Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
issdrack

Probleme caseta de directie i30

Recommended Posts

Salut proabil ca ai aceasi broblema care am avut si eu, cuplajele cardanice de la tija de legatura. Cum spunea si colegul, dute la DAB, sunt foarte ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc! Azi o sa ma duc la ei. Sper ca se rezolva pe garanție.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce am citit si am si eu aceeasi problema,concluzia e urmatoarea...nu ai pacanit in volan...nu ai i30....

si apoi scuzati-mi limbajul...da-o dracului , ca n-am bagat in 5 ani in logan si dupa 130000km facuti toti de mine cat am bagat in asta in 3000km...si mai zice lumea ca loganul e rau...arata ca un frigider si dotari din parti....dar macar e fiabila....

asta si scumpa si proasta.....

Edited by Bogdan_momita

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana acum vad ca e bine la mine,dupa 22mii km.....cum se manifesta mai exact de la coloana?...tremura volanul?...trosneste?.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 36500 km. Nu tremura, se aude un păcănit când virez stanga-dreapta pe loc și când trec peste denivelări. Maine când ies de la facultate o sa ma duc la dab sa vad ce e de făcut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pacanit intrerupt sau doar odata face?.....e ca si cum ar lovi metal cu metal?....detalii mai multe,sau daca poti filma sa se auda zgomotul care il face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum sunt la dab. Mașina a intrat în service. E o campanie de "strangere" a coloanei de direcție. Asa mi s-a spus. Reparația durează 30 de minute și se face pe garanție. Aștept sa vad rezultatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca nu e combinatie cu strangerea. Ti-o strange acum si peste ceva timp o sa iti faca la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pacanit metalic ....cand virezi sau cand mergi pe denivelari....nu e un zgomot mare,dar e stresant....

ai raspuns la a2a intrebare,dar la prima?...e intrerupt sau face doar odata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca va uitatipe paginile din spate, o sa vedeti ca defectul se manifesta (auditiv) diferit de la caz la caz. Pocnituri, caraieli, zgomot de fier pe fier, de plastic torsionat etc. Comune in aproape toate cazurile sunt zgomotele la viraj la viteza redusa/pe loc si zgomote la trecerea peste denivelari la viteze reduse. In prima instanta s-a schimbat o bucsa de teflon...la ceva timp apar iarasi zgomotele. Solutia consta in inlocuirea coloanei de directie. Spun asta din prorie experienta. Am schimbat 2 bucse si, in cele din urma, coloana de directie. Problema mare apare cand nu mai ai garantie...costa enorm coloana la reprezentanta. Sper sa rezolvati problema! Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garantie nu am , deci .....dupa cum spuneam...am deja investiti 5000 euro cat am dat pe masina si inca vreo 700 euro pana acum ( am luat masina din reprezentanta ce naiba)....

ma mai asteapta revizia de 90000 peste vreo 2000km .....+ saptamana asta ce mai schimb inca 1400 lei ..... deci...recunosc, sunt prost... :)

Si in viata vietii mele nu mai cumpar masina second !!

Mai bine cumparam masina de la persoana fizica direct...cred ca era mai ok si nu aveam atatea probleme....

 

 

Cumpara cineva I30 ? :))))) glumesc

Edited by Bogdan_momita

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul achizitionari sh..... este de preferat sa o cumperi d la un cunoscut. Mai ales daca cunosti si masina. In rest , recomand 100% achizitionarea de masini noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general, in afara de zgomotele enervante, nu prea se intampla nimic. Nu am auzit sa cada servodirectia sau altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cade servo dar uzura la componentele de pe fata este mult mai mare plus ca la cauciucuri se va cunoaste foarte repede uzura...este exact ca si cum ai avea puntea pe spate deformata si ti-ar sta rotile stramb , asa si aici....deci....mai bine sa nu ai probleme,.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-are a face cu geometria directiei sau cu bucsaraia.....

a mea face asa de 3 ani... am ignorat-o si acum nici nu mai face asa rau....

 

insa daca ajungi in service DUPA ce trece garantia: nașpa, trebuie sa o schimbam domne!

ei aș.... dupa 40.000 de km merge la fel, poate mai bine, in plus nefiind parte electrica, (cuplajul) nu influenteaza decat sonor

prefer asta decat un injector sau o turbina.......

Edited by fisherman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor

Am si eu o problema cu Gargarita mea de i30 :-( se aprine eps-ul iar cel mai grav este ca se blocheaza si servo...iar asta se intampla in mers :-( , am fost la DAB Auto si au spus ca trebuie inlocuita coloana care costa cam 5000 lei, , destul de mult, aveti idee daca se poate rezolva in alt mod...am incercat o resoftare, a fost ok 2-3 luni dupa care a reaparut :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai servo - electrica la directie ? Daca DA, este vorba de senzorul de la coloana de directie, care trebuie curatat. Intra pe ACCENT si gasesti un topic lung si actual despre aceasta bine cunoscuta problema. @Dino a facut un tutorial super tare de remediere a acestei probleme ( daca este de la senzor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am fost la DAB si au zis ca trebuie schimbata coloana :-( costa aproape 5000 lei , ca smptome are.... becul eps aprins in bord iar uneori de blocheaza serov, ce ste mai grac ca se blochiaza in timpul mersului :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa reinviem topicul!

Din ce se aude in filmuletul asta, pare sa fie coloana/caseta sau ceva din ce s-a povestit pe aici?

 

https://youtu.be/acYTh-uwJAU

 

Am fost la un service din cauza ca-mi troncane la denivelari masina (nu volanul), si mi-au spus ca pe langa ceva bieleta si coloana ar cam trebui schimbata, iar la preturi ceva in jur de 7700 lei in programul lor.

 

Pana la urma nu mi-e clar ce se intampla daca pica, sau in cat timp pica. Moare servodirectia dar pot controla inca volanul ca la Daciile vechi, sau se blocheaza complet directia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare a fi bucsa aia de plastic de la coloana, dar nu se poate diagnostica doar pe video. Daca e asa, nu e nici un pericol ca nu o sa mai ai servo, doar zgomotul... Dar la fel de bine poate fi o piulita de la vreo conexiune de pe coloana cu joc, care daca se desface complet... adio directie... Ai putea sa ti de tija coloanei si sa misti de volan, sa iti dai seama daca problema e in partea de sus, gen bucsa, sau dinspre caseta...

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au incercat sa mai stranga putin tachetele din caseta de directie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, oricum nu ma pricep atât de bine, nu mi-ar fi trecut prin cap sa întreb asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...