dvoncu 373 Posted October 10, 2020 Verifica in primul rind, daca ai acces, in scut si in jurul pompei de apa. E normal sa scada un pic intre revizii, mai ales cind masina e noua, dar nu in timp atit de scurt. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 141 Posted October 12, 2020 Daca se pastreaza la un nivel intre maxim si minim, e foarte bine - atentie insa, nivelul trebuie determinat (1) cu motorul rece si (2) pe un plan cat mai drept. Nu e nicio problema daca nu este la maxim, ba chiar se recomanda sa fie putin sub indicatorul de nivel maxim. Daca nivelul scade in aceleasi conditii de masurare, fie se pierde - si nu neaparat trebuie sa ajunga pe scut, se poate pur si simplu evapora daca ajunge pe suprafata exterioara a motorului, lasand urme - vezi indicatiile anterioare - SAU la fel de bine scade daca de exemplu se foloseste caldura in masina. Alta varianta ar mai tine de garnitura de etansare, caz in care ar trebui sa vezi uleiul alterat si un fum de alta culoare, iar pe ansamblu un alt comportament - negativ - al masinii. Verifica uleiul si vezi cum arata. Cu alte cuvinte, daca nivelul se mentine constant intre maxim si minim este ok. Nici prea mult nu e bine si cu siguranta nici la minim nu e. Quote Share this post Link to post