Jump to content
adrianzagar

Schimbator viteze manual

Recommended Posts

Am constatat ca intra ceva mai greu in vitezele 1 si 2. Nu refuza, pur si simplu trebuie sa apas mai mult. In restul (3-6) intra fara nici un fel de efort. Este normal?

Share this post


Link to post

Am constatat ca intra ceva mai greu in vitezele 1 si 2. Nu refuza, pur si simplu trebuie sa apas mai mult. In restul (3-6) intra fara nici un fel de efort. Este normal?

 

Acelasi lucru e si la mine, dar se intampla doar cand este masina rece (in special dimineata), cand se incalzeste masina nu intra usor.

Share this post


Link to post

Si la mine intra putin mai greu in viteza 1 cand e rece, uneori, nu mereu, dar nu trebuie decat sa ridici piciorul de pe ambreiaj si sa-l mai calci o data, ca sa se potriveasca sincroanele.

Edited by Remus

Share this post


Link to post

Si la mine intra putin mai greu in viteza 1 cand e rece, uneori, nu mereu, dar nu trebuie decat sa ridici piciorul de pe ambreiaj si sa-l mai calci o data, ca sa se potriveasca sincroanele.

 

Salut.Acum vad si eu ce ati postat in legatura cu vitezele.Nu se poate sa aveti problemele astea.La mine intra super bine si asta si la minus10grade.Sigur e vre-un reglaj ca altfel nu se poate,trebuie sa intre super usor.Bafta.

Share this post


Link to post

Se pare ca este o problema des intalnita la i40. Si eu am observat-o la masina mea in ceea ce priveste viteza 1, insa fara legatura cu temperatura de afara. In special intra mai greu daca reduc din treapta 2 in treapta 1 fara ca masina sa fie oprita complet pe loc.

Pentru o astfel de masina este destul de frustrant. Acelasi tip de problema am avut-o la batrana Dacie 1310.

Share this post


Link to post

Salut!

 

Am si eu aceeasi problema la I40. A reusit cineva sa o rezolve?

Share this post


Link to post

Eu am rezolvat-o la accent prin acumularea kilometrilor, acum intră de zici că nu este adevărat. Am numai 65000 de km.

Share this post


Link to post

Eu am observat o imbunatatire pe la 11,5K km. Inca mai troncane cutia din cand in cand, ceea ce mi se pare impardonabil pentru o masina de peste 20K euroi, dar intra mult mai usor. Chiar si dimineata in conditiile in care temperatura scade. Oricum o sa le zic in service (am de gand sa fac prima inspectie gratuita la 15k km), poate se poate regla ambreiajul. Am mai citit de faza asta (cu reglatul ambreiajului) mai de mult pe forum honda la accord. La masina de test pe care am avut-o un weekend intreg, nu am avut probleme cu schimbatul vitezelor. Masina avea, parca, 19K km in bord. Si a fost foarte frig (am avut-o exact in weekendul cu marea ninsoare din iarna trecuta). In cei cam 100km facuti as fi observat.

Share this post


Link to post

Subscriu. Mai mult la viteza 1a face decat la a 2 a, dar nu este chiar asa enervant.

Daca a rezolvat cineva cu vreun reglaj sa ne spuna si noua...

Share this post


Link to post

Problema cu intratul greu in viteza la rece e recunoscuta de producator in cartea tehnica. Aia e, trebuie sa ne obisnuim cu ea.

Share this post


Link to post

Total fals. Dupa 1 an am constatat ca intra greu in R-1-2, mai ales cand vreau sa schimb din viteza 3/4/5 in a doua.... Am fost la service au vazut si ei au zis ca o piesa din ambreiaj e problema si mi au schimbat tot ambreiajul. Nu mai am aceasta problema. Cand e frig afara e normal sa intre mai greu pt ca e un ilei in cutia de viteza care e mai vascos la temperaturi scazute. Daca o pornesti si o lasi 2-3 min cum e si normal la diesel nu o sa mai aveti pb asta (been there, done that)

Share this post


Link to post

Ai dreptate. Dupa schimbarea ambreiajului nu am mai avut problema asta. Totusi, la schimbatul in a 2-a imi cam troncane cutia. Daca schimb direct 1-2 troncane, daca schimb 1-tura pe liber model dacia 1300-2 nu mai troncane. Mai am inca o problema sau asa e la toti? In orice caz, nu e cutia lina si silentioasa din pdf-ul de prezentare a masinii...

Share this post


Link to post

O fi fals, in opinia ta, mysstery. Da, si eu am schimbat ambreiajul, si tot intra greu, cu tot cu lasatul la relanti. Da, si eu am bataie in cutie la a viteza a 2-a. Si da, trebuie sa schimb iar ambreiajul. P.S. Nu sunt incepator.

Share this post


Link to post

Atunci aveti o problema si ar trebui revizuita la reprezentanta. Mie de exemplu de cand am schimbat ambreiajul nu mai am nicio problema cu ea.

 

Ideea este sa insistati la ei, pt ca sunt foarte dezinteresati in general cand vine vorba de a va ajuta pe garantie.

Edited by mysstery

Share this post


Link to post

Cu titlu de informare, eu urmaresc forumuri dedicate I40 din tari mai evoluate. Si nici la ora actuala Hyundai nu a dat de cap problemei cu ambreiajul la 1,7 CDTI. Asta a fost unul din motivele pentru care noul I40 e echipat cu cutia automata in 7 trepte, cu dublu ambreiaj.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...