Jump to content
body

Modificari New Elantra

Recommended Posts

De cate ori nu au pățit și ușile noastre asa, dupa o cearta ca in basme cu partenera? 

Share this post


Link to post
On 3/26/2020 at 6:53 PM, basti77 said:

Se aud mult mai bine dar sunt puse pe navi, care scoate mai mult decât cea din fabrica. Nu am apucat sa le aud pe navigația originala, am montat întâi navigația și apoi boxele. 

Am pus insonorizant atât cât am putut sa bag mana pe gaura difuzorului. 

Ai putea sa ne spui cum ai fixat noile difuzoare, ai folosit suportii deja existenti ?

Share this post


Link to post
2 hours ago, vflorin said:

Ai putea sa ne spui cum ai fixat noile difuzoare, ai folosit suportii deja existenti ?

Am folosit suportii originali.

IMG_20190515_165557_resize.jpg

IMG_20190515_173820_resize.jpg

IMG_20190515_173836_resize.jpg

IMG_20190516_112337_resize.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
53 minutes ago, basti77 said:

Am folosit suportii originali.

IMG_20190515_165557_resize.jpg

IMG_20190515_173820_resize.jpg

IMG_20190515_173836_resize.jpg

IMG_20190516_112337_resize.jpg

Super, multumesc mult !

Share this post


Link to post

Salut, știe cineva dacă se poate activa pe cheie, coborârea geamurilor, am o elantra din 2014,toate geamurile sunt electrice. 

Share this post


Link to post

Daca nu ai modul ptr asa ceva, nu se poate. Se gasesc insa module de cumparat, BASTI parca are montat!

Share this post


Link to post
4 hours ago, Bacica Gabriel said:

Salut, știe cineva dacă se poate activa pe cheie, coborârea geamurilor, am o elantra din 2014,toate geamurile sunt electrice. 

Exista modul pentru asa ceva. Eu am numai de urcat geamurile.

Share this post


Link to post

Cred ca se putea si mai bine ... Ledurile alea par taiate cu drujba, noaptea, nici macar la lumina lumanarii ...

Share this post


Link to post

Dupa un tur Bacau - Sebes - Transalpina - Ramnicu Valcea - Curtea de Arges - Vidraru - Transfagarasan - Bacau, in care Elantra s-a comportat excelent, am

considerat ca merita  difuzoare mai de calitate decat cele de serie, si in consecinta am comandat un set de difuzoare coaxiale Focal pentru spate si un set

Focal cu wf + tw +cross. cu o atenuare de 12 db/oct. pentru fata. Au sosit dupa o saptamana si mi-au trebuit cateva zile sa le montez, dar satisfactia este mare

pentru ca am reusit sa o fac fara sa modific instalatia masinii iar calitatea sonora a crescut. 

Share this post


Link to post
On 8/16/2020 at 11:07 PM, Chevy said:

 

Masina trage mult mai bine in orice treapta si la orice turatie decat tragea inainte de resoftare, pe acelasi drum pe unde am mers sau revenit anul trecut de la mare de 3 ori, nu am avut motive sa retrogradez a  3 a niciodata. E alta masina, nu una sportiva dar e alta cu totul atat cand ai nevoie de ceva in + la depasiri cat si in oras. E mai placut de condus decat era inainte de resoftare!

Am telefonat la o persoana care face resoftari la Bacau, si foarte cinstit, aceasta mi-a confirmat ca la un motor aspirat se pot castiga in jur de 5 cp, care nu se prea se simt,

si ca nu merita sa fac aceasta cheltuiala. Incredibil dar mai sunt si meseriasi cinsiti, jos palaria! Mi-a spus deasemenea, ca merita doar  in cazul motoarelor mai mici, pentru a

acoperi puterea consumata de aerul conditionat.

Share this post


Link to post

Cand vorbim de 5, 10 sau 15% , vorbim povesti fara teste dyno inainte si dupa  resoftare. Cine nu a vazut cum se face ( masina pusa pe role, legata cu chingi,  ventilator ptr + de aer in fata, turata la maxim si tinuta acolo un timp ), sa il faca, eu nu imi chinui masina ca sa demonstrez ceva. Stiu ca suntem inconjurati de chestii comerciale si ca 5-10-15% poate fi un procent comercial, sa dea bine. Stiu si ca, chiar si daca ar fi 5% masina merge altfel decat inainte. Ma intreb daca de ani de zile se spune ca ies 10% , nu a facut nimeni dyno inainte si dupa si nu  facut nimeni galagie ca a iesit 5 si nu 10? Sa nu spuna nenea ala ca toti cei care zic pe mii de forumuri din toata lumea sunt cei ce fac modificarea si au mii de conturi :P 

Tu crezi ce vrei, banii tai, masina ta, nu incerc sa te conving nici ca sunt 10% nici ca masina devine bolid. Cand ajungi in Bucuresti da-mi un semn sau, da-i lui Basti in Ploiesti. Stau in Voluntari in drumul tau cand intri in Bucuresti, rupi 15 minute din timpul tau si ne dam cu amandoua masinile, tu o conduci pe a ta iar eu pe a mea. Apoi spui daca simti diferenta intre masini!  Si daca nu simti diferenta, facem si schimb de masini. Daca nu esti sofer de weekend si nu pari sa fii, o sa simti diferenta dintre masini. Ca sunt 5 %, 10%... conteaza? Important e rezultatul :)

 

Right, putini oameni cinstiti in lumea asta desi si cinstea poate avea motive ascunse :)  Am vazut pe youtube in filmulet cu unul care pune becuri led in faruri la tipii de la led it up, un film in care iti dai seama  ca omul nu te minte dar nici nu iti spune adevarul :) 

 

Edited by Chevy

Share this post


Link to post
4 hours ago, Chevy said:

Tu crezi ce vrei, banii tai, masina ta, nu incerc sa te conving nici ca sunt 10% nici ca masina devine bolid. 

 

 

 

In interventiile tale nu ai spus ca sunt 10% c.p. in plus,  sau ca masina a devenit un bolid ci doar ca esti multumit cum merge  dupa resoftare, nimeni nu-ti

reproseaza nimic. Desi stiam ca  puterea obtinuta in plus la un motor aspirat este foarte mica, speram doar ca era o eroare a mea, si pentru asta m-am adresat celui

care face resoftari la Bacau. Tu crezi ca investitia a meritat iar tehnicianul ca nu merita, iar eu am ales sa nu o fac. :bye:

Share this post


Link to post

Chevy si eu am facut resoftare tot la aceiasi baieti ca voi, dar mare diferenta nu este, singurul lucru de care pot spune ca sunt multumit este consumul care a scazut, adica un drum pe care inainte il faceam cu 5.2-5.3 acum il fac cu 4.8-4.9, in seara in care am facut resoftare la intoarce am resetat CB de la iesirea din afumati iar in slobozia am ajuns cu 4.8, fiind seara am putut merge cam tot drumul cu 120 km/h, mai putin urziceniul media vitezei fiind de 92 km/h,  timp de o luna si jumatate nu am mai resetat CB si am 7.0 dupa ce m-am fatait prin oras pe la peste si un drum de bucuresti cu taficul aferent bucurestului, etc. cred ca inainte aveam 9 cel putin

vflorin cand vin in bacau putem sa ne intalnim pentru comparatie .

Edited by yozo
  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu mai sunt motoarele aspirate ca acum 10 ani, creșterile sunt altele. Ca sa simți cum trage trebuie dusa într-o zona unde majoritatea nu o duc. 

Share this post


Link to post
10 hours ago, yozo said:

vflorin cand vin in bacau putem sa ne intalnim pentru comparatie .

Multumesc, cu cea mai mare placere.

Share this post


Link to post
14 hours ago, Chevy said:

Invitatia ramane valabila!

Multumesc mult, va voi cauta cand voi ajunge in zona voastra.

Share this post


Link to post

Buna seara, am si eu o intrebare, stie careva ce bujii sunt pe Hyundai elantra 2014? cod, firma ceva? nu reusesc sa gasesc si trebuie le schimb, trebuie sa fac revizia de 60k dar nu vreau sa o fac la reprezentanta...

Share this post


Link to post

Ai intrebat la magazinul din Serban Voda? ZIc "intrebat" in sensul pur, nu cautat pe site ca e vraiste ... Iti recomand sa revii asupra deciziei de a nu face revizia la reprezentanta, nu de alta dar o bujie rupta nu e o situatie tocmai placuta. Poti face revizia la orice service autorizat RAR, chiar cu reperele tale, dar parerea mea este ca nu merita sa risti. Nu intotdeauna castigi.

Share this post


Link to post
On 9/18/2020 at 6:34 PM, vflorin said:

In interventiile tale nu ai spus ca sunt 10% c.p. in plus,  sau ca masina a devenit un bolid ci doar ca esti multumit cum merge  dupa resoftare, nimeni nu-ti

reproseaza nimic. Desi stiam ca  puterea obtinuta in plus la un motor aspirat este foarte mica, speram doar ca era o eroare a mea, si pentru asta m-am adresat celui

care face resoftari la Bacau. Tu crezi ca investitia a meritat iar tehnicianul ca nu merita, iar eu am ales sa nu o fac. :bye:

Prima masina mi-am resoftat-o prin 2007, e vorba de un Logan de 90 cp. La ala am facut test dyno inainte si au iesit 88 cp :p dupa resoftare, cand mergeam cu prieteni care aveau acelasi motor, ma intrebau ce are a mea de trage mai bine ca a lor. Le spuneam ca a mea e rosie, de aia :D ca sunt 5% sau 10%, daca cei din dreapta simteau, fii sigur ca se simte diferenta si la Elanta. 5% inseamna 6.4 cp, 10% 12.8. La un motor de 90cp, 5% sunt 5 cp, 10% sunt 10cp. 

  10 poate fi o cifra pur comerciala ptr ca ptr 5% poate nu ar face nimeni modificarea. Insa resoftari de fac de cel putin 15 ani in Romania, daca eu nu am vrut sa refac testul, nu inseamna ca nimeni nu a facut test inainte si dupa. Inca din 2007 in toate discutiile se spune ca la aspirat castigi 10%, de ce in 2020 apare cineva care spune de 5%, nu stiu. Poate omul e super cinstit sau poate a vrut sa te descurajeze. Cert e ca daca ti se spune 10% si ies 5%, cand faci 2 teste dyno, faci galagie si nu doar catre cine ti-a facut modificarea ci si pe forumuri. Eu nu am vazut asa ceva pe nici un forum pe unde am citit despre asa ceva.

Daca exista riscuri dupa resoftare? Se spune  ca da! NU sunt o somitate in domeniu, iti spun concluzii dupa tot ce am citit si eu pe net. Daca te crezi la F1 si o rupi, cresti uzura ca dracu. Dar asta se intampla si la una stock si la una resoftata. 100% sigur nu se stie daca exista ptr ca, nu exista 2 masini care sa fi mers x km in acelasi conditii de trafic si exploatare. Daca o exploatezi normal, nu sunt riscuri. 

Tot de pe net, se spune ca producatorii scot masini cu o anumita putere ptr ca daca vor scoate facelift, sa vina si cu un surplus de putere din soft. Adica tot resfotare dar la producator. Seful meu a luat un Pajero cu motor de 3200 in 2008, promotie ptr ca iesea noul model ( facelift ). La prima revizie i-au spus daca vrea sa ii puna un soft nou care a fost scos de Mitsubishi si care ii da mai multa putere ( softul ptr modelul facelift). 300 euro, cu acte, a facut-o. A vandut-o cu 180000 km fara probleme. Deci, un dealer din Ro a facut asta! Bine, poate ca softul producatorului este optimizat mai bine decat a tertilor. Sunt exemple destule pe net cand un facelift a venit cu cativa cp in plus! 

Perere personala acum: cu a 4 a la 80km/h ai 2900 rpm, cu a 3 a ai 3900 rpm. Una resoftata poate pleca intr-o depasire lejera dar una stock nu poate si retrogradeaza. Duci turatia spre 4500 din start, ajungi pe la 5000 apoi dai a 4 a samd. Cu resoftata, te duci poate cu a 4 a pe la 4000-4500 si dai a 5 a. Cine are uzura mai mare, una turata pana la 4000-4500 sau una turata la 5000? + ca ai uzura si pe ambreiaj, ai 2 apasari in + ( retrogradare in 3 si revenire in 4 ). 

Despre consum, inainte aveam 7,8%, acum am 7.2-7.4 pe aceleasi drumuri si cu acelasi stil de mers. 

Dpdv al modului in care simti masina dupa resoftare, sincer merita facuta. Masina devine mai elastica, raspunde mai bine la comenzi desi, clar nu devine un bolid cu 10% in +. Insa, este altceva. Am 2 drumuri anul trecut la mare pe Harsova, retrogradat la greu . Anul asta, tot 2 drumuri, nici o retrogradare. Concluziile le tragi tu si ceilalti, pe net sunt informatii ptr toti. Nu te lua dupa mine, sapa pe net 1-2 luni, atat in RO cat si in afara si apoi hotareste-te dupa ce ai mai multe informatii. Dar nu te uita dupa resoftari diesel, aici sunt probleme mai multe ca la benzina dar ptr a multi le intretin incorect si au probleme cu turbina :)

Invitatia ramane valabila. Spor!

Edited by Chevy

Share this post


Link to post
2 hours ago, Chevy said:

 

  10 poate fi o cifra pur comerciala ptr ca ptr 5% poate nu ar face nimeni modificarea. Insa resoftari de fac de cel putin 15 ani in Romania, daca eu nu am vrut sa refac testul, nu inseamna ca nimeni nu a facut test inainte si dupa. Inca din 2007 in toate discutiile se spune ca la aspirat castigi 10%, de ce in 2020 apare cineva care spune de 5%, nu stiu. Poate omul e super cinstit sau poate a vrut sa te descurajeze. Cert e ca daca ti se spune 10% si ies 5%, cand faci 2 teste dyno, faci galagie si nu doar catre cine ti-a facut modificarea ci si pe forumuri. Eu nu am vazut asa ceva pe nici un forum pe unde am citit despre asa ceva.

 Daca o exploatezi normal, nu sunt riscuri. 

Dpdv al modului in care simti masina dupa resoftare, sincer merita facuta. 

Invitatia ramane valabila. Spor!

Daca castigul ar fi fost de 10%, n-as fi stat pe ganduri, dar omul mi-a zis 5-6 cp. Cifra de 10% este o gaselnita pentru a atrage clientii. Desigur, cel in cauza este cinstit si nu

vad pentru ce sa ma descurajeze, cand putea castiga in 2 ore cat altii in 10 zile. La motoarele aspirate, prin resoftare modificarile sunt minime. Adica se umbla la timpii de

inchidere si deschidere a supapelor, momentul injectiei de combustibil, injectia in mai multe etape etc.De aceea in exploatare, nu sun riscuri mari, ori motorul merge un pic 

mai bine, ori mai prost, daca tehnicianul a facut greseli. Am citit vreo doua forumuri, de unde am luat si nr. de telefon pentru resoftare, dar nimeni nu a facut masuratori.

In plus, in "ecuatia" resoftarii mai exista  necunoscute, tehnicianul din Bacau foloseste acelasi soft ca cel din Bucuresti, este la fel de priceput. In prezent nu detin alte

informatii, dar fac "sapaturi", nu am nici o graba.

Multumesc pentru interventia ta.

 

 

Share this post


Link to post

Va postez un link (youtub-ul nu-mi permite sa postez filmul), ca sa vedeti cum se face o remapare adevarata, adica clientul vede rezulatatul, primeste explicatii
 si plateste in cunostinta de cauza. In aceste conditii as face si eu remapare. Initial Fordul Fiesta avea 82 c.p., proprietarul a montat un filtru de aer sport
 si a inlocuit esapamentul, castigand 3,2 c.p.
 La masuratorile initiale masina avea 85,2 c.p., 49,7 c.p.la roata si 109 Nm copie. Dupa remapare s-au obtinut 91,9 c.p., 61 c.p.la roata si 118 Nm copie.
 Adica s-au castigat 6,7 c.p.,11,3 c.p.la roata si 9 Nm.
 In final, meseriasul spune ca si in cazul motoarelor aspirate merita sa se faca remapare, pentru ca dincolo de cifre, puterea si copia sunt mai bine distribuite
 pe intreaga plaja de turatii si ca "pe strada este o alta masina", asa cum au afirmat si colegii nostri. La un Fiat 500, la turatia de 4000, puterea si 
 copia aveau o scadere apoi cresteau  usurel spre 5000, prin resoftare "gaura" a disparut si amandoua curbele au devenit mai liniare iar masina mai fluida
 in acceleratie.
 Chiar daca nu intelegeti italiana, merita sa priviti filmul, macar de la minutul 8 si 30 secunde. 
 Link: ford fiesta 1200:aspirina all'aspirato
 

 

 

Edited by vflorin

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...