Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

rowwt

Membri
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

rowwt last won the day on January 12

rowwt had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutral

About rowwt

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/01/1979

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40-CW
  • An
    2014
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

110 profile views
  1. rowwt

    Probleme pornire

    Totusi nu cred ca e bateria. Cum poate pleca la sfert de chie dimineata, inghetata, si nu porneste seara dupa ce a stat o zi la caldurica in parcare subterana? Martorii in bord nu se aprind si sting ca in pomul de craciun, cum se intampla inainte sa schimb bateria. Cu motorul oprit, luminile sunt puternice, MP3-ul merge fara probleme. L-am lasat minute bune si nu mi-a aparut avertizarea de baterie, cum am vazut la bateria originala. Nu stiu cum sa-mi dau seama daca "starter spins", dar vad la reparatii "fly wheel" aka volanta, si ma cam ia cu frisoane. Din vara, masina tremura in viteza 1, mai ales in panta. Am schimbat in toamna master cylinder aka pompa de ambreiaj, si tremuratul s-a redus considerabil (nu-mi mai sare bordul in poale). Totusi, tremuratul in viteza 1, inca il am. Trist e ca acum 2 ani am dus-o pe platforma la Tiriac si mi-au schimbat cam tot pe acolo pe garantie (kit ambreiaj, cilindru presiune, volanta, etc.) Ce au schimbat ei a durat numai un an pana a iesit din garantie. Cred ca totusi e starterul... parca e acelasi click ca aici la minutul 1:01 https://www.youtube.com/watch?v=EaGupLav7cU
  2. rowwt

    Probleme pornire

    Ieri am oprit la benzinarie. Cand sa plec, pozna! La contact, se aude un click metalic si nimic. Am incercat de 3-4 ori, la fel. Am scos cheia din contact, am incercat iarasi de 3-4 ori nimic. Pana la urma a pornit. Azi de dimineatza, la rece, porneste la "sfert" de cheie. Crezand ca poate s-a dus bateria, am luat la mine si cheia de rezerva, pe care nu am folosit-o niciodata, pana acum. Seara, plecand de la servici, la fel. Scot cheia de rezerva. Soc si groaza. Aceeasi problema. Deci nu e bateria. Din a 5-a incercare a pornit. Am ajuns acasa. A trebuit sa plec. A pornit din a doua incercare. Am ajuns acasa iarasi. Am oprit motorul. Aceeasi chestie. A pornit din a doua incercare. Martorii se aprind si se sting normal. Doar face click si nu porneste, nu se aprinde nimic in plus. In mers totul e ok, deasemenea. Bateria abia ce am schimbat-o anul acesta. Cumparata de mine, Bosch, montata la Tiriac. Ce poate fi? Sa fie "Engine will not crank"?
  3. Am folosit si eu de 2 ori sprayul cu recircularea la max pe racire. Am cumparat ce am gasit mai scump prin magazine. A avut efect.
  4. rowwt

    Camera spate I40

    Victorieeeee! Dupa o lupta care a durat putin peste 2 ore, camera a primit a doua viata. Noroc cu socrul meu care are rabdare si experienta la chestii electronice fine. Eu as fi renuntat dupa scosul primei placi de circuite, cand as fi dat peste a doua. Dupa ce am scos-o si pe a doua, si ne-am chinuit cu un surub ruginit, am gasit si problema. Era umezeala pe a doua placa, pe partea de jos unde este si oglinda.Dupa o curatare temeinica cu WD40, editia speciala pentru circuite electronice, camera functioneaza iarasi. PS: Sufland in partea exterioara, se simte aerul intrand in interior. Deci service-urile au dreptate. Intra apa cand baietii de la spalatorii dau cu jetul de apa sub presiune. Sper ca am rezolvat problema aplicand cu mare grija un silicon special, in jurul camerei, pe exterior. PS2: Nu am rupt nici o clama!
  5. Modelul cu motor 1.7 High, care vine cu roti pe 17/18 are discurile pe fata mai mari si de aici toate modificarile care-l fac incompatibil cu rotile pe 16...
  6. Standard. 225/45/R18 pe vara si 215/50/R17 pe iarna.
  7. Sezonul asta am schimbat Nokian A3 cu Goodyear Ultragrip Performance Gen1. Pana acum sunt superbe . Am fost impresionat cand am trecut de la Hankook OEM la Dunlop Sport Maxx RT2, dar acum sunt extaziat. Stabilitate perfecta la franare de la 200 pe uscat, la fel la 160 pe ploaie, iar la 140, pe autostrada, se aude doar motorul, nici urma de zgomot de rulare. Inca astept zapada, motivul principal pentru care am facut pasul catre ele, dupa 12 ani de Nokian (diverse modele asimetrice...). M-a dezamagit Nokian, anul trecut, cand nu am putut urca o panta la munte, si cand am ramas pe linia de tren in zloata (ironic, cand Nokian se lauda ca linia WR e "slush" master....)
  8. rowwt

    Camera spate I40

    Dupa 4 luni de toamna (anul asta consideram si decembrie toamna, daca nu chiar primavara ), ieri, cand am cuplat in marsalier, deja vu.... LED-ul din stanga oglinzii a inceput sa clipesca, nici urma de imagine, de la camera, in oglinda. Dupa 4 opriri si cuplari, imaginea a aparut (fara deja obisnuitele picatzele). Aceleasi simptome ca acum 2 (sau 3?) ani, cand mi s-a inlocuit camera pe garantie. Cum nu prea sunt dispus sa dau 1200 de lei pe camera in service, am dat 24.99$ pe manualul de service, si sunt pregatit sa atac problema dupa modelul "nats feb 3rd, 2019". Deocamdata imi fac curaj cu ceva vin rosu de tzara...
  9. Asa face si a mea de la inceput. Cand le-am spus in garantie, mi-au inlocuit aeroterma (sau ceva pe acolo). Nu a avut nici un efect. Din momentul ala mi-au zis ca asa fac ele, nu e nici o problema. Eu cred totusi ca sunt incercari de regenerare. Esuate, bineinteles. Poate de acolo se trage si problema cu nivelul uleiului.
  10. Nu ma grabesc, mai caut prin celelalte posturi. Doar ca se apropie toamna, a inceput sa fie un pic mai frig noaptea si din cand in cand re-apar punctuletele de la camera de marsarier dimineata. Problema care a disparut cand a venit caldura. Banuiesc ca face condens pe undeva. M-as apuca de demontat, sa arunc o privire, poate descopar problema.
  11. Holly cow! Imi e rusine cu al meu nivel care doar inghite F ul de deasupra cerculetului de maxim... E bine sa masori dimineata inainte sa pornesti motorul, iar masina sa fie pe un teren cat mai drept.
  12. Asa au patit si ale mele cand le-am schimbat. Cele pe fata aveau crapaturi lungi si adanci pe lateral. M-a cam luat cu lesin, am mers cu ele cu 200... Trei dintre ele mai aveau 3 mm. A patra, 5mm, ca a fost rezerva. Una am taiat-o accelerand intr-o groapa acoperita de apa.
  13. Bumbule, ai un link cu manualul de reparatii?
  14. Am experimentat si eu ceva asemanator anul trecut. Era de la o janta care vazuse prea multe gropite in obrajori... Cu riscul de a pocni, am indreptat-o la o cunoscuta firma ... mai ... "soft", am echilibrat toate rotile, si problema a disparut.
  15. rowwt

    Ambreiaj i40

    Are dreptate Nats cu garantia. In legatura cu service-ul, nu prea am alternative. Am avut exeriente nasoale si cu DAB. Plus ca sunt singurii cu program prelungit, las masina la 8 dimineata si o iau dupa 6 seara. Asta conteaza cel mai mult. Si ma distram cand la avia motors i-au spus unui prieten... "Asa face ele boss"...
×
×
  • Create New...