Jump to content
Abat

Comsum I40 1.7 CRDi

Recommended Posts

Pai uleiul mare lucru nu schimba. La consum s-ar putea simti semnificativ filtrul de aer, insa in 15kkm nu cred ca poate fi chiar atat de imbacsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poate fi in bruxelles poate, dar in cea mai poluata capitala europeana...

Am sperante pentru ca la accentul pe care l-am avut, dupa revizia de 15k consumul a scazut de la un 8 pe autostrada pe la 6.5 (1.6 GLS 112 CP).

Iar primul ulei cu siguranta e mai nasolit orice ar zice ei cu "motoarele sunt deja rodate". Cu siguranta mai apare pilitura si altele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am trecut de 10k am observat o stabilizare a consumului. Dupa ce toata vara nu am avut consum mai mare de 7.7 mergand zilnic cu ea prin bucuresti, doar cu ajutorul inceperii anului scolar, si apoi a celui universitar, consumul a crescut pana la doar 7.9. Astept primul drum in afara sa vad daca scade consumul sub clasicul 6.7 de pe autostrada. Incep sa am asteptari mari dupa primul schimb de ulei/filtre pe care intentionez sa-l fac impreuna cu o inspectie gratuita la 15k.

eu nu reusesc sa scad sub 8.5 acum in Bucuresti

ai cutie automata?

revizia o faci tu la 15k chiar daca nu ai facut un an?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. cutie manuala

2. nu e chiar o revizie. in cei 5 ani de garantie, hyundai ofera 2 inspectii tehnice pe an. scrie in manualul de service, parca, in ce consta inspectia. doar ca eu as face si ce am zis mai sus... obisnuit cu valori gen 1300 km cu un plin pe golf 6 (1.6 TDI) imi doresc cu disperare o autonomie de peste 1000 km :). am crezut ca reusesc la inceputul lui septembrie cand am fost in concediu. 530 km cu aproape jumatate de rezervor, dar m-am intors in bucuresti si cu restul de jumatate am facut doar 250 pana s-a aprins martorul. probabil as fi reusit daca mai faceam 500 in afara bucurestiului :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate si putin (cutie automata). :rolleyes:

Ieri, Brasov - Bucuresti, facut plin la iesire din Brasov, mers linistit, legal, 100-110 afara (unde se putea), 70-80 localitate (DN1).

Rezultatul in poza atasata, facuta la intersectia la Budapesta in Bucuresti. De remarcat numarul de km efectuati (Trip A) si indicatorul de la rezervor care nu a scazut.

In Bucuresti (doar oras), la stilul meu normal de mers, tot 12-13 am. :hmm:

post-46574-0-52630800-1414917593_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucuresti-Pitesti-Valea Oltului-Sibiu-Prislop si retur, cu cativa Km prin Sibiu, in total aprox 900 de Km, consum mediu 6 (2 adulti fara bagaje).

Bucuresti-Urziceni-Buzau, max 70 in localitati iar in afara acceleratii pana la 140-160 dupa care frana de motor pana la 100-110 si iar acceleratie (deci fara a calca frana de foarte multe ori, condus cu spirit de anticipatie maxim si cat mai multa frana de motor) 2 adulti fara bagaje, consum 5,6. La intoarcere, Buzau-Urziceni-Bucuresti, in localitati 50 si max 110 in afara, aceeasi 2 adulti, consum 5.5

Dupa aproximativ 18.000 de km ce am remarcat eu cu privire la consum:

- la 130-140 de km/h consumul este de aprox 7% (turatia motorului este in jur de 3000 rpm)

- la maxim 110 km/h cu turatia motorului care nu depaseste 2000-2100 rpm, consumul este de 4,5-5%

De asemenea, obtin un consum foarte bun la mersul in afara dar chiat si in localitati, cu accelerari pana la turatii de 3000-3500 rpm urmate de perioade cat mai lungi de frana de motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

5,5% Romania - Grecia, 6,3% autostrada, pe pilot automat, 130km/h, 7-11% Bucuresti. Nu stiu daca ma insel, dar mie mi se pare ca pe pilot mananca mai mult ca pe "talpa", desi e ilogic. Si am testat asta de cateva ori pe autostrada Bucuresti - Ploiesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal sa manace mai mult pe pilot automat masina este tinuta constant accelerata la viteza setata . Si la masina mea consumul pe pilot automat este mai mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu daca e asa cum zici...pana la urma care ar fi diferenta daca ti piciorul pe acceleratie la o viteza constanta

legat de consum la mine s-a stabilizat undeva la 7%, trafic mixt bucuresti/afara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta este aceea ca din picior nu compensezi automat diferentele de nivel, asa cum o face pilotul automat in timp real. De aceea pe pilot automat consumul e mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect dvoncu ,tine cosnstant pedala de acceleratie la urcare si ai sa vezi cum masina pierde viteza ,pe pilot automat nu imediat accelereaza sa mentina viteza setata si de aici consumul mai mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.7 l/100km media de la plin la plin. 70% extra urban, automata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte bun consumul tau ionzz

eu nu reusesc decat un 7.5 cu un mixt de trafic 50-50

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt rowwt, am mutat aici discutia...

 

interesant consumul tau, dar tu ai cutie manuala

la AT, mai pui 1l in plus si ajungi la consumul meu

Edited by Cristi1978

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

 

Ma alatur si eu cu un consum de 8.9 l/100 km. Nu inteleg cum reusiti voi astfel de consumuri...7, 7,6........

 

Am luat masina cu un consum de 7.5, apoi treptat a tot crescut pana la 9.5 l/km maxim.

80% din km sunt facuti in Bucuresti.

 

Masina are 6000 km totali facuti in aproape trei luni.

 

Numai bine si drumuri fara gropi....

Edited by treft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam dupa 15-20.000 incepe sa se lase motorul si sa scada simtitor consumul. In oras (Bucuresti), nu scade foarte mult, insa extraurban scade binisor (in jur de 5-6, chiar si sub 5 daca mergi linistit).

Am postat acum ceva timp un Brasov-Bucuresti - 4.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

 

Ma alatur si eu cu un consum de 8.9 l/100 km. Nu inteleg cum reusiti voi astfel de consumuri...7, 7,6........

 

Am luat masina cu un consum de 7.5, apoi treptat a tot crescut pana la 9.5 l/km maxim.

80% din km sunt facuti in Bucuresti.

 

Masina are 6000 km totali facuti in aproape trei luni.

 

Numai bine si drumuri fara gropi....

bucurestiul este ..... bucuresti. eu daca ajung cu un consum, sa zicem, 6.5, intr-o saptamana de mers cu ea zilnic la servici ajunge la 7.5. aici ma refer la consum resetat la facut plinul. cum hyundai nu se oboseste sa puna consum mediu curent, fascem si noi estimari pe baza consumului mediu total cu resetarile de rigoare...

oricum, asteapta prima revizie. nu stiu ce-i fac, dar la hyundai se observa o scadere bunicica a consumului. de asemenea, imi aduc aminte ca instructorul meu de la scoala auto imi spunea ca passat-ul lui a inceput sa consume ca in specificatii pe la 70 000 de km... asa ca .... ai putintica rabdare stimabile. nu dau voie nimanui sa-si permita, ma-ntelegi, sa banuiasca macar catusi de putin ... ca i40 nu poate scoate consumuri mici :).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

9,5 in Bucuresti e un consum excelent indiferent de masina (excluzind hibridele). Matizul consuma pe aproape in Bucuresti.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa ajung la mare cu 5.8. la intoarcere am prins un ambuteiaj de la Tuzla pana la Eforie Nord si am ajuns acasa cu 7.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...