Jump to content
marius.zadara

DIY: Inlocuire antigel

Recommended Posts

Verifica in primul rind, daca ai acces, in scut si in jurul pompei de apa. E normal sa scada un pic intre revizii, mai ales cind masina e noua, dar nu in timp atit de scurt.

Share this post


Link to post

Daca se pastreaza la un nivel intre maxim si minim, e foarte bine - atentie insa, nivelul trebuie determinat (1) cu motorul rece si (2) pe un plan cat mai drept. Nu e nicio problema daca nu este la maxim, ba chiar se recomanda sa fie putin sub indicatorul de nivel maxim. 

Daca nivelul scade in aceleasi conditii de masurare, fie se pierde - si nu neaparat trebuie sa ajunga pe scut, se poate pur si simplu evapora daca ajunge pe suprafata exterioara a motorului, lasand urme - vezi indicatiile anterioare - SAU la fel de bine scade daca de exemplu se foloseste caldura in masina. Alta varianta ar mai tine de garnitura de etansare, caz in care ar trebui sa vezi uleiul alterat si un fum de alta culoare, iar pe ansamblu un alt comportament - negativ - al masinii. Verifica uleiul si vezi cum arata. 

Cu alte cuvinte, daca nivelul se mentine constant intre maxim si minim este ok. Nici prea mult nu e bine si cu siguranta nici la minim nu e. 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...