Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

fisherman

Membri
  • Content Count

    468
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

fisherman last won the day on September 3 2019

fisherman had the most liked content!

Community Reputation

50 Good

About fisherman

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/19/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 confort-sport
  • An
    2008
  • Locatie
    Rm. Valcea-&-Padova

Recent Profile Visitors

275 profile views
  1. Când o să am timp o să-ți fac niște calcule cu link-uri, deocamdată nu dispun de asemenea resursă.
  2. Cam citești pe sărite și înțelegi ce vrei. 50% din capacitatea lor nominală. Da' tu știi mai bine....
  3. De aia ai hidro și pompe pentru a împinge apa înapoi în baraj. Dacă te uitai mai bine vedeai că isteții au vândut energia în exces în loc să oprească cărbune sau gaz. Echilibrarea cu consum zi/noapte se face mereu cu hidro. Nuclearul și cărbune sunt constante. Producția medie de eolian depășește 50% din capacitate. Dar noi știm..... sau nu.
  4. Citește producția dragule, dacă tu crezi că o eoliana de 5MW e mai scumpă de cumpărat și întreținut pe termen lung, mai mult decât oricare metodă de producere a energiei electrice la aceeași capacitate, atunci..... Ține-o pe a ta, dar nu e adevărul.
  5. http://www.transelectrica.ro/widget/web/tel/sen-grafic/-/SENGrafic_WAR_SENGraficportlet Nu prea rentează eoliana în România! Oh wait......
  6. Cu 400w vezi cât scoți, dacă rentează, omul oricum are bateriile, inverterul este inclus. #Aliexpress € 156,52 19%OFF | 2020 Small Home Wind Turbine Generator Windmill Fit For Street Lamps,Monitoring Boat Free 600W Wind Controller 10 Years Warranty https://a.aliexpress.com/_UsNIa In medie consum 150kw/lună, și consoarta iubește curățenia și fierul de călcat. Ăștia de sunteți pesimiști cu privire la șelf generating energy, credeți că prețul energiei electrice va rămâne la fel? Mai vorbim peste 5 ani, cel mult.
  7. Aceeași bancă portocalie în Italia nu a fost în stare să modifice termenii unui împrumut pentru prima casă, am mărit suma cu 10k, în 2 săptămâni. M-am dus la alții, în 2 zile am avut răspuns ok, deși eram cu rata puțin peste maximul admis, dobânda fiind 0,85% peste euribor la 6 luni, (acum fiind - 0,35%). Am schimbat 3 companii telefonice, 2 bănci și 2 distribuitori de gaz și curent. De aia e piața liberă.
  8. Prețul de 28 cenți/kw l-am obținut împărțind valoarea facturii la nr de kw, așa doar curentul costă 6 centi/kw, cu taxe, distribuție șamd ajungi la 28/30, in Italia să fie clar. Dacă stă într-o zonă colinară sau unde bate vântul binișor, o eoliana de 400w e f ieftină, ușoară, costă sub 500€ cu Inverter.
  9. Depinde cum este întreținut ansamblul. Avem în fabrică echipamente vechi de 30/40 ani, fac ce nu fac alea ultimul răcnet, mult mai lent dar mai bine. Dacă panourile sunt spălate, eventual date cu un lac sau silicon de protecție durează mai mult. Curentul se va scumpi inevitabil, acum plătesc 28 cenți/kw (după toate taxele inclus tva); sunt puncte de încărcare auto ce vând curent cu 79 cenți/kw. Și gpl ul e 55 cenți. @Cristist50 eu aș pune și o eoliană mică, la început. E relativ ieftin și ar fi interesant de văzut ce scoate.
  10. @cipelantra, cum zice mav, calitatea nu o decide furnizorul ci producătorul ; cunosc situația în care un producător a mutat producția unui produs în China, necesita manualitate de chinez, și produsele derivate din producție costau în termeni de mediu, reducând costul de producție cu minim 25%,produsul în magazie (transport inclus). A reușit să ridice și calitatea peste competiție, și un preț mai scăzut, contează foarte mult contactul acolo și cât de serioși sunt, și bineînțeles să nu fii lacom. Un coleg are v40 de 13 ani, încă e mulțumit.
  11. Dacă motorașul de asistare a direcției decide să facă ce vrea el, (sau hecăru'), nu poți să îl oprești, poți să fii campion mondial la strongest man.
  12. Poluez puțin: Fiat punto gpl 1,4, vândut la 80.000km, singura problemă becul din cadrul tachimetru, acum are cubo, tot gpl cu 60.000km, fără probleme ; ducato 2016 a ieșit un furtun din filtru de motorină (suspectez doreii din service) în 170k, alt ducato 230k,aparatoarea de deasupra tobei de eșapament s-a rupt, un cap de planetară dinspre cutie și atât. Toate in garanție. Îmi place Tipo, nu îl fac hibrid...
  13. Dvoncu nu cred ca e vorba de bani, ci de gest (să te taxeze). In Italia e la fel, să înmatriculez o mașină de 109cp valoare 4.000€, m-a costat 700€, impozit anual 300 asigurare 700 anual..... Dacă o vând cumpărătorul plătește iar 700..... Hoție legalizată. Bine că e gpl-ul 0,60€ benzina e 1,6€. Eu aștept rav4 prime, plugin, eventual în leasing din România. Chit că are cvt!
  14. Foarte greu! Desfaci un șurubel din spatele mânerului ce deschide ușa, altul din "puțul" unde bagi mâna să tragi ușa, altul ce ține chederul exterior al geamului (e ascuns nenorocitul sub chederul ușii), apoi cu o placa de plastic sau o șurubelnița foarte lată începi și desprinzi panoul de ușă, începând de jos, să desfaci brăduții de plastic. După desfaci cablul ca la bicicletă, koreenii ăștia sunt niște criminali, să faci o lucrare doar cu 2/3 scule!
  15. Conform legii trebuie să mute la limita proprietății și contoarele, anul ăsta trebuia să fi fost făcut..... Și voi vreți d-alea inteligente (citite tot de firme căpușă) reversibile șamd. Era un topic unde se discuta chestia, poate tot ăsta, în general îți faci tu tot, și dacă mai ai nevoie iei din rețea. Să bagi înapoi nu rentează, te taxează pentru transport, distribuție șamd, mai bine dai gratis pe la vecini.
×
×
  • Create New...