Jump to content
ciuly82

Merge in suturi

Recommended Posts

am dat azi jos senzorul buclucas; arcul e bun; nu stiu de ce merge in acele suturi. o sa schimb si kitul de ambreiaj;

momentan senzorul e dat jos; sa vad cum se comporta fara el;

 

se poate intampla ceva daca nu este acel senzor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rolul comutatorului pentru ambreiaj: dezactivează sistemul de control al regimului de croazieră pentru a preveni creşterea turaţiei motorului atunci când se apasă pedala de ambreiaj.

 

Știu că topic-ul e vechi, am citit și eu într-o carte...din curiozitate. Bine, acolo se vorbea despre tempomat. Știu că switch-ul există și la cele fără. Probabil că duce turația motorului în jos.

Edited by Anonymous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,imi puteti spune si mie daca la Accent 2009-1.4 benzina exista acest comutator pedala ambreiaj? sau numai la cele diesel?

Ce rol are acest comutator?

Multumesc.

Edited by vasii_marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inclusiv benzinarele au. La benzinare il lismti daca e defect: la plecarea dupa loc cu 1-a, prin accelerare lina... te face sa saluti pe toata lumea =))

 

Eu l-am avut defect la diesel, fiind in depasirea unui autocar iar simptomele au fost: oprirea motorului si apriderea becurilor din bord ca la pomul de craciun!

 

Rolul senzorului, este de a da calculatorului informatia de fiecare data cand schimbi treapta de viteza iar calculatorul regleaza nu stiu ce parametri... bla, bla, bla... nu am bagat de seama ce mi-a explicat mecanicul.

Edited by iflorin
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Acum 2 saptamani in momentul cand apasam ambreiajul sa schimb treapta (gen din 2 in 3) decuplarea se facea violent (smucea), am schimbat kitul de ambreaj si acum e mai bine. Insa cand am turatie mica si apas brusc acceleratia face 3-4 suturi/smuceli apoi merge bine, de asemenea cand iau piciorul brusc de pe acceleratie face o smuceala.

De la ce naiba sa fie??

Sa fie volanta??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este de la switch-ul de la pedale de ambreaj de care s-a tot vorbit in topicul acesta. Din cauza lui apar balarii de genul acesta.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iflorin poți sa dai mai multe detalii despre cum se manifesta acel defect de swich de ambreiaj?

Ideea e ca și eu patesc ceva similar pe un i20 nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu acelasi defect, care se manifesta intr-un mod asemanator ca atunci cand esti in treapta nepotrivita. Practic, acel switch indica ECU daca pedala este apasata sau nu, informatie necesara ECU optimizarii altor parametrii, precum cantitatea de combustibil injectata in cilindrii. Daca acel switch indica ca pedala este apasata, se reduce cantitatea de combustibil, motiv pentru care masina se va manifesta ... neconform.

 

Eu a trebuit sa merg cu treapta 1 pana la service, aproape 15 km ... Altfel nu reuseam sa ma deplasez, cum treceam in 2, cum incepeau fibrilatiile ...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost azi de am schimbat comutator pedala ambreaj, si pot spune ca acum masina merge perfect, zici ca e noua :)

Mersi pentru sfaturi :fingerup:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...