Jump to content
Robot

Baterie Accent 2006

Recommended Posts

Plafoniera a fost uitata cand aveam bateria originala si naiba stie cat a fost uitata. Probabil minim o saptamana, iar in lunile de iarna cand oricum temperaturile foarte scazute omoara bateriile, conteaza chiar si un consumator foarte mic.

Eu folosesc masina doar in weekend, deci 5-6 zile e nepornita.

Oare Volvo, Saab, de la ce producator au bateriile de prima echipare?

Share this post


Link to post

Saab-ul nu mai foloseste baterii de mult, au dat faliment.

Share this post


Link to post

Am schimbat bateria saptamna asta cu o varta silver de 77A, a trebuit doar sa modific putin tavita bateriei si sa prelungesc surubul de la borna plus care duce la cutia de sigurante.

Bateria este modelul e44

Acumulator [Ah]: 77

Curent electric test-la-rece, EN [A]: 780

Dimensiuni: 278x175x190

 

 

Se pare ca nu a fost o alegere prea buna.

A rezistat doar 3 ani jumate si a murit saptamana trecuta dupa un drum la mare. Dadea usoare semne de oboseala de prin primavara dar nu am bagat in seama toate prostiile.

Acum am pus o baterie Exide Premium EA770 12V 77Ah care sper sa tina macar cat a tinut varta.

Share this post


Link to post

Si eu am avut (de fapt am ca inca mai trag de ea pana se lasa frigul) o experienta neplacuta su Varta Blue 70AH E23. Dupa 3 ani si un pic, asta iarna prin ianuarie a inceput sa faca figuri in sensul ca daca nu porneam masina 24h, trebuia sa apelez la cineva care sa-mi dea ceva curent sa pornesc. Aveam mereu cablurile la indemana. Am tras de ea ca sa ies din iarna in ideea ca vara nu o sa am probleme, insa dupa ce am uitat pozitiile aprinse vreo 4h nu mai pornea nici radioul. Am mers cu bateria la un centru de verificari si resuscitari baterii si m-au sfatuit sa o arunc si sa cumpar alta. O mai chinui un pic pana da frigul si sa vad catre ce ma orientez. Nu as mai vrea Varta. A pus cineva o alta natie de baterie pe care sa o aibe de mai mult de 4 ani? Un model daca se poate va rog.

Share this post


Link to post

Rombat "full option" calciu - 7 ani - aceeasi baterie pusa pe rand pe cateva masini, still going.

Share this post


Link to post

Pentru cine doreste acumulatori de o calitate mai buna puteti incerca Moll (made in Germany) sau de origine, direct de la importatorii de piese Hyundai.

Share this post


Link to post

Rombat "full option" calciu - 7 ani - aceeasi baterie pusa pe rand pe cateva masini, still going.

ai un model exact la rombat ? multumesc;

 

@dino - acum vad experienta ta cu varta e23; mie mi se parea ok.

Share this post


Link to post

De la rombat poti folosi cu incredere modelul premier. Il am de 2 ani este ca in prima zi, a fost pusa pe tester in luna octombrie.

Share this post


Link to post

vad ca bornele sunt mai jos; as prefera totusi cu bornele iesite, sa nu modific placa de la sigurante - parca e numai un fier dar nu l-as indoi inca;

 

dimensiunile sunt bune din ce vad.

Share this post


Link to post

Rombat Full Option se cheama - este branduirea pt supermarketul a Rombatului Calciu daca nu ma insel. Teoretic Premier ar trebui sa fie peste.

Share this post


Link to post

@Muratu,

La mine inca functioneaza bateria Varta!

In perioada rece am vazut ca dupa pornirea motorului la aprinderea farurilor dadea semne... insa am circulat o saptamana cu farurile oprite ziua si si-a revenit.

Share this post


Link to post

Salutare baieti , am gasit o baterie Bosch 56Ah , 480 la pornire, are ceva daca este un pic mai mare , am vazut ca ptr Accent de 1.4 , ideal ar fi o baterie de max 50 ah. Intrebarea mea este: poate afecta ceva daca bateria este mai puternica,adica sa arda ceva ?

Share this post


Link to post

Nu, dar fiind de capacitate mai mare risti sa nu se incarce la capacitatea maxima decat la drumuri lungi.

Share this post


Link to post

Parerea ta, se merita sa o pun pe masina , ? Am vazut ca pe alternator scrie 90 ah , ,deci cred ca as putea pune una de 56

Edited by Nakata99

Share this post


Link to post

Eu am avut pe un punto mk2 cu motor de 1,2 benzina, ala de la avatar o baterie de 62 de ah si nu am avut probleme cu ea, acum am aceasi baterie pe accent si merge perfect.

E vorba de un Rombat Calciu de 62 ah, care a costat undeva la 160-170 lei noua.

Share this post


Link to post

Sa ai multa bafta. Daca as gasi eu as mai lua un "jeg turcesc" de Mutlu. Bateria originala m-a tinut 5.5 ani cu doua descarcari brutale si pana la zero (uitat plafoniera pornita).

De 2.5 ani am un Banner iar in aceasta iarna, dupa ce a stat nepornita 2 saptamani nu a mai vrut. Mi se pare inacceptabil pentru un Brand care se lauda ca ofera baterii de prima echipare pentru marci cu pretentii.

Poate totusi am fost eu mai ghinionist. Data viitoare o sa fie Mutlu sau Rombat.

Update

Vechime baterie 3.5 ani:

 

In Decembrie.2015, inainte de sarbatori nu a mai vrut sa porneasca, dupa ce a stat nemiscata in geruri aprox. 2 saptamani. Am luat un incarcator dintr-un supermarket, am pus pe ea si si-a revenit.

 

Spuneam ca e o marca cu pretentii. Da, nu beneficiaza de un marketing cum beneficiaza Varta sau altele, insa se pare ca acest producator din Austria furnizeaza baterii pentru grupul VW, baterii de prima echipare, evident fara inscriptii Banner.

Vedem ce urmeaza!

Share this post


Link to post

rombat rosu. m-a dus 2 ani si probabil daca o incarcam mai ducea si iarna asta. Dar nu am vrut sa risc nimic si am luat alt rombat premier cu 3 ani garantie. Chitanta e in torpedou. Se intampla ceva in 3 ani? Direct la ei ma duc si o schimb :)

Share this post


Link to post

Referitor la "ma duc la ei si o schimb", am de facut o precizare pe care eu o gasesc importanta: garantia se acorda nu doar in baza bonului, ci si in baza verificarilor anuale ale bateriei. Acestea de obicei se fac la acelasi magazin de unde ati achizitionat-o. Doar in cazul unui scurt intern in baterie sau a vreunei placi desprinse vi se va schimba, altfel nu, scopul real al acestei operatii fiind acela ca producatorul sa se asigure ca sistemul de incarcare al masinii este in parametri normali si nu este la baza deteriorarii bateriei. Este pana la urma benefic si pentru client, dar uneori nu este vazuta astfel aceasta operatie. Verificati-va asadar nu doar bonul, ci si certificatul de garantie, de obicei acolo se mentioneaza si acest aspect.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Salut.

Postez pentru a ajuta o prietena in alegerea unei baterii pentru un Accent benzina 1341 cc benzina, 2004, 2 usi, serie KMHVD31LPWU367046. Are un Rombat pe masina acum care s-a dus destul de repede (doar 2 ani). Ca sa pot sa o ajut, ca poate acumulatorul nu era corespunzator, as dori daca stie cineva sa-mi spuna ce specificatii are acumulatorul original cu care a venit aceasta masina de noua pentru a ma putea orienta catre un tip de acumulator, respectiv sa aflu capacitatea bateriei si curentul de descarcare la rece.

Multumesc.

Edited by Gozmin

Share this post


Link to post

Si curentul de descărcare la rece ?

Share this post


Link to post

Poti sa-i pui si mai mare , eu unu am avut ptr accentul meu baterie de 50 Ah 420 la descarcare , si acum mi-am pus 56 Ah 480 la descarcare si merge foarte bine , pe alternator scrie 90 de Ah , ( deci nu e nicio problema ca baterie sa nu fie incarcata ) . Cel mai bine verifica si tu alternatorul si daca il ai pana in 90Ah , cred ca ar fi buna una de 50,55 Ah

Edited by Nakata99

Share this post


Link to post

Dupa 10 ani si o luna si 239 000 km, am schimbat bateria https://goo.gl/fkpEin care inca era functionala. Am pus Rombat Tornada Asia 75 Ah (se potriveste perfect).

Edited by florjord
  • Like 2

Share this post


Link to post

Banner nu e cine stie ce marca. Are insa pretentii...

 

"Jeg" de mutlu a avut si socramiu pe megan 2 - l-a tinut pana iarna trecuta, masina e din 2007. Si a schimbat-o ca a descarcat-o violent - electronica turceasca a aprins farurile peste nopate cu masina incuiata.

Am pus-o pe redresor si inca pare sa tina tensiune.

 

Cea originala de pe Accentul meu a tinut pana prin 2012 (tot vreo 5 ani, dar a cedat dupa cateva descarcari pana la aproape 0)

am avut drum in turcia si am vrut sa vad cat costa un jeg de Mutlu la mama ei, nu de alta dar aveam bateria cam terminata,trebuia sa o schimb.. si ce sa vad. 230 lire.i ,,dedicata pentru accentu ERA cum se numeste la ei LC ul .. 70AH cu 640 descarcare. pe moment M-am zgarcit si nu am luat-o..ma asteptam sa fie mai ieftina. dupa ce am plecat de acolo am calculat exact si mi-a dat ca ar fi 330 lei... chiar pomana avand in vedere ca duce dublu comparativ cu jegurile de varta sau bosh .. adica 5 ani minim. din ce vad pe aici. Si parca m-a simtit al naibii de accent ca la intoarcere aproape de vama m=a lasat bateria definitiv. nici inchiderea centralizata nu mai mergea.probail cedase pe drum si nu mi-am dat seama. la o oprire inainte de vama nu a mai pornit masina. am reusit sa o pornesc cu cabluri ajutat de un taximetrist.(10 euro) japca pe fata .....si de acolo pana in romania nu am mai oprit-o de frica. 600km aproximativ. Acum am luat un bosh , Deci greseala mare ca nu am luat Mutlu , ieseam mai ieftin si fara stres. si cred ca ar fi dus mai mult ca bosh ul ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...