Jump to content

torvalds

Membri
  • Content Count

    1283
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

torvalds last won the day on April 27

torvalds had the most liked content!

Community Reputation

23 Neutral

About torvalds

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Subaru
  • Model
    Legacy H6
  • An
    2005
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

874 profile views
  1. Aia cu indicatorul e ok , invers era nadol ca faceai pana prostului. Legat de adaptoare nu cred ca ai nevoie . Eu am belit firele elegant ...
  2. https://www.olx.ro/oferta/oferta-navigatie-gps-android-7-2din-wifi-bluetooth-usb-IDdwurR.html
  3. La 4 ani vrei android si net ca sa ii pui desene animalice pe yutub si gasca zurli ( vorbesc din auzite , de la prieteni care isi calmeaza copii) Uite 585 lei https://www.olx.ro/oferta/navigatie-auto-2din-7inch-universala-android-volkswagen-volks-opel-etc-IDcQOTX.html
  4. am avut pe outlander un 2din android de 7 inch, octa core cu 2 gb de ram . avea inclusiv bluetooth, gps etc. A fost perfect , puteam rula waze , care avea integrare spotify. Arata ca asta https://www.carsound.ro/tv---dvd-auto/dvd-de-bord/carsound/navigatie-auto-2din-cu-android-8-2gb-ram.html Nu era acealsi brand , si ca pret a fost pe la jumatate, insa a meritat din plin . practic era mai bun decat orice navigatie originala.
  5. Mai ai Accentul ? Piulitele merg si la aliaje fara probleme ...
  6. Se poate inchide. S-a vandut!
  7. 1.5 crdi versiunea “full” ( mp3 2 din cu 6 boxe, comenzi pe volan, 6 airbag uri) 2007 180.000 km itp mai 2020 Pret 2000 e tel 0729835590 https://m.olx.ro/oferta/hyundai-accent-2007-1-5-crdi-euro4-primul-proprietar-IDd7W6a.html
  8. James , ca sa te angajezi la stat , ai nevoie de hartii . Nu contraza ca nu stii sa faci nimic si ca hartiile pe care le ai sunt obtinute fraudulos . Pt ca nimeni nu verifica daca e competent angajatu
  9. Sergiu , sunt perfect de acord cu tine . Conteaza ce e pe ud . Cu cat sunt mai sticky cu atat sunt mai ineficiente la consum. Si da , clar as fi luat 185 latime . E buna ideea cu xl ul . Si eu am xl acum dar e un pic obligatoriu la mine .
  10. Nu cred ca alea de teflon sunt omologate. Totusi in mod normal janta “sta” pe butuc daca gaura centrala este la fel cu diametrul butucului . Daca nu e , se folosesc inele de centrare... din plastic . Acum daca mai pui si un teflon intre roata si butuc ... practic roata aia va sta doar in prezoane...
  11. Pai iti trebuie 4 , vrei sa mergi cu ea “cracanata “ pe fata ? Stiu ca de obicei sunt omologate, insa mie mi se pare ca distantierele alea nu sunt foarte sigure adaugand inca un element intre butuc si roata . Pe deasupra adauga si greutate in exterior, cred ca deja ansamblul devine echivalent (ca greutate) cu jante de 16 Nu ai raspuns la niste intrebari esentiale , pe care ti le-am pus inainte ...
  12. Pai cred ca e mai ieftin daca iei altele si le vinzi pe astea
  13. Daca jantele astea de aliaj au mai fost pe masina si nu atingeau , trebuie investigat de ce ating acum ... daca montajul este corect al discului si etrierului/ port etrierului. Daca jantelenu au mai fost pe masina asta , e clar , alte jante cu offset mai mic . Astea probabil au offset 50 . Ce scrie oe ele ? ET cât?
  14. Flansele includ rulmentii de sarcina , sunt aceeasi piesa.nu ai nevoie de nicio presa. Protectiile de praf ( daca exista, trebuie sa le iei ca sunt sigur deteriorate). Verifica inainte sa nu fie vreun arc rupt . Daca e unu, ia pereche . Daca sunt ruginite spala le si vopsestele . N-are nimic daca dai pe disc . Se arde imediat la franare wd ul . La bielete s-ar putea sa fie “broblem” ca se poate invarti in gol , pt ca filetul e pe un ax care in oartea opusa are un “balljoint” care se invarte cam liber . Se poate tine contra fie cu un imbus prin cap sau prin spate cu o cheie fixa (subtire) . Daca nu merge nicio varianta , se taie cu flexul . Also , tre sa ai un cric in plus ca sa ridici de bascula ca sa potinsa bagi bieleta antirului inapoi. Oh the memories cand schimbam bielete pe banda rulanta la bmw )))
  15. Pare a fi floare la ureche operatiunea , daca se desfac usor toate suruburile . Da si tu cu wd40 pe ele cu cateva zile inainte. De asemenea as slabi suruburile de sus ( flansa si ax amortizor) dinainte de a da roata jos . Ca daca nu se desface unu sa nu demontezi aiurea ca oricum nu ajungi la final. La bmw , in vremurile mele mai salbatice si nu chiar demult opuse aveam suspensie de vara si de iarna , si schimbam amortizoare si arcuri pe fata , plus arcuri spate , in fiecare primavara si toamna. Insa mi-a trecut ... Acolo era un pic mai tricky pt ca amortizorul intra efectiv in fuzeta , si trebuia sa apesi bascula foarte tare ca sa intre . Aici lare sa aiba 2 suruburi banale . Daca tot umbli schimba si protectiile de praf si rulmentii de sarcina/flanse din capul amortizorului . Daca are reglaj pe cadere , trebuie refacuta geometria . Daca as umbla pe acolo as pune niste arcuri eibach pro kit , daca exista pt masina asta . Ca sa o mai aseze un pic , ca din cate imi aduc aminte era ca barca pe valuri .
×
×
  • Create New...