Jump to content
bogdan1709

new Elantra revizii

Recommended Posts

In functie de situatie si sigur, de omul cu care vorbesti, poti pierde garantia.

Total eronat: in caz de probleme, sarcina probei e in terenul reprezentantei, nu al tau.

Mai precis, reprezentanta careia i te adresezi pentru rezolvarea unei probleme pe garantie trebuie sa demonstreze faptul ca aceasta a survenit din cauza filtrului folosit, nu invers.

Acum, desigur, daca folosesti filtre de 12 lei (da, se gasesc si de-astea) si faci revizia la nea Ilie, o iei in barba mai repede. Insa eu va garantez ca orice filtru mai de doamne ajuta (de la Hengst incolo, sa zicem) face fata cu brio unui interval normal de revizie (10-15000km).

Eu, pana acum, am facut reviziile doar in reprezentanta, chiar si dupa ce ai iesit masina din garantie, si cu filtrele mele si cu ale lor si n-a carait nimeni la garantii. Si asta dintr-un singur motiv: cel putin o data pe an, merita sa faci o verificare cap-coada a masinii. Insa de cand au scumpit manopera, nu sunt sigur ca mai este atat de convenabil, chiar daca mereu am avut 20%-30% discount la manopera.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce zic ca depinde si de cel cu care vorbesti? Acum vreo 3 ani mi-a cazut motorul la o masina, era o chemare in service la Ford ptr verificarea si schimbarea pompei de ulei, cei de la Colina nu au raspuns la telefoane timp de 2 saptamani ptr a o programa. Revizia era facuta in service autorizat, filtre compatibile. Au comentat ca nu sunt originale, le-am trimis factura si devizul si au reparat motorul. Factura de 22000 lei! Puteau refuza, filtrul nu e original, mi-o trageau. Insa a fost ok! De aia zic ce zic.

 

Mergand pe piese compatibile, ne asumam un risc! Fiecare pe banii lui. Nu ma vei convinge sa fac altfel!!!

 

Reprezentanta, daca omul ala stie ce vorbeste, iti arata legea in care scrie ca trebuie sa folosesti piese de origine. Ei stiu insa sa spuna doar ca pierzi garantia, nu si de ce! Punand piese compatibile, clar esti in ilegaliate! Ce vrei sa iti mai demonstreze?

 

 

LE: problema cu Range-ul de care am zis, masina s-a defectat in 22.12.18, in 25.01.19 si-au dat acordul ptr reparatie in garantie iar cei din service, au comandat piesele abia in 18.02.19 iar masina fost ridicata in 19.03.19. De ce crezi ca a durat 3 sapamani sa comande piesele, reavointa sau lipsa de chef? Astea sunt motivele ptr care zic ca depinde cu cine vorbesti!

Edited by Chevy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu contest ce spui, fereasca Dumnezeu! La sectiunea de I40 este un user care are hartie de la ANPC cu precizari clare legate de revizia in garantie (se poate face in orice service agreat RAR).

In alta ordine de idei, sa stii ca pe filtrele Mobis scrie clar Mahle (am avut eu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

(se poate face in orice service agreat RAR)

 

Exact ce am spus si eu! Nesimtitii profita de oameni ptr ca nu cunosc legile. Insa si oamenii se pun benevol in situatii din care pot pierde.

 

Mai discutam alta data!

 

Seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata.

Niciodata nu se va pierde garantia din cauza unui filtru de aer, cu atat mai putin de polen. Eu le schimb singur nu pentru ca sunt cu 74,3 lei mai ieftine, ci pentru ca la revizia de 1 an am cerut inlocuire filtru aer si nu aveau pe stoc, iar cel de polen original nu are carbon activ. Iar diferenta intre cel simplu si cu carbon se simte. Comand o data pe an cate 2 bucati din fiecare si le inlocuiesc cand consider.

Mai mult, chiar la service am fost intrebat daca vreau sa mi se schimbe placutele de frana cu un set original sau unul after-market.

Problema este daca produsele sunt contrafacute, dar cata vreme le cumparam din magazine serioase, cu factura si certificat de conformitate, nimeni nu are ce sa comenteze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Între timp, de cealaltă parte a bălții, din manualul de garanție și întreținere a noului Rav4.....

post-90-0-59049600-1570862584_thumb.jpg

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Între timp, de cealaltă parte a bălții, din manualul de garanție și întreținere a noului Rav4.....

smecheri astia de la Toyota. Ultima fraza este elocventa. Ai voie sa-ti faci reviziile si reparatiile in alte service-uri, dar... dar daca Dorel din service-ul tert iti greseste si buleste ceva, adio garantie. Deci tot mai sigur e sa mergi la reprezentanta cat esti in garantie. Vorba aia cu paza buna... sau cu suflatul in iaurt.

Edited by alex167

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar daca Dorel din service-ul tert iti greseste si buleste ceva, adio garantie.

Pai, si unde e smekeria lu' Toyota? Nu este normal ca, daca Dorel ti-a pus un filtru de aer care permite trecerea cataroaielor, care mai departe sparg palele turbinei, Toyota sa nu iti dea garantie la turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba este că poți să-ți faci reviziile în curte,tu personal!, cu piese originale care să nu aibă adaosuri nesimțite, păstrezi bonurile, faci și un video eventual.

Că fapt divers, uleiul la Toyota 2,5 hibrid este 0w16!

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, aia e, ca nu poti sa-ti faci revizia in curte. Orice jeg bagi in masina, acesta trebuie bagat intr-un service agreat RAR pentru marca ta.

Pot sa bag mana in foc ca filmarea ta din curte ii lasa exact rece si iti taie garantia in secunda 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu în USA.... Când plătești TU, TU decizi unde și cum faci reviziile.

Dar în Europa e altă chestie, trebuie să mănânce și gura la service-uri ceva.

 

P.S. Asta și pt a proteja mahării plătiți cu bani mulți, care sunt buni doar la înșelat (furat) clienții, nemții in primul rând.

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, si unde e smekeria lu' Toyota? Nu este normal ca, daca Dorel ti-a pus un filtru de aer care permite trecerea cataroaielor, care mai departe sparg palele turbinei, Toyota sa nu iti dea garantie la turbina?

Da este normal. Dar daca acelasi lucru se intampla cu un Dorel din reprezentanta? Sunt convins ca nu-si vor recunoaste vina: "A cazut turbina? foarte bine, o schimbam pe garantie". Asta daca nu cumva le trece prin cap sa te acuze de o eventuala exploatare necorespunzatoare.

In ceea ce priveste Hyundai,

 

https://www.hyundaicolina.ro/uploads/1349434763-CONDITII-CE-TREBUIE-NDEPLINITE-PENTRU-A-BENEFICIA-DE-GARANTIE.pdf

 

la capitolul "Ce nu este acoperit de garantie" - punctul 1, ultimul aliniat - sa inteleg ca nu e suficienta autorizarea RAR? Trebuie ca service-ul sa fie autorizat si de Hyundai? Cred ca nu voi gasi un astfel de service.

 

Si, cum interpretez eu diferenta dintre Hyundai si Toyota: Hyundai exclude orice complicatii impunind un service autorizat de ei, pe cand Toyota te lasa sa faci unde vrei, dar daca se intampla ceva wrong, ti-ai decopertat banana.

Edited by alex167

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe cand Toyota te lasa sa faci unde vrei, dar daca se intampla ceva wrong, ti-ai decopertat banana.

Nu decopertezi nimic, tot ei trebuie să demonstreze că nu a fost făcut cum trebuie : improper or lack of maintenance. Nu trebuie să zică (ca ceilalți) nu ai făcut la noi, PA!

 

Chestia asta nu știu dacă o fac și în Europa, în SUA vor să recâștige clienții, după scandalul cu covorașul ce venea peste pedala de accelerație și fugea mașina de una singură. Care credeți că este primul pas într-o revizie? Controlul poziției covorașului, și prinderea lui dacă s-a desfăcut.

În general, mentalitatea acolo este "cine plătește decide", proprietatea este sfântă. Cu excepții evident.

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, aia e, ca nu poti sa-ti faci revizia in curte. Orice jeg bagi in masina, acesta trebuie bagat intr-un service agreat RAR pentru marca ta.

Pot sa bag mana in foc ca filmarea ta din curte ii lasa exact rece si iti taie garantia in secunda 2.

Iti cer factura si devizul de reparatie!

Da este normal. Dar daca acelasi lucru se intampla cu un Dorel din reprezentanta? Sunt convins ca nu-si vor recunoaste vina: "A cazut turbina? foarte bine, o schimbam pe garantie". Asta daca nu cumva le trece prin cap sa te acuze de o eventuala exploatare necorespunzatoare.

In ceea ce priveste Hyundai,

 

https://www.hyundaicolina.ro/uploads/1349434763-CONDITII-CE-TREBUIE-NDEPLINITE-PENTRU-A-BENEFICIA-DE-GARANTIE.pdf

 

la capitolul "Ce nu este acoperit de garantie" - punctul 1, ultimul aliniat - sa inteleg ca nu e suficienta autorizarea RAR? Trebuie ca service-ul sa fie autorizat si de Hyundai? Cred ca nu voi gasi un astfel de service.

 

Si, cum interpretez eu diferenta dintre Hyundai si Toyota: Hyundai exclude orice complicatii impunind un service autorizat de ei, pe cand Toyota te lasa sa faci unde vrei, dar daca se intampla ceva wrong, ti-ai decopertat banana.

Este un abuz, regulile interne ale unei companii nu pot fi mai presus de legile unei tari sau normele UE! Sau, altfel spus, regulile companiei nu pot incalca legile tarii respective!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti... Pt o Elantra 2018, vreau si eu niste indicatii pretioase. Voi, cei care cumparati filtre din comert, de unde le mai luati? Ca eu m-am saturat sa comand si sa fie ori mai scurte, ori mai inguste. Si pe cutie sa scrie ca sunt pentru H Elantra. Vorbesc de filtre de aer si de polen. Daca ar fi si cu carbune activ, ar fi si mai bine.

Cei care ati fost mai norocosi, ziceti si voi aici de unde si de care. Cu reclama sau fara, ca eu unul m-am saturat de dat retururi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia de 2 ani la 18500km, 687 lei, schimbat ulei + filtru, filtru de polen si lichidul de frana.

 

Nu s-a schimbat filtrul de aer :laugh: in conditiile in care era negru, dupa 16600km. L-am schimbat eu cu 46 lei, costul filtrului.

 

Astia daca nu scrie pe hartie nu verifica, tipic Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.epiesa.ro am luat eu. Dupa comanda cineva de acolo te suna ca sa iti confirme ca ai luat ce trebuie.

 

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ce fac baietii la revizii. Eu vreau sa cumpar aftermarket si sa mai schimb intre ele. Am 2 comenzi la 2 magazine si nu mi-au adus ce trebuie. Si o sa cumpar online.

De asta am intrebat, stiu ca se gasesc, dar poate dau si eu de unii mai seriosi. Sa-mi trimita ce trebuie.

Ms mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epiesa folosesc si eu, te suna intotdeauna dupa plasarea comenzii pentru confirmare. O data, la un filtru de polen care teoretic se potrivea pe site, mi-au recomandat sa cumpar alt produs, cu alte dimensiuni. S-a potrivit la fix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti... Pt o Elantra 2018, vreau si eu niste indicatii pretioase. Voi, cei care cumparati filtre din comert, de unde le mai luati? Ca eu m-am saturat sa comand si sa fie ori mai scurte, ori mai inguste. Si pe cutie sa scrie ca sunt pentru H Elantra. Vorbesc de filtre de aer si de polen. Daca ar fi si cu carbune activ, ar fi si mai bine.

Cei care ati fost mai norocosi, ziceti si voi aici de unde si de care. Cu reclama sau fara, ca eu unul m-am saturat de dat retururi.

Uite cum arata un filtru de aer dupa 32000 km in Bucuresti, am inteles ca sunt reprezentante in tara unde se schimba mai devreme ( 15-30k), la Tiriac in sistem apare cu interval de 45000. L-am schimbat ieri, pe original, nu stiu cat a costat si nici nu ma intereseaza. Pe cutie e un cod daca cauti original, vezi poza.

post-66612-0-71088900-1573534801_thumb.jpg

post-66612-0-79088200-1573534809_thumb.jpg

post-66612-0-74016500-1573534824_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam naspa arata... Nu pricep de ce il schimba la intervale atat de mari. Ca nu e o mare economie.

Ms pt cod!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intervalele de revizie probabil sunt generale,pentru toate zonele unde exporta. La noi e mai mult praf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De retardati. Avand 3 revizii moca, ma gandesc ca vor sa ii coste cat mai putin. Daca asta e motivul, ala care a decis asta e cel mai mare retardat existent, masina are garantie, daca se intampla ceva din cauza filttrului asta, cine o acopera, nu ei? Dar poate nu se intampla nimic sau daca da, se intampla pe termen lung, dupa ce iese masina din garantie, caz in care nu mai e treaba lor. Idioti!

 

Npc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...