Chevy 116 Posted July 14, 2020 Dyno faci daca vrei sa chinui masina sau nu te multumeste ce simti ci vrei sa iti scrie pe o hartie cat are in prezent. Basti zicea ca o sa faca, eu nu vreau sa chinui masina! Se face si dyno automat la cine il are si la cine platesti si ptr el! Quote Share this post Link to post
basti77 58 Posted July 14, 2020 5 hours ago, Chevy said: Dyno faci daca vrei sa chinui masina sau nu te multumeste ce simti ci vrei sa iti scrie pe o hartie cat are in prezent. Basti zicea ca o sa faca, eu nu vreau sa chinui masina! Se face si dyno automat la cine il are si la cine platesti si ptr el! În Ploiești fac dyno numai la softurile făcute de ei, de ce? Nu știu care este logica, de parca nu îl plătesc. Dacă o sa am ocazia o sa îl fac pana atunci nu sunt în goana după cifre, cert este ca trage altfel ca înainte, dacă înainte in tr.3,4,5 se cam chinuia în zona 5500+ acum atinge imediat zona roșie și trage ca nebuna pana în 7000. Urmează arcuri Eibach. Quote Share this post Link to post
Skynet91 30 Posted July 14, 2020 Nu ziceai ca te-ar bate un gand despre cea din 2020? Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted July 14, 2020 Ok, înțeleg ca nu toți sunt dispuși sa arunce banii pe dyno. Arunci un 0-100, sau și mai simplu, un 80-120, gratis ? Simțurile sunt (prea) ușor de păcălit... Quote Share this post Link to post
Chevy 116 Posted July 14, 2020 Era un dyno in Bucuresti in targul Vitan, nu stiu daca mai exista! Quote Share this post Link to post
Chevy 116 Posted July 29, 2020 https://www.aliexpress.com/item/4000824755777.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQir0Cu Astept sa soseasca Quote Share this post Link to post
basti77 58 Posted July 29, 2020 1 hour ago, Chevy said: https://www.aliexpress.com/item/4000824755777.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQir0Cu Astept sa soseasca Aștept sa le montezi Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted July 29, 2020 Eu le am în portbagaj de mai bine de o luna de zile, nu am avut timp sa le montez... Quote Share this post Link to post
Chevy 116 Posted July 29, 2020 @ basti, abia ieri am dat comanda @ bumbul, buna treaba Urmeaza https://www.aliexpress.com/item/32850622186.html?spm=a2g0o.cart.0.0.14513c00lddVts&mp=1 dar nu sunt 100% convins ptr ca nu am avut timp sa ma uit daca am pe unde trage cablurile fara sa dau gauri. Basti, parca ti-ai luat si tu, le-ai montat? Quote Share this post Link to post
basti77 58 Posted July 29, 2020 23 minutes ago, Chevy said: @ basti, abia ieri am dat comanda @ bumbul, buna treaba Urmeaza https://www.aliexpress.com/item/32850622186.html?spm=a2g0o.cart.0.0.14513c00lddVts&mp=1 dar nu sunt 100% convins ptr ca nu am avut timp sa ma uit daca am pe unde trage cablurile fara sa dau gauri. Basti, parca ti-ai luat si tu, le-ai montat? Încă nu, am avut altele pe lista. Quote Share this post Link to post
Chevy 116 Posted July 29, 2020 (edited) https://www.aliexpress.com/item/4000580136977.html?spm=a2g0o.cart.0.0.96c93c00MpVOI1&mp=1 https://www.aliexpress.com/item/4000598206935.html?spm=a2g0o.cart.0.0.96c93c00MpVOI1&mp=1 Edited July 29, 2020 by Chevy Quote Share this post Link to post
Chevy 116 Posted August 16, 2020 (edited) Ieri am facut primul drum lung facut la cca 2000 km dupa resoftare, Bucuresti - Mamaia si retur, 2 adulti si 2 copii de ani, fara bagaje! Mers pe Slobozia - Harsova, consum 6% la dus, intors pe A2, consum 6.2% Masina trage mult mai bine in orice treapta si la orice turatie decat tragea inainte de resoftare, pe acelasi drum pe unde am mers sau revenit anul trecut de la mare de 3 ori, nu am avut motive sa retrogradez a 3 a niciodata. E alta masina, nu una sportiva dar e alta cu totul atat cand ai nevoie de ceva in + la depasiri cat si in oras. E mai placut de condus decat era inainte de resoftare! Edited August 16, 2020 by Chevy 1 Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted August 16, 2020 In funcție de grosimea șurubului, tijei, sau ce bagati acolo pentru a pre-tensiona tijele, se deschide mai mult sau mai puțin. Ce am lus eu are grosimea unui imbus de 5 mm, nu am avut altceba mai gros. Chiar daca e i40, portbagajul si sistemul este la fel. Dureaza 3 minute. Penurma am prins cu niste șoricei suriburile alda de tije , sa nu cada in timp. Va spun, este superb, sa se deschida atat singur. VID-20200814-WA0014.mp4 VID-20200814-WA0016.mp4 Quote Share this post Link to post
Chevy 116 Posted August 17, 2020 (edited) Uite asta, cred ca gasesti si ptr i40. Eu le astept sa vina, au ajuns in tara de vreo 10-15 zile! https://www.aliexpress.com/item/4000824755777.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.51364c4dTjXey6 Edited August 17, 2020 by Chevy Quote Share this post Link to post
basti77 58 Posted August 17, 2020 (edited) 20 hours ago, bumbul said: In funcție de grosimea șurubului, tijei, sau ce bagati acolo pentru a pre-tensiona tijele, se deschide mai mult sau mai puțin. Ce am lus eu are grosimea unui imbus de 5 mm, nu am avut altceba mai gros. Chiar daca e i40, portbagajul si sistemul este la fel. Dureaza 3 minute. Penurma am prins cu niste șoricei suriburile alda de tije , sa nu cada in timp. Va spun, este superb, sa se deschida atat singur. VID-20200814-WA0014.mp4 VID-20200814-WA0016.mp4 Montat arc, doar 1 bucata deoarece capacul este mai greu de la eleron si de la insonorizantul aplicat. Cu 2 arcuri cred ca il ridica si mai sus dar si forta de apasare la inchidere mai mare. Edited August 17, 2020 by basti77 Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted August 18, 2020 La mine arcul facea un zgomot teribil la extensie si am renuntat imediat la ideea cu el. Imi era și teama sa nu plesnească. Am și amortizoare pe gaz gata de montaj, dinainte sa imi vina ideea mai sus descrisa. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted August 18, 2020 Cred ca ceva idei mai puteti gasi si in sectiunea de Accent, acolo s-a mai discutat despre aceasta solutie. Nu mai stiu exact pe unde e, dar cu rabdare cred ca o puteti gasi. Personal cred ca nu e o idee prea buna sa se deschida mai mult decat a prevazut constructorul, din simplul - si imediatul - motiv ca ati putea lovi pe careva. Da, da, nu e de ras, ganditi-va la copiii care sar imediat din masina, umbla pe langa ea si dintr-o data se trezesc cu o falca-n cer si una-n pamant. Zic si eu, doar il vad pe-al meu cum roieste pe langa ea ... In plus, nici nu ati vrea - zic eu - sa se deschida sa zicem in parcarea unui supermarket si sa nu fiti in preajma portbagajului. In fine, ce vreau sa zic este ca poate ar mai trebui gandita/adaptata solutia pentru noi, caci nu degeaba vad pe alte masini la care se deschide/inchide mai incet si nu cred ca din cauza sa nu se sparga geamul ... Ar fi interesant de implementat si solutia de inchidere automata, asta da m-ar interesa mult mai mult. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted August 20, 2020 (edited) Constructorul a decis sa se deschida atat, adica doar sa il deblocheze, din motive financiare. Este mult mai ieftin un sistem cu tije torsionate decat un sistem cu pistoane pe gaz. Ciutanii mei, unul de 3 si altul de 6, au fost mai entuziasmați decât mine cand au văzut. Le e mai ușor acum sa isi ia jucăriile din portbagaj, pt ca nu mai trebuie sa ma aștepte pe mine.. Edited August 20, 2020 by bumbul Quote Share this post Link to post
vflorin 20 Posted August 26, 2020 Cu cat demontez mai mult Elantra mea, cu atat mai mult sunt multumit de achizitia facuta. Am decis sa insonorizez si portierele, iar pentru a nu le ingreuna prea mult am cumparat Stp de 1,5 mm si burete splen de 4 mm cu rol de insonorizant si protectie termica. Pentru un bun acces am demontat si panoul intermediar pe care sunt fixate difuzorul, motorasul si macaraua geamului. A fost necesara scoaterea geamului din suportul de prindere al macaralei, in fata fiind 2 suruburi iar in spate numai unul. Avand acces in interiorul portierelor am constatat ca cele din fata sunt prevazute cu un sistem de protectie compus dintr-o teava si o structura din tabla cu un profil care asigura o buna rigiditate iar in portierele din spate sunt 2 tevi. Bravo Hyundai ! Am acoperit in intregime tabla portierelor cu Stp de 1,5 mm, peste care am lipit buretele splen de 4mm. Panoul intermediar are o structura alveolara pentru o buna rigiditate, fiind nevoit sa tai sute de bucati de material bituminos pe care le-am lipit in interiorul acestor alveole in special in jumatatea unde este situat difuzorul. Si pe supotul acestuia am lipit material bituminos. Panourile portierelor au fost acoperite cu Stp de 1,5mm si cu burete splen. Am folosit 3,5 mp de Stp si 15 coli de burete care au ingreunat portierele in medie cu 2kg. Desigur, acum portierele au un sunet si mai plcut la inchidere, zgomotul din exterior s-a mai diminuat dar cel mai mare castig este calitatea sunetului, care s-a imbunatatit in sensul ca mediile si inaltele au devenit mai clare, iar basul mai puternic. Inainte de aceasta interventie ma cam gandeam sa schimb difuzoarele, acum consider ca nu mai este necesar. Ca sa va faceti o idee, va postez un filmulet unde o operatiune asemanatoare o face un profesionist si unde puteti "admira" cum a fost construita portiera unui autoturism german premium, acum vreo 15 ani. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted August 27, 2020 + 2 kg? Nu ma asteptam la atat de mult, vroiam si eu - cand eram mai tanar ... - sa imi insonorizez interiorul la Accent, dar ... am imbatranit intre timp La greutatea asta suplimentara mi-e ca nu cumva sa ai nevoie periodic de reglaj periodic al portierelor ... Plus ca daca geamurile sunt ... mobile ca la Accent si tinand cont de greutatea suplimentara - de unde si forta suplimentara pentru inchidere - mi-e ca nu cumva in timp sa ai parte de surprize neplacute. Zic si eu ... Quote Share this post Link to post
vflorin 20 Posted August 28, 2020 Daca "nu totul e precum pare si nu totul pare precum e ", anul trecut gandeam ca tine, dar dupa o discutie cu cineva din domeniu, mi-am schimbat parerea pentru ca portiera se sprijina in 3 puncte nu numai in balamale, ca acestea rezista la zeci de kg forta iar in caz de accident mai degraba se stramba stalpul decat sa se deplaseze balamalele. In legatura cu " forta suplimentara pentru inchidere ", pot sa spun ca acum portiera se inchinde mai usor ca inainte, chiar si cu un mic impuls dat cu un deget, si ca deja mi-am atentionat sotia sa nu mai tranteasca portiera ca inainte. Am folosit pentru insonorizare 36 kg de material bituminos, iar cineva ar putea spune ca a crescut consumul, dar nu e asa, acesta este acelasi, adica de 6,4 l/100km la 15oookm parcursi. Consider ca este mai util sa insonorizezi portierele decat sa schimbi difuzoarele in cazul Elantrei care are un sistem audio decent. Deasemenea, prin insonorizarea aripilor anterioare se obtine cea mai mare reducere a zgomotului de rulare. Asa s-a intamplat in cazul meu si asta nu este teorie ci practica, dar fiecare face cum crede. 1 Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted August 30, 2020 Care-s alea 3 puncte? 2 balamale si o lamela? Si nu ma intelege gresit, nu am zis nimic de alegerea ta, fiecare face cum crede. Ca mai putem discuta si noi pe tema ei, asta e rostul forumului. Ti-am zis, eram si eu interesat de un astfel de proiect. Quote Share this post Link to post
vflorin 20 Posted August 30, 2020 34 minutes ago, marius.zadara said: Care-s alea 3 puncte? 2 balamale si o lamela? Si nu ma intelege gresit, nu am zis nimic de alegerea ta, fiecare face cum crede. Ca mai putem discuta si noi pe tema ei, asta e rostul forumului. Ti-am zis, eram si eu interesat de un astfel de proiect. Absolut de acord cu tine. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted August 30, 2020 (edited) o usa deschisa in orice pozitie poate sustine si o persoana cocotata pe ea, kg in functie de specimen.. Edited August 30, 2020 by bumbul Quote Share this post Link to post
vflorin 20 Posted August 31, 2020 Interesant si distractiv in acelasi timp ! Quote Share this post Link to post