimba acea tija. Sper sa va fie de ajutor si sa scăpați de probleme... https://www.drive2.ru/l/532050104341758083/ Quote Share this post Link to post
raduit 0 Posted July 16, 2020 (edited) Am un Set/Kit ambreiaj cu rulment de presiune pentru Hyundai i40 1.6 GDI - Nou , Sigilat, Made in korea . E la pret f bun daca intereseaza pe cineva . Edited July 16, 2020 by raduit Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted December 14, 2020 Reinvii topicul: de vreo 2-3 saptamani, am continuu vibratii la relanti, indiferent daca masina e la prima pornire sau cu motorul cald. Masina trage bine, nu scartaie nicio pedala si nici nu chertane ambreiajul. Pedala tare de ambreiaj am avut mereu, deci nici asta nu ma ingrijoreaza. Ce ma ingrijoareaza sunt vibratiile si un zornait in partea dreapta fata, care dureaza pana se incalzeste motorul. Actualul ambreiaj + pompa+ volanta au vreo 4 ani / 65.000 km. La calcarea/ridicarea pedalei nu am zgomote sau alte chestii, in afara de mica rezistenta a pedalei, specifica la debraiere. Intra greu la rece in vitezele 1 si 2, dar asa a intrat mereu, m-am obisnuit deja cu asta. Parca acum intra un pic mai greu in vit.1 decat de obicei, totusi. Daca stie cineva vreun test din care sa-mi dau seama daca ambreiajul sau volanta sunt pe duca, sa imi spuna si mie. Altfel, incep sa ma gandesc la vreun injector sau la tampoanele motor. Revizia e facuta de 1 luna si jumatate, motorina de la Mol. lichidul de frana are 1 an. Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted December 14, 2020 13 minutes ago, dvoncu said: ca un oftat sau scheunat :))) Multumesc, dar nu m-am putut abtine. Cum ar veni, daca "ofteaza" masina, oftez si eu la casierie.... Quote Share this post Link to post
tipixxl 1 Posted February 12, 2021 (edited) On 12/14/2020 at 7:08 PM, nats said: Reinvii topicul: de vreo 2-3 saptamani, am continuu vibratii la relanti, indiferent daca masina e la prima pornire sau cu motorul cald. Masina trage bine, nu scartaie nicio pedala si nici nu chertane ambreiajul. Pedala tare de ambreiaj am avut mereu, deci nici asta nu ma ingrijoreaza. Ce ma ingrijoareaza sunt vibratiile si un zornait in partea dreapta fata, care dureaza pana se incalzeste motorul. Actualul ambreiaj + pompa+ volanta au vreo 4 ani / 65.000 km. La calcarea/ridicarea pedalei nu am zgomote sau alte chestii, in afara de mica rezistenta a pedalei, specifica la debraiere. Intra greu la rece in vitezele 1 si 2, dar asa a intrat mereu, m-am obisnuit deja cu asta. Parca acum intra un pic mai greu in vit.1 decat de obicei, totusi. Daca stie cineva vreun test din care sa-mi dau seama daca ambreiajul sau volanta sunt pe duca, sa imi spuna si mie. Altfel, incep sa ma gandesc la vreun injector sau la tampoanele motor. Revizia e facuta de 1 luna si jumatate, motorina de la Mol. lichidul de frana are 1 an. Salut, aceeasi problema o am de aprox 4 sapt. Cand a fost foarte frig afara , a pornit frumos si la inceput scotea un tacanit foarte tare(afara) , dupa aprox 1 min nu se mai auzea. Dupa am observat ca se simt niste vibratii in volan la relanti. am reusit sa merg cu ea in service, dupa verificari au depistat ca trebuie completat ulei si antigel si legat de vibratie - nu are nicio problema. acum ca este iar rece afara , cand este motorul rece parca nu se mai aude tazanitul si nu mai am vibratii in volan, in schimb cand este motorul cald , se transmit vibratii mai puternice in volan . M-am programat luni la ei sa faca o alta verificare . pana la urma tu cum ai rezolvat ? ambreiajul , volanta intra pe garantie ? am 67000 km si mai am 6 luni de garantie Edited February 12, 2021 by tipixxl Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted February 25, 2021 On 12/14/2020 at 10:19 PM, dvoncu said: Daca preferi asa, hâaâââț ... In cazul meu, se pare ca am un tampon motor (tamponul superior) cam dus cu pluta, de acolo si vibratiile in caroserie. Service-ul s-a jurat ca ambreiajul si volanta sunt mai mult dacat ok. Revin dupa ce il schimb. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted March 2, 2021 Nu-mi spune ca acel tampon motor (dreapta) care costa - cel putin in cazul meu - nici mai mult, nici mai putin decat 700 RON. Quote Share this post Link to post