Jump to content

RaZoR-07

Membri
  • Content Count

    1111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

RaZoR-07 last won the day on April 29 2019

RaZoR-07 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About RaZoR-07

  • Rank
    Carp Hunter
  • Birthday 03/19/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    pescuitul

Contact Methods

  • Yahoo
    xneagu

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai/Daewoo
  • Model
    Accent/Matiz
  • An
    2007/2003
  • Locatie
    Craiova

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Atunci ne vedem la intalnire... nu va alarmati daca intarzii putinel. E chiar ziua plecarii catre casa.
  2. RaZoR-07

    Amortizoare

    Eu bifez un an si 10.000 km de la reconditionarea amortizoarelor, cu un cost total de vreo 550 lei... n-as putea spune exact, pentru ca manopera a fost 150, insa nu era doar pentru amortizoare, am schimbat atunci si bielete directie, capete de bara, bielete antiruliu. Dupa cum se comporta, nu cred ca voi mai avea probleme prea curand cu amortizoarele.
  3. Vad ca nu prea se inghesuie lumea... se mai tine intalnirea? Eu, ca de obicei, ma credeti, nu ma credeti, fara sa ma uit pe forum, sunt pe litoral chiar atunci cand trebuie.
  4. Asa face toate... E o problema de proiectare, nu stau bine decat la capat de cursa, in orice pozitie intermediara au joc.
  5. RaZoR-07

    pierd antigel

    Omul nu a explicat exact despre ce colier e vorba, dar as pune pariu ca e cel de la intrarea in calorifer. Asa a fost la Accentul meu si l-am identificat abia cand a inceput sa piarda mai masiv, pentru ca la pierdere usoara se evapora si nu vedeam urme sub masina.
  6. RaZoR-07

    ulei motor

    Fix ce scrie in carte... Dar tu nu mai ai garantie?
  7. RaZoR-07

    1.6 vs 2.0

    Deh, e doar o impresie a mea, sau chiar exista niste autoturisme cu doua motoare, unul mititel, pentru frecus urban si unul ceva mai serios, pentru orice altceva?... Plus alte masinute cu enspe cilindri care au posibilitatea sa dezactiveze o parte din ei pentru un consum mai redus pe urban... Plus sumedenie de exemplare pe care fabrica le-a ouat submotorizate si consuma in mod constant mai mult decat suratele lor cu motorizare macar decenta. Mai e nevoie de alte argumente?... Mie mi se pare destul de normal ca in acest caz concret 1.6 sa consume mai mult decat 2.0 Apropos, ce greutate are masina?... nu cumva se apropie de 1.500 kg?... adica greutatea pe care o au incarcate la maxim alte masini cu motor de 1.6 Multumim pentru graficul de 2.0 dar nu ne poate ajuta o discutie pe marginea lui decat daca il comparam cu graficul lui 1.6
  8. RaZoR-07

    1.6 vs 2.0

    Acceleratia... mama ei... aveam eu demult impresia ca masina are piese in plus... de ce nu au pus un butonel ON/OFF in loc de pedalele alea, din moment ce nu ai nevoie decat de blana si relanti? Deci nu era vorba de maaxim-maxim ci de maximul de la turatia respectiva... pai zi asa sa priceapa mintea noastra. Nici eu nu vorbeam de plaja de la mare... Plaja de cuplu maxim la benzinare aspirate e mai lunga, intr-adevar, dar de fapt e mai scurta decat la diesel, pentru ca diferenta de greutate e neglijabila, dar valoarea cuplului maxim e total diferita. Degeaba compari plajele cu cuplu peste un anumit procent, compara mai bine plajele cu cuplu peste o anumita valoare. Si ma tem ca vei compara plaja de 90% cu plaja de 50%, sigur mai lunga. Si daca tot iti plac procentele, incearca sa iei in considerare la aprecierea lungimii plajei de cuplu maxim cat la suta e ea din plaja totala de turatii a motorului. Iar daca mai bagi in calcul si raportul de transmisie tare mi se pare ca plaja dieselului se lungeste nesimtit de mult. Si ar trebui bagat in calcul pentru ca masina merge pe roti nu pe arborele cotit. Si nu-s fan diesel, dimpotriva. Si nici nu-i locul aici pentru a ne relansa in comparatii otto-diesel. Dimpotriva, in acest topic se compara doua benzinare. Incercand sa revenim on-topic... La un benzinar de capacitate mica e deja stiinta condusul economic. Iar pentru o masina cu veleitati sportive, 1.6 e de capacitate mica. Daca vrei in acelasi timp performanta pe masura formei masinii si consum pe masura capacitatii motorului ai nevoie sa te trezesti la realitate. Plus ca nu vad rostul de a conduce economic o masina care se vrea sportiva. Mai bine conduci sportiv o masina economica.. Ar fi interesant daca ar veni cineva cu niste grafice concrete pentru cele doua motoare in discutie.
  9. RaZoR-07

    Probleme la ESP

    EPS, nu ESP Si nu se blocheaza, doar ramane fara servo datorita unor erori pe care le sesizeaza calculatorul in datele transmise de senzor. Se rezolva prin curatarea senzorului. Dar daca tot o luaram razna cu inca un topic pe tema asta... ne poate ajuta un moderator cu schimbarea numelui topicului si cu crearea unui sondaj?... Ar fi interesant sa aflam cam pe la ce turatie a motorului s-a intamplat evenimentul la fiecare dintre cei care au patit-o pana acum. Mie mi s-a intamplat de trei ori, pana m-a curatat Dino, mereu la turatii foarte mici, sub 2000 rpm. Ma gandesc ca o tensiune mica furnizata de alternator, combinata cu o baterie obosita si un senzor murdar sunt sursele erorii care aprinde EPS. Alte pareri?...
  10. Subscriu la cele expuse de Zetics... utilitatea pe primul plan. Nu regret perioada Accent si nici nu s-a incheiat inca. Nu as mai lua masina noua si nu as mai lua sedan. Momentan, studiez inlocuirea tandemului Accent-Matiz cu un tandem Golf-Vitara.
  11. Daca n-ai ce face cu banii, baga Carrera 100, motorului nu-i poate face decat bine. Merge foarte bine si cu benzina de 95 care intr-adevar nu-i de 95, numai ca trebuie evitate statiile mai dosnice. Acolo se fac manarii mai mari. Oricum, cred ca nu-i pompa in tara asta la care un litru sa aiba un litru... ne inseala la cantar la fel ca la piata.
  12. RaZoR-07

    1.6 vs 2.0

    Gura belgianului adevar graieste, dar... "cuplul maxim se obtine cu pedala la blana"... hmmmm... cu pedala la blana doar dai in limitare, de cuplul maxim ai trecut demult. Partea buna ar fi ca in limitare ai injectia taiata deci consum zero, scopul nostru, asta ca sa mai si glumim, desigur. Consumul ideal se obtine prin mentinerea turatiei in zona de cuplu maxim, iar la benzinarele aspirate aceasta plaja este foarte scurta. Ideea de acceleratie lina e corecta dar nu trebuie supralicitata... trebuie sa accelerezi exact atat de lin incat sa eviti pierderile produse de patinarea rotilor. Adica sa nu dai "scartz"... aia e doar benzina arsa aiurea.
  13. Adica la fel ca al meu... ai cureaua de distributie si doua curele de accesorii. Una agreneaza pompa de apa si alternatorul, cealalta compresorul AC.
  14. Deh, daca nu si-a luat Abramburelu' Accent... ar fi clocit rapid o stingere temporizata a minunatului device audio. In lipsa aportului abramburistic, o solutie ar fi folosirea unei chei fara cip, pentru a preveni pornirea accidentala a motorului de catre copiii repede misunatori pe langa gratar.
  15. Totusi, mama ei de curea veche si murdara, la miine are 5,5 ani si tace. Dar kilometrajul meu se apropie de 70.000 si am tot folosit AC si iarna pentru dezaburire mai rapida... Oricum, ca sa patineze cureaua, trebuie sa fie probleme la intinderea ei, ceea ce se poate verifica la mana, folosind pentru comparatie cureaua de alternator. Daca sunt diferente mari de intindere sau daca prezinta crapaturi... Eu mizez tot pe compresor, datorita neutilizarii indelungate. Si-mi mentin parerea ca sunt sanse mari sa dispara de la sine.
×
×
  • Create New...